Noten zijn heerlijk in bento vind ik! En vooral met dit weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef zaailand het volgende:
Sjeen van jou pancake krijg ik zelfs weer trek![]()
Goed idee om noten mee te nemen, lekker en makkelijk met dit warme weer!
En Amthezia die babybell die naast het konijneneitje ligt is werkelijk prachtig
quote:
Ah dat ding heb ik ook, al is ie wel echt enorm veel lomper dan mijn andere doosjes is ie wel handig en kan er veel inquote:Op zondag 26 juli 2009 11:41 schreef jack4ya het volgende:
Halfords bento voor 10,- gescoord.
Ik ben niet zo fantieke koker als jullie. Ik kiep er mijn sla, fruit en yoghurt in en wat noten of een gekookte eitje ofzo. Misschien dat ik van de winter wel warme kliekjes erin kiep.
Verder heb ik nul komma nul bento spullen... Geen idee of ik dat nog wil. Het lijkt me wel leuk, maar ik geloof niet dat ik iedere morgen ga knutselen/kokkerellen en dan langer dan een blauwe maandag.
Koken jullie 's morgen alles vers, of doen jullie ook wel kliekjes?
Yep, dashi stock is gewoon dashipoeder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:09 schreef _Arual_ het volgende:
Thnx day, alles lijkt in mijn voorraadkast te staan. Dashi stock is toch gewoon dashipoeder, in zo'n mintgroen doosje?
Ik heb ook kant-en-klare basis voor sobanoedelsoep gekocht, volgens mij gewoon 99% sojasaus.
Wij maken soms gewoon sushi voor onszelf!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef liessa het volgende:
@arual: Ooh, wat leuk zeg, die gekleurde sushi! Maar zit er dan ook nog vulling door, of is het alleen rijst, die groen/oranje rol met witte buitenkant? Wie bofte er zo dat je sushi voor ze maakte?
Ik was het bezoek, vrees ik. Binnen twee uur opgegetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef liessa het volgende:
ik zie ze ook hoor
De reden dat ik aannam dat het voor iemand anders was, was omdat het zo veel is, er staat ook nog een schaal achter toch? Nou weet ik niet met hoeveel jullie thuis zijn natuurlijk, maar dit soort hoeveelheden deed me denken aan bezoek of zo...
Heerlijk dat jullie er samen van kunnen genieten. Van het opeten maar ook het uitproberen om nieuwe dingen te maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was het bezoek, vrees ik. Binnen twee uur opgegeten
Bij de AH (XL) waren de wraps van het huismerk in de aanbieding. Ze hebben ook een soort warp met 8 per verpakking. Ze heten ook geen wraps, maar ben even de naam kwijt (nee, geen tortillaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef Day het volgende:
@Arual; wat voor wraps zitten er in het onderste gele bakje aan de linkerkant? Volgens mij is de vulling tonijn, maar ben benieuwd waar de wraps van gemaakt zijn. Ze zijn er lekker uit! Receptje?
Wij proberen echt alles. Alleen schelpdieren gaan mis bij _A_.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk dat jullie er samen van kunnen genieten. Van het opeten maar ook het uitproberen om nieuwe dingen te maken.
Mijn man lust het niet en vind het al stinken zodra ik de nori uit de verpakking haal.
Maarja, alleen eten heeft ook z'n voordelen. Heb ik lekker meer!
Thx Pheno, gaat op mijn boodschappenlijstje voor komend weekend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef Pheno het volgende:
Het waren "gorditas". Prima te eten, ook koud, maar dat ligt misschien aan het "beleg", ik denk niet dat bv ham erg goed zou zijn. Tonijnsalade gaat wel goed, want mijn boxje is weer leeggestort in mijn mond
Lekkker!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wij maken soms gewoon sushi voor onszelf!![]()
De grote gekleurde sushi heeft geen speciaal smaakje of vulling. Maar sushirijst met soja en wasabi is al errug okay!In de kleine sushi's zaten tonijn, avocado en surimi. In de hoek zie je nog net de nigirisushi met megagarnaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |