uh... tja... kan niet zeggen dat ik een ervaren rot ben, maar tot op heden kwam ik aardig goed weg met "Dit is mijn nummer : 06-xx-xxx-xxx en ik ben vandaag daar en daar, dus als je zin hebt in een <voeg drankje in> dan hoor ik het wel"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee ik bedoel blijf gewoon een beetje in de ruimte lullen maar kom niet tot het punt om een vrouw daadwerkelijk uit te vragen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
BREAKING NEWS - Sp00k13 gesignaleerd bij Carooltje79
[ afbeelding ]
vergeet wat ik gezegd heb, ik stap nu in de auto om dat spookje te helpen met het harken van het grasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vergeet wat ik gezegd heb, ik stap nu in de auto om dat spookje te helpen met het harken van het gras
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:25 schreef KudFokker het volgende:
Net in mijn blote bast rotti gegeten in de tuin terwijl het regende met een dvd van Toto op
Mijn buren keken me wel raar aan haha
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintje
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
![]()
en als aandenken een tattoo er aan over gehouden die carooltje toch
[ afbeelding ]
ik heb dus wel een indruk achtergelaten
ik deel nietquote:
ik vind het prima.. ik heb ook niet echt goesting in harken en ander tuinwerk op dit momentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintje
maar er moet wel een laagje dauw opzittenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
heren heren toch... ik had het over grasmaaien hoor![]()
[ afbeelding ]
Hier hoeft niemand te komen tuinierenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je komt net op een goed moment, we hebben het over tuinieren!
Net RTL4 hier
Balkon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hoeft niemand te komen tuineren![]()
quote:
Hey!quote:
Hey! Al zin in morgen?quote:
Nee. Wij hebben alleen geen gras in onze (grote) tuin & mijn stukjes tuin (jaja, papa, mama en auto hebben allemaal hun eigen stukje op bij te houden) zijn al netjes. En als je op een andere manier wil grasmaaien, dat hoeft ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |