abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70430791

Offical DEMO

HTC HERO REVIEW:

Phone in use
http://androidcommunity.c(...)r-and-more-20090624/

another movie
http://phandroid.com/htc-hero/

Avalibile colours: black, white, yellow, pink, gold, red, turqouise

Phone Specifications
[b]Installed RAM: 288 MB
Processor Type:[/b] Qualcomm MSM7200A 528 MHz
Internal Storage: 512 MB

Wireless Connectivity
Bluetooth Support : Bluetooth 2.0, A2DP
WiFi Support: Wi-Fi (802.11 b/g)
GPS System :
GPS
Compass: Yes
Phone OS : Android (with HTC Sense)

Camera:
Camera highlights:
Auto-focus
Megapixels : 5.0
Video: Yes
Flash: No
VideoCalls: No

Physical Connectivity
Audio Output Type: 3.5 mm jack

Specials:

White versions only:
Teflon coating (extra protection for the shell)
Screen: Anti-Smudge
Flash Support: Full Flash Support (also flash add's on websites), but also apple trailers. etc
more here: Youtube ; Flash Demo

En alles wat niet hierboven staat staat misschien hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door raaavi op 29-06-2009 15:17:34 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:02:31 #2
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70431076
Gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_70431203
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:02 schreef Bolter het volgende:
Gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen.
moet ik hier serieus op reageren of doe je net alsof je dom bent?
  zondag 28 juni 2009 @ 12:05:40 #4
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70443674
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:

[..]

moet ik hier serieus op reageren of doe je net alsof je dom bent?
Dit dacht ik ook bij het lezen van je OP, toch maar voor het laatste gekozen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 29 juni 2009 @ 11:20:46 #6
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_70472235
TVP'tje. Wanneer komt ie uit in NL?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_70473352
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:20 schreef djnospinzone het volgende:
TVP'tje. Wanneer komt ie uit in NL?
Week 28 waarschijnlijk. Al heb ik geen flauw idee wanneer dat is, ik ben de wekentelling kwijt
pi_70473679
- Geen Flash bij de camera dus niet geschikt voor foto's wat ik dan wel weer jammer vind, aangezien foto's maken tijdens feestjes etc wel soms voor leuk chantage materiaal / napraat materiaal kan zorgen.

- Geen voor camera voor videobellen, ik heb deze functie 1x gebruikt, en dat was per ongeluk
Misschien dat dit ooit nog populair word.

- Scherm draait bij bijna alle apps, (sms,(keyboard) web etc. ) bij de apps waar dat niet gebeurt zal het ook niet nodig zijn

- snelheid waarmee het scherm reageerd is altijd spannend, dus dit moet ik zelf ervaren. in het 2e filmpje valt dit nog wel tegen.

- hij zal ergens rond... juli uit moeten komen samen met de N97 van Nokia
  maandag 29 juni 2009 @ 12:03:42 #9
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_70473686
ziet er heel tof uit, ben alleen na 5jaar htc wel beetje gewend aan Windows Mobile haha

twijfel, deze of de Touch Pro 2
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_70474649
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..

Screencap uit een van de demo's:

Ingang onderkant van HTC Hero

Mini USB ingang

Weer een eigen kabel , of is het wel MINI USB?
pi_70475304
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:

[ afbeelding ]

Mini USB ingang
[ afbeelding ]

Aan de ene kant vind ik het positief dat Flash ondersteund wordt, maar aan de andere kant vind ik dat websites een moeten stoppen met zinloos gebruik van Flash. Altijd die irritante supersonische effecten op pagina's Voor Flash spelletjes is het natuurlijk wel grappig
pi_70522771
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.

Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.

Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht !
pi_70524255
Leuk dingetje, hou ik even in de gaten.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:43:49 #14
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_70529791
De roze!! Eindelijk een roze smartphone

Die moet ik hebben!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_70530021
Hij is cool, maar lijkt dik?
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70536567
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.

Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht !
Vanaf vandaag is de opzegtermijn 1 maand als ik me niet vergis
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef Antony1989 het volgende:
Hij is cool, maar lijkt dik?
Hij is ook wel dik volgens mij.

Ik snap trouwens die naamgeving van T-Mobile niet: G1 Touch Ze hadden al de G1, mét touchscreen. En nu hebben ze de G1 Touch, met... een touch-touchscreen? Wat willen ze nu dat klanten denken?
pi_70588566
Abbo prijzen voor degene die geïnteresseerd zijn

http://www.gsmweb.nl/telf(...)vIt5sCFZCB3godOWwlAQ
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:09:04 #18
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70629657
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:

Alleen bij contractverlenging toch?

Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_70630247
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Alleen bij contractverlenging toch?

Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
[ afbeelding ]
ik ga morgen wel even bij de T for telecom informeren
pi_70630352
Filmpje van AD.nl laat de snelheid goed zien van het touchscreen + compass mode

http://www.ad.nl/multi-me(...)_killercocktail.html
quote:
De Hero komt midden juli simlockvrij in de winkels in bruin en wit en gaat ¤479 kosten

[ Bericht 27% gewijzigd door raaavi op 03-07-2009 23:40:25 ]
pi_70630657
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef raaavi het volgende:
Filmpje van AD.nl laat de snelheid goed zien van het touchscreen + compass mode

http://www.ad.nl/multi-me(...)_killercocktail.html
Die compass mode is echt gaaf.
pi_70630672
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Die compass mode is echt gaaf.
Ja vond ik ook!
Jammer dat google streetview alleen in amsterdam en rotterdam werkt
pi_70632544
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:

[ afbeelding ]

Mini USB ingang
[ afbeelding ]

Daar kan je, net als bij alle HTC toestellen, een mini usb op aansluiten.
pi_70632569
tvp
pi_70637153
Ik wil binnenkort een abonnement afsluiten en zit te twijfelen tussen deze en de nokia n85.
Cool story, Hansel.
pi_70639273
Ik wil deze telefoon gaan bestellen met een vodafone abonnement van 2 jaar. Het goedkoopste belabonnement met onbeperkt internet erbij.

Maar het blijft moeilijk kiezen tussen een N97, iPhone of HTC Hero. iPhone is wel leuk met veel apps, maar T-Mobile only en erg duur. Een N97 is wel uitgebreider dan een Hero (toetsenbord, filmen, flitser, hogere resolutie). Maar toch lijkt de Hero mij erg gaaf, veel sneller en het ziet er allemaal zo soepel uit.

Ik vraag me alleen af of zo'n toetsenbord nou echt veel verschil maakt ten opzichte van alleen een touch screen, iemand daar ervaring mee? Ik heb nu ook een (oude) HTC met een toetsenbord en dat is toch ook wel erg handig. Fuck it! Ik heb hem gewoon besteld

Als het goed is wordt hij vrijdag geleverd

[ Bericht 21% gewijzigd door ufopiloot op 04-07-2009 13:12:48 ]
pi_70639943
Is de Magic dezelfde telefoon als de Hero dan?

Heeft Vodafone niet alleen de magic?
Cool story, Hansel.
pi_70640085
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef ufopiloot het volgende:
Ik wil deze telefoon gaan bestellen met een vodafone abonnement van 2 jaar. Het goedkoopste belabonnement met onbeperkt internet erbij.

Maar het blijft moeilijk kiezen tussen een N97, iPhone of HTC Hero. iPhone is wel leuk met veel apps, maar T-Mobile only en erg duur. Een N97 is wel uitgebreider dan een Hero (toetsenbord, filmen, flitser, hogere resolutie). Maar toch lijkt de Hero mij erg gaaf, veel sneller en het ziet er allemaal zo soepel uit.

Ik vraag me alleen af of zo'n toetsenbord nou echt veel verschil maakt ten opzichte van alleen een touch screen, iemand daar ervaring mee? Ik heb nu ook een (oude) HTC met een toetsenbord en dat is toch ook wel erg handig. Fuck it! Ik heb hem gewoon besteld

Als het goed is wordt hij vrijdag geleverd
Laat ff weten hoe hij bevalt als je hem hebt svp.
pi_70640414
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Is de Magic dezelfde telefoon als de Hero dan?

Heeft Vodafone niet alleen de magic?
Yep.
pi_70640464
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Yep.
Dus ufopiloot heeft niet eens de hero gekocht .

Maar de magic ziet er ook wel oke uit, en is niet al te duur , ik heb geen idee welke ik moet kopen.
Cool story, Hansel.
pi_70640660
Niet via vodafone gekocht, maar gewoon via een internetwinkel en er zelf een abonnement bijgezocht. Dus weldegelijk een HTC Hero.
pi_70640809
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef ufopiloot het volgende:
Niet via vodafone gekocht, maar gewoon via een internetwinkel en er zelf een abonnement bijgezocht. Dus weldegelijk een HTC Hero.
Heb je een linkje? Ik ben ook op zoek naar een voordelig abonnement.
Cool story, Hansel.
pi_70640938
http://www.pdashop.nl/product/71593/htc-hero-urban-brown.html

Ik heb nu 2-jaar vodafone gekozen, 50 minuten bellen per maand en onbeperkt internet. Het eerste jaar 15,75 per maand, het jaar daarna 22 euro. Voor het toestel zelf betaal ik nog iets meer dan 200 euro, maar het blijft voordeliger dan los kopen, en ik wilde per sé onbeperkt internet erbij.

Je kan waarschijnlijk ook kijken op site als 2call, algebeld en dat soort sites. Maar daar merk ik dat de levertijd een beetje vaag is. Bij de PDAshop heb je de zekerheid dat je hem vanaf 10 juli binnen hebt als je hem voor maandag hebt besteld. Je krijgt er trouwens ook nog een gratis draadloze headset bij twv 25 euro.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:22:53 #34
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70640990
In december loopt mijn contract af
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70646031
T 4 telecom had hem niet eens in de computer staan
en het leuke

4 dagen ervoor wel stelletje prutsers
pi_70648558
Bij verlenging bij dezelfde provider mag je 4 maanden van tevoren opzeggen! keep that in mind !
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:16:58 #37
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_70648685
TVP dit lijkt me wel een fijne telefoon .
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_70648781
PS eerder op de hoogte zijn van nieuwe telefoons dan mensen die in een telefoon zaak werken !
pi_70648960
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:21 schreef raaavi het volgende:
PS eerder op de hoogte zijn van nieuwe telefoons dan mensen die in een telefoon zaak werken !
Dat is bijna overal zo . Moet je maar eens de helpdesk van een willekeurige ISP bellen, kun je lachen (of huilen).
Cool story, Hansel.
pi_70651550
Ach, dat heb je niet alleen in telefoonzaken, maar overal als je je een beetje verdiept in wat je wilt hebben. Maar wie heeft tegenwoordig dan ook nog hulp van personeel nodig als je het internet hebt
pi_70651807
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee wat voor abonnement ik moet nemen, ik kan ook niet echt inschatten hoeveel belminuten of sms'jes ik nodig heb.
Cool story, Hansel.
pi_70651857
oude rekening specificatie bekijken?
Immer.
pi_70651890
Je weet toch ongeveer hoeveel prepaid je per maand kwijt bent, en hoeveel je betaalt voor bellen en sms'en? Laat er een rekensommetje op los en je weet wat je nodig hebt Ik bel zelf niet zoveel. Daarom heb ik maar de goedkoopste genomen, en als ik daar iets boven kom, dan betaal ik wel iets meer. Ik heb liever dat ik een paar minuten moet bijbetalen dan dat ik het voor niets heb betaald
pi_70651963
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:48 schreef ufopiloot het volgende:
Je weet toch ongeveer hoeveel prepaid je per maand kwijt bent, en hoeveel je betaalt voor bellen en sms'en? Laat er een rekensommetje op los en je weet wat je nodig hebt Ik bel zelf niet zoveel. Daarom heb ik maar de goedkoopste genomen, en als ik daar iets boven kom, dan betaal ik wel iets meer. Ik heb liever dat ik een paar minuten moet bijbetalen dan dat ik het voor niets heb betaald
Tsja, ik heb tot nu toe (in het buitenland) altijd pre-paid gebruikt, maar daar was sms'en zo'n 2 eurocent en bellen een cen of 8 per minuut . Ik gebruikte dus hooguit omgerekend zo'n 6 euro per maand.

Ik ga trouwens wel in september studeren, dus ik denk dat ik maar gewoon voor een abo rond de 15 euro per maand + internet ga, want internet is wel een vereiste voor de Hero denk ik.
Cool story, Hansel.
pi_70653715
geen android zonder internet imho
Immer.
pi_70654463
Sowieso lijkt een smartphone zonder internet. En ach, als je gaat studeren is zo'n abonnementje makkelijk op te brengen. Het eerste jaar betaal ik 15,75 per maand, het tweede 22,00 euro. Met 'onbeperkt' internet erbij vind ik dat wel goed te doen.
pi_70655589
Alleen is een tweejarig abonnement wel érg lang. Waarschijnlijk houdt de hero het niet eens zo lang uit .
Cool story, Hansel.
  zondag 5 juli 2009 @ 02:16:05 #48
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_70658125
Ikke twijfel tussen deze en de HTC Touch HD. DIe laatste is wat ouder, maar draait op windows, heeft een groter scherm en een standaard audio aansluiting onderaan.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_70661158
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:16 schreef Draganta het volgende:
Ikke twijfel tussen deze en de HTC Touch HD. DIe laatste is wat ouder, maar draait op windows, heeft een groter scherm en een standaard audio aansluiting onderaan.
Deze heeft ook een headphone jack hoor, bovenaan. En Android lijkt me nou juist wél een reden om voor de Hero te kiezen.
Cool story, Hansel.
  zondag 5 juli 2009 @ 10:54:12 #50
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70661441
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen is een tweejarig abonnement wel érg lang. Waarschijnlijk houdt de hero het niet eens zo lang uit .
Mijn HTC Tytn II heb ik nu 1,5 jaar. Ik heb last van een bugje betreffende internet sharing (en daar kan je hem niet voor terugbrengen omdat het i-net abo niet bedoelt is om je HTC aan je pjoeter te koppelen als modem ) Ik heb een nieuwe batterij gekocht (met extra capaciteit) en de beeldschermsensor (die het beeld omdraait als je hem openklapt) werkt niet meer.

Verder werkt alles nog, ik denk dat ie de 2 jaar wel vol maakt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70662943
Gewoon los kopen
of gratis bij verlenging van je abbo.
pi_70672489
Heren en dames, hebben jullie er interesse in om dit topic samengevoegd te hebben met het algemeen androidtelefoons topic (sinds vandaag)?

Dit is het topic: Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie

Ik moest het van de moderator even vragen om verwarring te voorkomen bij een samenvoeging, dus dat doe ik maar braaf eventjes
pi_70672599
Ik ben niet echt een voorstander

Android zit dan wel op de HTC Hero
maar er zit ook de sense skin overheen van HTC zelf.

en om nou 3 telefoons door elkaar te gaan bespreken is nogal overkill..

Liever niet als je het mij vraagt
pi_70673909
Android is het besturingssysteem voor verschillende telefoons (in de toekomst veel meer), en de Hero is gewoon een type telefoon dat Android draait. Vind het wel beter zo, per telefoon een topic. Anders kan je voor Windows Mobile ook wel 12 topics samenvoegen Aan de andere kant brengt het wel een beetje leven en discussie in de brouwerij, dus voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
pi_70674088
Ik denk dat ik de hero maar bij 2call ga bestellen, daar is hij het goedkoopst. En dan een abo bij vodafone.
Cool story, Hansel.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:42:28 #56
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70681606
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag .

Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg .
pi_70681967
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag .

Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg .

Helaas, je bent nog niet verlengbaar

Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.

Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.

We zien je graag tegen die tijd hier terug!

maandag 6 juli 2009 @ 13:26:48 #58
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70698120
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef raaavi het volgende:

[..]

Helaas, je bent nog niet verlengbaar

Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.

Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.

We zien je graag tegen die tijd hier terug!

Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen .

Vanaf 13 juli leverbaar bij Hi, hopelijk heb ik hem dan snel in huis. Heel benieuwd naar Android want daar heb ik nog nooit mee gewerkt.

Ik zie trouwens bij weinig webshops dat ze ook de gekleurde varianten verkopen. Via Hi kon alleen de bruine...
pi_70699240
Tot nu toe zijn er ook alleen een witte en een bruine. En T-Mobile heeft ook nog een grijs-achtig model.
pi_70699338
Waarschijnlijk zullen de andere kleuren pas later gelaunched worden, net als de nintendo DS
pi_70699384
pi_70699879
Ik vind de bruine sowieso het mooiste.
Cool story, Hansel.
pi_70699921
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
pi_70699953
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
wat is er mis met wit dan?
Ik denk dat ik toch voor de witte ga

die heeft als enige van alle kleuren een extra laag op de achterkant tegen krassen etc.
pi_70700482
Ja, omdat op de witte de krassen het beste zichtbaar zijn.
pi_70700641
Godver, ik vind steeds betere aanbiedingen voor deze telefoon . Nu ga ik toch maar voor hi denk ik.
Cool story, Hansel.
pi_70703154
Hmmm de witte heeft ook wel wat... moeilijk. Mag toch pas in nov. kiezen hehe.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:08:32 #68
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70709073
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is .

Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
pi_70709135
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is .

Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
Google maps werkt er al mee, wat nog meer dan?
En ik denk dat je daar opzich wel gelijk in hebt
pi_70711297
Ik krijg net een e-mail dat mijn bestelling is vertraagd van 10 juli naar 17 juli Ik heb gelijk de bestelling geannuleerd en ga hem nu ergens anders kopen waar hij goedkoper is.

Eerst reclame maken dat je hem 10 juli in huis hebt om klanten te trekken, en vervolgens een e-mailtje rondsturen dat het toch een week langer duurt. Nou dan hoeft het niet meer voor mij en haal ik hem wel ergens waar hij ook nog goedkoper is.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:15:17 #71
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70711539
Hmm lekker gaar, had je hem bij 2call besteld? Ik weet dat hij bij Hi vanaf 13 juli leverbaar is
pi_70711687
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.

Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
pi_70712136
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.

Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
Ik had 2call ge-emaild, en die wisten geen exacte leverdatum dus dan heb je hem waarschijnlijk ook niet voor eind juli, begin augustus. Hij is daar wel érg goedkoop, Vodafone en hi stunten allebei met de prijzen denk ik .

Verder levert hi vanaf de 13e .

[ Bericht 6% gewijzigd door wikwakka2 op 06-07-2009 19:55:23 ]
Cool story, Hansel.
pi_70713040
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen .
Een 2e abbo is heel aantrekkelijk, maar dan flippen mn ouders hem zo hard

Van: JE TELEFOON WERKT TOCH! WAAROM WIL JE ER 2! bla bla bla
pi_70715445
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
pi_70716923
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
Maar die levert hem wel één a twee weken later.
Cool story, Hansel.
pi_70718351
Valt wel mee, voor PDAshop is het nu aan het eind van week 29, en algebeld geeft op week 30. Dus die paar dagen maakt dan ook niet meer zoveel uit.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:40:19 #78
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_70728769
Ik kreeg vandaag ook een mailtje van typhone.nl dat hij vertraagd was (overigens zonder het noemen van een nieuwe leveringsdatum), dus ik denk dat het probleem niet zozeer bij pdashop.nl ligt, maar bij de leverancier.
colours of my home
pi_70730023
Heb 'm besteld bij gsmweb.nl .
Stond niks bij over een latere levering voor zo ver ik kon zien... Ga er wel vanuit dat ik 'm volgende week ergens heb.

Edit: de bruine trouwens.
Woet, weer wat te doen in de zomervakantie

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2009 09:47:37 ]
pi_70734876
Ik krijg net een email van Algebeld: 22 juli.
pi_70788930
Waar zou die uitstel mee te maken kunnen hebben dan?
pi_70789141
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef raaavi het volgende:
Waar zou die uitstel mee te maken kunnen hebben dan?
Nederland trekt weer eens aan het kortste eind.

Apart trouwens, want Hi heeft hem nog gewoon op 13 juli staan.
Cool story, Hansel.
pi_70790672
Ik verwacht hem toch wel halverwege volgende week in ontvangst te mogen nemen... Heb zelfs nog helemaal niks wat betreft uitstel gehoord van gsmweb.nl
pi_70790901
Ik ben toch de komende 3 weken toch niet in NL. dus ik zie het wel
pi_70792108
Hi pas de datum als het goed is ook nog aan, ook naar 22 juli.
pi_70792579
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hi pas de datum als het goed is ook nog aan, ook naar 22 juli.
Want?
pi_70792646
Omdat ik op een ander forum lees:
quote:
Levertijd was op de site gewijzigd naar 15 juli. Even gebeld, klopt inderdaad. Toestel was nog niet geleverd bij hunzelf.
En dit:
quote:
Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Bij bijna elke winkel is de telefoon nu vertraagd naar sowieso eind volgende week, dus het lijkt me sterk dat alleen Hi een uitzondering
pi_70792681
Hoe moet ik dat voor me zien?
die software update?

1000 chinezen die 1 voor 1 een HTC hero van een lopende band pakken, een kabeltje erin steken en dan op het knopje drukken ?

(is vast wel geautomatiseerd )
pi_70792769
Haha, ja, eerst stuk voor stuk formatteren en daarna met een opstartdiskette het OS erop

Mijn bestelling is nu helemaal goedgekeurd, abonnement, bestelling, betaling. En 22 juli is inmiddels 24 juli geworden.

"De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 24-07-2009 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden."
pi_70793730
Wat een zooitje is het weer .
Cool story, Hansel.
pi_70795825
Nouja, 'weer' wil ik niet zeggen. Maar het is wel jammer ja, ben nou eenmaal ongeduldig aangelegd
Maar we zullen wel zien hoe het loopt, men zegt zoveel he
pi_70797895
Geduldig zijn ben ik ook niet zo'n ster in.. als alles volgens planning zou verlopen had ik hem deze vrijdag al gehad
pi_70797945
Ik weet hoe je je voelt . Als ik eenmaal iets wil kopen, dan wil ik het eigenlijk ook meteen hebben .
Cool story, Hansel.
pi_70821416
Ik twijfel tussen deze en de N97.
pi_70826497
Deze natuurlijk .
Cool story, Hansel.
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:31:14 #96
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_70830637
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Droathoah het volgende:
Ik twijfel tussen deze en de N97.
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.
colours of my home
pi_70831935
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.
Inderdaad, met de N95-(8GB) hadden ze een top-toestel, er werd verwacht dat de N96 nog beter zou zijn, maar die is dus eigenlijk slechter. ( geen 3d chip e.d. )
Zo schijnt het met de N97 ook een ramp te zijn.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:01:43 #98
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70843714
Een beetje een nerdvraag maar kan er een Micro SDHC kaart in de Hero? Vond namelijk een 16 gig exemplaar voor 29,95. En issie een beetje snel?

http://www.gsmweb.nl/forms3/0731.htm
quote:
Wie het toestel heeft besteld, zou zijn held eind volgende week in handen hebben. Welke verbeteringen de software-update bevat, is nog onduidelijk.
http://tweakers.net/nieuw(...)og-twee-updates.html
pi_70844319
Er kan idd Micro SDHC in.
Met 'is ie een beetje snel' neem ik aan dat je de Hero bedoelt. Zoals op de meeste videos op Youtube te zien is is hij best snel te noemen. Loopt allemaal erg soepel.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:12:36 #100
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70846048
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef RRGJL het volgende:
Er kan idd Micro SDHC in.
Met 'is ie een beetje snel' neem ik aan dat je de Hero bedoelt. Zoals op de meeste videos op Youtube te zien is is hij best snel te noemen. Loopt allemaal erg soepel.
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.

16 gig lijkt me wel lekker om te hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')