JA kan je even een biertje voor me pakkenquote:
Het is een begin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef erikje14 het volgende:
Mooi rood Honda Racing T-shirt, ga binnenkort met m'n zussen shoppen in Breda.
Van de week eens een beetje op ebay neuzen voor een mooi klokkie
Aah. Daar komt de aap uit de mouw. Maar in ieder geval een andere kleur.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:10 schreef erikje14 het volgende:
en een Honda/Repsol racing jas (was dan ook in een motorzaak, niet in een kledingwinkel, maar toch)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef erikje14 het volgende:
Mooi rood Honda Racing T-shirt, ga binnenkort met m'n zussen shoppen in Breda.
Van de week eens een beetje op ebay neuzen voor een mooi klokkie
oh sorry schuif wel iets opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:17 schreef Jannuk het volgende:
wil iemand de verwarming ff uitzetten?? pffffffff is toch geen weer om te kunnen slapen
als jij nou ff op de bank gaat liggen, beetje warmte meenemen mn bed inquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh sorry schuif wel iets op*zo beter
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als jij nou ff op de bank gaat liggen, beetje warmte meenemen mn bed in
ben ik blijkbaar goed in!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
beetje mannen je bed uit jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene infoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Zijn er mensen die weten of ik makkelijk kan parkeren rond het zuiderpark? Ik moet met de auto, maar zit te twijfelen of ik hem bij het CS zet en de tram pak, of probeer zo dicht mogelijk bij het terrein te komen. De website van parkpop blinkt uit in onduidelijkheid
heb ik ook maar een paar uur naar gezocht.. heb ik het gevonden, kan ik niet eens komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Jannuk het volgende:
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene info
doe maar een tram, parkeren wordt helemaal niks rondom het zuiderpark.. Een groot doolhof met kleine straatjes en weinig ruimte. Rondom centraal kun je denk ik ook wel schudden. Denk dat je beste kans op een parkeerplek bij HS is, boven op de megastores. Je moet uit r'dam komen toch?? Want in dat geval zou ik lekker de trein pakken, scheelt je een hoop gedoe..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Zijn er mensen die weten of ik makkelijk kan parkeren rond het zuiderpark? Ik moet met de auto, maar zit te twijfelen of ik hem bij het CS zet en de tram pak, of probeer zo dicht mogelijk bij het terrein te komen. De website van parkpop blinkt uit in onduidelijkheid
Er staat echter ook: "Bezoekers kunnen parkeren op vrije parkeerplekken rond het Zuiderpark en in de parkeergarages, volg de routeborden."quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
zijn alleen maar p-plaatsen voor gehandicapten dichtbij, staat bij de algemene info
Heb wel iets gelezen over P+R plaatsen en pendel bussenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Ja, dat zou ik het liefst doen, maar dan haal ik waarschijnlijk m'n werk niet naderhand, of ik moet vroeger weg, terug naar rotterdam en dan weer naar den-haag rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe maar een tram, parkeren wordt helemaal niks rondom het zuiderpark.. Een groot doolhof met kleine straatjes en weinig ruimte. Rondom centraal kun je denk ik ook wel schudden. Denk dat je beste kans op een parkeerplek bij HS is, boven op de megastores. Je moet uit r'dam komen toch?? Want in dat geval zou ik lekker de trein pakken, scheelt je een hoop gedoe..
Uit ervaring (zonder invalideparkeerkaart): parkeren in Den Haag is sowieso dramaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef kingmob het volgende:
Er staat echter ook: "Bezoekers kunnen parkeren op vrije parkeerplekken rond het Zuiderpark en in de parkeergarages, volg de routeborden."
Maarja, kan niks vinden over WAAR die garages zijn...
Alleen in het begin gelukkig. Nu is het het normale weekend ritme (rustig dus...)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey![]()
Moest je nog hard werken gister?
Ja, dat is ook mijn ervaringquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Uit ervaring (zonder invalideparkeerkaart): parkeren in Den Haag is sowieso drama
staat wel dat er pendelbussen rijden, oooogementje, zal even kijken (als de kat nog van mn muis wil)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Als ze nu gewoon duidelijk P+R regelen, maar daar staat dus helemaal niets over, nogal slordig
misschien onder het malieveld,maar ik vrees dat die bunker ook wel een eindje vol staat. Het was vanmiddag ook goed raak met veteranen dag. Je kunt natuurlijk proberen in een buitenwijk te parkeren, ik denk dat hier bij mij in de buurt meer dan zat parkeerruimte is. (bezuidenhout/voorburg) en dan met de tram verder. Dat doen een paar vrienden van mij die morgen komen ook, parkeren hier voor mijn deur en dan gaan we met de tram richting het park.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik het liefst doen, maar dan haal ik waarschijnlijk m'n werk niet naderhand, of ik moet vroeger weg, terug naar rotterdam en dan weer naar den-haag rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |