wat is er mis met wit dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker isquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Google maps werkt er al mee, wat nog meer dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is.
Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
Ik had 2call ge-emaild, en die wisten geen exacte leverdatum dus dan heb je hem waarschijnlijk ook niet voor eind juli, begin augustus. Hij is daar wel érg goedkoop, Vodafone en hi stunten allebei met de prijzen denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.
Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
Een 2e abbo is heel aantrekkelijk, maar dan flippen mn ouders hem zo hardquote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen.
Maar die levert hem wel één a twee weken later.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
Nederland trekt weer eens aan het kortste eind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef raaavi het volgende:
Waar zou die uitstel mee te maken kunnen hebben dan?
Want?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hi pas de datum als het goed is ook nog aan, ook naar 22 juli.
En dit:quote:Levertijd was op de site gewijzigd naar 15 juli. Even gebeld, klopt inderdaad. Toestel was nog niet geleverd bij hunzelf.
Bij bijna elke winkel is de telefoon nu vertraagd naar sowieso eind volgende week, dus het lijkt me sterk dat alleen Hi een uitzonderingquote:Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Droathoah het volgende:
Ik twijfel tussen deze en de N97.
Inderdaad, met de N95-(8GB) hadden ze een top-toestel, er werd verwacht dat de N96 nog beter zou zijn, maar die is dus eigenlijk slechter. ( geen 3d chip e.d. )quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.
http://tweakers.net/nieuw(...)og-twee-updates.htmlquote:Wie het toestel heeft besteld, zou zijn held eind volgende week in handen hebben. Welke verbeteringen de software-update bevat, is nog onduidelijk.
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef RRGJL het volgende:
Er kan idd Micro SDHC in.
Met 'is ie een beetje snel' neem ik aan dat je de Hero bedoelt. Zoals op de meeste videos op Youtube te zien is is hij best snel te noemen. Loopt allemaal erg soepel.
Ja, blijf dan lekker weg, kneus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Uh jongens ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn of waar jullie met je gedachten zitten maar er is geen tekort aan de iPhone 3GS op het moment. Hoef je ook geen prut meer te kopen. Alstublieft.
Sinds wanneer draait de 3GS Android dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Uh jongens ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn of waar jullie met je gedachten zitten maar er is geen tekort aan de iPhone 3GS op het moment. Hoef je ook geen prut meer te kopen. Alstublieft.
iPhone = yesterday's news. Ik kijk liever vooruit maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Hee de iPhone ondersteunt nu ook file transfer via bluetooth hoorde ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
16 gig is wel leuk, maar het is geen snelheidswonder dat kaartje van 29,95. Dan kan je beter een 16GB kaartje kopen van een wat beter merk, die zijn iets meer dan 10 euro duurder, rond de 40-45 euro.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.
16 gig lijkt me wel lekker om te hebben.
Haha, als er een toestel is dat super werkt op mobiele telefoons en goed wordt ondersteund is het Android wel. Speciaal ontwikkeld voor mobiele telefoons, echt vergelijkbaar met het OS op de iPhone en niet met andere troep zoals Windows Mobile.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Draganta het volgende:
Het is voor mij toch maar de Touch HD geworden ipv deze. Vind het wel een beetje jammer, deze ziet er echt supergaaf uit, maja Android begin ik nog niet aan, totdat het beter wordt ondersteund.
Er komen dit jaar nog zo'n 15 tot 20 Android toestellen uit. Volgend jaar zal er ook nog wel een heel arsenaal aan toestellen uitkomen. Tegen de tijd dat jij een telefoon mag uitkiezen zijn er behoorlijk wat Android toestellen en er zijn nieuwe versies van Android uit. Dus, ik zou me geen zorgen maken als ik jou wasquote:Op zondag 12 juli 2009 13:10 schreef _Flea_ het volgende:
Voor mij duurt het nog een jaar voordat ik iets anders mag uitzoeken. Toch begin ik nu al te twijfelen tussen Android en WM. Hopelijk is er volgend jaar een nieuwere versie van de Hero en grote kans dat ik dan toch op Android overstap.
Dat is ook een keuze die zelf maakt. Mensen die een WM toestel kopen vinden het fijn werken, net zo fijn als jij Android vind. Ik heb een X1 gekocht, omdat het toestel er mooi uitziet, en je WM helemaal kan customizen. Je kunt in principe alles veranderen. Daarom verkies ik een WM toestel boven Android of Symbian.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
Veel apps zijn gratis, en voor sommige moet je ook betalen. Net als op de app store. En er zijn echt al genoegapps te verkrijgen, je hebt er echt geen tekort aan apps. Windows Mobile bestaat al jaren, maar het is een kut OS gebaseerd op Windows. Je zit te kutten domme onhandige menuutjes, en zelfs vastlopers heb je op je telefoon. Android is 100% ontwikkelt voor de telefoon en alles werkt veel beter. Toen de iPhone voor het eerst uit kwam was het ook veel kleiner dan Windows Mobile, maar kijk nu eens.
Ik heb op dit moment ook Windows Mobile op mijn huidige telefoon en ik vind het echt een ramp. Gebruikersgemak vergeleken met Android is veel slechter. Ik hoef geen Windows op mijn telefoon, ik wil een OS dat er speciaal voor ontwikkelt is en veel soepeler en sneller werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |