quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Ook weleens gehad maar dan andersom. Meisje kwam naar mij toe omdat een vriend mij leuk vond. Heb uiteindelijk met het meisje gedate.
Hahaa.. nee ik vond beiden niet interessant. Bleek achteraf dat ze op mij stond te wachten toen de tent dicht ging. Maar omdat ik toen heel lief/knuffelend met een vriendin van mij danste, zijn ze maa rweg gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Ook weleens gehad maar dan andersom. Meisje kwam naar mij toe omdat een vriend mij leuk vond. Heb uiteindelijk met het meisje gedate.
Hey JB! Zo vervelend om met hem in dezelfde ruimte zitten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanavond verjaardag van mn moeder, ben benieuwd
Hoop wel dat mn ex er niet is
Ja, nogal, weet ook niet hoe hij reageert, zeker niet als ie wat dinktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey JB! Zo vervelend om met hem in dezelfde ruimte zitten?
Oh, niet tof.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal, weet ook niet hoe hij reageert, zeker niet als ie wat dinkt
Ik denk het niet, want ze is morgen jarig. Maar ze viert het vanavond en morgenmiddag, dus het zou wel kunnen, maar volgens mn moeder zelf weet hij niet dta ze t vanavond ook viertquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, niet tof.Maar je hebt geen idee of hij er is?
Zal wel goed komen dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ze is morgen jarig. Maar ze viert het vanavond en morgenmiddag, dus het zou wel kunnen, maar volgens mn moeder zelf weet hij niet dta ze t vanavond ook viert
Maar hij komt nog wel op de verjaardag van je moeder?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal, weet ook niet hoe hij reageert, zeker niet als ie wat dinkt
al hoorde Tha_Erik er niet bij, want Snuitebolletje heeft hem de hele avond genegeerd, en was hem voor het gemak even "vergeten" en dus stond Tha_Erik drie uur lang op het station te wachten omdat Snuitebolletje niet het fatsoen had zijn telefoon op te pakken... niet dat het uitmaakte, want hij had ook niet het fatsoen om even te bellen naar Erik om te zeggen dat hij al op Friso was aangekomen... je weet wel... toen Tha Erik nog buiten stond te wachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friso feestje in Eindhoven gehad met o.a. Dreamer, Murmeli, Snuitebolletje en Tha_Erik
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
al hoorde Tha_Erik er niet bij, want Snuitebolletje heeft hem de hele avond genegeerd, en was hem voor het gemak even "vergeten" en dus stond Tha_Erik drie uur lang op het station te wachten omdat Snuitebolletje niet het fatsoen had zijn telefoon op te pakken... niet dat het uitmaakte, want hij had ook niet het fatsoen om even te bellen naar Erik om te zeggen dat hij al op Friso was aangekomen... je weet wel... toen Tha Erik nog buiten stond te wachten.
Maar ach... hij kwam toch eigenlijk alleen voor jou.
Zo zou je het kunnen zien, of je kan ook heel even vragen aan mij hoe het bij mij gegaan is..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
al hoorde Tha_Erik er niet bij, want Snuitebolletje heeft hem de hele avond genegeerd, en was hem voor het gemak even "vergeten" en dus stond Tha_Erik drie uur lang op het station te wachten omdat Snuitebolletje niet het fatsoen had zijn telefoon op te pakken... niet dat het uitmaakte, want hij had ook niet het fatsoen om even te bellen naar Erik om te zeggen dat hij al op Friso was aangekomen... je weet wel... toen Tha Erik nog buiten stond te wachten.
Maar ach... hij kwam toch eigenlijk alleen voor jou.
Nope, nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
@ Ang3l, en weet snuit nu wel dat ie homo is?
Ik stond er de hele avond bij, you retard...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo zou je het kunnen zien, of je kan ook heel even vragen aan mij hoe het bij mij gegaan is..![]()
I know, en ik heb me direct bij binnenkomst Heey, ik ben alex gezegd tegen je, dat jij dan je hoofd wegdraait zegt mij ook genoeg!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:25 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik stond er de hele avond bij, you retard...
je bent niet de enige.... en mijn aanwezigheid was terecht geweest... me like girliesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:35 schreef KudFokker het volgende:
Tsskk ik was gisteren niet eens uitgenodigd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |