quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Omdat deze jongen ze ruggen graat flink beschadigd hebt en niet het lef heeft om de volgende stap te zetten ondanks een schop(je) van Kwaakquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Sinceria het volgende:
Serieus, waarom hebben we nog geen seks gehad?
Aw... *aait.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Omdat deze jongen ze ruggen graat flink beschadigd hebt en niet het lef heeft om de volgende stap te zetten ondanks een schop(je) van Kwaak
Wil je eerst wat beter leren kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef Sinceria het volgende:
Serieus, waarom hebben we nog geen seks gehad?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon een uitnodiging tot sex gehad...
"Kom je me nog een nachtkus brengen voordat je uit gaat vanavond ?" volgens N.
![]()
Even kijken of ik dat ga doen
sterk!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zeg ga er langs, blaf haar even lekker vol en kom ons morgen hier stoer vertellen in welke standjes je haar allemaal hebt genomen, hoe ze je vervolgens smekend met zaadvragende ogen je aankeek, zwevend tussen huilen van de pijn aan haar lustgrot en het genot van de sensatie die zij nog nimmer zo beleefd, schreeuwend vroeg om een keer.. Laat ons kansarme sexloze single's van fok meegenieten van jouw brute avontuur
Zo, ouderwets hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wil je eerst wat beter leren kennen.
uuh... omdat je het te druk had met het fixen van je laptop, tv kijken, msn'en en hrmm eten??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vraag me af waarom ik vandaag geen sex heb gehad
Hoi KZ.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vraag me af waarom ik vandaag geen sex heb gehad
neuken? hoef je niet verder te leren kennen hoorquote:
zou dat het zijn? misschien het feit dat ik nog niet gedoucht ben ook een afschrikmiddelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh... omdat je het te druk had met het fixen van je laptop, tv kijken, msn'en en hrmm eten??
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuken? hoef je niet verder te leren kennen hoor
ik ben echt afschrikwekkend vandaag... jaag zelfs sinceria weg!quote:
Dat vond ik wel meevallen, en aangezien ik toch ook overtuigd lesbisch ben vraag ik mij af waarom het dan toch bij het afgeven van een USB adapter is geblevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zou dat het zijn? misschien het feit dat ik nog niet gedoucht ben ook een afschrikmiddel
ik hou niet van groot en kaalquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen, en aangezien ik toch ook overtuigd lesbisch ben vraag ik mij af waarom het dan toch bij het afgeven van een USB adapter is gebleven
hehe nou...wat een toeval.. ik ook ook nietquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe nou...wat een toeval.. ik ook ook niet
ultimate boot cd...?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
hehe eindelijk ubcd binnen
die jaquote:
Wat is het hier rustig.. zijn alle singels lekker opstap?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat is het hier rustig.. zijn alle singels lekker opstap?
hee hoiiiquote:
Eeej meisquote:
quote:
weer rood als een kreeftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]vanmiddag lekker even in de zon gezeten en weer allemaal mensen hard voor me laten rennen
![]()
Hoest met jou?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]vanmiddag lekker even in de zon gezeten en weer allemaal mensen hard voor me laten rennen
![]()
Hoest met jou?
quote:
Gezellig, ik heb gelukkig maandag al geshopt (boel kleertjes) en wat ik nu nodig heb laat ik heel lui bezorgen door andere mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja goed hoor was vanmiddag lekker shoppen met me zussie.... was gezellie
Zeker niet in het oh zo gezellige Almere anders was ik vast tegen gekomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja goed hoor was vanmiddag lekker shoppen met me zussie.... was gezellie
nope lekker hier om de hoekquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker niet in het oh zo gezellige Almere anders was ik vast tegen gekomen
Ben voor mijn doen best lang in de stad geweest maar kwam ook met lege handen thuisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope lekker hier om de hoekhaha
maar heb helemaal niks gekocht
ja ok... maar jij bent een man.. das andersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben voor mijn doen best lang in de stad geweest maar kwam ook met lege handen thuis
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ok... maar jij bent een man.. das anders
haha nee maar vrouwen hebben nooit iets nodig,... die kopen gwn wat.. hahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan het niet helpen kon het gewoon niet vinden wat ik nodig had
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]braafjes gesmeerd, heb mn zonnebrand factor 28 weer teruggevonden
[..]
Gezellig, ik heb gelukkig maandag al geshopt (boel kleertjes) en wat ik nu nodig heb laat ik heel lui bezorgen door andere mensen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee maar vrouwen hebben nooit iets nodig,... die kopen gwn wat.. haha
ophw dat is erg idd... dat heb ik ook.. ben altijd op zoek naar hoezen voor 2.20m ken je ook nergens vindenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb me bed van zo'n raar formaat gebruikt dat ik negens fatsoenlijke matras hoezen kan kopen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
terug gevonden en heb je de rest van je spulletjes al terug gevonden
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ophw dat is erg idd... dat heb ik ook.. ben altijd op zoek naar hoezen voor 2.20m ken je ook nergens vinden
Ben je nog veel kwijt danquote:
doei doeiquote:
nope dat hebben ze nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoef dus niet te vragen of ze dat verkopen in Bisonspoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |