abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 10:16:30 #201
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_71277418
Wij moeten opzoek naar nieuwe buren, de huidige buren hebben hun huur opgezegd
pi_71278483
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:00 schreef fruityloop het volgende:

Op de vraag waarom ze de aslade niet mee hebben genomen als plantenbak moeten we nog steeds antwoord krijgen, maar goed..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71279073
gelukkig hebben we een hoekhuis en is onze enige buurman een pool waar we totaal geen last van hebben.

het enige wat we horen is zijn wasmachine als die ff niet goed kan centrifugeren (20 seconden wat ritmisch gebonk) en de laatste tijd omdat we met de ramen open slapen horen we hem op de fiets thuiskomen als we net in bed liggen.

voor de rest zeggen we elkaar gedag en hebben geen last van elkaar
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_71279557
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Had ik al verteld dat ze de vulslang van de CV ook omgeruild hebben met de niet complete uit hun nieuw gekochte appartement? (stom toevallig heb ik ook ooit in dat complex gewoond, en de slang uit mijn appartement zag er net zo uit, daar moest ik toen ook een nieuwe voor halen)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71280199
Pfff wat n sloebers.. tsja als je hen erop wijst zijn ze ineens niet thuis.
pi_71283659
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff wat n sloebers.. tsja als je hen erop wijst zijn ze ineens niet thuis.
Nadat ze ons voor leugenaars uit hadden gemaakt hebben we geen contact meer met ze, ik heb ze gemaild dat we ivm hun privacy alle nog ontvangen post van ze zullen vernietigen op de zaak in de versnipperaar. Ben benieuwd oftie zijn pensioen nog gaat missen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:38:17 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71286667
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nadat ze ons voor leugenaars uit hadden gemaakt hebben we geen contact meer met ze, ik heb ze gemaild dat we ivm hun privacy alle nog ontvangen post van ze zullen vernietigen op de zaak in de versnipperaar. Ben benieuwd oftie zijn pensioen nog gaat missen..

Hier blijft sinds we de sleutel kregen afgelopen oktober, bedrijfspost binnen komen voor de vorige bewoner. Zij komen het alleen nooit halen... Vorige keer toch maar weer gemaild dat er al een aantal blauwe enveloppen lagen, met op de laatste "dringend openen"
Toen kwamen ze ineens wel langs (en ze wonen 2 minuten van ons vandaan... )
Blijkt dat hun bedrijf op omvallen staat, handig, als je net een vet duur huis hebt gekocht
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71288339
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hier blijft sinds we de sleutel kregen afgelopen oktober, bedrijfspost binnen komen voor de vorige bewoner. Zij komen het alleen nooit halen... Vorige keer toch maar weer gemaild dat er al een aantal blauwe enveloppen lagen, met op de laatste "dringend openen"
Toen kwamen ze ineens wel langs (en ze wonen 2 minuten van ons vandaan... )
Blijkt dat hun bedrijf op omvallen staat, handig, als je net een vet duur huis hebt gekocht
Oeps... Da's ook wel wat ja.. Een kennis van me kocht ooit een huis, ook wat een vaag verhaal met een stel in scheiding etc, en een week voor de overdracht bleek dat na recherche van de notaris de hypotheekverstrekker van de verkopers beslag had laten leggen, dus die verkoop ging niet door..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:45:54 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71289077
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Oeps... Da's ook wel wat ja.. Een kennis van me kocht ooit een huis, ook wat een vaag verhaal met een stel in scheiding etc, en een week voor de overdracht bleek dat na recherche van de notaris de hypotheekverstrekker van de verkopers beslag had laten leggen, dus die verkoop ging niet door..
Oh, da's ook mooi... zulke acties...
Gelukkig zijn het bij ons prima mensen, alleen "wat" onhandig... maar zij zelf zijn de enigen die daar last van hebben.
Zo overhandigden ze ons bij de sleuteloverdracht een map met garantiepapieren enzo. Kwamen we thuis, zaten al hun persoonlijke hypotheekgegevens er ook in
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71291444
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh, da's ook mooi... zulke acties...
Gelukkig zijn het bij ons prima mensen, alleen "wat" onhandig... maar zij zelf zijn de enigen die daar last van hebben.
Zo overhandigden ze ons bij de sleuteloverdracht een map met garantiepapieren enzo. Kwamen we thuis, zaten al hun persoonlijke hypotheekgegevens er ook in
Dat verklaard dan mogelijk ook voor een deel waarom die zaak zo slecht gaat, en de belastingdienst zulke enveloppen moet gebruiken?
pi_71337255
Heb 15 jaar lang in 1 straat/hofje gewoont, en de buren waren echt super. Er woonden 20 families, en we hadden bijna elkaar wel straatfeesten, etentjes etc. Iedereen speelde van 9 tot 9 buiten in de zomer, en gezellig bij de buren naar binnen lopen voor een kopje thee ofzo was ook heel normaal.

Dit was in Tanthof Oost - Delft trouwens
pi_71350520
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:26 schreef Basekid_NZ het volgende:
Dit was in Tanthof Oost - Delft trouwens
Tanthof Terror!
pi_71398615
Mijn vriendin en ik wonen in een appartement midden in de uitgaansstraat van Groningen. Ik gok dat er voor onze deur minimaal 300 terrasstoelen staan, dus het is altijd lawaaiig in huis. En ik hou ervan

We wonen boven een winkel, dus daar hebben we sowieso al geen last van. In ons 'complex' bevinden zich nog 4 andere appartementen, maar ze grenzen allemaal niet direct aan ons huis, behalve boven. Boven ons wonen 3 gasten, eigenlijk mogen er maar 2 personen wonen per app, dus 1 woont daar stiekem in de woonkamer haha. Zijn 3 studenten, dus ze willen nog wel eens lawaai maken en de huizen zijn gehorig. Maar ik trek me er niet teveel van aan, want ik wil ook wel eens lawaai maken op de donderdagavond (uitgaansavond) of het weekend. Dan heb ik ook regelmatig mijn muziek vol open tot 3 uur 's nachts.

Ik klaag niet over hen, zij klagen niet over ons. Perfecte oplossing En als ik echt mijn slaap niet kan vatten doe ik oordoppen in (ik sta ma, di, wo, do om 5:30 op, dus een beetje slaap is wel fijn). Mijn vriendin slaapt standaard al met oordoppen in.

Leven en laten leven dus en dat gaat prima.

Ik ben pas afgestudeerd, dus ik maakte vaker lawaai en ging altijd laat slapen. Nu is mijn ritme echt compleet anders sinds ik fulltime werk, maar ik laat mijn bovenburen dus gewoon genieten van hun studententijd Ze laten mij dus genieten van mijn weekend

Owja, ik mijn vorige kamer woonde ik naast één van mijn beste vrienden, dus dat was tof. Onder ons woonde een psychisch gestoorde vrouw zonder kennissen of vrienden. Heel soms kwam haar dochter langs. Op een gegeven moment stond ze snachts onder de douche te schreeuwen 'bericht kan niet worden verzonden, HAHAHAHHA, bericht kan niet worden verzonden HAHAHAHAHA'. En dat een uur lang De douche zat tussen de kamer van mijn maat en mij in, dus we hoorden het echt supergoed. Daarna is ze compleet doorgeflipt en een tijdje opgenomen geweest. Die week flipte ze verder door en moest ik haar dokter bellen, want haar telefoons waren afgesloten (dat verklaarde ook het 'bericht kan niet worden verzonden')
Later ging het wel weer met haar. Ik geloof dat ze nu een huisje met een tuin heeft (haar grote wens was dat altijd).
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:38:12 #214
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_71514962
Mijn balkon grenst aan die van m'n buren, een jong stel. Welke wel van een feestje houden (doordeweeks ook) en dan ook geregeld om 02:00 snachts flink wat lawaai maken.

Omdat ik elke morgen 06:00 moet opstaan heb ik eens rond die tijd vriendelijk gevraagd of het wat zachter kon. Reactie? werd aangekeken en er kwam een 'tssss'. en ze draaide zich om

Nu is het elke keer vuil kijken als ze hier langs loopt.

Maar gister zat ik met dit lekkere weer op het balkon, rook ik me toch een stront geur
Ik kijk op de hoek op het balkon : 4 volle vuilniszakken met allemaal strontvliegen erom heen, kratjes bier, flessen breezer ( ) en nog meer rotzooi.
Ik wist echt niet dat ze zó smerig waren, want vorige week was ze bij haar voordeur alle ramen zó aan het poetsen tot ze er bij neer viel.

Ik heb aangebeld maar er deed niemand open, dus heb maar briefje gemaakt of ze de vuilniszakken weg kon gooien omdat de strontvliegen tot de boven buren gingen . Maandag anders maar eens eigenaar bellen, als het helpt.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  Moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:34:36 #215
155227 crew  Guppy
dus
pi_71515948
Oh, dat is ranzig

Ik ben ook wel eens te lui om mijn vuilniszak naar beneden te brengen, maar die zet ik dan altijd een nachtje naast m'n voordeur, op de gallerij. Maar dat is alleen maar een nachtje, en hij staat dan niet eens in de loop, omdat we nog een soort portiekje hebben bij de voordeur. En ik knoop ze altijd goed dicht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:40:28 #216
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_71516045
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, dat is ranzig

Ik ben ook wel eens te lui om mijn vuilniszak naar beneden te brengen, maar die zet ik dan altijd een nachtje naast m'n voordeur, op de gallerij. Maar dat is alleen maar een nachtje, en hij staat dan niet eens in de loop, omdat we nog een soort portiekje hebben bij de voordeur. En ik knoop ze altijd goed dicht.
Zeker, dat doe ik ook wel. s'avonds voor op de gallerij zetten en dan smorgens mee nemen.

Maar dit is niet van 1 of 2 dagen
Sowieso met dit warme weer kun je het niet lang laten staan. Ik heb nu alle ramen maar dicht gedaan en de balkondeur voor de stank . Maar liever zat ik nu ff buiten

Ga straks nog maar een keer kijken of ze thuis zijn. Zal wel weer een 'tssssss' krijgen .
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71517659
Ach mijn buurman mishandelt zn vriendin zo nu en dan, scheldpartijen en wat stoeiwerk, deuren die het moeten afzien. Zakje coke gevonden voor zijn deur, bijna elke dag wietlucht in het halletje.

Maar het zijn alletwee van die borderliners/junks, want de volgende dag lopen ze weer samen hand in hand over straat en zeg ik Morguuuh Buurman! Hij lachen, en zegt Morguh terug! raar koppel, dat dan weer wel

verder nooit gezeik dat ik zomaar s midden in de nacht de muziek keihard opzet (doen zij ook)

goede buren!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:43:56 #218
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_71526188
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin en ik wonen in een appartement midden in de uitgaansstraat van Groningen. Ik gok dat er voor onze deur minimaal 300 terrasstoelen staan, dus het is altijd lawaaiig in huis. En ik hou ervan

We wonen boven een winkel, dus daar hebben we sowieso al geen last van. In ons 'complex' bevinden zich nog 4 andere appartementen, maar ze grenzen allemaal niet direct aan ons huis, behalve boven. Boven ons wonen 3 gasten, eigenlijk mogen er maar 2 personen wonen per app, dus 1 woont daar stiekem in de woonkamer haha. Zijn 3 studenten, dus ze willen nog wel eens lawaai maken en de huizen zijn gehorig. Maar ik trek me er niet teveel van aan, want ik wil ook wel eens lawaai maken op de donderdagavond (uitgaansavond) of het weekend. Dan heb ik ook regelmatig mijn muziek vol open tot 3 uur 's nachts.

Ik klaag niet over hen, zij klagen niet over ons. Perfecte oplossing En als ik echt mijn slaap niet kan vatten doe ik oordoppen in (ik sta ma, di, wo, do om 5:30 op, dus een beetje slaap is wel fijn). Mijn vriendin slaapt standaard al met oordoppen in.

Leven en laten leven dus en dat gaat prima.

Ik ben pas afgestudeerd, dus ik maakte vaker lawaai en ging altijd laat slapen. Nu is mijn ritme echt compleet anders sinds ik fulltime werk, maar ik laat mijn bovenburen dus gewoon genieten van hun studententijd Ze laten mij dus genieten van mijn weekend

Owja, ik mijn vorige kamer woonde ik naast één van mijn beste vrienden, dus dat was tof. Onder ons woonde een psychisch gestoorde vrouw zonder kennissen of vrienden. Heel soms kwam haar dochter langs. Op een gegeven moment stond ze snachts onder de douche te schreeuwen 'bericht kan niet worden verzonden, HAHAHAHHA, bericht kan niet worden verzonden HAHAHAHAHA'. En dat een uur lang De douche zat tussen de kamer van mijn maat en mij in, dus we hoorden het echt supergoed. Daarna is ze compleet doorgeflipt en een tijdje opgenomen geweest. Die week flipte ze verder door en moest ik haar dokter bellen, want haar telefoons waren afgesloten (dat verklaarde ook het 'bericht kan niet worden verzonden')
Later ging het wel weer met haar. Ik geloof dat ze nu een huisje met een tuin heeft (haar grote wens was dat altijd).
Fijn dat jet zo naar je zin hebt!
Maar ik vind het teringtriest dat je met oordoppen in moet slapen. Buren of niet, ze gedragen zich maar.
Maar het is net of studentjes alles moeten doen als het maar studentikoos is. Vooral op een oude fiets rijden, zo'n smerig mogelijke kamer, zoveel mogelijk bier drinken.
Vaak ook nog van dat uitschot met net iets te lang haar en een rollende rrrrrrr.
From feudal serf to spender.
pi_71528474
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Fijn dat jet zo naar je zin hebt!
Maar ik vind het teringtriest dat je met oordoppen in moet slapen. Buren of niet, ze gedragen zich maar.
Maar het is net of studentjes alles moeten doen als het maar studentikoos is. Vooral op een oude fiets rijden, zo'n smerig mogelijke kamer, zoveel mogelijk bier drinken.
Vaak ook nog van dat uitschot met net iets te lang haar en een rollende rrrrrrr.
Ik woon niet in een studentenhuis en jouw vooroordelen slaan ook nergens op.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:55:32 #220
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_71557251
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:19 schreef F04 het volgende:
Volgens mij komen burenruzies in Nederland vrij vaak voor. Hebben jullie weleens ervaring gehad met nare buren?
Ja, helaas regelmatig. Gisteravond werden we ook weer eens gigantisch uitgescholden omdat mijn man een spijkertje ergens in sloeg.. Eerst heel erg gebonk op de muren en vervolgens staan ze buiten achter in de tuin tegen je te schreeuwen..

Er wat van zeggen heeft helemaal geen zin, ze luisteren totaal niet. Ook kan ik ze heel erg moeilijk verstaan. 'k Woon in de achterhoek sinds 1,5 jaar maar kom uit Friesland dus dat plat van hun is echt niet te verstaan.

dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:55:09 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71603093
Woon nog een half jaar thuis en wij hebben geweldig relaxte buren We kenden ze al aangezien m'n zusje voordat we hier kwamen wonen wel eens oppaste op hun kinderen.

Nu ga ik geregeld met m'n pa een biertje drinken bij de buren en andersom! Tevens kijken we vaak voetbal bij elkaar en komen we op elkaars verjaardagen! Beter kan niet!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:08:45 #222
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72683430
Ik had het tot voor kort goed voor me kaar in mijn eerste woning. Een ruime woning - loft - midden in het centrum. Eén woning was van november vorig jaar tot eind juni dit jaar verhuurd, maar onbewoond. Daar woont nu de dochter van de huurder. 17 jaar, verslaafd aan (in ieder geval) cocaine en volgens de huurbaas: met een drugsverleden. Totaal onbegrijpelijk dat de ouders zo onverantwoordelijk zijn door het meisje in de woning neer te zetten. Ze is luidruchtig en onvolwassen. Dat laatste kan ik haar niet kwalijk nemen, haar ouders wel. Zo heeft ze laatst haar woning onder handen genomen, met als gevolg dat ze fijn even al haar afval in de steeg geponeerd heeft waar de containers staan. Met als gevolg: niemand die meer bij de containers kan.

In het andere appartement woonde tot voor kort een leuk, gezellig, jong stel. Ze hadden behoefte gekregen aan een wat grotere woning en zijn begin augustus helaas verhuisd. In deze woning woont nu een alleenstaande vader waar ik tot nu toe geen last van heb gehad. Vriendelijk, stil, maar zie of hoor hem eigenlijk nooit.

Over dat meisje beneden maak ik me wel lichte zorgen. Zo onvolwassen zoals ze is, is toch wel link voor de andere bewoners in dit 'complex'. Niet alleen omdat ze zo jong is, maar voornamelijk de combinatie jong + gebruiken drugs + die onvolwassenheid. Ze hoeft het gas maar eens per ongeluk open te laten staan of een sigaret laten slingeren.

Zo rond december ga ik serieus kijken naar de volgende woning.
pi_72690243

[ Bericht 100% gewijzigd door tim1986 op 13-09-2009 19:57:28 ]
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_72691858
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik had het tot voor kort goed voor me kaar in mijn eerste woning. Een ruime woning - loft - midden in het centrum. Eén woning was van november vorig jaar tot eind juni dit jaar verhuurd, maar onbewoond. Daar woont nu de dochter van de huurder. 17 jaar, verslaafd aan (in ieder geval) cocaine en volgens de huurbaas: met een drugsverleden. Totaal onbegrijpelijk dat de ouders zo onverantwoordelijk zijn door het meisje in de woning neer te zetten. Ze is luidruchtig en onvolwassen. Dat laatste kan ik haar niet kwalijk nemen, haar ouders wel. Zo heeft ze laatst haar woning onder handen genomen, met als gevolg dat ze fijn even al haar afval in de steeg geponeerd heeft waar de containers staan. Met als gevolg: niemand die meer bij de containers kan.

In het andere appartement woonde tot voor kort een leuk, gezellig, jong stel. Ze hadden behoefte gekregen aan een wat grotere woning en zijn begin augustus helaas verhuisd. In deze woning woont nu een alleenstaande vader waar ik tot nu toe geen last van heb gehad. Vriendelijk, stil, maar zie of hoor hem eigenlijk nooit.

Over dat meisje beneden maak ik me wel lichte zorgen. Zo onvolwassen zoals ze is, is toch wel link voor de andere bewoners in dit 'complex'. Niet alleen omdat ze zo jong is, maar voornamelijk de combinatie jong + gebruiken drugs + die onvolwassenheid. Ze hoeft het gas maar eens per ongeluk open te laten staan of een sigaret laten slingeren.

Zo rond december ga ik serieus kijken naar de volgende woning.
Hmm herkenbaar. In mijn vorige woning had ik een verslaafd stel schuin boven me wonen. Ze hadden de woning van de vader van hem gekregen zodat mams en paps niet de hele dag geconfronteerd werden met hun verslaafde zoon.

Na een aantal jaar is zij bij hem weg gegaan en afgekickt. Daar was die in eerste instantie zo kapot van dat het erger werd met zijn verslaving. Op een gegeven moment stonk het enorm naar verbrand in het trappenhuis. Brandweer gebeld en die wilden net de deur inbeuken toen hij thuis kwam. Had die een pan met water op het vuur gezet om thee te zetten maar daarna naar buiten gegaan in zijn roes.

Zijn liefde voor zijn ex was echter zo groot dat hij uiteindelijk afgekickt is voor haar. Helaas is die een jaar later ndat die afgekickt was overleden aan een aangeboren hartkwaal die nooit ontdekt was.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_72691940
Even de huidige situatie dan.

Nu wonen we in een ruitjeshuis maar doordat we aan een kant versprongen ten opzichte van de buren wonen hebben we aan die kant maar een klein stukje direct contact met de buren.

Hier woont officieel een Turks gezin maar dat huis staat al sinds wij hier wonen (bijna 5 jaar) de grootste tijd leeg omdat ze de meeste tijd in Turkije wonen waar ze een grote villa hebben en een aantal bedrijven. Ongeveer 3 jaar geleden hebben ze wel een half jaartje naast ons gewoond maar toen hadden we geen last van hun. Sterker nog met nieuwjaar toen we buiten kwamen stonden zij ons op te wachten met heerlijke champagne . 2 jaar geleden hebben ze de boel leeg gehaald omdat ze een nieuwbouw huis (zeg maar rustig villa) in een naburig dorp hebben laten bouwen. Sinds die tijd staat het huis ook te koop maar ze hebben geen haast met verkopen. Geld genoeg daar.

De andere kant is helaas een ander verhaal. We hebben een klein volliere en de buurvrouw stoort zich aan de parkieten die erin zitten. Vorig jaar had ze veel geklaagd maar tot van de zomer ging het eigenlijk goed. Er werd niet meer geklaagd. Maar helaas is dat weer begonnen. Officieel kunnen ze niets doen maar om de vrede met hun te bewaren gaan de parkieten volgende week weg. Dan blijven alleen nog 2 koppels katharina parkieten over. Die maken gelukkig niet zo'n herrie.

Onze achterburen is helemaal een puinhoop. In principe is dat een hele andere wijk. De wijk is net niet terecht gekomen op de lijst met "prachtwijken". Het zijn de goedkoopste huurwoningen in de gemeente en de bewoners misschien wel 70-80% van niet Europesche afkomst. Meer ga ik er niet over zeggen voordat men mij van racisme beschuldigd. Maar ik neem aan dat de meesten zich wel een voorstelling kunnen maken.
pi_72695211
Buren....huisgenoten ook meetellen?

Ik ben een aantal jaar geleden bij mijn vriendin ingetrokken in haar studentenhuis. 1 huisgenoot was echt heel vreemd, jaar of 35, vuilnisman en dronk gigantisch. Maar irritant was dat hij zich overal mee bemoeide. Had je eten opstaan in de keuken, liep je even weg kwam je terug en had er iets in gegooid. Bouillon blokjes in de pasta dat soort dingen. Dat was namelijk veel lekkerder. Verder voerde hij hele discussies in de gang over het leven en Afrika. Wij waren aso want we aten niet altijd alles op en gooide het zo de prullenbak in, dat soort dingen. Enorm vermoeiend!

Toen een appartement gehuurd, onderbuurvrouw zette onder ons klussen altijd enorm hard de muziek aan. Na het klussen ging dat echter gewoon door. Onderbuurvrouw jaar of 40, geen werk en enorme drinkschuit. Middenin de nacht muziek hard aan, lallen, met deuren smijten. In 2 weken tijd, 11 keer aangebeld middenin de nacht. Hielp geen drol, ze deed standaard dronken open en begon hele gesprekken over Marokanen. Net na het overlijden van mijn vader was het weer raak, heb haar toen enorm staan uitschelden op straat Toen maandenlang rust en ze ontweek we enorm, denk dat ze bang voor me was geworden....

Na die paar maanden werd het weer erger, ondertussen had ze naast zich nieuwe buren gehad en die informeerden bij ons of we ook zoveel overlast hadden. Gezamenlijk zijn we een dossier gaan opbouwen, woningstichting ingelicht, politie ingelicht. Het was gemiddeld 2x per week feest, middenin de nacht harde muziek, buurvrouw aan het lallen, belde je aan, schold ze je dronken uit.
Op haar verzoek hebben we een gesprek met haar en maatschappelijk werker gehad, op zich goed gesprek maar er verbeterde helemaal niets. Ze had 2 honden die de hele buurt bij elkaar blaften als ze niet thuis was. Aangezien ze heel wat nachten in de pub doorbracht was dat behoorlijk...irritant!

Helemaal uitgeput en er behoorlijk van overtuigd dat normale buren niet meer bestaan hebben we een huis in een dorp gekocht, het geboortedorp van mijn vriendin.

1 maand na sleuteloverdracht en nog druk aan het klussen is het appartement van de onderbuurvrouw afgebrand. Ons appartement was daarna ook onbewoonbaar (langer verhaal in ander topic). De onderbuurvrouw willen wij nooit meer zien, ik denk echt dat we haar aanvliegen. Ze woont er ondertussen weer en schijnt nog steeds flink te drinken. (zwager woont 200 meter verderop in dezelfde straat)

Nu in een rustige buurt, wat een stilte! Buren links horen we nooit, wel heel aardig als we ze tegenkomen. Buren rechts zijn heel aardig maar enorme zeikers: alles is slecht in de buurt, niemand houdt rekening met elkaar bla bla bla. Vooral het parkeren is een doorn in hun oog...er is een parkeerplaats per huis voor de deur, om de hoek nog genoeg parkeerplaats. Zij zeuren en zeuren dat ze nooit plek voor de deur hebben. Of wij zijn blind, of we snappen het niet meer maar ze staan altijd voor de deur....met 2 auto's. Ik maak me er niet druk om...maar dat gezeik...pfff. Maar verder dus aardige mensen...
Overburen vonden we arrogant en afstandelijk...wij (2 vrouwen dus) waren wat apart volgens hun. Hihi...Paar weken geleden bij ze langs geweest om te kijken naar de openslaande deuren aangezien wij die ook willen. We bleven maar hangen en koffie krijgen, enorm gelachen. Schuin tegenover ons woont een aardige vrouw, als er geen parkeerplaats meer is in de buurt mogen we in haar voortuin parkeren (zij heeft inrit vergunning, wij niet) aangezien ze zelf geen auto heeft.

Onze buurt is een wat oudere buurt, allemaal 40+ers meesten met kinderen al uit huis. Maar dus vriendelijke en rustige mensen...verademing!!
pi_72708286
Fijn exode dat het nu zo'n verbetering is!!
Maar had natuurlijk wel gelezen dat jullie app afgebrand was maar dat het zo gegaan is..wat erg!!!
  zondag 13 september 2009 @ 23:03:43 #228
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72716553
quote:
Op zondag 13 september 2009 08:41 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Hmm herkenbaar. In mijn vorige woning had ik een verslaafd stel schuin boven me wonen. Ze hadden de woning van de vader van hem gekregen zodat mams en paps niet de hele dag geconfronteerd werden met hun verslaafde zoon.

Na een aantal jaar is zij bij hem weg gegaan en afgekickt. Daar was die in eerste instantie zo kapot van dat het erger werd met zijn verslaving. Op een gegeven moment stonk het enorm naar verbrand in het trappenhuis. Brandweer gebeld en die wilden net de deur inbeuken toen hij thuis kwam. Had die een pan met water op het vuur gezet om thee te zetten maar daarna naar buiten gegaan in zijn roes.

Zijn liefde voor zijn ex was echter zo groot dat hij uiteindelijk afgekickt is voor haar. Helaas is die een jaar later ndat die afgekickt was overleden aan een aangeboren hartkwaal die nooit ontdekt was.
Dit is het nadeel van particulier huren denk ik. Ik hoop in februari (dan loopt mijn huurcontract af) de overstap te kunnen maken naar een koophuis. Mocht het regelen van een hypotheek plus uiteindelijk koop toch minder snel gaan dan gehoopt, dan kan ik hier gelukkig na dit eerste jaar met een maand opzegtermijn weg.

@ dat laatste:
Doet me denken aan een maat van me die vorig jaar plots is overleden. Eveneens overleden aan een nooit ontdekte aangeboren hartkwaal. Eng idee altijd.
pi_72721360
[quote]Op zondag 13 september 2009 23:03 schreef tomtomkortom het volgende:

[..]

Dit is het nadeel van particulier huren denk ik. Ik hoop in februari (dan loopt mijn huurcontract af) de overstap te kunnen maken naar een koophuis. Mocht het regelen van een hypotheek plus uiteindelijk koop toch minder snel gaan dan gehoopt, dan kan ik hier gelukkig na dit eerste jaar met een maand opzegtermijn weg.

Helaas dit was koop.

Hun appartement was door zijn ouders gekocht.
pi_73100621
Waar ik nu woon is 't op zn minst bijzonder te noemen Het meest gekke dat ik heb meegemaakt hier was dat mn buurvrouw het land uit gezet werd omdat ze een illegale hoer bleek te zijn. Ze werd nog even "subtiel" verraden door de onderburen die zich verveelden die avond en daarom maar zelf voor wat sensatie gingen zorgen door een klein ruzie'tje uit te lokken totdat oom agent erbij kwam. Terwijl de wachtmeester bezig is om e.e.a na te gaan komt er nog een junk op de fiets voorbij en begint aan iederen te vragen of er nog iemand cocaine te koop heeft voor m
toen kwam ik erachter dat 't echt tijd was om te verhuizen
pi_73101466
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:03 schreef tomtomkortom het volgende:

[..]

@ dat laatste:
Doet me denken aan een maat van me die vorig jaar plots is overleden. Eveneens overleden aan een nooit ontdekte aangeboren hartkwaal. Eng idee altijd.
Naja ik had een (wél ontdekte) hartkwaal bij mijn geboorte en ben er aan geopereerd, en gezond verklaard, maar elke keer als je es een pijntje in je borst voelt schiet het toch weer door je hoofd. Misschien is onwetendheid dan nog niet eens zo'n slecht alternatief..

Verder hebben wij laatst een top straatfeest gehad, en iedereen vond ons leuker dan die vorige bewoners..
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:34:11 #232
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73101909
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 00:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik woon niet in een studentenhuis en jouw vooroordelen slaan ook nergens op.
Nou, die slaan wel degelijk ergens op. Of vind je het normaal om met oordoppen in te moeten slapen? Ik zie studenten altijd op een oude fiets rijden, tuurlijk snap ik wel dat het ook met diefstal te maken heeft, maar soms rijden ze met rammelende spatborden omdat het studentikoos zou zijn.
Of van die studenten in een joggingbroek, witte sokken aan en teenslippers omdat het gewoon moet kunnen. En dat hoort natuurlijk een beetje bij student zijn he.
From feudal serf to spender.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:24:07 #233
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73121964
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef z80 het volgende:

[..]

dus wel.
stukje tand er af.
dit staat als het goed is ook in de aangifte, en kan gecontroleerd worden door een bevoegd tandarts.
en tevens dient dit onderzocht te zijn. (maw ze hebben de dader moeten onderzoeken op verwondingen aan het hooft)
door deze actie van de aanvaller heb je recht om met gepast geweld je zelf te verdedigen.

staat er wel in de aangifte dat je gebit beschadigd is geraakt en is er geen vervolg onderzoek geweest wat in het nadeel werkt van een rechtzaak,
dan kun je een klacht in dienen tegen de politie wegens plicht verzuim.

ik weet het, het kost een heleboel tijd en moeite.
maar zorg ervoor dat de dader alle gemaakte kosten dient te vergoeden.
dus niet alleen de tandarts maar ook de reiskosten, tijd die je vrij moest nemen(voor tandarts en aangifte) en indien van toepassing de advocaat.
en smartegeld (is niet veel maar toch mooi meegenomen).
Zijn aangifte tegen mij is geseponeerd en hij is ivm mijn aangifte niet op komen dagen. Of wel die mag nou voorkomen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_73124242
Ik heb nu niks meer te klagen over mijn buren. Ik woon in een oud fabriekspand dat is omgebouwd tot appartementencomplex, dus goeie dikke vloeren. Mijn bovenburen hoor ik dus nooit. Toen ik hier kwam wonen had ik aan de ene kant een meisje wonen, maar meeste van de tijd woonde haar vriend er ook bij in. Eigenlijk nooit last van gehad tot ze weg gingen en ze hun halve inboedel maar her en der in het pand hadden neergezet of uit het raam hadden geflikkerd.
Nu woont daar een jongen alleen, niks mis mee.
Aan de andere kant woonde een stel. Beetje simpele mensen, hij een type blauw te kort sportbroekje, witte sokken in badslippers en een bierbuik en een grote bek. Zij een te lieve meid voor hem. Hadden regelmatig ruzie waarvan vooral van zijn kant veel geschreeuw kwam en er met servies gesmeten werd. Bij voorkeur 's avonds laat of 's nachts. Dit vaak gevolgd door een sessie goedmaakseks met bijbehorend lawaai en zo nu en dan het bed tegen de muur.
Ik was dus niet geheel treurig toen die relatie kapot ging en zij weg ging. Totdat hij dan maar zijn vrienden uit ging nodigen, vergelijkbaar volk..... dronken worden en dan 's nachts weer ruzie maken met bijbehorend geschreeuw enz.

Nu is hij ook weg. Nu woont er een meid, maar die is het meeste van de tijd niet thuis volgens mij. Heb d;r 1 keer gesproken toen ze zichzelf had buiten gesloten. Maar dus helemaal geen last van (wel een gruwelijk lekker ding )
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:45:27 #235
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_73137955
ik heb echt toffe buren. allemaal wat aan de jonge kant, al ben ik met mijn 24 jaar het jongst. we delen de tuin met een man of 20 lijkt veel, maar zijn er maar weinig die ook echt er gebruik van maken. ik heb er een eigen bankje staan en zit er geregeld en er is een groepje van 5 mensen wat veel buiten zit, leuk groepje en kan altijd wel terecht bij ze mocht het nodig zijn... Een van hun heeft ook mijn reserve sleutels, gewoon voor als het geval is dat het nodig is. Maar ik heb er niets te klagen, ondanks dat ik houten vloeren boven mij heb, geen last van geluid, behalve als het heel stil is hoor ik de boven buurvrouw wel naar de wc gaan. Maar het is denk ook dat ik er zelf niet echt op let dus er ook niet zo last van heb... overigens komt binnenkort het gemeentelijk historisch archief naast mij zitten, dus moet eens kijken wat dat voor een overlast gaat geven. Voordeel is in elk geval dat er dan gestookt wordt, zal voor mij denk ik weer wat schelen. (is nu een enorme grote lege ruimte) overens wordt er ook redelijk wat samen gedaan, zoals vanavond een BBQ of gezellig koffie voor iedereen, vooral als het dus lekker weer is... En nog een voordeel, ik heb een grote tuin maar hoef er niets aan te dien, net zo als de vuilnisbakken aan de straat zetten, dat doet dus ook iemand andrs (ziu eigenlijk ook niet weten wanneer hij aan de straat moet) haal ze wel eens geregeld binnen... ag ik vind het er heerlijk leven daar! het huisje staat overigens in mijn onderschrift, moet alleen eens een update doen, er is zoveel weer veranderd...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:19:00 #236
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_73285108
Ik heb zeikburen. Maar ik kan ze wel lekker klieren.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:24:09 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_73330253
Ik ga even de stad in, wordt GEK van het getimmer van m'n buren...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73341772
afgelopen week bij mijn buren aan de deur gestaan, we zijn het gegooi met deuren enzo helemaal zat dus ben effe aan de deur geweest om te vragen of hij wat tochtstrip of iets tussen zijn deuren wil doen maar hij stond al meteen nee te knikken... fijne vent... daarna zegt ie dat ie het boven wel gedaan heeft... ja, zeg ik, die deuren horen wij nooit en wat is het dan voor moeite om het beneden ook te doen??

Daarna begon hij over van alles en nog wat te lullen, maar ondertussen heeft hij er nog steeds niks aan gedaan terwijl ik hem nog wel tochtstrip aanbood, ik heb het hier nl ook gedaan, als hij dan hetzelfde doet...

Was er afgelopen dinsdag geweest, als hij er aankomende dinsdag nog niks aan gedaan heeft ga ik er weer langs... moet als gepensioneerde toch makkelijk te doen zijn in een week...

Oh ja, hij zei ook nog dat niemand zijn hordeur kon horen.... dus ik zeg: die horen wij ook, jij hebt zo een aluminium hor met een veer zodat hij dicht valt, euh, slaat... ja zegt ie dat klopt... watvoor oren heb jij dan zegt ie? ik: hele goeie, dat blijkt wel... zegt hij: ik heb ook hele goeie oren...

daarom hebben we van hun andere buren gehoord dat de TV altijd snoeihard staat natuurlijk....

komt nog een vervolg en anders binnenkort bij de rijdende rechter...
pi_73342637
Ik had een paar jaar terug hele slechte ervaringen met de buren.

Destijds woonde ik in een huis met in totaal 10 appartementen, en ik woonde helemaal bovenin. Zodoende had ik dus alleen één woning onder mij, en verder geen directe buren. Maar ja, die mevrouw die daar woonde was geestesziek ofzo. Ze heeft alles geprobeerd om mij uit huis te pesten. Maar om zelf buiten schot te blijven probeerde ze mij op te zetten tegen de andere buren.

Het toppunt was toch wel het volgende: In mijn brievenbus deed ze een volledig onterechte boze brief, met de naam van andere buren erop. Verder hing in de portiek een lijst met het rooster wie wanneer de kelder moest vegen, op die lijst kalkte ze bij de naam van die andere buren een doodsverwensing neer. Het idee was uiteraard dat ik, met die brief in de hand, boos bij die andere buren zou aanbellen om verhaal te halen, waarna die buren in de portiek de doodsverwensing zouden opmerken en mij daar dan weer van zouden verdenken, met een verziekte sfeer als gevolg.

Helaas ben ik niet zo'n driftkikker als zijzelf, dus ik ben eerst heel rustig naar die buren toe gegaan, en heb voorzichtig gevraagd of die boze brief van hen was. Dat bleek dus niet zo te zijn. Vervolgens heb ik me openlijk verbaasd over die doodsverwensing. Of die niet van dezelfde figuur kwam die de valse brief had gemaakt? Afijn, het hele plan was daarmee mislukt.

Maar ik moet zeggen dat, toen ik wegens omstandigheden naar een andere stad moest verhuizen, ik wel blij was van die ellendige onderbuurvrouw verlost te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2009 20:19:15 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 11:06:30 #240
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_73352406
Mijn ervaring met de buren is dat ze totmaatjes in onze tuin gooien..
En nee, het zijn geen kinderen van 5 jaar maar oude mensen van rond de 65..

pi_73738238
Heb ooit een buurman gehad die op zich wel relaxed was... iets te relaxed soms. Hij wilde iets te goede vrienden zijn en had veel praatjes die in TRU niet zouden misstaan.

Soms belde hij bij mij aan, ging dan bij hem zelf naar binnen om spullen op te bergen en dan verwachte hij dat ik 2 minuten ging wachten in mn deuropening

Nu heb ik geen last van mn huidige buren eigenlijk. Meisje links van me studeert en ik niet zo vaak thuis volgens mij. Mn buurman is single en een rustige kerel. Ooit eens 1 keer een praatje meegemaakt maar hij zegt wel altijd gedag in de supermarkt bijvoorbeeld. Dan daarnaast aan beide kanten nog buren die wel eens een pakketje voor me hebben aangenomen. Die zeggen nu ook altijd vriendelijk gedag.

De enige last die ik heb is van de straat voor mn huis. Die straat is zo'n beetje de parkeerstraat voor alle tokkies die in de binnenstad naar de coffeeshop moeten

Heb ook al regelmatig leuke tokkie ruzies op straat mogen horen. Gelukkig zit mn woonkamer aan de andere kant vh huis en wat ben ik blij dat ik mn slaapkamer aan de achterkant heb gemaakt zeg. Elke ochtend dat kabaal van vrachtwagens en auto's en 's avonds kabaal van tokkies en dronken studenten. Het ergste is nog de gemeente die doordeweeks elke ochtend met bladblazers door de straat gaan

Mn buurvrouw heeft haar slaapkamer op de begane grond aan de voorkant, ik snap niet dat ze niet helemaal gek wordt. Misschien dat ze daarom zo weinig thuis is
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2009 @ 05:12:26 #242
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_73738240
hey pcp, jij nog wakker

Kom eens in het kracht vh nu topic terug

En mijn buren, daar praat ik eigenlijk nooit mee Ik zeg wel hoi
:')
pi_73738242
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:19 schreef F04 het volgende:
Volgens mij komen burenruzies in Nederland vrij vaak voor. Hebben jullie weleens ervaring gehad met nare buren?
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75658123
buren? ik heb er geen last van maar kennissen van mij in rijswijk NB...
de buurman heeft hem 'zogenaamd per ongeluk' met een honkbalknuppel geslagen. van de rechter mag hij nu 120 uur snippers oprapen (!!!). aso heeft ook een spot van 1000 watt op het huis gericht (denk je ook lekker vrijstaand te wonen..), roept links en rechts onzin rond, loopt 24 uur per dag te terroriseren en heeft om het te vervolmaken ook de kat vermoord!!! en omdat ie 74 jaar oud is komt ie overal mee weg.

dus..... als iemand nog tips heeft om deze man inclusief echtgenote weg te krijgen hoor ik dat graag. die man heeft namelijk ook nog de dood van een paard van de andere buren op zijn geweten. die kennissen hebben hun droomhuis gebouwd en kunnen als beloning nu al maanden niet meer slapen. en zij niet als enigen. als de buren aan de andere kant van die ouwe aso's op bezoek willen komen, komen ze met de fiets. met een aanloop. omdat ze niet langzaam langs het huis durven. gaat toch nergens meer over? en de politie? ja zonder bewijzen kan je niks he. een dooie kat, daar staat niet op wie het heeft gedaan... dat er elke week een gevild konijn aan de gevel hangt zegt ook niks..
pi_75660148
Lol 74, die kun je toch wel aan? Desnoods pak je hem terug met een knuppel.

Mensen die zich laten terroriseren
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:06:32 #246
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75660801
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb nu niks meer te klagen over mijn buren. Ik woon in een oud fabriekspand dat is omgebouwd tot appartementencomplex, dus goeie dikke vloeren. Mijn bovenburen hoor ik dus nooit. Toen ik hier kwam wonen had ik aan de ene kant een meisje wonen, maar meeste van de tijd woonde haar vriend er ook bij in. Eigenlijk nooit last van gehad tot ze weg gingen en ze hun halve inboedel maar her en der in het pand hadden neergezet of uit het raam hadden geflikkerd.
Nu woont daar een jongen alleen, niks mis mee.
Aan de andere kant woonde een stel. Beetje simpele mensen, hij een type blauw te kort sportbroekje, witte sokken in badslippers en een bierbuik en een grote bek. Zij een te lieve meid voor hem. Hadden regelmatig ruzie waarvan vooral van zijn kant veel geschreeuw kwam en er met servies gesmeten werd. Bij voorkeur 's avonds laat of 's nachts. Dit vaak gevolgd door een sessie goedmaakseks met bijbehorend lawaai en zo nu en dan het bed tegen de muur.
Ik was dus niet geheel treurig toen die relatie kapot ging en zij weg ging. Totdat hij dan maar zijn vrienden uit ging nodigen, vergelijkbaar volk..... dronken worden en dan 's nachts weer ruzie maken met bijbehorend geschreeuw enz.

Nu is hij ook weg. Nu woont er een meid, maar die is het meeste van de tijd niet thuis volgens mij. Heb d;r 1 keer gesproken toen ze zichzelf had buiten gesloten. Maar dus helemaal geen last van (wel een gruwelijk lekker ding )
Pics.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_75660913
Nog altijd uitstekend al waren ze er vorige week niet zo blij mee dat mijn beste vriend nogal stond te schreeuwen op de galerij.

Maargoed, daar was het hele complex niet blij mee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:18:03 #248
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75661219
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:53 schreef tomatenbed het volgende:
buren? ik heb er geen last van maar kennissen van mij in rijswijk NB...
de buurman heeft hem 'zogenaamd per ongeluk' met een honkbalknuppel geslagen. van de rechter mag hij nu 120 uur snippers oprapen (!!!). aso heeft ook een spot van 1000 watt op het huis gericht (denk je ook lekker vrijstaand te wonen..), roept links en rechts onzin rond, loopt 24 uur per dag te terroriseren en heeft om het te vervolmaken ook de kat vermoord!!! en omdat ie 74 jaar oud is komt ie overal mee weg.

dus..... als iemand nog tips heeft om deze man inclusief echtgenote weg te krijgen hoor ik dat graag. die man heeft namelijk ook nog de dood van een paard van de andere buren op zijn geweten. die kennissen hebben hun droomhuis gebouwd en kunnen als beloning nu al maanden niet meer slapen. en zij niet als enigen. als de buren aan de andere kant van die ouwe aso's op bezoek willen komen, komen ze met de fiets. met een aanloop. omdat ze niet langzaam langs het huis durven. gaat toch nergens meer over? en de politie? ja zonder bewijzen kan je niks he. een dooie kat, daar staat niet op wie het heeft gedaan... dat er elke week een gevild konijn aan de gevel hangt zegt ook niks..
Roep AUB de rijdende rechter erbij. heb ik weer een leuk avondje tv

(maar het is en blijft een rotsituatie)
Big mouth strikes again
pi_75661621
Ik heb bovenburen die over het algemeen veel kabaal maken, alles wat ze doen moet hard.
Dus hard stampen over de vloer in plaats van lopen. Muziek kan alleen hard, praten kan alleen hard. Deuren op en dicht kan alleen hard. De voordeur open en dicht kan alleen hard, de trap op en af lopen kan alleen hard, enzovoort.
Paar keer wat van gezegd, zeggen zich dan van geen kwaad bewust te zijn en weten niet wat er aan zouden moeten doen, want zij vinden het normaal.
Nadat ik er iets van gezegd heb is het altijd een paar uur stil. Dat betekent dat ze zich er dus wel degelijk bewust zijn van dat ze herrie maken.
Vorige week heb ik een avondje echo gespeeld, elke keer als ik gestamp op de vloer (mijn plafond) hoorde deed ik datzelfde met een hamer tegen de muur.
Sindsdien is het weer een stuk stiller.

En dan heb ik nog een buurman naast me die altijd 's nachts leeft en dan graag muziek luistert en soms ook nog zelf mee zingt. Als je het zo mag noemen. Uit volle borst...
Dat begint meestal rond 23:00 en eindigt rond 4:00 uur, tenzij ik tegen de muur bons, dan is het daarna de hele nacht stil.

Andere directe buren niet zo'n last van.... Maar ben er ook geen dikke vrienden mee ofzo.
pi_75662472
oh jippie, een burenklaagtopic. game on!

in delft: prostituerende junkie. aardig wijffie, daar niet van, maar leende overal geld in de flat. ook bij de pychotische buuv een verdieping lager die prompt met een baksteen beet bij ons verhaal kwam halen dmv met voornoemde baksteen op het raam te rammen.

den haag: vogelaarwijk, niks mis mee, we hadden het naar ons zin. sneu van die blanke kuttokkies. helaas ging de ghanees naast ons weg en kregen we daar scooterrijdende (opgevoerd, weet je hoeveel herrie dat maakt in flattenland?) pillenslikkende house liefhebbers voor trug die van feestjes hielden, liefst buiten, en dan niet helemaal naar boven wilden lopen om naar de wc te gaan. portiekkelders lopen af. weet je wat er gebeurt als je dan in het halletje piest, schijt en kotst?

drenthe, waar we nu wonen. rijstjeshuis. links een 80+ stel. aardige mensen. rechts familie tokkie. ragt geregeld zn wijf in elkaar (met gescheld). dat gaat zo hard dat bezeok ons vraagt of we de politie niet moeten bellen (nee, want die komen niet meer, heeft de rest van de buurt al een jaar of wat geprobeerd). houden van radio oranje. (vergeleken daarmee maakt frans bauer eigenlijk nog best wel kwali muziek) en klussen. met drilboren en kettingzagen op diesel.

volgend jaar verhuizen we dus weer.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')