abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70436666
Mooi rood Honda Racing T-shirt, ga binnenkort met m'n zussen shoppen in Breda.

Van de week eens een beetje op ebay neuzen voor een mooi klokkie
pi_70436681
en een Honda/Repsol racing jas (was dan ook in een motorzaak, niet in een kledingwinkel, maar toch )
pi_70436694
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
Ik werd geroepen?
JA kan je even een biertje voor me pakken
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:11:50 #229
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_70436710
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef erikje14 het volgende:

Het is een begin.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:10 schreef erikje14 het volgende:
en een Honda/Repsol racing jas (was dan ook in een motorzaak, niet in een kledingwinkel, maar toch )
Aah. Daar komt de aap uit de mouw. Maar in ieder geval een andere kleur.
pi_70436730
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef erikje14 het volgende:

daar zijn zussen goed in
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_70436819
wil iemand de verwarming ff uitzetten?? pffffffff is toch geen weer om te kunnen slapen
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_70436843
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:17 schreef Jannuk het volgende:
wil iemand de verwarming ff uitzetten?? pffffffff is toch geen weer om te kunnen slapen
oh sorry schuif wel iets op *zo beter
pi_70436858
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh sorry schuif wel iets op *zo beter
als jij nou ff op de bank gaat liggen, beetje warmte meenemen mn bed in
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_70436869
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef STING het volgende:

[..]

have fun!
WAKER WORDEN
pi_70436884
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:19 schreef Jannuk het volgende:

[..]

als jij nou ff op de bank gaat liggen, beetje warmte meenemen mn bed in
beetje mannen je bed uit jagen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:22:35 #236
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70436919
Hoi
Zijn er mensen die weten of ik makkelijk kan parkeren rond het zuiderpark? Ik moet met de auto, maar zit te twijfelen of ik hem bij het CS zet en de tram pak, of probeer zo dicht mogelijk bij het terrein te komen. De website van parkpop blinkt uit in onduidelijkheid
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_70436922
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
beetje mannen je bed uit jagen
ben ik blijkbaar goed in!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love is for real, today!
pi_70436942
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Zijn er mensen die weten of ik makkelijk kan parkeren rond het zuiderpark? Ik moet met de auto, maar zit te twijfelen of ik hem bij het CS zet en de tram pak, of probeer zo dicht mogelijk bij het terrein te komen. De website van parkpop blinkt uit in onduidelijkheid
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene info
Love is for real, today!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:23:47 #239
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_70436950
quote:
Hoi
Hey
Moest je nog hard werken gister?
pi_70436965
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Jannuk het volgende:
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene info
heb ik ook maar een paar uur naar gezocht.. heb ik het gevonden, kan ik niet eens komen
Love is for real, today!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:24:34 #241
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70436970
quote:
Hoi
doe maar een tram, parkeren wordt helemaal niks rondom het zuiderpark.. Een groot doolhof met kleine straatjes en weinig ruimte. Rondom centraal kun je denk ik ook wel schudden. Denk dat je beste kans op een parkeerplek bij HS is, boven op de megastores. Je moet uit r'dam komen toch?? Want in dat geval zou ik lekker de trein pakken, scheelt je een hoop gedoe..
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:25:13 #242
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70436986
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Er staat echter ook: "Bezoekers kunnen parkeren op vrije parkeerplekken rond het Zuiderpark en in de parkeergarages, volg de routeborden."
Maarja, kan niks vinden over WAAR die garages zijn...
pi_70436993
quote:
Hoi
Heb wel iets gelezen over P+R plaatsen en pendel bussen ben er nog niet uit ov of auto
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:26:05 #244
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70437012
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

doe maar een tram, parkeren wordt helemaal niks rondom het zuiderpark.. Een groot doolhof met kleine straatjes en weinig ruimte. Rondom centraal kun je denk ik ook wel schudden. Denk dat je beste kans op een parkeerplek bij HS is, boven op de megastores. Je moet uit r'dam komen toch?? Want in dat geval zou ik lekker de trein pakken, scheelt je een hoop gedoe..
Ja, dat zou ik het liefst doen, maar dan haal ik waarschijnlijk m'n werk niet naderhand, of ik moet vroeger weg, terug naar rotterdam en dan weer naar den-haag rijden
pi_70437013
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef kingmob het volgende:
Er staat echter ook: "Bezoekers kunnen parkeren op vrije parkeerplekken rond het Zuiderpark en in de parkeergarages, volg de routeborden."
Maarja, kan niks vinden over WAAR die garages zijn...
Uit ervaring (zonder invalideparkeerkaart): parkeren in Den Haag is sowieso drama
Love is for real, today!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:26:59 #246
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70437031
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Hey
Moest je nog hard werken gister?
Alleen in het begin gelukkig. Nu is het het normale weekend ritme (rustig dus...)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:27:23 #247
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70437042
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Uit ervaring (zonder invalideparkeerkaart): parkeren in Den Haag is sowieso drama
Ja, dat is ook mijn ervaring Maar de binnenstad ken ik iig.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:28:41 #248
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70437073
Als ze nu gewoon duidelijk P+R regelen, maar daar staat dus helemaal niets over, nogal slordig
pi_70437090
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Als ze nu gewoon duidelijk P+R regelen, maar daar staat dus helemaal niets over, nogal slordig
staat wel dat er pendelbussen rijden, oooogementje, zal even kijken (als de kat nog van mn muis wil)
Love is for real, today!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:30:00 #250
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70437094
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik het liefst doen, maar dan haal ik waarschijnlijk m'n werk niet naderhand, of ik moet vroeger weg, terug naar rotterdam en dan weer naar den-haag rijden
misschien onder het malieveld,maar ik vrees dat die bunker ook wel een eindje vol staat. Het was vanmiddag ook goed raak met veteranen dag. Je kunt natuurlijk proberen in een buitenwijk te parkeren, ik denk dat hier bij mij in de buurt meer dan zat parkeerruimte is. (bezuidenhout/voorburg) en dan met de tram verder. Dat doen een paar vrienden van mij die morgen komen ook, parkeren hier voor mijn deur en dan gaan we met de tram richting het park.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')