* snuif * Dacht al dat ik wat ruik ik nouquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb nog steeds niet gedoucht gewoonwas ook pas 13:30 wakker
ok ok middag dan nogquote:
quote:
mooi wagentje hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede middag meneertjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval goede middag
quote:
quote:
ha ha dat bedoel ik niet bedoel is nu goed om dat jij er weer bentquote:
haha ohwwwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha dat bedoel ik niet bedoel is nu goed om dat jij er weer bent
quote:
Ga je nog wat doen vanaaf? tis lekker zaterdagquote:
de bedoeling was om naar hilversumalive te gaan met een paar mensen helaas zijn er een paar geveld door de griep dus weet nog niet wat ik ga doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vanaaf? tis lekker zaterdag
ohw das balen zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de bedoeling was om naar hilversumalive te gaan met een paar mensen helaas zijn er een paar geveld door de griep dus weet nog niet wat ik ga doen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Jullie kunnen elkaar ook toevoegen op MSN hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das balen zegdat had ik vorige week ook, had me hele week op verheugd was ze ziek
ha ha weet ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen elkaar ook toevoegen op MSN hè
Nobelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha weet ikwe houden alleen het topic draaiende
weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Oja das waar ook je had die bruiloft vind ook nooit leuk net als grote familie feesten enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het trouwens niet zo leuk om op een bruiloft te zijn, als single. Helemaal niet omdat ik daar ook nog eens met mijn ex liep.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet ikdurft niet op je mooie plaatjes te reageren
Ach, je wil niet weten waar ik de afgelopen 4 jaar in heb rondgereden, een Hyundai GetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |