Ja, blijf dan lekker weg, kneus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Uh jongens ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn of waar jullie met je gedachten zitten maar er is geen tekort aan de iPhone 3GS op het moment. Hoef je ook geen prut meer te kopen. Alstublieft.
Sinds wanneer draait de 3GS Android dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Uh jongens ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn of waar jullie met je gedachten zitten maar er is geen tekort aan de iPhone 3GS op het moment. Hoef je ook geen prut meer te kopen. Alstublieft.
iPhone = yesterday's news. Ik kijk liever vooruit maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
Hee de iPhone ondersteunt nu ook file transfer via bluetooth hoorde ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef Ad_rem het volgende:
16 gig is wel leuk, maar het is geen snelheidswonder dat kaartje van 29,95. Dan kan je beter een 16GB kaartje kopen van een wat beter merk, die zijn iets meer dan 10 euro duurder, rond de 40-45 euro.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.
16 gig lijkt me wel lekker om te hebben.
Haha, als er een toestel is dat super werkt op mobiele telefoons en goed wordt ondersteund is het Android wel. Speciaal ontwikkeld voor mobiele telefoons, echt vergelijkbaar met het OS op de iPhone en niet met andere troep zoals Windows Mobile.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Draganta het volgende:
Het is voor mij toch maar de Touch HD geworden ipv deze. Vind het wel een beetje jammer, deze ziet er echt supergaaf uit, maja Android begin ik nog niet aan, totdat het beter wordt ondersteund.
Er komen dit jaar nog zo'n 15 tot 20 Android toestellen uit. Volgend jaar zal er ook nog wel een heel arsenaal aan toestellen uitkomen. Tegen de tijd dat jij een telefoon mag uitkiezen zijn er behoorlijk wat Android toestellen en er zijn nieuwe versies van Android uit. Dus, ik zou me geen zorgen maken als ik jou wasquote:Op zondag 12 juli 2009 13:10 schreef _Flea_ het volgende:
Voor mij duurt het nog een jaar voordat ik iets anders mag uitzoeken. Toch begin ik nu al te twijfelen tussen Android en WM. Hopelijk is er volgend jaar een nieuwere versie van de Hero en grote kans dat ik dan toch op Android overstap.
Dat is ook een keuze die zelf maakt. Mensen die een WM toestel kopen vinden het fijn werken, net zo fijn als jij Android vind. Ik heb een X1 gekocht, omdat het toestel er mooi uitziet, en je WM helemaal kan customizen. Je kunt in principe alles veranderen. Daarom verkies ik een WM toestel boven Android of Symbian.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
Veel apps zijn gratis, en voor sommige moet je ook betalen. Net als op de app store. En er zijn echt al genoegapps te verkrijgen, je hebt er echt geen tekort aan apps. Windows Mobile bestaat al jaren, maar het is een kut OS gebaseerd op Windows. Je zit te kutten domme onhandige menuutjes, en zelfs vastlopers heb je op je telefoon. Android is 100% ontwikkelt voor de telefoon en alles werkt veel beter. Toen de iPhone voor het eerst uit kwam was het ook veel kleiner dan Windows Mobile, maar kijk nu eens.
Ik heb op dit moment ook Windows Mobile op mijn huidige telefoon en ik vind het echt een ramp. Gebruikersgemak vergeleken met Android is veel slechter. Ik hoef geen Windows op mijn telefoon, ik wil een OS dat er speciaal voor ontwikkelt is en veel soepeler en sneller werkt.
Dat wel, maar ik bedoel meer onder de huid. Het OS zelf.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef ufopiloot het volgende:
Costumizen kan met Android net zo goed met 7 schermen die je helemaal naar je eigen wensen kan aanpassen.
Ik ben ook zeker blij dat er nu meerdere OS'en zijn voor je mobiele telefoon. En dus grotere concurrentie, zo word windows mobile ook opnieuw uitgebracht. WM6.5/7 En die word veel gebruikers/vingervriendelijker.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef Draganta het volgende:
Windows Mobile 6.5 en 7 worden ook vingervriendelijk. Het feit dat Windows Mobile 6.0/6.1 dat niet is, is omdat het een upgrade is van een OS die ontwikkeld is voor PDA's met stylus, en niet voor pocket-pc telefoons. WM7 is opnieuw herschreven dus dat komt wel goed. 6.5 is aangepast zodat het wat makkelijk gaat worden. Ben ik dik tevreden mee tot nu toe (heb filmpjes gezien).
Maar goed, ieder zijn eigen smaak en wensen. Gelukkig zijn er nu meerdere grote OS'sen voor mobiele telefoons, ik ben zeker blij met de komst van Android, en zal in de toekomst misschien ook wel overstappen als WM niet meer aan mijn wensen voldoet.
On-topic: Heb de Hero nooit aan het werk gezien, maar wel de Magic. Hij is snel, en volgens mij heeft de Hero dezelfde hardware erin als de Magic. Denk dat de Touch HD wat langzamer is, maar zolang hij te gebruiken is vind ik het goed. Ik zit nu ook met een HTC Touch (eerste) met een 200 mhz cpu...
quote:Wordt geleverd vanaf 14 juli
quote:Tot onze grote spijt moeten we u helaas mededelen dat de levering van de HTC Hero door de fabrikant wederom een week uitgesteld is. De Nederlandse distributeurs zullen de allereerste zending naar alle waarschijnlijkheid volgende week pas gaan ontvangen. In onze communicatie op de webshops houden wij nu een leverdatum aan van 24 juli 2009, maar dit zou wellicht ook enkele dagen eerder kunnen worden.
quote:Wordt geleverd vanaf 22 juli
En die wordt vast nog een keer aangepast, aangezien alle andere webshops pas vanaf de 24e/25e zeggen te leverenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
Hi heeft ook de leverdatum weer aangepast...![]()
[..]
Zo lang wachten en dan alsnog voor de Magic gaan? Dan krijgt je spijtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien ga ik dan toch maar voor de Magic.
Hmmm, ik weet het niet hoor. De Hero is toch met name anders door die HTC user interface? En als ik die nog nooit heb gebruikt weet ik ook niet wat ik misquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo lang wachten en dan alsnog voor de Magic gaan? Dan krijgt je spijt
Ik dacht dat de laatste firmware versie FP10 ondersteunde?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is nog niet zo speciaal, Flash 10 werkt nog niet; en dumpert.nl werkt bijvoorbeeld ook (nog) niet.
Ik zou echt niet voor de Magic gaan, de Hero is juist een soort van opvolger. Widgets, 7 schermen compleet aan te passen, verder is de telefoon veel beter uitgewerkt. Het is juist een soort opvolger. En dan inderdaad de betere interface, 5MP camera etc. En qua prijs verschilt het ook minimaal.
Die Hero wordt van mij, ook al moet ik nog 10 weken wachten!
(Zouden wel 10 pijnlijke weken worden dan)
Ik hoop echt dat 24 juli de datum wordt, en dat de telefoon niet in augustus pas komt zoals ik hier en daar lees..
Mijn Magic heeft ook 7 schermen en widgets, verder kan ik hem helemaal aanpassen naar hoe ik het wil hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is nog niet zo speciaal, Flash 10 werkt nog niet; en dumpert.nl werkt bijvoorbeeld ook (nog) niet.
Ik zou echt niet voor de Magic gaan, de Hero is juist een soort van opvolger. Widgets, 7 schermen compleet aan te passen, verder is de telefoon veel beter uitgewerkt. Het is juist een soort opvolger. En dan inderdaad de betere interface, 5MP camera etc. En qua prijs verschilt het ook minimaal.
Ja dat ben ik met je eens, heeft de Hero ook een flitser? Zo niet dan heb je 9/10 nog weinig aan die 5MP camera.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind sowieso de interface van HTC veel mooier.
Verder is volgens mij de Hero ook sneller qua specificaties.
Dan inderdaad nog de 5MP camera.
Als je in een grot woont misschien. In de buitenlucht en overdag heb je die flitser sowieso niet nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, heeft de Hero ook een flitser? Zo niet dan heb je 9/10 nog weinig aan die 5MP camera.
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je in een grot woont misschien. In de buitenlucht en overdag heb je die flitser sowieso niet nodig.
Tja, en het gros gebruikt de camera niet op een feest. Jij doet alsof de camera dan nutteloos is. Dat dat voor jou geldt maakt het nog geen algemeen feit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.
Klopt. Ik merk op mijn magic dat de camera gewoon écht kut is. Maar je kan ook maar weinig instellen op Android. Zo maakte ik een foto van mijn kat terwijl de zon een beetje scheen en m'n kat werd haast een grote witte vlek. Dat had met fatsoenlijke instellingen best voorkomen kunnen worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.
Meer dan je denkt, youtube staat vol met filmpjes van feesten gemaakt op een mobiel. Dan zullen er ook vast wel foto's gemaakt worden. Een camera zonder flits heeft nu eenmaal beperkingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Tja, en het gros gebruikt de camera niet op een feest. Jij doet alsof de camera dan nutteloos is. Dat dat voor jou geldt maakt het nog geen algemeen feit.
Dat youtube vol staat met dat soort filmpjes zeg niks over het aandeel gebruikers van smartphone die die filmpjes maken. Je hebt geen cijfers van smartphone gebruikers en geen cijfers van smartphone gebruikers die op feesten filmen, dus je kunt er geen zinnig woord over zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, youtube staat vol met filmpjes van feesten gemaakt op een mobiel. Dan zullen er ook vast wel foto's gemaakt worden. Een camera zonder flits heeft nu eenmaal beperkingen.
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vorige telefoon regelmatig foto's gemaakt op feesten. Geen professionele foto's, dat zeker niet, maar ik kon toch wel leuke foto's maken met behulp van de flitser. Daarvoor hoef ik niet helemaal met een losse camera te slepen. Ik hoef er met de Magic niet eens aan te beginnen, die foto's zijn per definitie slecht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.
Heb het ook niet over smartphones, heb het over mobieltjes in het algemeen. Enja er zijn massa's mensen die hun telefoon gebruiken om foto's te maken. Daar heb ik geen statistieken voor nodig, ik zie het genoeg om me heen gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Dat youtube vol staat met dat soort filmpjes zeg niks over het aandeel gebruikers van smartphone die die filmpjes maken. Je hebt geen cijfers van smartphone gebruikers en geen cijfers van smartphone gebruikers die op feesten filmen, dus je kunt er geen zinnig woord over zeggen.
Met mijn 2 jaar oude Sony Ericsson had ik geen aparte fotocamera nodig. Er zat een flitser op en hij maakte acceptabele foto's. Nogmaals, dat de nieuwe HTC telefoons geen flits hebben is gewoon een gemiste kans.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef ufopiloot het volgende:
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.
Offtoppic: Goh, bedankt voor je toevoeging aan ons HTC Hero topicquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:12 schreef Ad_rem het volgende:
Taped an iPhone 3GS to my car and went for a drive..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt. Ik merk op mijn magic dat de camera gewoon écht kut is. Maar je kan ook maar weinig instellen op Android. Zo maakte ik een foto van mijn kat terwijl de zon een beetje scheen en m'n kat werd haast een grote witte vlek. Dat had met fatsoenlijke instellingen best voorkomen kunnen worden.
Zal ik zo eens doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:53 schreef Firenzo het volgende:
[..]
kijk eens in de market dan, snapphoto bijvoorbeeld is al stukken beter.
Nou nog ff een parkeerpaaltje aantikken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:12 schreef Ad_rem het volgende:
Taped an iPhone 3GS to my car and went for a drive..
Precies, hopelijk geen last minute changesquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:48 schreef Konoko het volgende:
Ontopic: Contact gehad met Algebeld en zij verwachten hem de 24e, hoop dat Devicewire het goed mis heeft!!
Een viertal nog welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef gday het volgende:
Deze gaat 'm ook worden voor mij denk ik. Heeft toch net wat streepjes voor op de Magic. Heb ook een viertal boeken over Android development klaar staan, maar ontwikkelen met alleen de emulator is toch wat brak.
Ik heb wel ontwikkeld in J2ME maar niet heel erg veel omdat je altijd zo beperkt was, maar Android is wat dat betreft ook gewoon een veel vriendelijker platform om voor te ontwikkelen omdat je gewoon veel meer mogelijkheden hebt. Wat de plannen betreft ... die zal ik voor me moeten houden, want die ben ik nog met iemand aan het opzetten. Niks geheimzinnigs ofzo hoor verder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Een viertal nog wel
Wat ben je precies van plan?
Heb je eerder al iets gedeveloped voor andere mobiele OS'en, en zo ja: wat?
(ja ben even nieuwsgierig)
Zeker.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef RRGJL het volgende:
Als HTC Hero liefhebber moet je gewoon sowieso die hele 'A week with the HTC Hero' serie gezien hebben.
Ik word hier akelig vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Is er al zekerheid over de leverdatum? Hi heeft hem nu op 29 juli.
Waar wachten we nou toch op?quote:We verwachten het toestel eind deze week begin volgende week te versturen. Er moet nog een hoge persoon bij google akkoord geven alvorens de distributeurs uit mogen leveren in europa. Deze week krijgen ze de toestellen geleverd maar ze moeten wachten op akkoord om ze uit te kunnen leveren.
Bestel hem ook maar met 1 jarige verlenging Vodafone, is wel een mooie aanbieding die half jaar 50% korting.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een hoge pief van google. Ik ga hem nu maar gewoon bestellen bij algebeld i.c.m. een vodafone abonnement, een half jaar 50% korting doet het hem
.
Lees het bericht hierboven eens, komt door schijnbaar door google.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:18 schreef RRGJL het volgende:
Op Tweakers lees ik dat Hi! de leverdatum nu al op 29 juli heeft gezet.
Ik word echt gek inmiddels. Belachelijk dit.
Ow ja sorry, die had ik dus al gelezen maar is blijkbaar niet doorgedrongenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees het bericht hierboven eens, komt door schijnbaar door google.
Algebeld heeft hem wel nog steeds op week 30 staan.
Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een hoge pief van google. Ik ga hem nu maar gewoon bestellen bij algebeld i.c.m. een vodafone abonnement, een half jaar 50% korting doet het hem
.
Volgens mij het Algebeld dit in een communicatie naar buiten gebracht, of het waar is is natuurlijk punt 2. Nu gaat er weer een gerucht dat HTC wil wachten tot de actie van deze week voorbij is (http://www.androidplanet.nl/2063/htcs-stoelenactie-begint-morgen-win-een-gratis-htc-hero/)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.
Toevallig ook net gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:19 schreef Leinonlein het volgende:
http://gizmodo.com/531886(...)ut-tragically-flawed hmmm
Ik heb een macbook en ipods, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Wat doe je hier eigenlijk als je het zo een kuttopic vindt? Blijf gewoon weg, man.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef RRGJL het volgende:
Maar beter dat die dingen deze week geleverd worden verdommeHeb er nu wel echt genoeg van.
Niet iedereen wil een overprijsde overhypte telefoon met slecht signaalontvangst, haarscheurtjes, een oververhitte batterij die het toestel kan laten uitvallen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Inderdaad. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die gewoon nog een normale GSM gebruiken. Een slide-phone. OMG! Onder een steen geleefd zeker!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands." Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.
Je moet alleen niet erg vinden om hem tig keer terug te brengen en om te ruilen en dan te hopen dat je normaal ermee kan bellen en je batterij het einde van de dag haalt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Oververhitting en haarscheurtjes was echt een zeeer kleine groep die allemaal netjes een nieuwe hebben gekregen, 5.2 miljoen verkochte iPhones weer dit kwartaal met +90% procent zeer tevreden gebruikers. Maar dat is ze natuurlijk 'aangepraat'?
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands."
Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.![]()
Ik denk dat die webshops ook gek worden van die steeds veranderende releasedatumquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb gsmweb nog een mail gestuurd. Vorige week zeiden ze de 25ste. Nu:
Geachte heer/mevrouw,
De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.
Ze doen tegenover mij alsof het altijd de 25ste is geweest, terwijl iedereen die GSMweb een mail stuurt een ander antwoord krijgt
Als ze op zaterdag de deur uit gaan heb je 'm maandag, hooguit dinsdag, binnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Apie74 het volgende:
Denk dat het uitstellen van de release naar 25 juli te maken heeft met het verlengen van de Hero actie t/m 24 juli. Wat wel vreemd is dat dat op een zaterdag is. Dus het toestel is dan sowiezo niet eerder binnen dan midden volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |