SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door raaavi op 29-06-2009 15:17:34 ]
Dit dacht ik ook bij het lezen van je OP, toch maar voor het laatste gekozen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:
[..]
moet ik hier serieus op reageren of doe je net alsof je dom bent?
Week 28 waarschijnlijk. Al heb ik geen flauw idee wanneer dat is, ik ben de wekentelling kwijtquote:
Aan de ene kant vind ik het positief dat Flash ondersteund wordt, maar aan de andere kant vind ik dat websites een moeten stoppen met zinloos gebruik van Flash. Altijd die irritante supersonische effecten op pagina'squote:Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..
Screencap uit een van de demo's:
Ingang onderkant van HTC Hero
[ afbeelding ]
Mini USB ingang
[ afbeelding ]
Weer een eigen kabel, of is het wel MINI USB?
Vanaf vandaag is de opzegtermijn 1 maand als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.
Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.
Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht!
Hij is ook wel dik volgens mij.quote:
Alleen bij contractverlenging toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.
Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.
Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht!
ik ga morgen wel even bij de T for telecom informerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Alleen bij contractverlenging toch?
Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
[ afbeelding ]
quote:De Hero komt midden juli simlockvrij in de winkels in bruin en wit en gaat ¤479 kosten
Die compass mode is echt gaaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef raaavi het volgende:
Filmpje van AD.nl laat de snelheid goed zien van het touchscreen + compass mode
http://www.ad.nl/multi-me(...)_killercocktail.html
Daar kan je, net als bij alle HTC toestellen, een mini usb op aansluiten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..
Screencap uit een van de demo's:
Ingang onderkant van HTC Hero
[ afbeelding ]
Mini USB ingang
[ afbeelding ]
Weer een eigen kabel, of is het wel MINI USB?
Laat ff weten hoe hij bevalt als je hem hebt svp.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef ufopiloot het volgende:
Ik wil deze telefoon gaan bestellen met een vodafone abonnement van 2 jaar. Het goedkoopste belabonnement met onbeperkt internet erbij.
Maar het blijft moeilijk kiezen tussen een N97, iPhone of HTC Hero. iPhone is wel leuk met veel apps, maar T-Mobile only en erg duur. Een N97 is wel uitgebreider dan een Hero (toetsenbord, filmen, flitser, hogere resolutie). Maar toch lijkt de Hero mij erg gaaf, veel sneller en het ziet er allemaal zo soepel uit.
Ik vraag me alleen af of zo'n toetsenbord nou echt veel verschil maakt ten opzichte van alleen een touch screen, iemand daar ervaring mee? Ik heb nu ook een (oude) HTC met een toetsenbord en dat is toch ook wel erg handig. Fuck it! Ik heb hem gewoon besteld![]()
![]()
Als het goed is wordt hij vrijdag geleverd![]()
Yep.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Is de Magic dezelfde telefoon als de Hero dan?
Heeft Vodafone niet alleen de magic?
Dus ufopiloot heeft niet eens de hero gekochtquote:
Heb je een linkje? Ik ben ook op zoek naar een voordelig abonnement.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef ufopiloot het volgende:
Niet via vodafone gekocht, maar gewoon via een internetwinkel en er zelf een abonnement bijgezocht.Dus weldegelijk een HTC Hero.
Dat is bijna overal zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:21 schreef raaavi het volgende:
PS eerder op de hoogte zijn van nieuwe telefoons dan mensen die in een telefoon zaak werken!
Tsja, ik heb tot nu toe (in het buitenland) altijd pre-paid gebruikt, maar daar was sms'en zo'n 2 eurocent en bellen een cen of 8 per minuutquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:48 schreef ufopiloot het volgende:
Je weet toch ongeveer hoeveel prepaid je per maand kwijt bent, en hoeveel je betaalt voor bellen en sms'en? Laat er een rekensommetje op los en je weet wat je nodig hebtIk bel zelf niet zoveel. Daarom heb ik maar de goedkoopste genomen, en als ik daar iets boven kom, dan betaal ik wel iets meer. Ik heb liever dat ik een paar minuten moet bijbetalen dan dat ik het voor niets heb betaald
Deze heeft ook een headphone jack hoor, bovenaan. En Android lijkt me nou juist wél een reden om voor de Hero te kiezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:16 schreef Draganta het volgende:
Ikke twijfel tussen deze en de HTC Touch HD. DIe laatste is wat ouder, maar draait op windows, heeft een groter scherm en een standaard audio aansluiting onderaan.
Mijn HTC Tytn II heb ik nu 1,5 jaar. Ik heb last van een bugje betreffende internet sharing (en daar kan je hem niet voor terugbrengen omdat het i-net abo niet bedoelt is om je HTC aan je pjoeter te koppelen als modemquote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen is een tweejarig abonnement wel érg lang. Waarschijnlijk houdt de hero het niet eens zo lang uit.
Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag.
Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Helaas, je bent nog niet verlengbaar
Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.
Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.
We zien je graag tegen die tijd hier terug!
wat is er mis met wit dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker isquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Google maps werkt er al mee, wat nog meer dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is.
Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
Ik had 2call ge-emaild, en die wisten geen exacte leverdatum dus dan heb je hem waarschijnlijk ook niet voor eind juli, begin augustus. Hij is daar wel érg goedkoop, Vodafone en hi stunten allebei met de prijzen denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.
Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
Een 2e abbo is heel aantrekkelijk, maar dan flippen mn ouders hem zo hardquote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen.
Maar die levert hem wel één a twee weken later.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
Nederland trekt weer eens aan het kortste eind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef raaavi het volgende:
Waar zou die uitstel mee te maken kunnen hebben dan?
Want?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hi pas de datum als het goed is ook nog aan, ook naar 22 juli.
En dit:quote:Levertijd was op de site gewijzigd naar 15 juli. Even gebeld, klopt inderdaad. Toestel was nog niet geleverd bij hunzelf.
Bij bijna elke winkel is de telefoon nu vertraagd naar sowieso eind volgende week, dus het lijkt me sterk dat alleen Hi een uitzonderingquote:Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Droathoah het volgende:
Ik twijfel tussen deze en de N97.
Inderdaad, met de N95-(8GB) hadden ze een top-toestel, er werd verwacht dat de N96 nog beter zou zijn, maar die is dus eigenlijk slechter. ( geen 3d chip e.d. )quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.
http://tweakers.net/nieuw(...)og-twee-updates.htmlquote:Wie het toestel heeft besteld, zou zijn held eind volgende week in handen hebben. Welke verbeteringen de software-update bevat, is nog onduidelijk.
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef RRGJL het volgende:
Er kan idd Micro SDHC in.
Met 'is ie een beetje snel' neem ik aan dat je de Hero bedoelt. Zoals op de meeste videos op Youtube te zien is is hij best snel te noemen. Loopt allemaal erg soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |