abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71178517
Sjeen van jou pancake krijg ik zelfs weer trek
Goed idee om noten mee te nemen, lekker en makkelijk met dit warme weer!

En Amthezia die babybell die naast het konijneneitje ligt is werkelijk prachtig
pi_71179569
Die heb ik met hetzelfde vormpje gemaakt als die andere van vandaag! Maar dan 2x, en toen kwam er dit uit per ongeluk. Ik had een 8 puntige ster willen maken ervan! zo leuk hoe eten-dingen je soms kunnen verrassen op de vroege ochtend
pi_71181913
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef zaailand het volgende:
Sjeen van jou pancake krijg ik zelfs weer trek
Goed idee om noten mee te nemen, lekker en makkelijk met dit warme weer!

En Amthezia die babybell die naast het konijneneitje ligt is werkelijk prachtig
Noten zijn heerlijk in bento vind ik! En vooral met dit weer
En inderdaad leuk gelukt Amthezia!
pi_71205833
Vandaag een hele snelle! Die coleslaw van Johma is echt lekkerrrrrr

Olijven, knoflook, tomaten en mijn laatste wrap met serannoham en basilicum.
Coleslaw, tomaten en salade.
pi_71206278
Ziet er weer lekker uit Amthezia

Ik heb vandaag 2 wraps met philledelpia achtig iets en gerookte kipfilet en in mijn tussendoor bakje watermeloen

Hoe groot zijn jullie bakjes eigenlijk?
mijne zijn 150 en 250 ml als ik me niet vergis en over t algemeen kan er genoeg in hoor, ik zit nooit met honger op mn werk....maar een eitje moet ik los meenemen omdat dat qua formaat gewoon niet past...dus mijn volgend bakje mag best wat groter zijn denk ik
pi_71209691
Mijn bento van gister:

Boven: ei, augurk-pepercervelaat rolletjes, belegen kaas, en in het hello Kitty bakje mosterd.
Beneden: tsaziki en turks brood.
pi_71209752
Ik heb 600ml bakjes, en 900ml bakken! Ligt er een beetje aan wat ik per dag doe
pi_71209834
Bento is spelen met eten?
Death solves all problems: no man, no problem.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 12:08:49 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_71209950
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef Rechterbal het volgende:
Bento is spelen met eten?

en het daarna ook opeten natuurlijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71211966
Ja!!! Spelen met je eten is leuk (en daarna zeeeer lekker!)
pi_71245738

Ik ben vandaag jarig, en ik was een beetje melig

Eitje, veeel salade met coleslaw, droge fuet worst en humus met een nori 26.

En prachtbramen uit de tuin!! Plukte vanochtend zo 400gram bramen
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:13:07 #262
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_71245814
Gefeliciteerd!
Geef rijst en train je Engels!
pi_71246306
Gefeliciteerd!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:35:29 #264
58921 Day
You can fly!
pi_71252853
Gefeliciteerd Amthezia! Hoop dat je een fijne jaardag hebt.
En die bramen !
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_71253011
ow wraps met tomaat en roomkaas is geen succes...het is echt een kleffe zooi geworden.. bah!
pi_71255815
Gefeli!
Zowel met je verjaardag als met je blije bento en natuurlijk ook voor de mooie bramen !!

Zovel mensen jarig ook in Juli incl ikzelf Baby-boom maand van het jaar op de kalender hier.
Leuk gedaan met je bento ook, het was vast een lekker verjaardags-maal !

En spelen met je eten is goed
pi_71256110
Ook van harte Amthezia

En Piepster die tzatziki met turks brood ziet er smakelijk uit, bleef de tzatziki een beetje in het bakje zitten?
pi_71256224
Ik zie nu pas die augurkrolletjes Piepster, dat is ook een goed idee, vooral met dit warme weer!!
pi_71266390
Dank jullie wel allemaal!!!!
pi_71294150
Ik ga binnenkort op vakantie, maar vanaf zondag word mijn website (www.bento-babe.nl) elke 2-3 dagen geupdated met gast bento-dames (waaronder veel van hier!) Ik vind het echt top om te zien hoe verschillend iedereen haar bento in elkaar knutselt en veel lekkere dingen komen er ook langs!

Ik hoop dat iedereen hier het ook leuk vind om te lezen en tot over een tijdje weer!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Amthezia op 24-07-2009 18:49:54 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 11:41:47 #271
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_71334954
Halfords bento voor 10,- gescoord.
Ik ben niet zo fantieke koker als jullie. Ik kiep er mijn sla, fruit en yoghurt in en wat noten of een gekookte eitje ofzo. Misschien dat ik van de winter wel warme kliekjes erin kiep.

Verder heb ik nul komma nul bento spullen... Geen idee of ik dat nog wil. Het lijkt me wel leuk, maar ik geloof niet dat ik iedere morgen ga knutselen/kokkerellen en dan langer dan een blauwe maandag.

Koken jullie 's morgen alles vers, of doen jullie ook wel kliekjes?
pi_71358404
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:41 schreef jack4ya het volgende:
Halfords bento voor 10,- gescoord.
Ik ben niet zo fantieke koker als jullie. Ik kiep er mijn sla, fruit en yoghurt in en wat noten of een gekookte eitje ofzo. Misschien dat ik van de winter wel warme kliekjes erin kiep.

Verder heb ik nul komma nul bento spullen... Geen idee of ik dat nog wil. Het lijkt me wel leuk, maar ik geloof niet dat ik iedere morgen ga knutselen/kokkerellen en dan langer dan een blauwe maandag.

Koken jullie 's morgen alles vers, of doen jullie ook wel kliekjes?
Ah dat ding heb ik ook, al is ie wel echt enorm veel lomper dan mijn andere doosjes is ie wel handig en kan er veel in Maar helemaal niets mis met dat ding!

Ik verwerk als ik het heb kliekjes erin, het is immers sonde om weg te gooien. En ik poog altijd zoveel mogelijk in de avond te doen ipv in de ochtend wegens tijdnood meestal dan. Of ik moet weten dat ik er in de ochtend nog wat tijd voor heb. Ben er meestal dan ook niet langer mee bezig dan kwartiertje hoor ^.^

Laatste tijd niet zoveel tijd voor vakantie-bento's. Druk bezig met auto rijlessen, verjaardag voorbereidingen, en halsoverkop naar verjaardagen ertussen dus het schiet er beetje mee in. Mijn vakantie was nog nooit zo druk gek genoeg Nouja nog een maandje dan in ieder geval weer school

Edit:
Het is me trouwens net opgevallen dat we in topic #8 zitten maar in de OP staat geen #7 vermeld?

[ Bericht 5% gewijzigd door vahmpcat op 27-07-2009 16:34:00 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:14:35 #273
180137 liessa
*geschift*
pi_71385609
Hehe, het duurt even, maar toch weer een reactie van mij. Ik heb al een tijdje niet gepost, erg druk geweest met andere dingen. Oa weekendje Londen, waarna ik een week lang niks anders heb gedaan dan werken en slapen... Maar ik ga mijn leven weer beteren. Ik heb wel fototjes van mijn afgelopen bento's, maar die zal ik niet allemaal nu posten (moet zo werken). Ook mijn blog moet nodig weer bijgewerkt, dat ga ik dus deze week ook doen. Komend weekend iets meer rust in de tent, het is de eerste zaterdag in 10 of 11 weken dat we niks hebben... En zondag naar de Efteling! Dan kan ik lekker een snack-bento meenemen, en gekookte vorm eitjes voor de kids enzo... (ja, ok, ook voor mezelf!)

Ik heb alweer allemaal lekkere dingen voorbij zien komen, ik ga snel ontbijten hoor!
liessaslunch.blogspot.com
pi_71404411
Het is in de vakantie toch een stuk rustiger in dit topic, mensen hebben vakantie en gaan wellicht op vakantie dus ook niet gek ook niet

Wel kwam ik net langs iets wat, als ik er tijd voor over heb geprobeerd moet worden!
Pandabrood
Lijkt me op zijn minst leuk om te proberen en misschien ook leuk voor een brood-bento ^.^
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:41:51 #275
180137 liessa
*geschift*
pi_71409583
Die is echt leeeeuk!

Vandaag is mijn laatste bestelling binnen gekomen: een Nightmare before Christmas bento!
Morgen ga ik hem gebruiken en komen de foto's, hij is echt leuk (als je van NBC houdt dan)

Oh ja, ook eiervormen voor op marktplaats ;-)

edit: kon het toch niet laten:

Een setje met 3 doosjes (600,400 en 250 ml), een sandwichdoosje, een setje bestek (lepel, vorkje en stokjes), een bento tasje, een hengseltasje, een isolatietasje voor een flesje en een oshibori

Ik vind het echt super dat ie zo kleurig is, dan steekt allerlei eten er leuk tegen af!
En als Jack Skellington erop staat ben ik al gauw blij

[ Bericht 53% gewijzigd door liessa op 28-07-2009 22:56:19 ]
pi_71440347
Tim Burton!

Mijn rijstgezichtjes vielen door al het furikakegeweld behoorlijk in het niet, en mijn Japanse omelet vroeg me bijna wat ik 'm toch misdaan had...:

pi_71447939
Nou Arual het ziet er anders wel lekker uit!
Wat zit er in het ommelet?
Ik heb mijn rode HK BB ook binnen en vind hem heel erg leuk en hij lijkt mij ook erg handig met al die bakjes en vakjes!!!
Ga hem binnenkort inwijden maar zit nu nog in de nachtdienst en dan een weekje vrij
pi_71449260
ziet er erg lekker uit
Ik had deze week weinig bento waardigs in de kast liggen dus heb de ouderwetse kleffe boterham met kaas bij me
Volgende week beter
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:02:03 #279
58921 Day
You can fly!
pi_71478297
Hoi hoi,
Ik heb me de afgelopen 1,5 werkweek suf gebentoëd (of zoiets), hoor! Het duurt alleen heel lang voordat mijn foto's geüpload zijn. Heb daarom geen tijd gehad om ze elke dag hier te posten. Maar hieronder wel even een impressie. De 1e dagen voornamelijk bezig geweest met wennen aan het netjes inpakken van zo'n box en in de gaten houden dat het qua verhoudingen (groente, koolhydraten en proteïnen) wel klopte. Dus dat zijn eigenlijk heel eenvoudige boxen geworden (sommige zelf gewoon gejat van jullie ).

Op die van vandaag was ik eigenlijk nog het meest trots, omdat die het meest Japans aandoet. Heel erg van gesmuld en zeer makkelijk te maken:

Linker (grote) bakje: soba (boekweit) noedels, daarop wat edamameboontjes gestrooid, een klein beetje heel dun gesneden lenteuitjes en een eitje. De bedoeling was dat je de lenteuitjes over de noedels gooide, samen met wat furikake en dat samen at met een soja-dressing. Furikake en soja-dressing had ik apart bij me (niet op de foto). Heel eenvoudig gerecht, maar ZO lekker!
Rechterbakje: 2 vissticks, gekookte wortels en nog wat sojabonen. De vissticks en wortels had ik over van de avond ervoor (mijn lief is gek op vissticks ). De sojabonen had ik overigens gekookt in de soja-dressing van het soba noedels-recept.

Oh en ik ben via de foodgawker-site een geweldige bentoblog tegen gekomen: lekkere gerechten en leuke tips: http://www.soyandpepper.com/

Sorry voor lange post!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 31-07-2009 01:31:13 ]
I am gonna shine
pi_71482699
Leuke bento's hoor Day!
En hmmmm soba noodles Moet dat binnenkort echt weer een keer maken, heerlijk! Plus het is zo heerlijk simpel, zeker als het weer warmer word altijd fijn.

En ik heb al eens eerder lopen twijfelen om vissticks in een bento mee te nemen, maar ik heb dit echt nog nooit koud op. Toen me ooit eens voorgenomen dat eens te proberen, maar het is er geloof ik nooit van gekomen doh.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:45:19 #281
180137 liessa
*geschift*
pi_71501623
Hmm, die soba noedels zien er echt goed uit! Ik moet ook eens gaan zoeken naar edamame, want ik heb ze hier nog niet gevonden. Morgen ga ik naar Amsterdam, daar maar eens kijken...

Oh, de eiervormen staan op marktplaats! En nog wat andere dingen, dus voel je vrij een kijkje te nemen door te zoeken op bento lunch.
pi_71516554
@Day: heb je nog een speciaal sobanoedel(dressing)recept?

Net bij de Oriëntal 10 kg sushirijst gekocht! Onder andere.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:27:16 #283
58921 Day
You can fly!
pi_71528308
@ Arual ik heb alleen een Engelstalig recept:

Ingredients (serves 2):

Two bundles of soba noodles
300ml dashi stock (or use ikan bilis, vegatable or chicken stock)
4 tbsp light soy sauce
2 tbsp mirin
2-3 tsp sugar
1-2 stalks of spring onions, finely chopped
Toasted sesame seeds/wasabi/shredded nori (optional)

Method:

1. Combine the dashi, light soy sauce, mirin and sugar in a small saucepan and simmer until the sugar dissolves. Leave to cool.
2. Cook the soba noodles according to packet instructions. When cooked, rinse the noodles with cold water until the water is clear. Swish the noodles with your fingers to get rid of excess starch and to cool the noodles down completely. Drain well.
3. Place the noodles in bowls and top with sesame seeds and shredded nori if using. Serve with a bowl of dipping sauce for each person. When eating, add the spring onions to the dipping sauce. Pick up a small bundle of soba, dip them into the sauce and enjoy the cool noodles with the savoury sauce.

(Tip: This dish can be suitable for vegetarians if you replace the dashi with vegetarian stock.)

De mirrin, de lichte soja saus en de dashi stock heb ik gewoon bij de toko gehaald. In mijn geval op Chinese boot in Rotterdam. Ik heb zelf overigens iets minder suiker gebruikt; 1 suikerklontje (basterdsuiker) en ik heb de dressing iets in laten koken, zodat het wat dikker werd. En het was echt heerlijk en ZO simpel!
I am gonna shine
pi_71531585
Thnx day, alles lijkt in mijn voorraadkast te staan. Dashi stock is toch gewoon dashipoeder, in zo'n mintgroen doosje?

Ik heb ook kant-en-klare basis voor sobanoedelsoep gekocht, volgens mij gewoon 99% sojasaus.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:54:19 #285
58921 Day
You can fly!
pi_71547866
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:09 schreef _Arual_ het volgende:
Thnx day, alles lijkt in mijn voorraadkast te staan. Dashi stock is toch gewoon dashipoeder, in zo'n mintgroen doosje?

Ik heb ook kant-en-klare basis voor sobanoedelsoep gekocht, volgens mij gewoon 99% sojasaus.
Yep, dashi stock is gewoon dashipoeder.

Ik duik zo weer de keuken in. Morgen weer werken, dus even kijken wat ik morgen meeneem.
I am gonna shine
pi_71550329
Niet helemaal bento, maar toch een beetje (dankzij kleurstofjes):

pi_71564252
Leuke site Day en je Bento's zien er goed uit!

En Arual die sushi ziet er lekker uit, kleurig ook :-)
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:01:53 #288
180137 liessa
*geschift*
pi_71573082
@arual: Ooh, wat leuk zeg, die gekleurde sushi! Maar zit er dan ook nog vulling door, of is het alleen rijst, die groen/oranje rol met witte buitenkant? Wie bofte er zo dat je sushi voor ze maakte?

Vandaag niet gebento'd, geen boodschappen gedaan. En nu is de winkel dicht, dus morgen weer niet :-( Misschien een make-shift met wat kant en klaars en een restje rijst van vandaag of zo. Maar ik mis dan wel mijn rauwkost hoor!

Gisteren in de Efteling mijn vorm-eieren geshowd:

Konijn, beer, pompoen, ster en ijsje.
Mijn schoonzusje wil ook vormpjes... Dus die krijgt ze nu van mij kado. Ik weet toch nooit een verjaardagskado en ze is ten slotte al in februari jarig!
Ik heb ze niet allemaal opgegeten, alleen de pompoen was voor mij, de rest heeft de familie opgegeten, na ze uitvoerig bestudeerd te hebben. Daarna volgde een discussie over wat voor idiote dingen Japanners allemaal bedenken, lol! Mijn nicht heeft Japans gestudeerd en heeft er een paar maanden gewoond, dus die had genoeg voorbeelden!
Ook mee:

gele paprika en gedroogde tomaat: twee vlindertjes en een E met een zonnetje (en dat was alle zon die we gisteren gezien hebben)

Bosbessen en frambozen

toastjes met kruidenkaas

Ik had ook nog boterhammen met gebakken ei mee als ontbijt, maar dat ziet er echt smerig uit op een foto. Die heb ik dus weggegooid (de foto, niet het brood, dat hebben we opgegeten)
pi_71574429
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef liessa het volgende:
@arual: Ooh, wat leuk zeg, die gekleurde sushi! Maar zit er dan ook nog vulling door, of is het alleen rijst, die groen/oranje rol met witte buitenkant? Wie bofte er zo dat je sushi voor ze maakte?
Wij maken soms gewoon sushi voor onszelf!

De grote gekleurde sushi heeft geen speciaal smaakje of vulling. Maar sushirijst met soja en wasabi is al errug okay! In de kleine sushi's zaten tonijn, avocado en surimi. In de hoek zie je nog net de nigirisushi met megagarnaal.
pi_71576855
Ik dacht, ik rol gewoon nog even verder, met dit als resultaat:

Ik heb de sushirijst voor de verandering gewoon in de rijstkoker bereid, maar het brandde dus een ietsepietsje aan.
pi_71576876
Waarom doen mijn foto's het nu weer niet?
Grrr. In de preview net wel...
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:36:17 #292
180137 liessa
*geschift*
pi_71578249
ik zie ze ook hoor
De reden dat ik aannam dat het voor iemand anders was, was omdat het zo veel is, er staat ook nog een schaal achter toch? Nou weet ik niet met hoeveel jullie thuis zijn natuurlijk, maar dit soort hoeveelheden deed me denken aan bezoek of zo...

Hmm, sushi... Misschien ga ik dat wel maken voor morgen, maar dan mag ik nu wel beginnen! Toch maar niet dan, ik ga zo naar bed.
Zaterdag sushi gegeten bij Jo-sushi in Amsterdam, was erg lekker! De vader van een collega van me is de eigenaar daar, dus moest ik even gaan proeven natuurlijk. Ik ga er echt wel nog eens heen, vind sushi helemaal geweldig!
pi_71584509
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef liessa het volgende:
ik zie ze ook hoor
De reden dat ik aannam dat het voor iemand anders was, was omdat het zo veel is, er staat ook nog een schaal achter toch? Nou weet ik niet met hoeveel jullie thuis zijn natuurlijk, maar dit soort hoeveelheden deed me denken aan bezoek of zo...
Ik was het bezoek, vrees ik. Binnen twee uur opgegeten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:06:37 #294
58921 Day
You can fly!
pi_71591232
@Arual; wat voor wraps zitten er in het onderste gele bakje aan de linkerkant? Volgens mij is de vulling tonijn, maar ben benieuwd waar de wraps van gemaakt zijn. Ze zijn er lekker uit! Receptje?
I am gonna shine
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:19:45 #295
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_71591605
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik was het bezoek, vrees ik. Binnen twee uur opgegeten
Heerlijk dat jullie er samen van kunnen genieten. Van het opeten maar ook het uitproberen om nieuwe dingen te maken.
Mijn man lust het niet en vind het al stinken zodra ik de nori uit de verpakking haal.
Maarja, alleen eten heeft ook z'n voordelen. Heb ik lekker meer!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_71592520
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef Day het volgende:
@Arual; wat voor wraps zitten er in het onderste gele bakje aan de linkerkant? Volgens mij is de vulling tonijn, maar ben benieuwd waar de wraps van gemaakt zijn. Ze zijn er lekker uit! Receptje?
Bij de AH (XL) waren de wraps van het huismerk in de aanbieding. Ze hebben ook een soort warp met 8 per verpakking. Ze heten ook geen wraps, maar ben even de naam kwijt (nee, geen tortilla ). Het zijn echt hele kleine "wraps". De verpakking heb ik nog, zal eens kijken hoe ze ook alweer eens heten. Ze zijn ietsje dikker dan de "normale" wrap.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef mmascha het volgende:

[..]

Heerlijk dat jullie er samen van kunnen genieten. Van het opeten maar ook het uitproberen om nieuwe dingen te maken.
Mijn man lust het niet en vind het al stinken zodra ik de nori uit de verpakking haal.
Maarja, alleen eten heeft ook z'n voordelen. Heb ik lekker meer!
Wij proberen echt alles. Alleen schelpdieren gaan mis bij _A_.
Nu zag ik laatst een durian vrucht liggen bij de toko. En die nieuwsgierigheid....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:51:49 #297
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_71594544
Ik ga ook eens neuzen bij de AH XL. Ik heb het wel eens geprobeerd met die echte wraps die je dan op moeten warmen. Dan is het ook nog wel eetbaar maar koud is het dan weer karton. Bah!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_71599268
Het waren "gorditas". Prima te eten, ook koud, maar dat ligt misschien aan het "beleg", ik denk niet dat bv ham erg goed zou zijn. Tonijnsalade gaat wel goed, want mijn boxje is weer leeggestort in mijn mond
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:47:33 #299
58921 Day
You can fly!
pi_71602867
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef Pheno het volgende:
Het waren "gorditas". Prima te eten, ook koud, maar dat ligt misschien aan het "beleg", ik denk niet dat bv ham erg goed zou zijn. Tonijnsalade gaat wel goed, want mijn boxje is weer leeggestort in mijn mond
Thx Pheno, gaat op mijn boodschappenlijstje voor komend weekend.
Ik heb gelukkig ook een 'Pheno', hij eet echt alles (behalve zuurkool) en komt geen grammetje aan (geldt helaas niet voor mij). Hij heeft al een aantal keer geroepen dat hij ook een bento box mee naar zijn werk wil, alleen dan graag een box die 3 keer groter is en wel met normale eieren .
I am gonna shine
pi_71603060
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Wij maken soms gewoon sushi voor onszelf!

De grote gekleurde sushi heeft geen speciaal smaakje of vulling. Maar sushirijst met soja en wasabi is al errug okay! In de kleine sushi's zaten tonijn, avocado en surimi. In de hoek zie je nog net de nigirisushi met megagarnaal.
Lekkker!
Wij zijn momenteel ook sushi aan het maken, even wachten tot de rijst klaar is en rollen maar!!
Ik wil ook graag een keer nigirisushi maken, maar kan de garnalen nergens vinden. Waar haal jij ze vandaan?

Ik moest me vandaag wel inhouden in de toko! Ik wil zoveel kopen, ze hebben zoveel leuke en lekkere dingen!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')