ha ha je hebt gelijk laat ook maarquote:
knul hou gewoon je mond en ga weer vrouwen ongewenst lastig vallen door excuses te zoeken jezelf bij ze uit te nodigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje om
haha ikke welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Vertel mij eens wat jullie zouden doen..
Je vind iemand leuk, diegene woont op ongeveer 1:15 uur rijden.. je hebt morgen beide plannen..
Zou je nu nog daarheen gaan?
lelijkerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha je hebt gelijk laat ook maar
is goed meid tot strakquote:
Je leeft maar één keer. Stap in die auto en ga gewoon genieten in plaats van achter je pc'tje gaan zitten afvragen of het wel de moeite waard is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Je vind iemand leuk, diegene woont op ongeveer 1:15 uur rijden.. je hebt morgen beide plannen..
hahaha toevallig ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ikke wel![]()
maar ik ga ff douchen moet nog uurtje rijden zo![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Tnx!! jij ook hequote:
quote:
Heeft niets met eigen onzekerheid te maken .. denk dat niet veel mensen mij hier overtreffen qua arrogantie.. was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Stereophonic het volgende:
onzekere mensen zijn echt niet leuk
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Stereophonic het volgende:
onzekere mensen zijn echt niet leuk
even douchequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en jij ook ga snel naar de vrouw toe
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.
Trustmaster_Special maakt me zo onzeker...was ik maar zo'n hosselaar als hijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Dat krijg je er van als je zo'n azijn pisser bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:20 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Trustmaster_Special maakt me zo onzeker...was ik maar zo'n hosselaar als hij
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef getl0st het volgende:
denk dat niet veel mensen mij hier overtreffen qua arrogantie..
ik kon toch niet weten dat je geilt op azijngroene crocsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo'n azijn pisser bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |