quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
Nouk
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Toegevoegd. Ik plemp hem ook maar even in de wiki (want daar stond ie niet bij).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
Waar is nu die OP toevoeging van gister? (over Parkpop?)
Komt goed Kwaak. Je kan het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef kwaakvaak het volgende:
hey hallo, goedemiddag.. ik zou het bijna vergeten te melden..
Anyway.. ik blijf niet te lang hangen vandaag hoor, bezig met dingen te doen en meer van dat soort zaken. Je weet wel, leven en dat soort enge toestanden.. Ben denk ik weer wel klaar met mijn syndroom van down zijn. Het leven is kut, maar als je je er bij neerlegt wordt het alleen maar kutter schijnt.. En daar heb ik geen zin in.. Ben dingen weer aan het oppakken, doorgaan.. Uitgehuild ben ik nu wel zo'n beetje, het is voor mij meer dan jammer dat het niet gelukt is, doet pijn want ze is gewoon een lief maar vooral tof wijf, maar het is nutteloos van mijn kant om te blijven huilen om iets wat er niet meer is, en eigenlijk ook nooit maar gaat worden wat ik gedroomt had dat het wel zou zijn. Ik hoop dat wij beide gelukkig worden, nu ik zie wat ik zo mis.
Dus het is tijd om dingen aan te pakken, plannen niet alleen te maken maar ze ook uit te voeren. Had de schop onder de aars ws even nodig om in te zien dat ik gewoon een toffe gast ben, en zeker wel de moeite waard ben om van te houden, maar dat als ik mijn eigen zooi niet opruim iemand dat niet kan doen. Nu klinkt dat erg labiel, maar dat valt wel mee hoor. Ik was gewoon beetje ingeslapen de afgelopen 15 maanden, teveel bezig met het verleden, en te bedenken waarom dingen zijn gebeurt die er gebeurt zijn. Heb veel geleerd, hart was dicht, en weer open en en paar weken terug met een smak weer dicht gesmeten.. Maar nu langzaam maar zeker gaat het weer beetje open, nog niet voor een nieuwe liefde maar wel voor gewoon nieuwe mensen.. Liefde komt wel, komt ooit.. Maar eerst dingen doen.. nieuw huis zoeken, fatsoenlijk inrichten, blij worden met mij, ad(h)d issues oplossen en meer van dat soort ongein..
dat dus een beetje.... Klinkt stoer heis het ook wel hoor, en ik ben er zeker op gebrand om het vol te houden deze keer..
anyway... dat wilde ik even kwijt deze zaterdag middag, enjoy...... dat probeer ik ook te doen
Eeej kwaak dat klinkt heel goed!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Inderdaad, geniet van de kleine dingen in je leven die je wel hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef kwaakvaak het volgende:
anyway... dat wilde ik even kwijt deze zaterdag middag, enjoy...... dat probeer ik ook te doen
Goed bezig!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Veel tekst
Woei, gaat goed kwaak. Plan de campagne ziet er piekfijn uit, vooral zo doorgaan!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Ok, ik zal je eruit vissen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg ik kom niet naar de meet, ga met 2 mensen los naar parkpop..... dus ga mijn naam uit de OP halen.
Parkpop begint overigens pas om 13uur
Hoi trouwens
al gedaanquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg ik kom niet naar de meet, ga met 2 mensen los naar parkpop..... dus ga mijn naam uit de OP halen.
Hoi trouwens
tja heb geen zin in bepaalde mensen dus.....quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoi trouwens
je komt mij toch wel opzoeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:28 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak is ook op parkpop, maar komt ook niet naar de meet toe.
Misschien dat ik ze los tegen ga komen, maar ik ga in ieder geval niet op zoek naar de meeters.
Chicaquote:
Kan het me voorstellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja heb geen zin in bepaalde mensen dus.....
lang niet hier gezienquote:
Jij bent hier nooitquote:
tja sorry... alsof jij hier nog zoooo vaaaaak bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent hier nooitWanneer moet ik je dan spreken
Feestje op de UT.. Weet de details nog niet, een paar optredens enzo.. maar dacht gelijk aan jouquote:
Awwwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Feestje op de UT.. Weet de details nog niet, een paar optredens enzo.. maar dacht gelijk aan jou
quote:
Dat wordt dus sowieso morgen Den haag en niet vandaag naar groningenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Awww![]()
Weet het nog niet, moet ik even aan mijn maatje daar vragen. Paar weken geleden nog een huisfeestje gehad daar, was wel super gezellig toen.
Heb vanavond trouwens nog een optie op Groningen, maar als ik morgen ook nog naar Den Haag moet wordt het weer zo'n sjouwdag.
quote:
Prima! Alleen een beetje kater nu... Was vanochtend weer eens om zeven uur thuis. Veel drank en dergelijke...quote:
Doordeweeks overdag(maar dat is snel over, mag ik hopen) wel en nu heb ik gewoon geen zin om iets anders te gaan doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
tja sorry... alsof jij hier nog zoooo vaaaaak bent
En dan ben je NU al wakker?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:53 schreef Ludootje het volgende:
Prima! Alleen een beetje kater nu... Was vanochtend weer eens om zeven uur thuis. Veel drank en dergelijke...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dus sowieso morgen Den haag en niet vandaag naar groningen
En als je naar groningen gaat moet je volgende week naar Enschede komen
Omdat je veels te populair bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
Waarom valt bij mij altijd alles in één weekend?
Maar ik ga zekers over Enschede nadenken. Moet natuurlijk wel weer geld hebben.
* Knuffelzacht wordt nieuwsgierig naar het e.d. gedeeltequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het "en dergelijke" gedeelte...
Heb je überhaupt wel geslapen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Ludootje het volgende:
Komt waarschijnlijk door het "en dergelijke" gedeelte...
80ies zijn zeker leuk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Gisteren naar een 80's café geweest en er werd super veel Michael Jackson gedraaid![]()
Maar die vrouwen daar waren allemaal zo super arrogant
Had daardoor serieus een vette kut avondhad het gevoel dat niemand me mocht
Valt ook wel weer mee hoor!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je veels te populair bentdoe dat! en ik laat nog van mij horen! haha.. want dan kan ik er ook heen
Niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Gisteren naar een 80's café geweest en er werd super veel Michael Jackson gedraaid![]()
Maar die vrouwen daar waren allemaal zo super arrogant
Had daardoor serieus een vette kut avondhad het gevoel dat niemand me mocht
Daar word jij waarschijnlijk weer heel rustig van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht wordt nieuwsgierig naar het e.d. gedeelte
Prima zelfs. Was alleen na 4 uur al weer klaar wakker.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:58 schreef Ludootje het volgende:
Valt ook wel weer mee hoor!
Maar als ik er ben, bel ik je!
Nja deed gisteren heel casual, sloofde me niet uit en gedroeg me niet zo arrogant als normaal...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
80ies zijn zeker leuk!
Je moet je niet gek laten maken door de houding van anderen, en zeker niet door vrouwen. Gewoon lekker je eigen ding doen, maak je het jezelf een stuk makkelijker.
[..]
Valt ook wel weer mee hoor!
Maar als ik er ben, bel ik je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja deed gisteren heel casual, sloofde me niet uit en gedroeg me niet zo arrogant als normaal...
En merk dat dit dus helemaal geen effect heeft
Wat is de overeenkomst tussen en coma en een 10 jarig jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wanneer je jezelf bent vinden vrouwen je ineens niet meer leuk?
[..]
Nja deed gisteren heel casual, sloofde me niet uit en gedroeg me niet zo arrogant als normaal...
En merk dat dit dus helemaal geen effect heeft
Wat is de overeenkomst tussen en coma en een 10 jarig jongentjeJe kan natuurlijk niet over een nacht ijs gaan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms heb je inderdaad van die tenten waar de sfeer gewoon niet bij jou past. Maar gewoon lekker bij jezelf blijven, anders ga je erover nadenken en piekeren enzo. Niet goed voor je zelfvertrouwen.![]()
Wat is de overeenkomst tussen en coma en een 10 jarig jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja kom daar wel vaker, maar de 3 mooiste dames daar keken me echt zo aan van:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet over een nacht ijs gaan he?
En soms heb je inderdaad van die tenten waar de sfeer gewoon niet bij jou past. Maar gewoon lekker bij jezelf blijven, anders ga je erover nadenken en piekeren enzo. Niet goed voor je zelfvertrouwen.
Nee, dan val je niet op. Ergo, geen vrouw die je interessant vind.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]Dus wanneer je jezelf bent vinden vrouwen je ineens niet meer leuk?
Ik was nu juist niet mezelf omdat ik hartstikke moe was en gewoon een beetje aan de kant stondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]Dus wanneer je jezelf bent vinden vrouwen je ineens niet meer leuk?
Zal het zo even tegen um zeggen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef Ludootje het volgende:
Doe hem ook es even naar Utrecht sturen.
Het gaat echt niet altijd om vrouwen in het leven hoor. Er zijn zat leuke dingen die je ook zonder vrouw kan doen (hoewel sommige dingen wel leuker worden als er een vrouw meedoet...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja kom daar wel vaker, maar de 3 mooiste dames daar keken me echt zo aan van:
Terwijl ik niks deed, stond alleen even naast ze aan de bar om wat te bestellen
Wel slecht voor me zelfvertrouwen, weet niet waarom
Nou, dan gaat mijn theorie nog steeds op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was nu juist niet mezelf omdat ik hartstikke moe was en gewoon een beetje aan de kant stond
Nee, maar er was gisteren voor de rest geen moer aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het gaat echt niet altijd om vrouwen in het leven hoor. Er zijn zat leuke dingen die je ook zonder vrouw kan doen (hoewel sommige dingen wel leuker worden als er een vrouw meedoet...)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zal het zo even tegen um zeggen!Eerst moetie even hier blijven hangen
Vandaag, morgen en zolang het duurt wel jaquote:
Je mag van geluk spreken dat je normaliter zo'n natuurlijke aantrekkingskracht hebt. Wel leuk eens voor de verandering te lezen dat het eens niet luktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar er was gisteren voor de rest geen moer aan
Nja dat zal ik wel uitgestraald hebben waardoor ik niet echt interessant was
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je normaliter zo'n natuurlijke aantrekkingskracht hebt. Wel leuk eens voor de verandering te lezen dat het eens niet lukt
Nee daar gaat het niet om...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je normaliter zo'n natuurlijke aantrekkingskracht hebt. Wel leuk eens voor de verandering te lezen dat het eens niet lukt
Hoe kan je nou afgewezen worden als je niks probeert? Je kreeg de vibe niet van de dames? DE voorselectie niet door?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om...
Ik snap niet dat ik niet afgewezen word wanneer ik iets probeer...
Wanneer ik me als iemand met een vriendin gedraag, en dus niks probeer, word ik wel gewoon afgewezen
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hoe kan je nou afgewezen worden als je niks probeert? Je kreeg de vibe niet van de dames? DE voorselectie niet door?
Toen ik nog een vriendin had kreeg ik juist de meeste sjans maf genoeg.
Ja ik ook toen ik nog een vriendin hadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hoe kan je nou afgewezen worden als je niks probeert? Je kreeg de vibe niet van de dames? DE voorselectie niet door?
je lijkt wel een westfries! of een random allochtoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik ook toen ik nog een vriendin had![]()
Terwijl ik er toen een stuk slechter uitzag om eerlijk te zijn...
Maar ik keek ze niet aan, hun ZIJ keken mij aan en keken me zo afkeurend aan:
Check de OPquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
is er al wat afgesproken voor morgen qua tijd?
Ik had dat juist vlak daarvoor trouwens. Vond iemand anders al leuk en leek wel wat te worden maar een vriendin van een vriend van me vond me ook leuk. Tering heb nog nooit iemand zo boos gezien zeg dat ik zei dat ik zei dat ik liever op die ander wachttequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Koop een echte auto passen wel meer als 4 kratten inquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon 4 kratten in de kofferbak van m'n Aygo laatst:
[ afbeelding ]
Deze heb ik niet gekochtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koop een echte auto passen wel meer als 4 kratten in
Zwemmen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Deze heb ik niet gekocht![]()
Wat zal ik vanaf nu tot het avondeten gaan doen?
Hmm dat is een goedequote:
je pc uitzetten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Deze heb ik niet gekocht![]()
Wat zal ik vanaf nu tot het avondeten gaan doen?
Ja en danquote:
Naar de sportschool dus?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
Hmm op zaterdag is het banenzwembad om 13:00 al dicht gegaan
En ik zie mezelf niet in me eentje in dat pis recreatie zwembad zwemmen
Om zaterdag om 15:00 al dichtquote:
pak een goed boek... schijnt goed te zijn voor je grammaticaquote:
Ik heb geen leuke boeken meerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pak een goed boek... schijnt goed te zijn voor je grammatica
Dat wordt dus hardlopen. Of de hond van de buren uitlaten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke boeken meer
En ik wil iets actiefs doen
Hoi KZ trouwens!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pak een goed boek... schijnt goed te zijn voor je grammatica
ik heb mijn enkel verdraaid gisteren, dus echt hardlopen was ook al geen optiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wordt dus hardlopen. Of de hond van de buren uitlaten.
Fietsen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
ik heb mijn enkel verdraaid gisteren, dus echt hardlopen was ook al geen optie
En mijn buren hebben geen hond
Ik denk dat ik een stukje ga wandelen ofzo
Ik heb zo'n schrale oma fiets zonder versnellingenquote:
heej heej ja gaat wel goedquote:
Goed om te horen. Met mij ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej heej ja gaat wel goed
met jou??
Gezellie. Wilde nacht dus?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Snuitebolletje heet vanochtend ontbijt op bed gebracht
Samen met Murm zitten bakken en zo
Friso feestje in Eindhoven gehad met o.a. Dreamer, Murmeli, Snuitebolletje en Tha_Erikquote:
Wat is een friso?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friso feestje in Eindhoven gehad met o.a. Dreamer, Murmeli, Snuitebolletje en Tha_Erik
Op je fiets!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
Smsje van N.
"Ik heb zin om je te zien! Kusje "
She wants me!
Mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
Smsje van N.
"Ik heb zin om je te zien! Kusje "
She wants me!
Ik zei toch al, f*ck die anderequote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mooi
Je bent wel een jantje lacht , jantje huilt zeg. Eerst nog druk maken om die vrouwen van gisteravond en nu weerover N
Gay feestje in de Effenaar.quote:
Ben je dat niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Ludootje het volgende:
Was gister ook al een Gay feestje aan de gracht in Utrecht. Even gezellig een biertje gedronken daar, maar viel me wel op dat alle mannen daar dachten dat ik ook homo was.
Ik werd gisteravond ook 2x in mijn bil geknepen in een homo tent waar ik elke week wel 1 of 2x benquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Ludootje het volgende:
Was gister ook al een Gay feestje aan de gracht in Utrecht. Even gezellig een biertje gedronken daar, maar viel me wel op dat alle mannen daar dachten dat ik ook homo was.
Inderdaad een raar gevoel als je doorhebt dat ze niet je zusjes aan het checken zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Ludootje het volgende:
Geeft nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase blijkbaar...
Yep.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Inderdaad een raar gevoel als je doorhebt dat ze niet je zusjes aan het checken zijn.
Vandaag is het Gigapan daar. Op verschillende locaties in de stad en dan met bootjes van de ene club naar de andere pendelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Ludootje het volgende:
Ja was gezelligquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb keer gehad in een gewone kroeg hier, dat een jongen op mij af kwam omdat een vriendin van hem mij leuk vond
Was volgens mij van Body Talk, was wel leuk gedaan: Hele brug afgezet over de gracht en een podium er op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is het Gigapan daar. Op verschillende locaties in de stad en dan met bootjes van de ene club naar de andere pendelenZal gister wel een pre-party geweest zijn of zo.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Ook weleens gehad maar dan andersom. Meisje kwam naar mij toe omdat een vriend mij leuk vond. Heb uiteindelijk met het meisje gedate.
Hahaa.. nee ik vond beiden niet interessant. Bleek achteraf dat ze op mij stond te wachten toen de tent dicht ging. Maar omdat ik toen heel lief/knuffelend met een vriendin van mij danste, zijn ze maa rweg gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Ook weleens gehad maar dan andersom. Meisje kwam naar mij toe omdat een vriend mij leuk vond. Heb uiteindelijk met het meisje gedate.
Hey JB! Zo vervelend om met hem in dezelfde ruimte zitten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanavond verjaardag van mn moeder, ben benieuwd
Hoop wel dat mn ex er niet is
Ja, nogal, weet ook niet hoe hij reageert, zeker niet als ie wat dinktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey JB! Zo vervelend om met hem in dezelfde ruimte zitten?
Oh, niet tof.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal, weet ook niet hoe hij reageert, zeker niet als ie wat dinkt
Ik denk het niet, want ze is morgen jarig. Maar ze viert het vanavond en morgenmiddag, dus het zou wel kunnen, maar volgens mn moeder zelf weet hij niet dta ze t vanavond ook viertquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, niet tof.Maar je hebt geen idee of hij er is?
Zal wel goed komen dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ze is morgen jarig. Maar ze viert het vanavond en morgenmiddag, dus het zou wel kunnen, maar volgens mn moeder zelf weet hij niet dta ze t vanavond ook viert
Maar hij komt nog wel op de verjaardag van je moeder?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal, weet ook niet hoe hij reageert, zeker niet als ie wat dinkt
al hoorde Tha_Erik er niet bij, want Snuitebolletje heeft hem de hele avond genegeerd, en was hem voor het gemak even "vergeten" en dus stond Tha_Erik drie uur lang op het station te wachten omdat Snuitebolletje niet het fatsoen had zijn telefoon op te pakken... niet dat het uitmaakte, want hij had ook niet het fatsoen om even te bellen naar Erik om te zeggen dat hij al op Friso was aangekomen... je weet wel... toen Tha Erik nog buiten stond te wachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friso feestje in Eindhoven gehad met o.a. Dreamer, Murmeli, Snuitebolletje en Tha_Erik
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
al hoorde Tha_Erik er niet bij, want Snuitebolletje heeft hem de hele avond genegeerd, en was hem voor het gemak even "vergeten" en dus stond Tha_Erik drie uur lang op het station te wachten omdat Snuitebolletje niet het fatsoen had zijn telefoon op te pakken... niet dat het uitmaakte, want hij had ook niet het fatsoen om even te bellen naar Erik om te zeggen dat hij al op Friso was aangekomen... je weet wel... toen Tha Erik nog buiten stond te wachten.
Maar ach... hij kwam toch eigenlijk alleen voor jou.
Zo zou je het kunnen zien, of je kan ook heel even vragen aan mij hoe het bij mij gegaan is..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
al hoorde Tha_Erik er niet bij, want Snuitebolletje heeft hem de hele avond genegeerd, en was hem voor het gemak even "vergeten" en dus stond Tha_Erik drie uur lang op het station te wachten omdat Snuitebolletje niet het fatsoen had zijn telefoon op te pakken... niet dat het uitmaakte, want hij had ook niet het fatsoen om even te bellen naar Erik om te zeggen dat hij al op Friso was aangekomen... je weet wel... toen Tha Erik nog buiten stond te wachten.
Maar ach... hij kwam toch eigenlijk alleen voor jou.
Nope, nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
@ Ang3l, en weet snuit nu wel dat ie homo is?
Ik stond er de hele avond bij, you retard...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo zou je het kunnen zien, of je kan ook heel even vragen aan mij hoe het bij mij gegaan is..![]()
I know, en ik heb me direct bij binnenkomst Heey, ik ben alex gezegd tegen je, dat jij dan je hoofd wegdraait zegt mij ook genoeg!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:25 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik stond er de hele avond bij, you retard...
je bent niet de enige.... en mijn aanwezigheid was terecht geweest... me like girliesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:35 schreef KudFokker het volgende:
Tsskk ik was gisteren niet eens uitgenodigd!
* snuif * Dacht al dat ik wat ruik ik nouquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb nog steeds niet gedoucht gewoonwas ook pas 13:30 wakker
ok ok middag dan nogquote:
quote:
mooi wagentje hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede middag meneertjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval goede middag
quote:
quote:
ha ha dat bedoel ik niet bedoel is nu goed om dat jij er weer bentquote:
haha ohwwwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha dat bedoel ik niet bedoel is nu goed om dat jij er weer bent
quote:
Ga je nog wat doen vanaaf? tis lekker zaterdagquote:
de bedoeling was om naar hilversumalive te gaan met een paar mensen helaas zijn er een paar geveld door de griep dus weet nog niet wat ik ga doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vanaaf? tis lekker zaterdag
ohw das balen zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de bedoeling was om naar hilversumalive te gaan met een paar mensen helaas zijn er een paar geveld door de griep dus weet nog niet wat ik ga doen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Jullie kunnen elkaar ook toevoegen op MSN hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das balen zegdat had ik vorige week ook, had me hele week op verheugd was ze ziek
ha ha weet ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen elkaar ook toevoegen op MSN hè
Nobelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha weet ikwe houden alleen het topic draaiende
weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Oja das waar ook je had die bruiloft vind ook nooit leuk net als grote familie feesten enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het trouwens niet zo leuk om op een bruiloft te zijn, als single. Helemaal niet omdat ik daar ook nog eens met mijn ex liep.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet ikdurft niet op je mooie plaatjes te reageren
Ach, je wil niet weten waar ik de afgelopen 4 jaar in heb rondgereden, een Hyundai GetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me inderdaad niet fijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het trouwens niet zo leuk om op een bruiloft te zijn, als single. Helemaal niet omdat ik daar ook nog eens met mijn ex liep.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Nieuwe Ibiza? Vind het vorige model mooier. Deze hebben ze echt verneukt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoe was dat gegaan ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Gelukkig kende niet veel mensen ons..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:25 schreef STING het volgende:
Dat lijkt me inderdaad niet fijn.
Natuurlijk mensen die misschien denken dat jullie weer bij elkaar zijn.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
dat is nu met recht wat je noemt een kutsituatie..
New ibiza SC inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nieuwe Ibiza? Vind het vorige model mooier. Deze hebben ze echt verneukt.
Teveel lijnen, net een startrekauto.
Maar goed , je zit er vaker in dan dat je ernaar kijkt nietwaar?
Ging wel goed, alleen hij hield me de hélé avond in de gaten..quote:
jeetje dat lijkt mij helemaal niks, dat je dat kan... ik en me ex zouden elkaar afmaken denk ik.. we doen alleen normaal tegen elkaar als onze kleine erbij is eigenlijk...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind 'm absoluut mooier dan het vorige modelquote:
ah... in dat geval was het voor hem nog een kuttere situatiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:32 schreef Nouk84 het volgende:Het was een leuk feestje alsnog, maar duidelijk dat hij nog gevoel voor me heeft..
Ik echt 0,0.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nieuwe Ibiza? Vind het vorige model mooier. Deze hebben ze echt verneukt.
Teveel lijnen, net een startrekauto.
Maar goed , je zit er vaker in dan dat je ernaar kijkt nietwaar?
Minder is dat zeg, gelukkig dat het voor de rest wel goed ging. Was natuurlijk ook wel een maffe situatiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ging wel goed, alleen hij hield me de hélé avond in de gaten..
heeft beetje weg van de kant die ford ook op is gegaan met nieuwe fiesta. Ik weet nog niet of ik het mooier vind, maar het is zowiezo mooier dan die ouwe ibiza van mij. Alhoewel ik die persoonlijjk mooier vind dan het model wat tussen die van jou en mij in zat. (ik heb een ibiza 2k aka seat poloquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:32 schreef STING het volgende:
[..]
New ibiza SC inderdaad.
Smaken verschillen
Ja die schakelaar wil ik ook wel, al had ik die gisteren niet nodigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
ah... in dat geval was het voor hem nog een kuttere situatieGevoel is lastig ding.. zou soms handig zijn als het met schakelaars kwam
Hoop gezeik vooraf, maar gelukkig weinig op het feestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:35 schreef mrbox het volgende:
Minder is dat zeg, gelukkig dat het voor de rest wel goed ging. Was natuurlijk ook wel een maffe situatie
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jeetje dat lijkt mij helemaal niks, dat je dat kan... ik en me ex zouden elkaar afmaken denk ik.. we doen alleen normaal tegen elkaar als onze kleine erbij is eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja ik zou me ex echt niet afmaken
ja daarom ben ik blij dat ik niet zn situatie heb want ik moet er niet aan denken hoor pfff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Kreeg je daar gezeik meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die schakelaar wil ik ook wel, al had ik die gisteren niet nodig![]()
Djayzz was nog even in de buurt, dus daar heb ik nog een hele tijd mee staan kletsen buiten
[..]
Hoop gezeik vooraf, maar gelukkig weinig op het feestBehalve dan toen iemand met me wilde dansen en ik daarop in ging.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
@ Ang3l, en weet snuit nu wel dat ie homo is?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ja ik zou me ex echt niet afmaken
Zeker op een bruiloftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:
onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die schakelaar wil ik ook wel, al had ik die gisteren niet nodig![]()
Djayzz was nog even in de buurt, dus daar heb ik nog een hele tijd mee staan kletsen buiten
Hopelijk ook hier! Ff een beetje de boel verkoelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
Gewoon zo'n Heineken Honcho aan Noukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavond
Het is echt zo vies warm hehquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk ook hier! Ff een beetje de boel verkoelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon niet KF meer!
T. zegt (17:37):
*wacht
* Lars(F)(8) So Surreal Baby ! I'm Mr. Right, Just Not Mr. ... (** Gone: Buiten Rondje! **) zegt (17:38):
*schiet op dan
T.. zegt (17:38):
*er zit hier een vriendin
*en die heb net op je hyves gekeken
*en die ziet je wel zitten
* Lars(F)(8) So Surreal Baby ! I'm Mr. Right, Just Not Mr. ... (** Gone: Buiten Rondje! **) zegt (17:38):
*Nee dankje
nou hier is het al begonnen met regenenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavond
Hahahaha inderdaad..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef kwaakvaak het volgende:
hahah volgens mij is djayzz altijd wel ergens in de buurt... die gast gaat voor het record rondjes Nederland rijden volgens mij
Ja schat, het gaat er dus om dat dan de mensen ook weg blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon zo'n Heineken Honcho aan Nouk!!
Niet zo mauwen heh!
En bedankt hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je wou de zon heb de onweer gelijk er achter aan gestuurd *sorry
Financieel of bedoel je wat andersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja schat, het gaat er dus om dat dan de mensen ook weg blijvenIk sta wel droog.
Lucky youquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou hier is het al begonnen met regenen
quote:
Ik dacht nog, ga ik edittenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Financieel of bedoel je wat anders
Ik zeg, soppen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, ga ik editten![]()
Beide niet, overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de FP al gezien , KNMI heeft een waarschuwing uitgedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ah.. je moet ook niet met een ex naar een feestje gaan hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef STING het volgende:
Ik zeg, soppen.Vannacht, de afwasmachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
Heb je de FP al gezien , KNMI heeft een waarschuwing uitgedaanmaar zal wel mee vallen bij jullie.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
ah.. je moet ook niet met een ex naar een feestje gaan he![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
nou ik weet niet maar hier gaat het ook echt vet tekeer... de tuin staat nu al bijna blankquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Lucky you
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Er komt aardig wat regen deze kant op.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar hier gaat het ook echt vet tekeer... de tuin staat nu al bijna blank
doe het dan een keer ook echt.. je loopt al weken virtueel te flirten met haar (en een hoop andere meisjes hier) maar zolang jij thuis achter dat schermpje blijft hangen en cola/bier/water zit te drinken gebeurt er voor de rest geen ene flikker hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zwemmen bij Carootje
*pak me handdoek
Wordt het eindelijk een beetje nat daar, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar hier gaat het ook echt vet tekeer... de tuin staat nu al bijna blank
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt het eindelijk een beetje nat daar, is het weer niet goed
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe het dan een keer ook echt.. je loopt al weken virtueel te flirten met haar (en een hoop andere meisjes hier) maar zolang jij thuis achter dat schermpje blijft hangen en cola/bier/water zit te drinken gebeurt er voor de rest geen ene flikker heMisschien ook eens tijd dat iemand jou een schop onder je hol verkoopt??
Als je het niet probeert kom je er zeker niet achter. Ga MSN-en, PM-en, spreek af, whatever. Hier hoef je geen date-ervaring voor te hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
je hebt gelijk maar vederen stappen, ik weet niet eens hoe dat moet
een nat tuintje is goed voor de bloemetjes en de bijtjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat is
nou heb hier nog geen bij gezien hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
een nat tuintje is goed voor de bloemetjes en de bijtjes
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heb hier nog geen bij gezien hoor
Je hebt net als Kwaak gelijk maar die stap zetten en met een mond vol tanden te zitten, op afstand is het makkelijk maar zodra een mooie vrouw in de buurt is kan ik alleen dom weg over koetjes en kalfjes praten veder niksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert kom je er zeker niet achter. Ga MSN-en, PM-en, spreek af, whatever. Hier hoef je geen date-ervaring voor te hebben.
is het gras gemaaid??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat is
Zo jammer soms, dat er aan alles wat je zegt gelijk een vunzige draai wordt gegeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuin
uh waar wil je het anders over hebben? De invloed van de maan op de aantrekkings van bipolaire deeltjes in een quantummechanisch aangedreven nanorobotquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt net als Kwaak gelijk maar die stap zetten en met een mond vol tanden te zitten, op afstand is het makkelijk maar zodra een mooie vrouw in de buurt is kan ik alleen dom weg over koetjes en kalfjes praten veder niks
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zo jammer soms, dat er aan alles wat je zegt gelijk een vunzige draai wordt gegeven.
haha nee kom jij t ff voor me doen danquote:
hmmz die houden niet van regenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heb hier nog geen bij gezien hoor
Euhm ja dat las ik kwaak..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuin
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buitenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee kom jij t ff voor me doen dan
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buiten
hahaha tis toch geen tropisch regenwoudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
daar ga je het niet mee redden hoor
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buiten
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"
hahahaha nou t staat hier zoooo hoog dat je zeker 2x of 3x moet komen maaien hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha tis toch geen tropisch regenwoud
uhh... het was ook geen hint richting jouw lieverdquote:
hehehe kan ik net zo goed blijven hahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha nou t staat hier zoooo hoog dat je zeker 2x of 3x moet komen maaien hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh waar wil je het anders over hebben? De invloed van de maan op de aantrekkings van bipolaire deeltjes in een quantummechanisch aangedreven nanorobot
Welkom bij de tuinruimers:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"
Nee ok maar ik zit er wel bij hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... het was ook geen hint richting jouw lieverd
achteruin achterstand ik zie een complot ik wil dan ook voorstellen dit in bnw voort te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Welkom bij de tuinruimers:
jaahh we zijn hier in een achtertuin in maarssen.... maar poe hej wat een achterstandoh oh oh
![]()
![]()
oh ja das waar... maar ik gun jou ook wel wat plezier hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ok maar ik zit er wel bij he
ja dat weet ik ook wel, maar denk moet toch ff iets zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh ja das waar... maar ik gun jou ook wel wat plezier hoor, daar niet vanStapje voor stapje enzo.. Komt wel goed hoor
uh... tja... kan niet zeggen dat ik een ervaren rot ben, maar tot op heden kwam ik aardig goed weg met "Dit is mijn nummer : 06-xx-xxx-xxx en ik ben vandaag daar en daar, dus als je zin hebt in een <voeg drankje in> dan hoor ik het wel"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee ik bedoel blijf gewoon een beetje in de ruimte lullen maar kom niet tot het punt om een vrouw daadwerkelijk uit te vragen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
BREAKING NEWS - Sp00k13 gesignaleerd bij Carooltje79
[ afbeelding ]
vergeet wat ik gezegd heb, ik stap nu in de auto om dat spookje te helpen met het harken van het grasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vergeet wat ik gezegd heb, ik stap nu in de auto om dat spookje te helpen met het harken van het gras
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:25 schreef KudFokker het volgende:
Net in mijn blote bast rotti gegeten in de tuin terwijl het regende met een dvd van Toto op
Mijn buren keken me wel raar aan haha
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintje
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
![]()
en als aandenken een tattoo er aan over gehouden die carooltje toch
[ afbeelding ]
ik heb dus wel een indruk achtergelaten
ik deel nietquote:
ik vind het prima.. ik heb ook niet echt goesting in harken en ander tuinwerk op dit momentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintje
maar er moet wel een laagje dauw opzittenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
heren heren toch... ik had het over grasmaaien hoor![]()
[ afbeelding ]
Hier hoeft niemand te komen tuinierenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je komt net op een goed moment, we hebben het over tuinieren!
Net RTL4 hier
Balkon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hoeft niemand te komen tuineren![]()
quote:
Hey!quote:
Hey! Al zin in morgen?quote:
Nee. Wij hebben alleen geen gras in onze (grote) tuin & mijn stukjes tuin (jaja, papa, mama en auto hebben allemaal hun eigen stukje op bij te houden) zijn al netjes. En als je op een andere manier wil grasmaaien, dat hoeft ook nietquote:
hrmm... waarschijnlijk omdat ie locked op je laptop is.. wat je kunt doen is dat ding er terug instoppen en ff deze http://www.ultimatebootcd.com/ cd downloaden en bakken en met die partitie tools gaan spelen. Moet je daarna wel een bootable xp cd hebben, maar die heb ik wel liggen hier denk ik. Heb nog wat OEM's in de kastquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej kwaak... mijn ideeëtje mbt hd werkt nietpc en mini nootbook leest hem niet
mwah zin is een groot woord haha ben waarschijnlijk gaar aangezien ik ook eerst nog moet werken van 8-12 mja met nouk is het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hey!
[..]
Hey! Al zin in morgen?
en waarom denk jij dat ik vertel dat ik even geen goesting in tuinwerk had.. Ik heb heul geen groene vingers, en ik was ook zeker niet van plan om die van jouw gras te gaan krijgen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
heren heren toch... ik had het over grasmaaien hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en waarom denk jij dat ik vertel dat ik even geen goesting in tuinwerk had.. Ik heb heul geen groene vingers, en ik was ook zeker niet van plan om die van jouw gras te gaan krijgen hoor
ik ben wel tof,maar niet liefquote:
Ja, ik hoorde dat je inderdaad moet werken & ik ga welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah zin is een groot woord haha ben waarschijnlijk gaar aangezien ik ook eerst nog moet werken van 8-12 mja met nouk is het altijd wel gezellig
jij gaat niet?
quote:
gesjelliequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat je inderdaad moet werken & ik ga wel
Mja, wie weetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gesjelliewie weet zie ik je daar nog
Smakelijk! Ik ga zo even een slaapje doenquote:
hehe ik heb mijn middagdutje al gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik ga zo even een slaapje doen
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afvalquote:Behalve een dagelijkse injectie met Demerol, kreeg de artiest ook nog eens Vicodin, eveneens een sterke pijnstiller,
Verder nam hij tweemaal daags twee doses van twee milligram van de spierontspanner Soma, tweemaal daags 0,5 milligram antidepressivum Xanax en antidepressivum Zoloft, waarvan de zanger doses van honderd milligram nam.
Ook slikte Michael Jackson het antidepressivum Paxil in de vorm van pillen van twintig milligram en het middel Prilosec, dat brandend maagzuur moet tegengaan.
slaap zequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dariks Boot&nuke is waarschijnlijk hetgeen wat ik moet gebruikenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm... waarschijnlijk omdat ie locked op je laptop is.. wat je kunt doen is dat ding er terug instoppen en ff deze http://www.ultimatebootcd.com/ cd downloaden en bakken en met die partitie tools gaan spelen. Moet je daarna wel een bootable xp cd hebben, maar die heb ik wel liggen hier denk ik. Heb nog wat OEM's in de kast
druke aaf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe ik heb mijn middagdutje al gedaan
inderdaad tijd voor een hapje
Een verjaardag... En ik ben moe & ik heb geen zin... Stiekem is een slaapje dan ook géén goed plan, maar ik heb der zin inquote:
Nu snap ik waarom zijn neus er telkens afviel!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
geweldig... niet alleen een concert promotor gaat failliet na de dood van MJ, maar volgens mij gaat de farmaceutische industrie ook een zware tijd te gemoed
[..]
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afval
is wat heftig maar werkt ook vast welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dariks Boot&nuke is waarschijnlijk hetgeen wat ik moet gebruiken
Stress onzekerheid lijkt me ook niets zo centraal in het midden punt te staan hoog op een voetstuk geplaatst zijn een hoop celeb aan onderdoor gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
geweldig... niet alleen een concert promotor gaat failliet na de dood van MJ, maar volgens mij gaat de farmaceutische industrie ook een zware tijd te gemoed
[..]
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afval
huh das pas morgen hoor, which reminds me... ik moet die nog steeds ff kijken.. Hrmmmquote:
En nachtkus is niet per definitie seks hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon een uitnodiging tot sex gehad...
"Kom je me nog een nachtkus brengen voordat je uit gaat vanavond ?" volgens N.
![]()
Even kijken of ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |