hrmm... waarschijnlijk omdat ie locked op je laptop is.. wat je kunt doen is dat ding er terug instoppen en ff deze http://www.ultimatebootcd.com/ cd downloaden en bakken en met die partitie tools gaan spelen. Moet je daarna wel een bootable xp cd hebben, maar die heb ik wel liggen hier denk ik. Heb nog wat OEM's in de kastquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej kwaak... mijn ideeëtje mbt hd werkt nietpc en mini nootbook leest hem niet
mwah zin is een groot woord haha ben waarschijnlijk gaar aangezien ik ook eerst nog moet werken van 8-12 mja met nouk is het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hey!
[..]
Hey! Al zin in morgen?
en waarom denk jij dat ik vertel dat ik even geen goesting in tuinwerk had.. Ik heb heul geen groene vingers, en ik was ook zeker niet van plan om die van jouw gras te gaan krijgen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
heren heren toch... ik had het over grasmaaien hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en waarom denk jij dat ik vertel dat ik even geen goesting in tuinwerk had.. Ik heb heul geen groene vingers, en ik was ook zeker niet van plan om die van jouw gras te gaan krijgen hoor
ik ben wel tof,maar niet liefquote:
Ja, ik hoorde dat je inderdaad moet werken & ik ga welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah zin is een groot woord haha ben waarschijnlijk gaar aangezien ik ook eerst nog moet werken van 8-12 mja met nouk is het altijd wel gezellig
jij gaat niet?
quote:
gesjelliequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat je inderdaad moet werken & ik ga wel
Mja, wie weetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gesjelliewie weet zie ik je daar nog
Smakelijk! Ik ga zo even een slaapje doenquote:
hehe ik heb mijn middagdutje al gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik ga zo even een slaapje doen
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afvalquote:Behalve een dagelijkse injectie met Demerol, kreeg de artiest ook nog eens Vicodin, eveneens een sterke pijnstiller,
Verder nam hij tweemaal daags twee doses van twee milligram van de spierontspanner Soma, tweemaal daags 0,5 milligram antidepressivum Xanax en antidepressivum Zoloft, waarvan de zanger doses van honderd milligram nam.
Ook slikte Michael Jackson het antidepressivum Paxil in de vorm van pillen van twintig milligram en het middel Prilosec, dat brandend maagzuur moet tegengaan.
slaap zequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dariks Boot&nuke is waarschijnlijk hetgeen wat ik moet gebruikenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm... waarschijnlijk omdat ie locked op je laptop is.. wat je kunt doen is dat ding er terug instoppen en ff deze http://www.ultimatebootcd.com/ cd downloaden en bakken en met die partitie tools gaan spelen. Moet je daarna wel een bootable xp cd hebben, maar die heb ik wel liggen hier denk ik. Heb nog wat OEM's in de kast
druke aaf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe ik heb mijn middagdutje al gedaan
inderdaad tijd voor een hapje
Een verjaardag... En ik ben moe & ik heb geen zin... Stiekem is een slaapje dan ook géén goed plan, maar ik heb der zin inquote:
Nu snap ik waarom zijn neus er telkens afviel!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
geweldig... niet alleen een concert promotor gaat failliet na de dood van MJ, maar volgens mij gaat de farmaceutische industrie ook een zware tijd te gemoed
[..]
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afval
is wat heftig maar werkt ook vast welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dariks Boot&nuke is waarschijnlijk hetgeen wat ik moet gebruiken
Stress onzekerheid lijkt me ook niets zo centraal in het midden punt te staan hoog op een voetstuk geplaatst zijn een hoop celeb aan onderdoor gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
geweldig... niet alleen een concert promotor gaat failliet na de dood van MJ, maar volgens mij gaat de farmaceutische industrie ook een zware tijd te gemoed
[..]
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afval
huh das pas morgen hoor, which reminds me... ik moet die nog steeds ff kijken.. Hrmmmquote:
En nachtkus is niet per definitie seks hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon een uitnodiging tot sex gehad...
"Kom je me nog een nachtkus brengen voordat je uit gaat vanavond ?" volgens N.
![]()
Even kijken of ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |