quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Omdat deze jongen ze ruggen graat flink beschadigd hebt en niet het lef heeft om de volgende stap te zetten ondanks een schop(je) van Kwaakquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Sinceria het volgende:
Serieus, waarom hebben we nog geen seks gehad?
Aw... *aait.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Omdat deze jongen ze ruggen graat flink beschadigd hebt en niet het lef heeft om de volgende stap te zetten ondanks een schop(je) van Kwaak
Wil je eerst wat beter leren kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Sinceria het volgende:
Serieus, waarom hebben we nog geen seks gehad?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon een uitnodiging tot sex gehad...
"Kom je me nog een nachtkus brengen voordat je uit gaat vanavond ?" volgens N.
![]()
Even kijken of ik dat ga doen
sterk!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zeg ga er langs, blaf haar even lekker vol en kom ons morgen hier stoer vertellen in welke standjes je haar allemaal hebt genomen, hoe ze je vervolgens smekend met zaadvragende ogen je aankeek, zwevend tussen huilen van de pijn aan haar lustgrot en het genot van de sensatie die zij nog nimmer zo beleefd, schreeuwend vroeg om een keer.. Laat ons kansarme sexloze single's van fok meegenieten van jouw brute avontuur
Zo, ouderwets hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wil je eerst wat beter leren kennen.
uuh... omdat je het te druk had met het fixen van je laptop, tv kijken, msn'en en hrmm eten??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vraag me af waarom ik vandaag geen sex heb gehad
Hoi KZ.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vraag me af waarom ik vandaag geen sex heb gehad
neuken? hoef je niet verder te leren kennen hoorquote:
zou dat het zijn? misschien het feit dat ik nog niet gedoucht ben ook een afschrikmiddelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh... omdat je het te druk had met het fixen van je laptop, tv kijken, msn'en en hrmm eten??
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuken? hoef je niet verder te leren kennen hoor
ik ben echt afschrikwekkend vandaag... jaag zelfs sinceria weg!quote:
Dat vond ik wel meevallen, en aangezien ik toch ook overtuigd lesbisch ben vraag ik mij af waarom het dan toch bij het afgeven van een USB adapter is geblevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zou dat het zijn? misschien het feit dat ik nog niet gedoucht ben ook een afschrikmiddel
ik hou niet van groot en kaalquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen, en aangezien ik toch ook overtuigd lesbisch ben vraag ik mij af waarom het dan toch bij het afgeven van een USB adapter is gebleven
hehe nou...wat een toeval.. ik ook ook nietquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe nou...wat een toeval.. ik ook ook niet
ultimate boot cd...?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
hehe eindelijk ubcd binnen
die jaquote:
Wat is het hier rustig.. zijn alle singels lekker opstap?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat is het hier rustig.. zijn alle singels lekker opstap?
hee hoiiiquote:
Eeej meisquote:
quote:
weer rood als een kreeftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]vanmiddag lekker even in de zon gezeten en weer allemaal mensen hard voor me laten rennen
![]()
Hoest met jou?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]vanmiddag lekker even in de zon gezeten en weer allemaal mensen hard voor me laten rennen
![]()
Hoest met jou?
quote:
Gezellig, ik heb gelukkig maandag al geshopt (boel kleertjes) en wat ik nu nodig heb laat ik heel lui bezorgen door andere mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja goed hoor was vanmiddag lekker shoppen met me zussie.... was gezellie
Zeker niet in het oh zo gezellige Almere anders was ik vast tegen gekomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja goed hoor was vanmiddag lekker shoppen met me zussie.... was gezellie
nope lekker hier om de hoekquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker niet in het oh zo gezellige Almere anders was ik vast tegen gekomen
Ben voor mijn doen best lang in de stad geweest maar kwam ook met lege handen thuisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope lekker hier om de hoekhaha
maar heb helemaal niks gekocht
ja ok... maar jij bent een man.. das andersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben voor mijn doen best lang in de stad geweest maar kwam ook met lege handen thuis
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ok... maar jij bent een man.. das anders
haha nee maar vrouwen hebben nooit iets nodig,... die kopen gwn wat.. hahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan het niet helpen kon het gewoon niet vinden wat ik nodig had
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]braafjes gesmeerd, heb mn zonnebrand factor 28 weer teruggevonden
[..]
Gezellig, ik heb gelukkig maandag al geshopt (boel kleertjes) en wat ik nu nodig heb laat ik heel lui bezorgen door andere mensen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee maar vrouwen hebben nooit iets nodig,... die kopen gwn wat.. haha
ophw dat is erg idd... dat heb ik ook.. ben altijd op zoek naar hoezen voor 2.20m ken je ook nergens vindenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb me bed van zo'n raar formaat gebruikt dat ik negens fatsoenlijke matras hoezen kan kopen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
terug gevonden en heb je de rest van je spulletjes al terug gevonden
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ophw dat is erg idd... dat heb ik ook.. ben altijd op zoek naar hoezen voor 2.20m ken je ook nergens vinden
Ben je nog veel kwijt danquote:
doei doeiquote:
nope dat hebben ze nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoef dus niet te vragen of ze dat verkopen in Bisonspoor
okeequote:
sandwich??quote:
quote:
Ben je nou nog niet klaar... schiet eens op jijquote:
toch een verschil in aanpak denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en in ene is mevrouw makkelijk
Sedan en ik hebben een historyquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en in ene is mevrouw makkelijk
geen sandwich??quote:
Historie kunnen we toch makenquote:
dan zoek je lekker een andere kerel hier uit... ik ben de enigste vrouw hier op t momentquote:
nee ik ben meer een tosti-persoonquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee ik ben meer een tosti-persoon
jaa die moet je langzaam opbouwen hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Historie kunnen we toch maken
[..]
nee ik ben meer een tosti-persoon
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha ik probeer me dat voor te stellen maar zelfs mijn zieke brein laat me in de steek
[..]
jaa die moet je langzaam opbouwen he
mmm biefstukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb je soms liever een stukje biefstuk
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gooi ik er gewoon een muziek in
zoals ik al zei... overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog langzamer en ik val om
hahaha moet je eerst ff uitleggen hoe je dat ziet hahahahaquote:
tosti en biefstuk zijn 2 hele verschillende dingen hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:17 schreef Sp00k13 het volgende:
een tostie met biefstuk lijkt me niet zo lekker![]()
een onsje doormekaar gewaaid rookvlees is dan lekkerder
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zoals ik al zei... overdrijven is ook een vak he
hoezo hou je niet van een beetje spanning danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha moet je eerst ff uitleggen hoe je dat ziet hahahaha
is ook niks mis met rookvleesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:19 schreef Sp00k13 het volgende:
hehehe ja dat klopt carooltje maar doe mij dat rookvlees maar
ok dan ik spring in het diepequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoezo hou je niet van een beetje spanning dan
hehehe nee helemaal nietquote:
Ik heb geduld genoegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan zoek je lekker een andere kerel hier uit... ik ben de enigste vrouw hier op t moment
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geduld genoeg
En ik wil wel weer eens een leuke blonde stoot![]()
joh PF zekers hahahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Er is trouwens ook een leuk feesie in Den haag vandaag met spanse muziek.... tenminste dat las ik ergens....
tsjaa dan gaat het over he Sedan... ben niet blondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geduld genoeg
En ik wil wel weer eens een leuke blonde stoot![]()
nee op die site van parkpop volgens mijquote:
Sorryquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsjaa dan gaat het over he Sedan... ben niet blond
dat doet auw auwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
enne... als je spanning we he.... Dan moet je gewoon ff je tong in het stopcontact steken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
enne... als je spanning we he.... Dan moet je gewoon ff je tong in het stopcontact steken
Die is goedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Lekker muziek en dansen maar
jaa weet ik veel.. ik las dat ergensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef Sp00k13 het volgende:
denk dat je flavourz bedoelt in le paris
auwwww enne, spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en lekker hard over de speakers kunnen de buren ook mee genieten
haha op de site van parkpop staat inderdaad zoiets maar da was 12 juniquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa weet ik veel.. ik las dat ergens
ohwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
haha op de site van parkpop staat inderdaad zoiets maar da was 12 juni
Rammsteinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:26 schreef kwaakvaak het volgende:
Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin
Gibt mir benzin
uuh ja.. ik heb al best vaak onder stroom gestaan, verklaart ook waarom ik zo kaal benquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:26 schreef halfbearad het volgende:![]()
Ouders. Het is dat we morgen vroeg familiebezoek hebben, maar anders bleef ik niet logeren.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dus binnenkort sleep jij ook kratten bier naar binnen om ze om te kopen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh ja.. ik heb al best vaak onder stroom gestaan, verklaart ook waarom ik zo kaal ben
en dan zuipen de buren ze nog leeg ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die gaan alleen mee naar Maarssen
hahah je denkt zeg maar vast sorry voor ze reageerd whahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:27 schreef Sp00k13 het volgende:
sorry carooltjemaar er zijn uitzonderingen op de regel he
Waar is wat???quote:
slim hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahah je denkt zeg maar vast sorry voor ze reageerd whahaha
ik 1 keer, meer dan genoeg, mn haar staat nog steeds iedere morgen omhoogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
uuh ja.. ik heb al best vaak onder stroom gestaan, verklaart ook waarom ik zo kaal ben
jaaa schiet op dan ga ik zo rijdenquote:
aaaah baby'squote:
hahaha nou dat moet ik dan wel redden hahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa schiet op dan ga ik zo rijden:P
hahaha pas op jij hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:30 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha nou dat moet ik dan wel redden hahaha
sex tochquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, waar ging het nou net over
haha ik heb alleen dat onthoudenquote:
quote:
Op dit nummer ben ik getrouwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
op een paar nummers van Chinese Democracy na is alles van de G&R goed
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was je smaak van muziek in ieder geval wel goed
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]alles aan mij was natuurlijk goed
Tssquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik heb alleen dat onthouden
quote:
"Cinese Democracy" Klinkt als een Chinese punkbandquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
op een paar nummers van Chinese Democracy na is alles van de G&R goed
Tjsjaaa kusje erop?quote:
Wat ga je doen vanaaf kwaak? ga je lekker op stap?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
en als laatste voor vandaag, voor ik wat nuttigs ga doen..
the man himself, the boss![]()
Een van de beste tekstschrijvers van onze tijd, mits je van realistische uit het leven gegrepen teksten houdt.
quote:
Over goede teksten gesproken deze dame kan er ook wat van en ze kan nog een lekker spelen ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
en als laatste voor vandaag, voor ik wat nuttigs ga doen..
the man himself, the boss![]()
Een van de beste tekstschrijvers van onze tijd, mits je van realistische uit het leven gegrepen teksten houdt.
Ga jij nou maar je blonde stoot zoekenquote:
Volgens mij wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je blonde stoot zoeken
naah... morgen naar parkpop toequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ga je doen vanaaf kwaak? ga je lekker op stap?
Jaaa gezelliequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... morgen naar parkpop toe![]()
(oh en ik ben niet zo'n alleen op stap gaan type geloof ik... vrienden bellen... hrrmm dat wordt lastig vrees ik, die heb ik hier nog niet echt op dit moment)
Hele preken mee grote voorbeeld zit ook alleen op vrijdag avondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... morgen naar parkpop toe![]()
(oh en ik ben niet zo'n alleen op stap gaan type geloof ik... vrienden bellen... hrrmm dat wordt lastig vrees ik, die heb ik hier nog niet echt op dit moment)
waarom gaan we niet met zn allen wat drinken? en lekker dansenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef Stereophonic het volgende:
ik ben ook een lelijkerd zonder vrienden
Omdat ik niet lelijk benquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
waarom gaan we niet met zn allen wat drinken? en lekker dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Ieh!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
waarom gaan we niet met zn allen wat drinken? en lekker dansen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hele preken mee grote voorbeeld zit ook alleen op vrijdag avond
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sstt... niet gelijk op je horloge kijken hoor, maar het is hier al zaterdag
haha hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Stereophonic het volgende:
weet je wat verboden moet worden....dat mensen fluoriserende groene crocs dragen
er kwam een vadsig wijf voorbij gelopen op dat soort voetomhulselsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha hoe kom je daar nou weer bij?
guns 'n roses....wil je dat ie zelfmoord pleegt ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Nou Kwaak voor jou dan ene ga er geen gekke dingen bij denken gewoon een steuntje in je rug
ohwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
er kwam een vadsig wijf voorbij gelopen op dat soort voetomhulsels
weet je wat verboden moet worden....dat mensen afzeiken zonder goede redenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Stereophonic het volgende:
weet je wat verboden moet worden....dat mensen fluoriserende groene crocs dragen
*ding*dong*quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet je wat verboden moet worden....dat mensen afzeiken zonder goede reden
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje omquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
*ding*dong*
dames en heren, we hebben weer een crocs drager beledigd
*ding*dong*
Don't feed the trollsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje om
ha ha je hebt gelijk laat ook maarquote:
knul hou gewoon je mond en ga weer vrouwen ongewenst lastig vallen door excuses te zoeken jezelf bij ze uit te nodigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje om
haha ikke welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Vertel mij eens wat jullie zouden doen..
Je vind iemand leuk, diegene woont op ongeveer 1:15 uur rijden.. je hebt morgen beide plannen..
Zou je nu nog daarheen gaan?
lelijkerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha je hebt gelijk laat ook maar
is goed meid tot strakquote:
Je leeft maar één keer. Stap in die auto en ga gewoon genieten in plaats van achter je pc'tje gaan zitten afvragen of het wel de moeite waard is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Je vind iemand leuk, diegene woont op ongeveer 1:15 uur rijden.. je hebt morgen beide plannen..
hahaha toevallig ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ikke wel![]()
maar ik ga ff douchen moet nog uurtje rijden zo![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Tnx!! jij ook hequote:
quote:
Heeft niets met eigen onzekerheid te maken .. denk dat niet veel mensen mij hier overtreffen qua arrogantie.. was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Stereophonic het volgende:
onzekere mensen zijn echt niet leuk
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Stereophonic het volgende:
onzekere mensen zijn echt niet leuk
even douchequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en jij ook ga snel naar de vrouw toe
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.
Trustmaster_Special maakt me zo onzeker...was ik maar zo'n hosselaar als hijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Dat krijg je er van als je zo'n azijn pisser bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:20 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Trustmaster_Special maakt me zo onzeker...was ik maar zo'n hosselaar als hij
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef getl0st het volgende:
denk dat niet veel mensen mij hier overtreffen qua arrogantie..
ik kon toch niet weten dat je geilt op azijngroene crocsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo'n azijn pisser bent
Ooit wel!quote:
quote:
Wou eigenlijk veder met resident evil maar als je zo graag wilquote:
Ik verwacht wel dat het nog even duurt, maar je weet maar nooit welke plannen de hogere machten hebben met mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dat duurt toch nog wel even of heb je slecht nieuws?
quote:
Ja, gelukkig wel. Net gezellig gegeten met mijn huisgenoot en een vriend van hem.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, how are you holding up? Weer wat beter?
Hey misterquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Net gezellig gegeten met mijn huisgenoot en een vriend van hem.
[..]
Hey mister
Ja, gezellig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dus je bent weer lekker druk geweest
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:45 schreef Jannuk het volgende:
'k ga maar snurken, met de laptop op mn schoot op de bank slaapt niet echt lekker![]()
Trusten en voor de parkpopgangers : veel plezier morgen!!![]()
Mijn plannen vielen in het waterquote:
Letterlijk?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mijn plannen vielen in het water
quote:
Op de allereerste plaats een goed gevoel voor humor. Lekker bijtend.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gooi er maar een stelling tegen aan: Welke eigenschappen moet je toekomstige partner absoluut hebben?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:05 schreef erikje14 het volgende:
vandaag m'n eerste niet zwarte kleding gekocht
(sowieso de eerste kleding in de afgelopen 4 jaar)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:05 schreef erikje14 het volgende:
vandaag m'n eerste niet zwarte kleding gekocht
(sowieso de eerste kleding in de afgelopen 4 jaar)
JA kan je even een biertje voor me pakkenquote:
Het is een begin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef erikje14 het volgende:
Mooi rood Honda Racing T-shirt, ga binnenkort met m'n zussen shoppen in Breda.
Van de week eens een beetje op ebay neuzen voor een mooi klokkie
Aah. Daar komt de aap uit de mouw. Maar in ieder geval een andere kleur.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:10 schreef erikje14 het volgende:
en een Honda/Repsol racing jas (was dan ook in een motorzaak, niet in een kledingwinkel, maar toch)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef erikje14 het volgende:
Mooi rood Honda Racing T-shirt, ga binnenkort met m'n zussen shoppen in Breda.
Van de week eens een beetje op ebay neuzen voor een mooi klokkie
oh sorry schuif wel iets opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:17 schreef Jannuk het volgende:
wil iemand de verwarming ff uitzetten?? pffffffff is toch geen weer om te kunnen slapen
als jij nou ff op de bank gaat liggen, beetje warmte meenemen mn bed inquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh sorry schuif wel iets op*zo beter
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als jij nou ff op de bank gaat liggen, beetje warmte meenemen mn bed in
ben ik blijkbaar goed in!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
beetje mannen je bed uit jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene infoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Zijn er mensen die weten of ik makkelijk kan parkeren rond het zuiderpark? Ik moet met de auto, maar zit te twijfelen of ik hem bij het CS zet en de tram pak, of probeer zo dicht mogelijk bij het terrein te komen. De website van parkpop blinkt uit in onduidelijkheid
heb ik ook maar een paar uur naar gezocht.. heb ik het gevonden, kan ik niet eens komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Jannuk het volgende:
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene info
doe maar een tram, parkeren wordt helemaal niks rondom het zuiderpark.. Een groot doolhof met kleine straatjes en weinig ruimte. Rondom centraal kun je denk ik ook wel schudden. Denk dat je beste kans op een parkeerplek bij HS is, boven op de megastores. Je moet uit r'dam komen toch?? Want in dat geval zou ik lekker de trein pakken, scheelt je een hoop gedoe..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Zijn er mensen die weten of ik makkelijk kan parkeren rond het zuiderpark? Ik moet met de auto, maar zit te twijfelen of ik hem bij het CS zet en de tram pak, of probeer zo dicht mogelijk bij het terrein te komen. De website van parkpop blinkt uit in onduidelijkheid
Er staat echter ook: "Bezoekers kunnen parkeren op vrije parkeerplekken rond het Zuiderpark en in de parkeergarages, volg de routeborden."quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene info
Heb wel iets gelezen over P+R plaatsen en pendel bussenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Ja, dat zou ik het liefst doen, maar dan haal ik waarschijnlijk m'n werk niet naderhand, of ik moet vroeger weg, terug naar rotterdam en dan weer naar den-haag rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe maar een tram, parkeren wordt helemaal niks rondom het zuiderpark.. Een groot doolhof met kleine straatjes en weinig ruimte. Rondom centraal kun je denk ik ook wel schudden. Denk dat je beste kans op een parkeerplek bij HS is, boven op de megastores. Je moet uit r'dam komen toch?? Want in dat geval zou ik lekker de trein pakken, scheelt je een hoop gedoe..
Uit ervaring (zonder invalideparkeerkaart): parkeren in Den Haag is sowieso dramaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef kingmob het volgende:
Er staat echter ook: "Bezoekers kunnen parkeren op vrije parkeerplekken rond het Zuiderpark en in de parkeergarages, volg de routeborden."
Maarja, kan niks vinden over WAAR die garages zijn...
Alleen in het begin gelukkig. Nu is het het normale weekend ritme (rustig dus...)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey![]()
Moest je nog hard werken gister?
Ja, dat is ook mijn ervaringquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Uit ervaring (zonder invalideparkeerkaart): parkeren in Den Haag is sowieso drama
staat wel dat er pendelbussen rijden, oooogementje, zal even kijken (als de kat nog van mn muis wil)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Als ze nu gewoon duidelijk P+R regelen, maar daar staat dus helemaal niets over, nogal slordig
misschien onder het malieveld,maar ik vrees dat die bunker ook wel een eindje vol staat. Het was vanmiddag ook goed raak met veteranen dag. Je kunt natuurlijk proberen in een buitenwijk te parkeren, ik denk dat hier bij mij in de buurt meer dan zat parkeerruimte is. (bezuidenhout/voorburg) en dan met de tram verder. Dat doen een paar vrienden van mij die morgen komen ook, parkeren hier voor mijn deur en dan gaan we met de tram richting het park.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik het liefst doen, maar dan haal ik waarschijnlijk m'n werk niet naderhand, of ik moet vroeger weg, terug naar rotterdam en dan weer naar den-haag rijden
Ja, vanaf de stations.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
staat wel dat er pendelbussen rijden, oooogementje, zal even kijken (als de kat nog van mn muis wil)
ow, je had het al gevondenquote:
Misschien dat je hier wat aan hebt http://www.haaglanden.nl/(...)_DenHaaginterner.pdfquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Als ze nu gewoon duidelijk P+R regelen, maar daar staat dus helemaal niets over, nogal slordig
jaquote:
Als je je auto bij Mariahoeve neerzet? Daar kun je ook de tram nemenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:33 schreef kingmob het volgende:
ja
Misschien toch maar beter met het OV, dan weet ik iig wat me staat te wachten. Met de auto zou ik er wel eens heel lang over kunnen doen...
Wordt alleen een heel heen-en-weer gereis
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer wat heb ik de pest in over die (*^^&%^*stoel (nou ja, meer het bedrijf), lijkt wel of het steeds erger wordt
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
is idd klote wou dat ik wat voor je kan doen maar kan niks bedekken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer wat heb ik de pest in over die (*^^&%^*stoel (nou ja, meer het bedrijf), lijkt wel of het steeds erger wordt
HAAL VERDOMME JE EIGEN BIER!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
JA kan je even een biertje voor me pakken
Mwoah, ik doe het wel zo. Als ik om 9.15 thuis ben dan kan ik m'n werk wel halen, 30 minuten te laat is te doen, want degene na me is me nog wat schuldig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als je je auto bij Mariahoeve neerzet? Daar kun je ook de tram nemen
heb ik inmiddels al gedaan duurde te langquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HAAL VERDOMME JE EIGEN BIER!
*stampvoet*
idd die energie kan je beter voor andere dingen bewarenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik ook nietheb al genoeg gejankt en gescholden vandaag, lost ook niks op, kost alleen maar energie (veel te veel ook)
ik wil een uziquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef kwaakvaak het volgende:
maandag even laten escaleren lijkt mij!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
idd die energie kan je beter voor andere dingen bewaren
quote:
quote:
is een uzi eigenlijk handig voor een drive-by-shooting?? of word ik dan door het andere raampje naar buiten geslingerd??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef kwaakvaak het volgende:
uuuh.... dat is eventueel wel te regelen denk ik... Kan nooit moeilijk zijn gezien het feit dat ze best populair zijn in het criminele circuit..
* kwaakvaak gaat ff richting hollands spoor, kijken wat ie kan doen voor je
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
kan je het niet met je krukken af *komt ook wel hard aan
nee uzi heeft niet zo heel veel terug slag, en is met precies 33 schoten ook helemaal leeg!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
is een uzi eigenlijk handig voor een drive-by-shooting?? of word ik dan door het andere raampje naar buiten geslingerd??
En nog neit goed hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik inmiddels al gedaan duurde te lang
Nee, kan prima. Maar ook voor gerichter werk zeer handig. Iedere sukkel kan er mee schieten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
is een uzi eigenlijk handig voor een drive-by-shooting?? of word ik dan door het andere raampje naar buiten geslingerd??
ach je deed je bestquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee uzi heeft niet zo heel veel terug slag, en is met precies 33 schoten ook helemaal leeg!
(nee nee ik zit niet in de in de 'scene', ik ben al zo oud dat ik nog wel in dienst moest van de regering)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:45 schreef kwaakvaak het volgende:
nee uzi heeft niet zo heel veel terug slag, en is met precies 33 schoten ook helemaal leeg!
(nee nee ik zit niet in de in de 'scene', ik ben al zo oud dat ik nog wel in dienst moest van de regering)
Jeee, ook nog experts hiero, maar ik ga het maandag eerst maar eens op de ouderwetse manier proberen, met dat ding met die 10 nummertjes eropquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
Nee, kan prima. Maar ook voor gerichter werk zeer handig. Iedere sukkel kan er mee schieten.
jups dat is waar... Het is een redelijk makkelijk wapen, zolang je het ding op de juiste stand zet. In het leger konde ze er niet om lachen dat ik het knopje van single op automaat had gezet en PRRRRTTTT het patroon leeg schoot..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, kan prima. Maar ook voor gerichter werk zeer handig. Iedere sukkel kan er mee schieten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef kingmob het volgende:
Uzi is een tof wapen
En doet het goed in films natuurlijk
Maar dat voelt wel stoer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat is waar... Het is een redelijk makkelijk wapen, zolang je het ding op de juiste stand zet. In het leger konde ze er niet om lachen dat ik het knopje van single op automaat had gezet en PRRRRTTTT het patroon leeg schoot..
Maar goed, ze konde in het leger zowiezo niet om mij lachen, en hebben mij een paar weken later maar met groot verlof gestuurd. Gebrek aan discipline en problemen met authoriteit.. joh??? dat was mij nog nooit eerder opgevallen
Ik moet altijd aan van die stoere yakuza mannen denken bij een Uziquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
doet me in ene denken denk dat ik maar naar die nieuw terminator ga lijkt me wel een leuke film
Ik hoor het al, als ik nog had gemoeten was het een korte carriere geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat is waar... Het is een redelijk makkelijk wapen, zolang je het ding op de juiste stand zet. In het leger konde ze er niet om lachen dat ik het knopje van single op automaat had gezet en PRRRRTTTT het patroon leeg schoot..
Maar goed, ze konde in het leger zowiezo niet om mij lachen, en hebben mij een paar weken later maar met groot verlof gestuurd. Gebrek aan discipline en problemen met authoriteit.. joh??? dat was mij nog nooit eerder opgevallen
uhu... was best een lekker gevoel om op de schietbaan binnen een paar tellen 10 gaten in een stuk karton te makenquote:
quote:
Ik ben op twee plaatsen tegelijk.quote:
Ik ken het.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... was best een lekker gevoel om op de schietbaan binnen een paar tellen 10 gaten in een stuk karton te maken(meer dan 10 kogels mochten er niet in van die schietbaanfuhrer
)
idd gelukkig was ik al bij voor baad afgekeurdquote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik hoor het al, als ik nog had gemoeten was het een korte carriere geweest
Wat was ik blij toen het werd afgeschaft, m'n beide broers werden afgekeurd...
ik had de mazzel dat ik zowiezo bij de laatste lichting dienstplichtige zat volgens mij. Officieel had ik niet eens goed gekeurt mogen worden, maar ook bij defensie hadden ze nerds nodigquote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik hoor het al, als ik nog had gemoeten was het een korte carriere geweest
Wat was ik blij toen het werd afgeschaft, m'n beide broers werden afgekeurd...
Toch wel gezellig hequote:
U zoekt een slaapplek?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
Pfft, feestje in Groningen gaat hem niet meer worden vanavond denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
hoiiiquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hoiii
Nu ga ik maar weer proberen te slapen!! Trusten
vind ik een goed plan!... met een uurtje of 10 staan hier wat mensen op mijn stoepquote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hoiii
Nu ga ik maar weer proberen te slapen!! Trusten
Had ik wellicht wel nodig gehad als ik was gegaan.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in tijdbestek van vandaag van de week of afgelopen jaar?
En afgelopen jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |