abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 10:16:30 #201
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_71277418
Wij moeten opzoek naar nieuwe buren, de huidige buren hebben hun huur opgezegd
pi_71278483
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:00 schreef fruityloop het volgende:

Op de vraag waarom ze de aslade niet mee hebben genomen als plantenbak moeten we nog steeds antwoord krijgen, maar goed..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71279073
gelukkig hebben we een hoekhuis en is onze enige buurman een pool waar we totaal geen last van hebben.

het enige wat we horen is zijn wasmachine als die ff niet goed kan centrifugeren (20 seconden wat ritmisch gebonk) en de laatste tijd omdat we met de ramen open slapen horen we hem op de fiets thuiskomen als we net in bed liggen.

voor de rest zeggen we elkaar gedag en hebben geen last van elkaar
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_71279557
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Had ik al verteld dat ze de vulslang van de CV ook omgeruild hebben met de niet complete uit hun nieuw gekochte appartement? (stom toevallig heb ik ook ooit in dat complex gewoond, en de slang uit mijn appartement zag er net zo uit, daar moest ik toen ook een nieuwe voor halen)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71280199
Pfff wat n sloebers.. tsja als je hen erop wijst zijn ze ineens niet thuis.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71283659
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff wat n sloebers.. tsja als je hen erop wijst zijn ze ineens niet thuis.
Nadat ze ons voor leugenaars uit hadden gemaakt hebben we geen contact meer met ze, ik heb ze gemaild dat we ivm hun privacy alle nog ontvangen post van ze zullen vernietigen op de zaak in de versnipperaar. Ben benieuwd oftie zijn pensioen nog gaat missen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:38:17 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71286667
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nadat ze ons voor leugenaars uit hadden gemaakt hebben we geen contact meer met ze, ik heb ze gemaild dat we ivm hun privacy alle nog ontvangen post van ze zullen vernietigen op de zaak in de versnipperaar. Ben benieuwd oftie zijn pensioen nog gaat missen..

Hier blijft sinds we de sleutel kregen afgelopen oktober, bedrijfspost binnen komen voor de vorige bewoner. Zij komen het alleen nooit halen... Vorige keer toch maar weer gemaild dat er al een aantal blauwe enveloppen lagen, met op de laatste "dringend openen"
Toen kwamen ze ineens wel langs (en ze wonen 2 minuten van ons vandaan... )
Blijkt dat hun bedrijf op omvallen staat, handig, als je net een vet duur huis hebt gekocht
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71288339
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hier blijft sinds we de sleutel kregen afgelopen oktober, bedrijfspost binnen komen voor de vorige bewoner. Zij komen het alleen nooit halen... Vorige keer toch maar weer gemaild dat er al een aantal blauwe enveloppen lagen, met op de laatste "dringend openen"
Toen kwamen ze ineens wel langs (en ze wonen 2 minuten van ons vandaan... )
Blijkt dat hun bedrijf op omvallen staat, handig, als je net een vet duur huis hebt gekocht
Oeps... Da's ook wel wat ja.. Een kennis van me kocht ooit een huis, ook wat een vaag verhaal met een stel in scheiding etc, en een week voor de overdracht bleek dat na recherche van de notaris de hypotheekverstrekker van de verkopers beslag had laten leggen, dus die verkoop ging niet door..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:45:54 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71289077
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Oeps... Da's ook wel wat ja.. Een kennis van me kocht ooit een huis, ook wat een vaag verhaal met een stel in scheiding etc, en een week voor de overdracht bleek dat na recherche van de notaris de hypotheekverstrekker van de verkopers beslag had laten leggen, dus die verkoop ging niet door..
Oh, da's ook mooi... zulke acties...
Gelukkig zijn het bij ons prima mensen, alleen "wat" onhandig... maar zij zelf zijn de enigen die daar last van hebben.
Zo overhandigden ze ons bij de sleuteloverdracht een map met garantiepapieren enzo. Kwamen we thuis, zaten al hun persoonlijke hypotheekgegevens er ook in
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71291444
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh, da's ook mooi... zulke acties...
Gelukkig zijn het bij ons prima mensen, alleen "wat" onhandig... maar zij zelf zijn de enigen die daar last van hebben.
Zo overhandigden ze ons bij de sleuteloverdracht een map met garantiepapieren enzo. Kwamen we thuis, zaten al hun persoonlijke hypotheekgegevens er ook in
Dat verklaard dan mogelijk ook voor een deel waarom die zaak zo slecht gaat, en de belastingdienst zulke enveloppen moet gebruiken?
pi_71337255
Heb 15 jaar lang in 1 straat/hofje gewoont, en de buren waren echt super. Er woonden 20 families, en we hadden bijna elkaar wel straatfeesten, etentjes etc. Iedereen speelde van 9 tot 9 buiten in de zomer, en gezellig bij de buren naar binnen lopen voor een kopje thee ofzo was ook heel normaal.

Dit was in Tanthof Oost - Delft trouwens
pi_71350520
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:26 schreef Basekid_NZ het volgende:
Dit was in Tanthof Oost - Delft trouwens
Tanthof Terror!
pi_71398615
Mijn vriendin en ik wonen in een appartement midden in de uitgaansstraat van Groningen. Ik gok dat er voor onze deur minimaal 300 terrasstoelen staan, dus het is altijd lawaaiig in huis. En ik hou ervan

We wonen boven een winkel, dus daar hebben we sowieso al geen last van. In ons 'complex' bevinden zich nog 4 andere appartementen, maar ze grenzen allemaal niet direct aan ons huis, behalve boven. Boven ons wonen 3 gasten, eigenlijk mogen er maar 2 personen wonen per app, dus 1 woont daar stiekem in de woonkamer haha. Zijn 3 studenten, dus ze willen nog wel eens lawaai maken en de huizen zijn gehorig. Maar ik trek me er niet teveel van aan, want ik wil ook wel eens lawaai maken op de donderdagavond (uitgaansavond) of het weekend. Dan heb ik ook regelmatig mijn muziek vol open tot 3 uur 's nachts.

Ik klaag niet over hen, zij klagen niet over ons. Perfecte oplossing En als ik echt mijn slaap niet kan vatten doe ik oordoppen in (ik sta ma, di, wo, do om 5:30 op, dus een beetje slaap is wel fijn). Mijn vriendin slaapt standaard al met oordoppen in.

Leven en laten leven dus en dat gaat prima.

Ik ben pas afgestudeerd, dus ik maakte vaker lawaai en ging altijd laat slapen. Nu is mijn ritme echt compleet anders sinds ik fulltime werk, maar ik laat mijn bovenburen dus gewoon genieten van hun studententijd Ze laten mij dus genieten van mijn weekend

Owja, ik mijn vorige kamer woonde ik naast één van mijn beste vrienden, dus dat was tof. Onder ons woonde een psychisch gestoorde vrouw zonder kennissen of vrienden. Heel soms kwam haar dochter langs. Op een gegeven moment stond ze snachts onder de douche te schreeuwen 'bericht kan niet worden verzonden, HAHAHAHHA, bericht kan niet worden verzonden HAHAHAHAHA'. En dat een uur lang De douche zat tussen de kamer van mijn maat en mij in, dus we hoorden het echt supergoed. Daarna is ze compleet doorgeflipt en een tijdje opgenomen geweest. Die week flipte ze verder door en moest ik haar dokter bellen, want haar telefoons waren afgesloten (dat verklaarde ook het 'bericht kan niet worden verzonden')
Later ging het wel weer met haar. Ik geloof dat ze nu een huisje met een tuin heeft (haar grote wens was dat altijd).
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:38:12 #214
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_71514962
Mijn balkon grenst aan die van m'n buren, een jong stel. Welke wel van een feestje houden (doordeweeks ook) en dan ook geregeld om 02:00 snachts flink wat lawaai maken.

Omdat ik elke morgen 06:00 moet opstaan heb ik eens rond die tijd vriendelijk gevraagd of het wat zachter kon. Reactie? werd aangekeken en er kwam een 'tssss'. en ze draaide zich om

Nu is het elke keer vuil kijken als ze hier langs loopt.

Maar gister zat ik met dit lekkere weer op het balkon, rook ik me toch een stront geur
Ik kijk op de hoek op het balkon : 4 volle vuilniszakken met allemaal strontvliegen erom heen, kratjes bier, flessen breezer ( ) en nog meer rotzooi.
Ik wist echt niet dat ze zó smerig waren, want vorige week was ze bij haar voordeur alle ramen zó aan het poetsen tot ze er bij neer viel.

Ik heb aangebeld maar er deed niemand open, dus heb maar briefje gemaakt of ze de vuilniszakken weg kon gooien omdat de strontvliegen tot de boven buren gingen . Maandag anders maar eens eigenaar bellen, als het helpt.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  Moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:34:36 #215
155227 crew  Guppy
dus
pi_71515948
Oh, dat is ranzig

Ik ben ook wel eens te lui om mijn vuilniszak naar beneden te brengen, maar die zet ik dan altijd een nachtje naast m'n voordeur, op de gallerij. Maar dat is alleen maar een nachtje, en hij staat dan niet eens in de loop, omdat we nog een soort portiekje hebben bij de voordeur. En ik knoop ze altijd goed dicht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:40:28 #216
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_71516045
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, dat is ranzig

Ik ben ook wel eens te lui om mijn vuilniszak naar beneden te brengen, maar die zet ik dan altijd een nachtje naast m'n voordeur, op de gallerij. Maar dat is alleen maar een nachtje, en hij staat dan niet eens in de loop, omdat we nog een soort portiekje hebben bij de voordeur. En ik knoop ze altijd goed dicht.
Zeker, dat doe ik ook wel. s'avonds voor op de gallerij zetten en dan smorgens mee nemen.

Maar dit is niet van 1 of 2 dagen
Sowieso met dit warme weer kun je het niet lang laten staan. Ik heb nu alle ramen maar dicht gedaan en de balkondeur voor de stank . Maar liever zat ik nu ff buiten

Ga straks nog maar een keer kijken of ze thuis zijn. Zal wel weer een 'tssssss' krijgen .
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71517659
Ach mijn buurman mishandelt zn vriendin zo nu en dan, scheldpartijen en wat stoeiwerk, deuren die het moeten afzien. Zakje coke gevonden voor zijn deur, bijna elke dag wietlucht in het halletje.

Maar het zijn alletwee van die borderliners/junks, want de volgende dag lopen ze weer samen hand in hand over straat en zeg ik Morguuuh Buurman! Hij lachen, en zegt Morguh terug! raar koppel, dat dan weer wel

verder nooit gezeik dat ik zomaar s midden in de nacht de muziek keihard opzet (doen zij ook)

goede buren!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:43:56 #218
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_71526188
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin en ik wonen in een appartement midden in de uitgaansstraat van Groningen. Ik gok dat er voor onze deur minimaal 300 terrasstoelen staan, dus het is altijd lawaaiig in huis. En ik hou ervan

We wonen boven een winkel, dus daar hebben we sowieso al geen last van. In ons 'complex' bevinden zich nog 4 andere appartementen, maar ze grenzen allemaal niet direct aan ons huis, behalve boven. Boven ons wonen 3 gasten, eigenlijk mogen er maar 2 personen wonen per app, dus 1 woont daar stiekem in de woonkamer haha. Zijn 3 studenten, dus ze willen nog wel eens lawaai maken en de huizen zijn gehorig. Maar ik trek me er niet teveel van aan, want ik wil ook wel eens lawaai maken op de donderdagavond (uitgaansavond) of het weekend. Dan heb ik ook regelmatig mijn muziek vol open tot 3 uur 's nachts.

Ik klaag niet over hen, zij klagen niet over ons. Perfecte oplossing En als ik echt mijn slaap niet kan vatten doe ik oordoppen in (ik sta ma, di, wo, do om 5:30 op, dus een beetje slaap is wel fijn). Mijn vriendin slaapt standaard al met oordoppen in.

Leven en laten leven dus en dat gaat prima.

Ik ben pas afgestudeerd, dus ik maakte vaker lawaai en ging altijd laat slapen. Nu is mijn ritme echt compleet anders sinds ik fulltime werk, maar ik laat mijn bovenburen dus gewoon genieten van hun studententijd Ze laten mij dus genieten van mijn weekend

Owja, ik mijn vorige kamer woonde ik naast één van mijn beste vrienden, dus dat was tof. Onder ons woonde een psychisch gestoorde vrouw zonder kennissen of vrienden. Heel soms kwam haar dochter langs. Op een gegeven moment stond ze snachts onder de douche te schreeuwen 'bericht kan niet worden verzonden, HAHAHAHHA, bericht kan niet worden verzonden HAHAHAHAHA'. En dat een uur lang De douche zat tussen de kamer van mijn maat en mij in, dus we hoorden het echt supergoed. Daarna is ze compleet doorgeflipt en een tijdje opgenomen geweest. Die week flipte ze verder door en moest ik haar dokter bellen, want haar telefoons waren afgesloten (dat verklaarde ook het 'bericht kan niet worden verzonden')
Later ging het wel weer met haar. Ik geloof dat ze nu een huisje met een tuin heeft (haar grote wens was dat altijd).
Fijn dat jet zo naar je zin hebt!
Maar ik vind het teringtriest dat je met oordoppen in moet slapen. Buren of niet, ze gedragen zich maar.
Maar het is net of studentjes alles moeten doen als het maar studentikoos is. Vooral op een oude fiets rijden, zo'n smerig mogelijke kamer, zoveel mogelijk bier drinken.
Vaak ook nog van dat uitschot met net iets te lang haar en een rollende rrrrrrr.
From feudal serf to spender.
pi_71528474
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Fijn dat jet zo naar je zin hebt!
Maar ik vind het teringtriest dat je met oordoppen in moet slapen. Buren of niet, ze gedragen zich maar.
Maar het is net of studentjes alles moeten doen als het maar studentikoos is. Vooral op een oude fiets rijden, zo'n smerig mogelijke kamer, zoveel mogelijk bier drinken.
Vaak ook nog van dat uitschot met net iets te lang haar en een rollende rrrrrrr.
Ik woon niet in een studentenhuis en jouw vooroordelen slaan ook nergens op.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:55:32 #220
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_71557251
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:19 schreef F04 het volgende:
Volgens mij komen burenruzies in Nederland vrij vaak voor. Hebben jullie weleens ervaring gehad met nare buren?
Ja, helaas regelmatig. Gisteravond werden we ook weer eens gigantisch uitgescholden omdat mijn man een spijkertje ergens in sloeg.. Eerst heel erg gebonk op de muren en vervolgens staan ze buiten achter in de tuin tegen je te schreeuwen..

Er wat van zeggen heeft helemaal geen zin, ze luisteren totaal niet. Ook kan ik ze heel erg moeilijk verstaan. 'k Woon in de achterhoek sinds 1,5 jaar maar kom uit Friesland dus dat plat van hun is echt niet te verstaan.

dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:55:09 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71603093
Woon nog een half jaar thuis en wij hebben geweldig relaxte buren We kenden ze al aangezien m'n zusje voordat we hier kwamen wonen wel eens oppaste op hun kinderen.

Nu ga ik geregeld met m'n pa een biertje drinken bij de buren en andersom! Tevens kijken we vaak voetbal bij elkaar en komen we op elkaars verjaardagen! Beter kan niet!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:08:45 #222
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72683430
Ik had het tot voor kort goed voor me kaar in mijn eerste woning. Een ruime woning - loft - midden in het centrum. Eén woning was van november vorig jaar tot eind juni dit jaar verhuurd, maar onbewoond. Daar woont nu de dochter van de huurder. 17 jaar, verslaafd aan (in ieder geval) cocaine en volgens de huurbaas: met een drugsverleden. Totaal onbegrijpelijk dat de ouders zo onverantwoordelijk zijn door het meisje in de woning neer te zetten. Ze is luidruchtig en onvolwassen. Dat laatste kan ik haar niet kwalijk nemen, haar ouders wel. Zo heeft ze laatst haar woning onder handen genomen, met als gevolg dat ze fijn even al haar afval in de steeg geponeerd heeft waar de containers staan. Met als gevolg: niemand die meer bij de containers kan.

In het andere appartement woonde tot voor kort een leuk, gezellig, jong stel. Ze hadden behoefte gekregen aan een wat grotere woning en zijn begin augustus helaas verhuisd. In deze woning woont nu een alleenstaande vader waar ik tot nu toe geen last van heb gehad. Vriendelijk, stil, maar zie of hoor hem eigenlijk nooit.

Over dat meisje beneden maak ik me wel lichte zorgen. Zo onvolwassen zoals ze is, is toch wel link voor de andere bewoners in dit 'complex'. Niet alleen omdat ze zo jong is, maar voornamelijk de combinatie jong + gebruiken drugs + die onvolwassenheid. Ze hoeft het gas maar eens per ongeluk open te laten staan of een sigaret laten slingeren.

Zo rond december ga ik serieus kijken naar de volgende woning.
pi_72690243

[ Bericht 100% gewijzigd door tim1986 op 13-09-2009 19:57:28 ]
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_72691858
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik had het tot voor kort goed voor me kaar in mijn eerste woning. Een ruime woning - loft - midden in het centrum. Eén woning was van november vorig jaar tot eind juni dit jaar verhuurd, maar onbewoond. Daar woont nu de dochter van de huurder. 17 jaar, verslaafd aan (in ieder geval) cocaine en volgens de huurbaas: met een drugsverleden. Totaal onbegrijpelijk dat de ouders zo onverantwoordelijk zijn door het meisje in de woning neer te zetten. Ze is luidruchtig en onvolwassen. Dat laatste kan ik haar niet kwalijk nemen, haar ouders wel. Zo heeft ze laatst haar woning onder handen genomen, met als gevolg dat ze fijn even al haar afval in de steeg geponeerd heeft waar de containers staan. Met als gevolg: niemand die meer bij de containers kan.

In het andere appartement woonde tot voor kort een leuk, gezellig, jong stel. Ze hadden behoefte gekregen aan een wat grotere woning en zijn begin augustus helaas verhuisd. In deze woning woont nu een alleenstaande vader waar ik tot nu toe geen last van heb gehad. Vriendelijk, stil, maar zie of hoor hem eigenlijk nooit.

Over dat meisje beneden maak ik me wel lichte zorgen. Zo onvolwassen zoals ze is, is toch wel link voor de andere bewoners in dit 'complex'. Niet alleen omdat ze zo jong is, maar voornamelijk de combinatie jong + gebruiken drugs + die onvolwassenheid. Ze hoeft het gas maar eens per ongeluk open te laten staan of een sigaret laten slingeren.

Zo rond december ga ik serieus kijken naar de volgende woning.
Hmm herkenbaar. In mijn vorige woning had ik een verslaafd stel schuin boven me wonen. Ze hadden de woning van de vader van hem gekregen zodat mams en paps niet de hele dag geconfronteerd werden met hun verslaafde zoon.

Na een aantal jaar is zij bij hem weg gegaan en afgekickt. Daar was die in eerste instantie zo kapot van dat het erger werd met zijn verslaving. Op een gegeven moment stonk het enorm naar verbrand in het trappenhuis. Brandweer gebeld en die wilden net de deur inbeuken toen hij thuis kwam. Had die een pan met water op het vuur gezet om thee te zetten maar daarna naar buiten gegaan in zijn roes.

Zijn liefde voor zijn ex was echter zo groot dat hij uiteindelijk afgekickt is voor haar. Helaas is die een jaar later ndat die afgekickt was overleden aan een aangeboren hartkwaal die nooit ontdekt was.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_72691940
Even de huidige situatie dan.

Nu wonen we in een ruitjeshuis maar doordat we aan een kant versprongen ten opzichte van de buren wonen hebben we aan die kant maar een klein stukje direct contact met de buren.

Hier woont officieel een Turks gezin maar dat huis staat al sinds wij hier wonen (bijna 5 jaar) de grootste tijd leeg omdat ze de meeste tijd in Turkije wonen waar ze een grote villa hebben en een aantal bedrijven. Ongeveer 3 jaar geleden hebben ze wel een half jaartje naast ons gewoond maar toen hadden we geen last van hun. Sterker nog met nieuwjaar toen we buiten kwamen stonden zij ons op te wachten met heerlijke champagne . 2 jaar geleden hebben ze de boel leeg gehaald omdat ze een nieuwbouw huis (zeg maar rustig villa) in een naburig dorp hebben laten bouwen. Sinds die tijd staat het huis ook te koop maar ze hebben geen haast met verkopen. Geld genoeg daar.

De andere kant is helaas een ander verhaal. We hebben een klein volliere en de buurvrouw stoort zich aan de parkieten die erin zitten. Vorig jaar had ze veel geklaagd maar tot van de zomer ging het eigenlijk goed. Er werd niet meer geklaagd. Maar helaas is dat weer begonnen. Officieel kunnen ze niets doen maar om de vrede met hun te bewaren gaan de parkieten volgende week weg. Dan blijven alleen nog 2 koppels katharina parkieten over. Die maken gelukkig niet zo'n herrie.

Onze achterburen is helemaal een puinhoop. In principe is dat een hele andere wijk. De wijk is net niet terecht gekomen op de lijst met "prachtwijken". Het zijn de goedkoopste huurwoningen in de gemeente en de bewoners misschien wel 70-80% van niet Europesche afkomst. Meer ga ik er niet over zeggen voordat men mij van racisme beschuldigd. Maar ik neem aan dat de meesten zich wel een voorstelling kunnen maken.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')