SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door raaavi op 29-06-2009 15:17:34 ]
Dit dacht ik ook bij het lezen van je OP, toch maar voor het laatste gekozen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:
[..]
moet ik hier serieus op reageren of doe je net alsof je dom bent?
Week 28 waarschijnlijk. Al heb ik geen flauw idee wanneer dat is, ik ben de wekentelling kwijtquote:
Aan de ene kant vind ik het positief dat Flash ondersteund wordt, maar aan de andere kant vind ik dat websites een moeten stoppen met zinloos gebruik van Flash. Altijd die irritante supersonische effecten op pagina'squote:Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..
Screencap uit een van de demo's:
Ingang onderkant van HTC Hero
[ afbeelding ]
Mini USB ingang
[ afbeelding ]
Weer een eigen kabel, of is het wel MINI USB?
Vanaf vandaag is de opzegtermijn 1 maand als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.
Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.
Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht!
Hij is ook wel dik volgens mij.quote:
Alleen bij contractverlenging toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.
Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.
Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht!
ik ga morgen wel even bij de T for telecom informerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Alleen bij contractverlenging toch?
Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
[ afbeelding ]
quote:De Hero komt midden juli simlockvrij in de winkels in bruin en wit en gaat ¤479 kosten
Die compass mode is echt gaaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef raaavi het volgende:
Filmpje van AD.nl laat de snelheid goed zien van het touchscreen + compass mode
http://www.ad.nl/multi-me(...)_killercocktail.html
Daar kan je, net als bij alle HTC toestellen, een mini usb op aansluiten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..
Screencap uit een van de demo's:
Ingang onderkant van HTC Hero
[ afbeelding ]
Mini USB ingang
[ afbeelding ]
Weer een eigen kabel, of is het wel MINI USB?
Laat ff weten hoe hij bevalt als je hem hebt svp.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef ufopiloot het volgende:
Ik wil deze telefoon gaan bestellen met een vodafone abonnement van 2 jaar. Het goedkoopste belabonnement met onbeperkt internet erbij.
Maar het blijft moeilijk kiezen tussen een N97, iPhone of HTC Hero. iPhone is wel leuk met veel apps, maar T-Mobile only en erg duur. Een N97 is wel uitgebreider dan een Hero (toetsenbord, filmen, flitser, hogere resolutie). Maar toch lijkt de Hero mij erg gaaf, veel sneller en het ziet er allemaal zo soepel uit.
Ik vraag me alleen af of zo'n toetsenbord nou echt veel verschil maakt ten opzichte van alleen een touch screen, iemand daar ervaring mee? Ik heb nu ook een (oude) HTC met een toetsenbord en dat is toch ook wel erg handig. Fuck it! Ik heb hem gewoon besteld![]()
![]()
Als het goed is wordt hij vrijdag geleverd![]()
Yep.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Is de Magic dezelfde telefoon als de Hero dan?
Heeft Vodafone niet alleen de magic?
Dus ufopiloot heeft niet eens de hero gekochtquote:
Heb je een linkje? Ik ben ook op zoek naar een voordelig abonnement.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef ufopiloot het volgende:
Niet via vodafone gekocht, maar gewoon via een internetwinkel en er zelf een abonnement bijgezocht.Dus weldegelijk een HTC Hero.
Dat is bijna overal zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:21 schreef raaavi het volgende:
PS eerder op de hoogte zijn van nieuwe telefoons dan mensen die in een telefoon zaak werken!
Tsja, ik heb tot nu toe (in het buitenland) altijd pre-paid gebruikt, maar daar was sms'en zo'n 2 eurocent en bellen een cen of 8 per minuutquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:48 schreef ufopiloot het volgende:
Je weet toch ongeveer hoeveel prepaid je per maand kwijt bent, en hoeveel je betaalt voor bellen en sms'en? Laat er een rekensommetje op los en je weet wat je nodig hebtIk bel zelf niet zoveel. Daarom heb ik maar de goedkoopste genomen, en als ik daar iets boven kom, dan betaal ik wel iets meer. Ik heb liever dat ik een paar minuten moet bijbetalen dan dat ik het voor niets heb betaald
Deze heeft ook een headphone jack hoor, bovenaan. En Android lijkt me nou juist wél een reden om voor de Hero te kiezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:16 schreef Draganta het volgende:
Ikke twijfel tussen deze en de HTC Touch HD. DIe laatste is wat ouder, maar draait op windows, heeft een groter scherm en een standaard audio aansluiting onderaan.
Mijn HTC Tytn II heb ik nu 1,5 jaar. Ik heb last van een bugje betreffende internet sharing (en daar kan je hem niet voor terugbrengen omdat het i-net abo niet bedoelt is om je HTC aan je pjoeter te koppelen als modemquote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen is een tweejarig abonnement wel érg lang. Waarschijnlijk houdt de hero het niet eens zo lang uit.
Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag.
Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Helaas, je bent nog niet verlengbaar
Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.
Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.
We zien je graag tegen die tijd hier terug!
wat is er mis met wit dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker isquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Google maps werkt er al mee, wat nog meer dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is.
Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
Ik had 2call ge-emaild, en die wisten geen exacte leverdatum dus dan heb je hem waarschijnlijk ook niet voor eind juli, begin augustus. Hij is daar wel érg goedkoop, Vodafone en hi stunten allebei met de prijzen denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.
Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
Een 2e abbo is heel aantrekkelijk, maar dan flippen mn ouders hem zo hardquote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen.
Maar die levert hem wel één a twee weken later.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
Nederland trekt weer eens aan het kortste eind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef raaavi het volgende:
Waar zou die uitstel mee te maken kunnen hebben dan?
Want?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hi pas de datum als het goed is ook nog aan, ook naar 22 juli.
En dit:quote:Levertijd was op de site gewijzigd naar 15 juli. Even gebeld, klopt inderdaad. Toestel was nog niet geleverd bij hunzelf.
Bij bijna elke winkel is de telefoon nu vertraagd naar sowieso eind volgende week, dus het lijkt me sterk dat alleen Hi een uitzonderingquote:Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Droathoah het volgende:
Ik twijfel tussen deze en de N97.
Inderdaad, met de N95-(8GB) hadden ze een top-toestel, er werd verwacht dat de N96 nog beter zou zijn, maar die is dus eigenlijk slechter. ( geen 3d chip e.d. )quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.
http://tweakers.net/nieuw(...)og-twee-updates.htmlquote:Wie het toestel heeft besteld, zou zijn held eind volgende week in handen hebben. Welke verbeteringen de software-update bevat, is nog onduidelijk.
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef RRGJL het volgende:
Er kan idd Micro SDHC in.
Met 'is ie een beetje snel' neem ik aan dat je de Hero bedoelt. Zoals op de meeste videos op Youtube te zien is is hij best snel te noemen. Loopt allemaal erg soepel.
Ja, blijf dan lekker weg, kneus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Uh jongens ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn of waar jullie met je gedachten zitten maar er is geen tekort aan de iPhone 3GS op het moment. Hoef je ook geen prut meer te kopen. Alstublieft.
Sinds wanneer draait de 3GS Android dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Uh jongens ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn of waar jullie met je gedachten zitten maar er is geen tekort aan de iPhone 3GS op het moment. Hoef je ook geen prut meer te kopen. Alstublieft.
iPhone = yesterday's news. Ik kijk liever vooruit maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Hee de iPhone ondersteunt nu ook file transfer via bluetooth hoorde ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
16 gig is wel leuk, maar het is geen snelheidswonder dat kaartje van 29,95. Dan kan je beter een 16GB kaartje kopen van een wat beter merk, die zijn iets meer dan 10 euro duurder, rond de 40-45 euro.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.
16 gig lijkt me wel lekker om te hebben.
Haha, als er een toestel is dat super werkt op mobiele telefoons en goed wordt ondersteund is het Android wel. Speciaal ontwikkeld voor mobiele telefoons, echt vergelijkbaar met het OS op de iPhone en niet met andere troep zoals Windows Mobile.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Draganta het volgende:
Het is voor mij toch maar de Touch HD geworden ipv deze. Vind het wel een beetje jammer, deze ziet er echt supergaaf uit, maja Android begin ik nog niet aan, totdat het beter wordt ondersteund.
Er komen dit jaar nog zo'n 15 tot 20 Android toestellen uit. Volgend jaar zal er ook nog wel een heel arsenaal aan toestellen uitkomen. Tegen de tijd dat jij een telefoon mag uitkiezen zijn er behoorlijk wat Android toestellen en er zijn nieuwe versies van Android uit. Dus, ik zou me geen zorgen maken als ik jou wasquote:Op zondag 12 juli 2009 13:10 schreef _Flea_ het volgende:
Voor mij duurt het nog een jaar voordat ik iets anders mag uitzoeken. Toch begin ik nu al te twijfelen tussen Android en WM. Hopelijk is er volgend jaar een nieuwere versie van de Hero en grote kans dat ik dan toch op Android overstap.
Dat is ook een keuze die zelf maakt. Mensen die een WM toestel kopen vinden het fijn werken, net zo fijn als jij Android vind. Ik heb een X1 gekocht, omdat het toestel er mooi uitziet, en je WM helemaal kan customizen. Je kunt in principe alles veranderen. Daarom verkies ik een WM toestel boven Android of Symbian.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
Veel apps zijn gratis, en voor sommige moet je ook betalen. Net als op de app store. En er zijn echt al genoegapps te verkrijgen, je hebt er echt geen tekort aan apps. Windows Mobile bestaat al jaren, maar het is een kut OS gebaseerd op Windows. Je zit te kutten domme onhandige menuutjes, en zelfs vastlopers heb je op je telefoon. Android is 100% ontwikkelt voor de telefoon en alles werkt veel beter. Toen de iPhone voor het eerst uit kwam was het ook veel kleiner dan Windows Mobile, maar kijk nu eens.
Ik heb op dit moment ook Windows Mobile op mijn huidige telefoon en ik vind het echt een ramp. Gebruikersgemak vergeleken met Android is veel slechter. Ik hoef geen Windows op mijn telefoon, ik wil een OS dat er speciaal voor ontwikkelt is en veel soepeler en sneller werkt.
Dat wel, maar ik bedoel meer onder de huid. Het OS zelf.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef ufopiloot het volgende:
Costumizen kan met Android net zo goed met 7 schermen die je helemaal naar je eigen wensen kan aanpassen.
Ik ben ook zeker blij dat er nu meerdere OS'en zijn voor je mobiele telefoon. En dus grotere concurrentie, zo word windows mobile ook opnieuw uitgebracht. WM6.5/7 En die word veel gebruikers/vingervriendelijker.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef Draganta het volgende:
Windows Mobile 6.5 en 7 worden ook vingervriendelijk. Het feit dat Windows Mobile 6.0/6.1 dat niet is, is omdat het een upgrade is van een OS die ontwikkeld is voor PDA's met stylus, en niet voor pocket-pc telefoons. WM7 is opnieuw herschreven dus dat komt wel goed. 6.5 is aangepast zodat het wat makkelijk gaat worden. Ben ik dik tevreden mee tot nu toe (heb filmpjes gezien).
Maar goed, ieder zijn eigen smaak en wensen. Gelukkig zijn er nu meerdere grote OS'sen voor mobiele telefoons, ik ben zeker blij met de komst van Android, en zal in de toekomst misschien ook wel overstappen als WM niet meer aan mijn wensen voldoet.
On-topic: Heb de Hero nooit aan het werk gezien, maar wel de Magic. Hij is snel, en volgens mij heeft de Hero dezelfde hardware erin als de Magic. Denk dat de Touch HD wat langzamer is, maar zolang hij te gebruiken is vind ik het goed. Ik zit nu ook met een HTC Touch (eerste) met een 200 mhz cpu...
quote:Wordt geleverd vanaf 14 juli
quote:Tot onze grote spijt moeten we u helaas mededelen dat de levering van de HTC Hero door de fabrikant wederom een week uitgesteld is. De Nederlandse distributeurs zullen de allereerste zending naar alle waarschijnlijkheid volgende week pas gaan ontvangen. In onze communicatie op de webshops houden wij nu een leverdatum aan van 24 juli 2009, maar dit zou wellicht ook enkele dagen eerder kunnen worden.
quote:Wordt geleverd vanaf 22 juli
En die wordt vast nog een keer aangepast, aangezien alle andere webshops pas vanaf de 24e/25e zeggen te leverenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
Hi heeft ook de leverdatum weer aangepast...![]()
[..]
Zo lang wachten en dan alsnog voor de Magic gaan? Dan krijgt je spijtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien ga ik dan toch maar voor de Magic.
Hmmm, ik weet het niet hoor. De Hero is toch met name anders door die HTC user interface? En als ik die nog nooit heb gebruikt weet ik ook niet wat ik misquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo lang wachten en dan alsnog voor de Magic gaan? Dan krijgt je spijt
Ik dacht dat de laatste firmware versie FP10 ondersteunde?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is nog niet zo speciaal, Flash 10 werkt nog niet; en dumpert.nl werkt bijvoorbeeld ook (nog) niet.
Ik zou echt niet voor de Magic gaan, de Hero is juist een soort van opvolger. Widgets, 7 schermen compleet aan te passen, verder is de telefoon veel beter uitgewerkt. Het is juist een soort opvolger. En dan inderdaad de betere interface, 5MP camera etc. En qua prijs verschilt het ook minimaal.
Die Hero wordt van mij, ook al moet ik nog 10 weken wachten!
(Zouden wel 10 pijnlijke weken worden dan)
Ik hoop echt dat 24 juli de datum wordt, en dat de telefoon niet in augustus pas komt zoals ik hier en daar lees..
Mijn Magic heeft ook 7 schermen en widgets, verder kan ik hem helemaal aanpassen naar hoe ik het wil hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is nog niet zo speciaal, Flash 10 werkt nog niet; en dumpert.nl werkt bijvoorbeeld ook (nog) niet.
Ik zou echt niet voor de Magic gaan, de Hero is juist een soort van opvolger. Widgets, 7 schermen compleet aan te passen, verder is de telefoon veel beter uitgewerkt. Het is juist een soort opvolger. En dan inderdaad de betere interface, 5MP camera etc. En qua prijs verschilt het ook minimaal.
Ja dat ben ik met je eens, heeft de Hero ook een flitser? Zo niet dan heb je 9/10 nog weinig aan die 5MP camera.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind sowieso de interface van HTC veel mooier.
Verder is volgens mij de Hero ook sneller qua specificaties.
Dan inderdaad nog de 5MP camera.
Als je in een grot woont misschien. In de buitenlucht en overdag heb je die flitser sowieso niet nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, heeft de Hero ook een flitser? Zo niet dan heb je 9/10 nog weinig aan die 5MP camera.
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je in een grot woont misschien. In de buitenlucht en overdag heb je die flitser sowieso niet nodig.
Tja, en het gros gebruikt de camera niet op een feest. Jij doet alsof de camera dan nutteloos is. Dat dat voor jou geldt maakt het nog geen algemeen feit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.
Klopt. Ik merk op mijn magic dat de camera gewoon écht kut is. Maar je kan ook maar weinig instellen op Android. Zo maakte ik een foto van mijn kat terwijl de zon een beetje scheen en m'n kat werd haast een grote witte vlek. Dat had met fatsoenlijke instellingen best voorkomen kunnen worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.
Meer dan je denkt, youtube staat vol met filmpjes van feesten gemaakt op een mobiel. Dan zullen er ook vast wel foto's gemaakt worden. Een camera zonder flits heeft nu eenmaal beperkingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Tja, en het gros gebruikt de camera niet op een feest. Jij doet alsof de camera dan nutteloos is. Dat dat voor jou geldt maakt het nog geen algemeen feit.
Dat youtube vol staat met dat soort filmpjes zeg niks over het aandeel gebruikers van smartphone die die filmpjes maken. Je hebt geen cijfers van smartphone gebruikers en geen cijfers van smartphone gebruikers die op feesten filmen, dus je kunt er geen zinnig woord over zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, youtube staat vol met filmpjes van feesten gemaakt op een mobiel. Dan zullen er ook vast wel foto's gemaakt worden. Een camera zonder flits heeft nu eenmaal beperkingen.
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vorige telefoon regelmatig foto's gemaakt op feesten. Geen professionele foto's, dat zeker niet, maar ik kon toch wel leuke foto's maken met behulp van de flitser. Daarvoor hoef ik niet helemaal met een losse camera te slepen. Ik hoef er met de Magic niet eens aan te beginnen, die foto's zijn per definitie slecht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.
Heb het ook niet over smartphones, heb het over mobieltjes in het algemeen. Enja er zijn massa's mensen die hun telefoon gebruiken om foto's te maken. Daar heb ik geen statistieken voor nodig, ik zie het genoeg om me heen gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Dat youtube vol staat met dat soort filmpjes zeg niks over het aandeel gebruikers van smartphone die die filmpjes maken. Je hebt geen cijfers van smartphone gebruikers en geen cijfers van smartphone gebruikers die op feesten filmen, dus je kunt er geen zinnig woord over zeggen.
Met mijn 2 jaar oude Sony Ericsson had ik geen aparte fotocamera nodig. Er zat een flitser op en hij maakte acceptabele foto's. Nogmaals, dat de nieuwe HTC telefoons geen flits hebben is gewoon een gemiste kans.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef ufopiloot het volgende:
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.
Offtoppic: Goh, bedankt voor je toevoeging aan ons HTC Hero topicquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:12 schreef Ad_rem het volgende:
Taped an iPhone 3GS to my car and went for a drive..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt. Ik merk op mijn magic dat de camera gewoon écht kut is. Maar je kan ook maar weinig instellen op Android. Zo maakte ik een foto van mijn kat terwijl de zon een beetje scheen en m'n kat werd haast een grote witte vlek. Dat had met fatsoenlijke instellingen best voorkomen kunnen worden.
Zal ik zo eens doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:53 schreef Firenzo het volgende:
[..]
kijk eens in de market dan, snapphoto bijvoorbeeld is al stukken beter.
Nou nog ff een parkeerpaaltje aantikken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:12 schreef Ad_rem het volgende:
Taped an iPhone 3GS to my car and went for a drive..
Precies, hopelijk geen last minute changesquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:48 schreef Konoko het volgende:
Ontopic: Contact gehad met Algebeld en zij verwachten hem de 24e, hoop dat Devicewire het goed mis heeft!!
Een viertal nog welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef gday het volgende:
Deze gaat 'm ook worden voor mij denk ik. Heeft toch net wat streepjes voor op de Magic. Heb ook een viertal boeken over Android development klaar staan, maar ontwikkelen met alleen de emulator is toch wat brak.
Ik heb wel ontwikkeld in J2ME maar niet heel erg veel omdat je altijd zo beperkt was, maar Android is wat dat betreft ook gewoon een veel vriendelijker platform om voor te ontwikkelen omdat je gewoon veel meer mogelijkheden hebt. Wat de plannen betreft ... die zal ik voor me moeten houden, want die ben ik nog met iemand aan het opzetten. Niks geheimzinnigs ofzo hoor verder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Een viertal nog wel
Wat ben je precies van plan?
Heb je eerder al iets gedeveloped voor andere mobiele OS'en, en zo ja: wat?
(ja ben even nieuwsgierig)
Zeker.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef RRGJL het volgende:
Als HTC Hero liefhebber moet je gewoon sowieso die hele 'A week with the HTC Hero' serie gezien hebben.
Ik word hier akelig vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Is er al zekerheid over de leverdatum? Hi heeft hem nu op 29 juli.
Waar wachten we nou toch op?quote:We verwachten het toestel eind deze week begin volgende week te versturen. Er moet nog een hoge persoon bij google akkoord geven alvorens de distributeurs uit mogen leveren in europa. Deze week krijgen ze de toestellen geleverd maar ze moeten wachten op akkoord om ze uit te kunnen leveren.
Bestel hem ook maar met 1 jarige verlenging Vodafone, is wel een mooie aanbieding die half jaar 50% korting.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een hoge pief van google. Ik ga hem nu maar gewoon bestellen bij algebeld i.c.m. een vodafone abonnement, een half jaar 50% korting doet het hem
.
Lees het bericht hierboven eens, komt door schijnbaar door google.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:18 schreef RRGJL het volgende:
Op Tweakers lees ik dat Hi! de leverdatum nu al op 29 juli heeft gezet.
Ik word echt gek inmiddels. Belachelijk dit.
Ow ja sorry, die had ik dus al gelezen maar is blijkbaar niet doorgedrongenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees het bericht hierboven eens, komt door schijnbaar door google.
Algebeld heeft hem wel nog steeds op week 30 staan.
Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een hoge pief van google. Ik ga hem nu maar gewoon bestellen bij algebeld i.c.m. een vodafone abonnement, een half jaar 50% korting doet het hem
.
Volgens mij het Algebeld dit in een communicatie naar buiten gebracht, of het waar is is natuurlijk punt 2. Nu gaat er weer een gerucht dat HTC wil wachten tot de actie van deze week voorbij is (http://www.androidplanet.nl/2063/htcs-stoelenactie-begint-morgen-win-een-gratis-htc-hero/)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.
Toevallig ook net gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:19 schreef Leinonlein het volgende:
http://gizmodo.com/531886(...)ut-tragically-flawed hmmm
Ik heb een macbook en ipods, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Wat doe je hier eigenlijk als je het zo een kuttopic vindt? Blijf gewoon weg, man.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef RRGJL het volgende:
Maar beter dat die dingen deze week geleverd worden verdommeHeb er nu wel echt genoeg van.
Niet iedereen wil een overprijsde overhypte telefoon met slecht signaalontvangst, haarscheurtjes, een oververhitte batterij die het toestel kan laten uitvallen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Inderdaad. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die gewoon nog een normale GSM gebruiken. Een slide-phone. OMG! Onder een steen geleefd zeker!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands." Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.
Je moet alleen niet erg vinden om hem tig keer terug te brengen en om te ruilen en dan te hopen dat je normaal ermee kan bellen en je batterij het einde van de dag haalt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Oververhitting en haarscheurtjes was echt een zeeer kleine groep die allemaal netjes een nieuwe hebben gekregen, 5.2 miljoen verkochte iPhones weer dit kwartaal met +90% procent zeer tevreden gebruikers. Maar dat is ze natuurlijk 'aangepraat'?
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands."
Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.![]()
Ik denk dat die webshops ook gek worden van die steeds veranderende releasedatumquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb gsmweb nog een mail gestuurd. Vorige week zeiden ze de 25ste. Nu:
Geachte heer/mevrouw,
De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.
Ze doen tegenover mij alsof het altijd de 25ste is geweest, terwijl iedereen die GSMweb een mail stuurt een ander antwoord krijgt
Als ze op zaterdag de deur uit gaan heb je 'm maandag, hooguit dinsdag, binnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Apie74 het volgende:
Denk dat het uitstellen van de release naar 25 juli te maken heeft met het verlengen van de Hero actie t/m 24 juli. Wat wel vreemd is dat dat op een zaterdag is. Dus het toestel is dan sowiezo niet eerder binnen dan midden volgende week.
Ook weer zo typischquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Die actie zal mij eigenlijk een worst wezen, ze komen toch alleen maar in de randstad.
WTF, en ik wilde hem eigenlijk daar bestellen, maar toen ik dat eergisteren deed stond de status nog op juli/augustusquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Apie74 het volgende:
Hier issie al op voorraad zo te zien? levering binnen 1 werkdag![]()
http://www.2call.nl/htc/htc-hero-urban-brown/T10615/
Volgens mij verkoopt 2call buitenlandse telefoontoestellen, omdat ze daar goedkoper zijn. Maar toch apart, want Nederland zou een van de eerste landen zijn waar de hero gereleased zou worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom elke webshop een andere leveringsdatum heeft... Waarom krijgen ze hem niet allemaal tegelijk?
Ja, oke, maar geen Gelderland/Drenthe/Friesland/Groningenquote:Las dat mensen van de actie de telefoon ook niet gelijk krijgen maar een waardebon krijgen. Waarom zou HTC dan wachten tot de actie voorbij is... Dan hadden ze nooit 5 juli moeten communiceren want toen was die actie al bekend.
Haha Eindhoven/Maastricht randstad
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
Ik heb een Hero gewonnen bij de actie vandaag, om 17.00 in Eindhoven.
Kreeg een dummy mee, maar de Hero wordt zsm opgestuurd.
[ afbeelding ]
Ja! Maar hij is wel wat zwaarder dan de echte Hero. Ik heb de echte Hero ook even vastgehad want de dame van HTC had er eentje bij. De dummy is zo zwaar! De foto waarop ik met haar sta die je op de site kunt zien is ook met de Hero gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
GefeliciteerdDe dummy ziet er best realistisch uit
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik had nog niet eens gezien dat er foto's waren. Grappigquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ja! Maar hij is wel wat zwaarder dan de echte Hero. Ik heb de echte Hero ook even vastgehad want de dame van HTC had er eentje bij. De dummy is zo zwaar! De foto waarop ik met haar sta die je op de site kunt zien is ook met de Hero gemaakt.
Heb ook een geinige oorkonde erbij gekregen.
Mazzelaar, ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Haha vet man, gefeliciteerd! Wat ik me nou afvraag, hoe laat moet je er ongeveer zijn om kans te maken? Want ik wilde om half 6 nog langs de dam fietsen in Amsterdam maar dacht dat ik wel te laat zou zijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem via 2call besteld (rond 17 juli) maar ik heb nog geen bericht gehad dat hij opgestuurd is. Ik vraag me af of die `binnen 1 werkdag in huis` wel klopt.... Want mijn status staat nog steeds op: Wacht op levering van HTC Hero Absolute White.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:Had ik hem nu maar via 2call besteld, dan had ik hem morgen in huis gehad.
Op de website van 2call staat nu het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:20 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb hem via 2call besteld (rond 17 juli) maar ik heb nog geen bericht gehad dat hij opgestuurd is. Ik vraag me af of die `binnen 1 werkdag in huis` wel klopt.... Want mijn status staat nog steeds op: Wacht op levering van HTC Hero Absolute White.
Wat een onduidelijkheid ook weer allemaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Op de website van 2call staat nu het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen
Echt hequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik kreeg net een email van 2call waarin wordt gezegd dat de hero momenteel niet op voorraad is (no shit sherlock) en binnen 5 tot 10 werkdagen verwacht wordt. Dat terwijl de site nu 2 werkdagen zegt... Ik gok eind volgende week en als ie eerder komt heb ik mazzel.
Wat zijn ze achterlijk bezig, zeg. Is het nou zo moeilijk om de status gewoon op "levering binnen 5-10 dagen" te zetten of zoietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik kreeg net een email van 2call waarin wordt gezegd dat de hero momenteel niet op voorraad is (no shit sherlock) en binnen 5 tot 10 werkdagen verwacht wordt. Dat terwijl de site nu 2 werkdagen zegt... Ik gok eind volgende week en als ie eerder komt heb ik mazzel.
Die van mij is al goedgekeurd, mijn nummerbehoud ook. Mijn huidige prepaid kaart is al een week onbruikbaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe lang duurt het trouwens ongeveer voordat een provider je abonnementaanvraag goedkeurt?
Dat is inderdaad wel lompquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:26 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Die van mij is al goedgekeurd, mijn nummerbehoud ook. Mijn huidige prepaid kaart is al een week onbruikbaar
Mijn idee...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn ze achterlijk bezig, zeg. Is het nou zo moeilijk om de status gewoon op "levering binnen 5-10 dagen" te zetten of zoiets?
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen, als je nog een nodig hebtquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:26 schreef ufopiloot het volgende:
Die van mij is al goedgekeurd, mijn nummerbehoud ook. Mijn huidige prepaid kaart is al een week onbruikbaar
Jij blij, ik heb nog niet eens een verwachte verzenddatum...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zag trouwens net bij mijn orderstatus dat dat mijn abonnement is goedgekeurd. Verwachte verzenddatum: 27 juli.
Bedankt voor het aanbodquote:Ik heb er nog wel eentje voor je liggen, als je nog een nodig hebt
Ach, jij krijgt een ding van 480 euro tenminste gratis, je kan in ieder geval niet kalgenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:44 schreef gday het volgende:
Ik heb helemaal geen 'verwachte leverdatum'.Maar ja, aan de andere kant ... ik krijg hem dus ook gratis dankzij die wedstrijd.
Maar damn, ik ben wel echt benieuwd wanneer ik 'm binnenkrijg.
hoezo weet je dat zo zeker? Ik heb ook een mail gehad dat ze hem nu de 25e leveren maar dat kan morgen ook zo weer veranderen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef ex het volgende:
Mijne besteld bij PDAshop, en hij komt nu 100% zeker op zaterdag, morgen wordt hij verzonden.
Ben benieuwd!
Mwah, ik zou bijna denken van niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef ex het volgende:
Mijne besteld bij PDAshop, en hij komt nu 100% zeker op zaterdag, morgen wordt hij verzonden.
Ben benieuwd!
Het lijkt er wel op:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:16 schreef RRGJL het volgende:
OMFG nu gaan er weer geruchten over 13 augustus
Ik belde om te vertellen dat ik hem dan graag ergens anders bezorgd wou hebben aangezien ik hem op me werk liet bezorgen in eerste instantie, maar ja weekend is weekend dus dat heb ik telefonisch omgezet naar me huis adres.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:30 schreef mregeling het volgende:
[..]
hoezo weet je dat zo zeker? Ik heb ook een mail gehad dat ze hem nu de 25e leveren maar dat kan morgen ook zo weer veranderen.
klopt maar dit geld alleen voor de UKquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:16 schreef RRGJL het volgende:
OMFG nu gaan er weer geruchten over 13 augustus
Jij denkt dat de releasedatum steeds wordt uitgesteld door die actie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Christus zeg, kan HTC niet optyfen met z'n nutteloze kutacties? Fijn dat ze wat gratis dingen uitdelen, maar moeten de mensen die er wél voor betalen hierdoor benadeeld worden?
Dat stond hier ergens in het topic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef gday het volgende:
[..]
Jij denkt dat de releasedatum steeds wordt uitgesteld door die actie?
Dat lijken me speculaties en meer niet. Áls de actie al invloed zou hebben gehad, zou dat max 1 dag vertraging opgeleverd hebgben want de actie was al aangekondigd lang voor de initiële releasedatum. Verder zal het apart houden van 74 toestellen voor de actie ook geen noemenswaardige vertraging opleveren want dat is maar een fractie van de toestellen die klaar liggen om geleverd te worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat stond hier ergens in het topic.
Ik denk (hoop) dat PDAshop de datum expres wat ruimer heeft genomen en nu op de 31e heeft gezet om van 'het gezeur' af te zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:42 schreef ex het volgende:
Heb hem nu maar gecanceld bij pdashop, hij kost daar gewoon 40 euro of meer, dan bij andere shops terwijl ze beloven dat je hem als eerste in huis hebt in Nederland.
Dit terwijl central point mij telefonisch kon vertellen dat ze hem gewoon vanaf maandag gaan versturen en hij kon ook aan mij bevestigen dat hij hem had liggen (ze waren vrijdag binnen gekomen).
Ik wacht het allemaal maar af, heb momenteel toch nog een Htc Dream, maar een upgrade zou wel leuk zijn
Bij mij staat mijn orderstatus op: "verzenddatum: 27/7". Dat is al (quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:32 schreef ufopiloot het volgende:
Op Algebeld heb ik nog niks gehoord en de verwachte datum staat nog op 24-7.. Niet dus
Toch niet normaal dat de telefoon nu al een maand wordt uitgesteld. Ik had hem eerst bij PDAshop besteld zodat ik hem 10 juli zou hebben. Die paar dagen vond ik al vervelend, maar nu ontplof ik bijnaIk koop nooit meer iets als het niet direct leverbaar is!
Heb je het in combinatie met een abonnement besteld? En dat kan je zomaar afzeggen als hij al goedgekeurd (maar nog niet verzonden) is?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd bij gsmweb.nl en weer opnieuw besteld bij telecomadvies.nl
Was daar iets goedkoper , en ik had toch tijd![]()
Jawel is in combinatie met een abonnement, maar je kunt altijd annuleren zolang het nog niet geleverd is (ze activeren het abonnement pas op het moment dat het pakket verzonden wordt).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je het in combinatie met een abonnement besteld? En dat kan je zomaar afzeggen als hij al goedgekeurd (maar nog niet verzonden) is?
Die website is overigens niet echt up to date, die 50% korting actie van Vodafone staat er niet eens op.
Ja ik nu dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij mij staat mijn orderstatus op: "verzenddatum: 27/7". Dat is al () overmorgen
.
Heeft iemand hem besteld bij centralpoint?
Het zal in ieder geval een mooie verassing zijn als ik hem maandag afgeleverd krijg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:20 schreef ex het volgende:
[..]
Ja ik nu dus, staat nu nog op wordt verwerkt, maar de aardige meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik hem maandag of dinsdag in huis moest hebben.. Ik ben benieuwd
Kut google!quote:Goedemorgen,
Via deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. Wij kregen vanochtend het volgende bericht van de leverancier:
Helaas een niet al te leuk bericht om de maandagochtend mee te beginnen. HTC/Google heeft nog geen akkoord gegeven om de Hero uit te leveren. A.s. woensdag wordt opnieuw bekeken wat de status is.
De toestellen liggen al wel klaar om verstuurd te worden naar ons maar eerst dient de goedkeuring binnen te zijn. Zodra wij meer weten dan zullen wij u op de hoogte houden.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:quote:Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Apie74 het volgende:
stel nu dat die handtekening er niet komt en dat alle toestellen terug moeten om aangepast te worden ofzo. Dan zijn we nog verder van huis. Het zou HTC sieren als ze zelf gewoon met een eerlijke verklaring\datum komen.
quote:Geachte
De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Dan mogen ze hun eigen sites ook wel even aanpassen. Ik vind het wel heel raar hoor, waarom zeggen ze niet wat er aan de hand is. Hierdoor krijg je vreemde verhalen.quote:[
Geachte
De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Als ik naar dit antwoord kijk dan lijkt het uit België te komen. Dat heeft er denk ik geen reet mee te maken maar volgens mij scheert HTC of Google België en Nederland gewoon over 1 kam waardoor dit verhaal van de Tweakers link dus lijkt te kloppen. Ik vrees dus dat het nog wel een paar weken kan gaan durenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:
[..]
Geachte
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Yes yes yes yes yes!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:31 schreef ex het volgende:
Het is waar
pda shop heeft z'n datum bijgesteld: http://www.pdashop.nl/product/71594/htc-hero-nl-absolute-white.html?utm_source=pdashop&utm_medium=flash-leaderboard&utm_campaign=htchero
Ik ga straks is bellen naar central point..
grote kans dat iedereen die hem ge pre-orderd heeft hem morgen binnen krijgt.. about f*cking time
Dank je! Dat wil wel dansen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef ex het volgende:
Ik gooi er maar even een toepasselijk liedje in
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2callquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Algebeld zegt dat ze vandaag binnenkomen maar dat ze morgen worden opgestuurd. Had ik hem maar bij een webshop besteld die hem meteen dezelfde dag verstuurt
.
Volgens mij best wel wat, Algebeld claimde dit eerst ook in hun vorige mails, maar nu zijn ze blijkbaar van gedachten veranderdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2call)
Hè? En net beweren alle webshops dat ze vanaf vandaag danwel morgen mogen leveren? Ben jij trouwens God, dat ze je met 'U' en niet gewoon 'u' aansprekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op
Gewaardeerde HTC klant,
Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.
U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero
Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.
Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.
Hopelijk verklaard dit de achterliggende reden.
Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.
Ben zeer benieuwd wie hem morgen op de mat vind...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op
Kan em bij Hi ook krijgen. Dus niet exclusief T-mobile. Ik wacht ff op de ervaringsverslagen, dan misschien bestellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef Schanulleke het volgende:
Begrijp ik uit die mail nu dat de Hero alleen simlock vrij of via T-mobile te krijgen is?
Of is die exclusiviteit slechts tijdelijk bedongen?
quote:Goedemorgen,
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
EINDELIJK!!!!!!!!!!!quote:Goedemorgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |