een nat tuintje is goed voor de bloemetjes en de bijtjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat is
nou heb hier nog geen bij gezien hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
een nat tuintje is goed voor de bloemetjes en de bijtjes
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heb hier nog geen bij gezien hoor
Je hebt net als Kwaak gelijk maar die stap zetten en met een mond vol tanden te zitten, op afstand is het makkelijk maar zodra een mooie vrouw in de buurt is kan ik alleen dom weg over koetjes en kalfjes praten veder niksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert kom je er zeker niet achter. Ga MSN-en, PM-en, spreek af, whatever. Hier hoef je geen date-ervaring voor te hebben.
is het gras gemaaid??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat is
Zo jammer soms, dat er aan alles wat je zegt gelijk een vunzige draai wordt gegeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuin
uh waar wil je het anders over hebben? De invloed van de maan op de aantrekkings van bipolaire deeltjes in een quantummechanisch aangedreven nanorobotquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt net als Kwaak gelijk maar die stap zetten en met een mond vol tanden te zitten, op afstand is het makkelijk maar zodra een mooie vrouw in de buurt is kan ik alleen dom weg over koetjes en kalfjes praten veder niks
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zo jammer soms, dat er aan alles wat je zegt gelijk een vunzige draai wordt gegeven.
haha nee kom jij t ff voor me doen danquote:
hmmz die houden niet van regenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heb hier nog geen bij gezien hoor
Euhm ja dat las ik kwaak..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuin
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buitenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee kom jij t ff voor me doen dan
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buiten
hahaha tis toch geen tropisch regenwoudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
daar ga je het niet mee redden hoor
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buiten
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"
hahahaha nou t staat hier zoooo hoog dat je zeker 2x of 3x moet komen maaien hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha tis toch geen tropisch regenwoud
uhh... het was ook geen hint richting jouw lieverdquote:
hehehe kan ik net zo goed blijven hahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha nou t staat hier zoooo hoog dat je zeker 2x of 3x moet komen maaien hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh waar wil je het anders over hebben? De invloed van de maan op de aantrekkings van bipolaire deeltjes in een quantummechanisch aangedreven nanorobot
Welkom bij de tuinruimers:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"
Nee ok maar ik zit er wel bij hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... het was ook geen hint richting jouw lieverd
achteruin achterstand ik zie een complot ik wil dan ook voorstellen dit in bnw voort te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Welkom bij de tuinruimers:
jaahh we zijn hier in een achtertuin in maarssen.... maar poe hej wat een achterstandoh oh oh
![]()
![]()
oh ja das waar... maar ik gun jou ook wel wat plezier hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ok maar ik zit er wel bij he
ja dat weet ik ook wel, maar denk moet toch ff iets zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh ja das waar... maar ik gun jou ook wel wat plezier hoor, daar niet vanStapje voor stapje enzo.. Komt wel goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |