quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:53 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou, de tickets en de camper is geboekt! Ik heb een eerste opzet van het reisschema gemaakt .. graag commentaar:)
20-nov: Christchurch, 1030 hrs: aankomst Christchurch, ophalen camper, bezichtiging Christchurch
21-nov: Christchurch - Oamaru, 247 km,3:15 uur rijden, Bezoeken Oamaru / Yellow-eyed pinguins
22-nov: Oamaru - Fiordland NP, 115 km, 1:30 uur rijden, Bezoeken Fiordland NP
23-nov: Fiordland NP - Te Anau, 290 km, 3:40 uur rijden, Glowworm caves???
24-nov: Te Anau - Milford Sound, 121 km, 2:15 uur rijden, dagtocht Milford Sound
25-nov: Milford Sound - ??? (ergens halvewege naar de gletsjer?)
26-nov: ??? - Franz Josef Franz Josef
27-nov: Dagtocht Franz Josef
28-nov: Frans Josef - Punakaiki, Bezoeken Pancake Rocks
29-nov: Punakaiki - Abel Tasman NP (Nelson)
30-nov: Dagtocht Abel Tasman NP
1-dec: Nelson - Kaikoura, 245 km, 3:00 uur rijden
2-dec: Kaikoura, Zwemmen met dolfijnen (8.30am) -> three to three and a half hours
3-dec: Kaikoura, Whale watching (7:15 am) (op 1 dag met dolfijnen?)
4-dec: Kaikoura - Picton (incl oversteek), 157 km, 2:00 uur, bezoek Wellington
5-dec: LotR-tour, Halve dag excursie LotR
6-dec: Wellington - Tongariro, 314 km, 4:30 rijden
7-dec: Tongariro, Looptocht Tongariro Alpine Crossing
8-dec: Tongariro - Coromandel, 214 km, 3:15 uur rijden
9-dec: Zeekayaken Coromandel
10-dec: Coromandel - waitomo caves, 232 km, 3:30 uur rijden
11-dec: Waitomo, Black Water Rafting
12-dec: waitomo caves - Auckland, 201 km, 3:00 uur rijden
13-dec: Auckland, 1325 hrs: terug naar huis via Singapore
Dank jullie wel!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef djmarshal het volgende:
Bay of Islands ?!
naja, je kunt niet alles zien. Ik zou zwemmen met dolfijnen in Akaroa en zou wat langer op sommige plaatsen blijven.. alleen maar reizen is ook niet leuk. Kaikoura daarentegen wil je echt geen twee/drie dagen zitten. Sufste stad van NZ...
en ohja, geen Queenstown ? daar moet je toch ook zeker even naar toe.. goeie plek om te stappen. beter als dat vind je het niet.. ook waterrafting en allerlei andere extreme sports daarzo zoals bungy jumpen
Jazeker! Moeten een beetje bezig blijven toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:17 schreef OA het volgende:
Ah, je hebt dus weer een mooie reis in het vooruitzicht Tinkerbel![]()
Ik wil ook graag nog eens die kant op!
Als je met de auto gaat kom je ergens aan de kust van die vage pancake rocks tegen?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Spierpijn ben ik op voorbereidwij hebben in Chili in Torres del Paines de W gelopen (in Patagonie) dus weet wat ons te wachten staat
![]()
Wat is de kans dat die crossing dan dicht is als wij er zijn?
Ik vroeg me af wat we tussen Milford Sound en de Gletsjer kunnen doen? Iemand een idee?
Duiken in Milford Sound (leuker dan die stomme toeristenbootquote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Spierpijn ben ik op voorbereidwij hebben in Chili in Torres del Paines de W gelopen (in Patagonie) dus weet wat ons te wachten staat
![]()
Ik vroeg me af wat we tussen Milford Sound en de Gletsjer kunnen doen? Iemand een idee?
Wij kunnen niet duikenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duiken in Milford Sound (leuker dan die stomme toeristenbootdaar duiken ze met eigen gids die je dan meteen de tour door milford geeft, zo kom je op meer plekken dan via die boot), of je kunt o.a. skydiven in Te Anau
Ik heb beide gedaan en zou het zo weer doen. Daarna zou je door kunnen rijden naar de Gletsjes, want volgens mij is daartussen vrij weinig te doen.
de milford sound duikend doen is erg bijzonder. snorkelen zit er niet echt in in NZ zover ik weet. misschien bij de Bays of Islands...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:26 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Wij kunnen niet duikenwel snorkelen, kandat daar oko of beter ergens anders? Skydiven is wel iets
Ik vond het in Queenstown juist allemaal zo massaal, daarom ben ik naar een club in Te Anau gegaan, een stuk persoonlijker dan dat in Queenstownquote:Op maandag 29 juni 2009 03:19 schreef djmarshal het volgende:
[..]
de milford sound duikend doen is erg bijzonder. snorkelen zit er niet echt in in NZ zover ik weet. misschien bij de Bays of Islands...
skydiven en diverse andere extreme sporten vindt je in Queenstown. Skydiven bij Taupo is trouwens ook een aanrader (van horen zeggen).
Het ligt echt aan het weer, ik heb hem gedaan met perfect weer, terwijl hij de volgende dag gesloten was. Je moet namelijk over een kam heen wat erg gevaarlijk kan zijn als er wind staat. (lees je kunt aan beide kanten naar beneden donderen) Ik zou gewoon een dag als buffer inplannen, just to be sure. Kun je hem wel op de eerste dag doen, dan ga je de volgende dag verder... Taupo is wel aardig, er is niet heel veel te doen qua activiteiten, maar er zijn genoeg restaurants en barretjes. (en spa'squote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Is volkomen afhankelijk van het weer. Valt geen zinnig woord over te zeggen.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
![]()
Wanaka met Stuart Landsborough puzzling world!quote:Ik vroeg me af wat we tussen Milford Sound en de Gletsjer kunnen doen? Iemand een idee?
Jep, dat is nog steeds de route, via Haast (Haast pass). Op dat stukje zitten trouwens ook gigantisch leuke hikes en een aantal bijzondere watervallen: Gates of Haast, Fantail falls etc.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Liejannuh het volgende:
Wanaka met Stuart Landsborough puzzling world!![]()
Ik neem teminste aan dat je nog steeds vanaf Milford via Te Anau naar de gletsjers moet rijden?
Kaikoura is echt heel erg toeristisch. Je kan beide zeker op dezelfde dag doen, zorg echter wel dat je alles reserveert (erg ruim van te voren). Whalewatch duurt ongeveer 2~3 u afhankelijk van de spottings en het weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:18 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Kan ik whale watching en dat met dolfijnen zwemmen eigenlijk op 1 dag doen? Vroeg me af of dat niet te veel is ... heb gehoord dat het dorpje daarbij weinig aan is ...
Ik zou hier voor het (volgens mij) dochterbedrijf van Whalewatch gaan, aangezien dat echt een super goed natuurbewust bedrijf is:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Wat is de beste tijd om whale watching te doen? Heb het even opgezocht: we zouden om 8:30 kunnen gaan zwemmen met dolfijnen en dan de 3:30 pm tour met whale watchen ...Er zijn 's middags geen zwemtour meer
Dat leek me eigenlik het relaxt
En enig idee wat de beste bedrijven zijn?
De sightings voor onze tijd zien er wel goed uit![]()
![]()
Dan moeten we 's middags gaan whale watchen .. maar denk dat da wel goedkomtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou hier voor het (volgens mij) dochterbedrijf van Whalewatch gaan, aangezien dat echt een super goed natuurbewust bedrijf is:
www.dolphin.co.nz
Whalewatching... ik heb het om 9.00 gedaan, we hadden die van 10.00 geboekt, maar aangezien we er om 8:45 al waren konden we vroeger mee (we zaten in een backpackers in Kaikoura).
mmmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Oh ja, check van te voren of je mobiele telefoon daar gaat werken (heb er geen verstand van, maar dan moet je geloof ik triple band hebben ofzo) en anders koop je daar gewoon een simpel dingetje met prepaid. Is eigenlijk min of meer verplicht als je gaat hiken, hopelijk heb je hem niet nodig maar mocht je het eindpunt niet op tijd kunnen bereiken dan kun je altijd even bellen dat ze je niet hoeven komen zoeken met een helikopter ofzo.
Het is beter je eigen telefoon te gebruiken >> zoveel ben je hem niet nodig. Als je meer wilt bellen dan 70-80 euro (moet je ff narekenen) is het handig daar een prepaidje te kopen.quote:
voor abel tasman en coromandel hoef je niet zo ver van te voren te reserveren.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaan we 's morgens met dolfijnen zwemmen en 's middags whale watching !Dus dat scheelt weer een dag op de planning
dat zijn eigenlijk de enige dingen, samen met de daghike op de gletcher, vanuit hier wil boeken ... De rest bel ik wel als we daar zijn ...Of zou het verstandig zijn om bij de sea kayak in Abel Tasman / het busje voor de crossing vast te boeken? We willen ook gaan zeekayaken op het Noorder eiland gaan doen bij de de Comorel ? (zo uit mijn hoofd), maar het kan zijn dat we sneller gaan dan nu de planning is dus wil dat eigenlijk nog niet vastleggen ...
Van de lange tijd dat ik in NZ heb gezet vond ik Queenstown juist helemaal niets. Eén grote toeristische orgie/travestie. Verschrikkelijk. Bijvoorbeeld 200 dollar betalen om een 'LOTR' tour te doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:46 schreef Smash-it het volgende:
Jee! Een nieuw NZ topic!
Kaikoura moet je inderdaad niet te lang gaan zitten (las ik al ergens). Te saai voor woorden. De dolfijnentrip hadden wij daar de dag van tevoren geboekt, gingen we 's ochtends die boot op mochten we uiteindelijk niet zwemmen omdat het te hoge golven waren. Drie dagen in Kaikoura gezeten voor niks!
Queenstown MAG je niet overslaan. Ik vond het echt helemaal geweldig daar!
Skydiven heb ik niet in Taupo gedaan, want dan zit je met meerdere mensen in een vliegtuig en als je dan een dvdtje wilt, staan die er ook allemaal op. Ik ging in Bay of Islands (Paihia) en toen was ik de enige. En het was maar 199 dollar!
Zucht, ik wil ook terug..
Sowieso snap ik die LOTR tours niet helemaal, wat laten ze precies zien dan? "hier is scene A gefilmd en hier scene B' ofzo? (ik heb zelf geen van de LOTR films gezien btw, dus het zegt me echt niks)quote:Op maandag 6 juli 2009 18:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 200 dollar betalen om een 'LOTR' tour te doen![]()
Over die tours: ze rijden dan wel off road met je door de bergen zo'n 1/2/3 dagen, ligt eraan welke tour je doet. Ik kan echter zelf heel goed de Remarkables verkennen en een wandeling doen, voor alleen 10 dollar benzine eld en een dagje provisie ... Zonde dat sommige mensen zich zo laten meeslepen in het neppe massa toerisme dat ze het echte NZ (fijne mensen, natuur, rust) uit het oog verliezen...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sowieso snap ik die LOTR tours niet helemaal, wat laten ze precies zien dan? "hier is scene A gefilmd en hier scene B' ofzo? (ik heb zelf geen van de LOTR films gezien btw, dus het zegt me echt niks)
En in Queenie heb je wat meer restaurants dan de andere plaatsjes, de omgeving is schitterend en ze hebben een redelijk grote Canterbury of NZstore (groter dan die in Auckland!).
Ik ben destijds na het pinguïns checken in Oamaru (zitten zowel de kleine blauwe als de geelogen - op eigen initiatief kan dat geweldig goed daar) - via de Moeraki Boulders naar Dunedin gereden. Vanaf Dunedin via Milton, Balclutha en Gore (SH1/SH84) naar Te Anau gegaan. Vanaf Te Anau naar Milford, dan rechtsomkeer, Via Te Anau naar Queenstown (er is idd geen direct passage van Milford naar bijvoorbeeld Haast in het noorden). Van Queenstown naar Wanaka, van Wanaka naar Haast en de zeer regenachtige (altijd zeer regenachtige) westkust.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:32 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
heik heb weer een vraagje aan de nieuw zeeland kenners (als we terug zijn van de reis zal ik hier een reisverslag plaatsen ... kunnen jullie zien wat ik met de tips heb gedaan
)
zoals ik het nu zie op de kaart kunnen we vanuit milford sound niet rechtstreeks omhoog naar de Franz Josef gletsjer ... Het klopt dus dat we via Queesntown omhoog moeten? We willen namelijk een stukje van de Otago Goldfields Park meepikken, en dat ligt daar in de buurtDan zouden we op de heenweg "onderdoor" kunnen rijden via bijv milton of zelfs Invercargill ...
Graag advies
tnx! Oamaru had ik idd al op de planning staan, lijkt me een mooie afstand voor de tweede dagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben destijds na het pinguïns checken in Oamaru (zitten zowel de kleine blauwe als de geelogen - op eigen initiatief kan dat geweldig goed daar) - via de Moeraki Boulders naar Dunedin gereden. Vanaf Dunedin via Milton, Balclutha en Gore (SH1/SH84) naar Te Anau gegaan. Vanaf Te Anau naar Milford, dan rechtsomkeer, Via Te Anau naar Queenstown (er is idd geen direct passage van Milford naar bijvoorbeeld Haast in het noorden). Van Queenstown naar Wanaka, van Wanaka naar Haast en de zeer regenachtige (altijd zeer regenachtige) westkust.
Dit alles niet in één dag natuurlijk
Oh ja, edit: Invercargill is niet veel te doen, koude, gure stad. Als je daar iets wilt, ga dan een dag of twee naar Stewart Island (De authentieke NZ natuur daar, met aparte loopvolgels etc.). De leukste stad in het zuiden is Dunedin. Ze hebben daar de stijlste woonstraat van de wereld. Lekker lopen daarEen KM hoog, en je bent echt kapot, geloof mij
Dunedin hebben we een stedentripje gedaan, een paar uur danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:00 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
tnx! Oamaru had ik idd al op de planning staan, lijkt me een mooie afstand voor de tweede dagvanaf daar willen we door naar Dunedin, ook voor de albatrossen in dat NP daar. Heb jij dat ook gedaan daar?
2 dagen steward island hebben we waarschijnlijk niet zoals het er nu uitziet jammergenoeg ... Dan wordt eht toch die andere route die jij zegt ... Hoe lang heb je over het hele stuk gedaan? En zijn er nog bezienswaardigheden waar we moeten stoppen op de SH1 en SH84 (mijn kaart zegt de 94?)?
Haha, ik was echt uitgeteld toen we eindelijk boven waren. Heb gelukkig ergens gelezen dat postbodes de route zo plannen dat ze hem alleen naar beneden hoeven te lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef JeMoeder het volgende:
Ze hebben daar de stijlste woonstraat van de wereld. Lekker lopen daarEen KM hoog, en je bent echt kapot, geloof mij
Ik was ook kapot, maar er waren mensen die een paar keer op en neer renden :s. Ik had echt zere kuiten en hamstringsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik was echt uitgeteld toen we eindelijk boven waren. Heb gelukkig ergens gelezen dat postbodes de route zo plannen dat ze hem alleen naar beneden hoeven te lopen.
Voor de geinteresseerden:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:20 schreef JeMoeder het volgende:
Ik was ook kapot, maar er waren mensen die een paar keer op en neer renden :s. Ik had echt zere kuiten en hamstrings.
Baldwin St. gaat het trouwens om Tinkerbel, als je er belang bij hebt. Eenmaal boven vraag je je echt af hoe je ooit zo'n stijle straat bent opgekomen
Dat is een goeie!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Aotearoa het volgende:Hostel aanraders:
- Hogwartz in Dunedin
- Hopewell in Marlborough Sounds
- Drifting Sands in Hokitika
Hostel afraders:
- Aspen Lodge in Queenstown
- Wilderness Accommodation in Haast
- Lakefront Backpackers in Te Anau
Hear hearquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Aotearoa het volgende:
Haha ik heb zoveel meegemaakt, het gaat weer helemaal kriebelen.Ik houd van NZ.
En idd ik bedoel Mount John, Mount Iron is bij Lake Wanaka (ook beklommen trouwensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef Aotearoa het volgende:
Dat is niet de YHA, maar de YHA in Lake Tekapo is ook fantastisch. Een paar stappen en je bent idd aan het water (ze zitten aan dezelfde weg).
Jaa, ga idd naar Mount John, zo geweldig. Een van de mooiste uitzichten in NZ :-)
Ja. Vraag de lokale bevolking naar een goede plek. Zorg ervoor dat je bij de locale iSite info inwint over wat wel niet mag en waar dat zoal niet en wel magquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:02 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Wat een mooie foto's allemaalhopelijk kunnen wij die ook maken
Wij slapen neit in hostels, want wij hebben een campertje gehuurd! die hebben we 23 dagen in totaal, dus daarom kunnen we redelijk makkelijk onze eigen route bepalen .. dus iemand suggesties voor camping of Freedom Camping?
Zit ik aan te denken ja, maar ik denk dat de eerstvolgende keer een treintocht naar Wellington en bezoek aan Te Papa op de planning komt. Niet dat ik al een datum heb, zal ergens 2010/2011 worden. Dus dan zou het Zuidereiland in 2014 aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt toch gewoon een cheap ass vlucht boeken naar Christchurch ofzo?Vrijdagavond vliegen, zondagavond terug naar Auckland.
Misschien moet je nog even verder zoeken naar een goedkoper ticket? Ik heb onlangs een ticket geboekt naar Auckland in februari komend jaar voor 457 euro met Singapore Airlines (weliswaar vanaf London maar voor 117 euro heb je een retourtje vanaf Amsterdam) dus alles inclusief voor 574euro. Gewoon een kwestie van aanbiedingen een beetje in de gaten houden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef infp2009 het volgende:
Ik wil met een vriend drie weken gaan backpacken in februari, wat gaat me dat naast de ticket (ong. 1200e gevonden) ongeveer kosten? We vliegen dan op Auckland en terug vanaf Wellington. Grove ballpark guess is natuurlijk goed genoeg.
Iedereen die de Tongariro crossing heeft gelopen heeft die foto gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:52 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb bijna dezelfde foto
[ afbeelding ]
mmm ... zie dat nu pas, wilde eigenlijk daar pinguins kijken omdat ik dacht dat het gratis was daarquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Aotearoa het volgende:
Even denken hoor...
Deze tips zijn allemaal voor het Zuidereiland, want die is velen malen mooier dan het Noordereiland vind ik!
...Ohh, en wat betreft de pinguins: niet in Oamaru doen. Moet je voor betalen en het is nog duur ook. Ga in plaats daarvan naar het zuiden van het zuidereiland: de Otago Peninsula bij Dunedin (daar kun je op een strandje waar je niet hoeft te betalen zowel zeeleeuwen en yellow-eyed penguins zien) of het nationale park The Catlins. Daar kun je trouwens ook zonder enige kosten met dolfijnen zwemmen. Even aan de locals vragen waar dat precies kan, en je kunt gewoon het water inspringen en ze komen vanzelf! Echt suuuuuuuuupervet ![]()
Haha ik heb zoveel meegemaakt, het gaat weer helemaal kriebelen.Ik houd van NZ. Wanneer ga je?
Nice, bedankt! Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb een lang weekend uitgekozen en op zaterdag de bus heen gepakt (vanaf de Skytower, kan je daarbinnen reserveren), nachtje in een backpackers bij het meer, in de backpackers kan je dan ook een busje reserveren dat je naar het startpunt brengt en je na de tocht ook weer bij het eindpunt ophaalt. Dan na nog een nachtje in de backpackers op maandagochtend de bus terug naar Auckland (als je terugkomt van de Crossing ben je a) kapot en b) te laat voor de bus terug).
Als je zelf niet even van de gebaande paden afgaat moet je inderdaad betalen. Zowel geelogen als kleine blauwe pinguins kan je gewoon gratis en langdurig van zeer dichtbij bekijken. Was geen enkel probleem toen ik daar was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Aotearoa het volgende:Ohh, en wat betreft de pinguins: niet in Oamaru doen. Moet je voor betalen en het is nog duur ook.
Hier gratis geelogen te zienquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
mmm ... zie dat nu pas, wilde eigenlijk daar pinguins kijken omdat ik dacht dat het gratis was daar... is het dan misschien handiger om vanuit Christchurch richting Oamaru te rijden, daar even rond te kijken (was wel een mooie plaats volgens inet) en dan maar meteen door te gaan naar Dunedin? We willen daar zowiezo naar de Otago Peninsula ... Volgens internet zou dat in totaal ongeveer 4,5 uur rijden zijn, is dat reeel?
De bussen rijden daar genoeg, volgens mij kan je een paar keer per dag opstappen op vaste routes, zodat je rustig je tijd kan nemen om dingen te bekijken. Kiwi experience (en de ander waarvan ik de naam ben vergeten) rijden af en aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef infp2009 het volgende:Het gaat vrijwel zeker door. Tickets zijn nu net iets meer dan 1000 pp, Amsterdam naar Auckland, terugweg vliegen we vanaf Christchurch eerst naar Auckland (Air New Zealand). En drie weken is vijf weken geworden
![]()
Enige robleempje is dat we allebei korter dan 2 jaar ons rijbewijs hebben. We wilden namelijk zo'n slaapbusje huren daar. Werkt zo'n flexipass een beetje?
Dat is wel extreem goedkoop. Ik wil komend voorjaar ook naar Nieuw-Zeeland, maar het goedkoopste ticket dat ik heb weten te vinden is 950 euro met Singapore Airlines.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even verder zoeken naar een goedkoper ticket? Ik heb onlangs een ticket geboekt naar Auckland in februari komend jaar voor 457 euro met Singapore Airlines (weliswaar vanaf London maar voor 117 euro heb je een retourtje vanaf Amsterdam) dus alles inclusief voor 574euro. Gewoon een kwestie van aanbiedingen een beetje in de gaten houden!
Dat is raar. Hij gaat in het hoogseizoen (onze winter) en jij gaat in de bijna-herfst en jij bent duurder uitquote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wel extreem goedkoop. Ik wil komend voorjaar ook naar Nieuw-Zeeland, maar het goedkoopste ticket dat ik heb weten te vinden is 950 euro met Singapore Airlines.
Ik heb nog niet geboekt, maar ik heb voor de periode maart/april 2010 nog geen goedkopere tickets weten te vinden, zelfs niet vanuit Londen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is raar. Hij gaat in het hoogseizoen (onze winter) en jij gaat in de bijna-herfst en jij bent duurder uit
Moet je in Nieuw-Zeeland ook nog een binnenlandse vlucht? Ik heb ik 2006/2007 een retour, compleet met binnenlandse retourvlucht geboekt voor 1380 euro (6 maanden tussen - heen en terugreis, waardoor een ticket al veel duurder wordt) - dat is best goedkoop. Ticket laten samenstellen door World Ticket Centre. Ik zou dat niet online proberen te doen, bel ze gewoon ff op, ze geven je daar gratis advies.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geboekt, maar ik heb voor de periode maart/april 2010 nog geen goedkopere tickets weten te vinden, zelfs niet vanuit Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |