Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:19 schreef F04 het volgende:
Volgens mij komen burenruzies in Nederland vrij vaak voor. Hebben jullie weleens ervaring gehad met nare buren?
Pics.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb nu niks meer te klagen over mijn buren. Ik woon in een oud fabriekspand dat is omgebouwd tot appartementencomplex, dus goeie dikke vloeren. Mijn bovenburen hoor ik dus nooit. Toen ik hier kwam wonen had ik aan de ene kant een meisje wonen, maar meeste van de tijd woonde haar vriend er ook bij in. Eigenlijk nooit last van gehad tot ze weg gingen en ze hun halve inboedel maar her en der in het pand hadden neergezet of uit het raam hadden geflikkerd.
Nu woont daar een jongen alleen, niks mis mee.
Aan de andere kant woonde een stel. Beetje simpele mensen, hij een type blauw te kort sportbroekje, witte sokken in badslippers en een bierbuik en een grote bek. Zij een te lieve meid voor hem. Hadden regelmatig ruzie waarvan vooral van zijn kant veel geschreeuw kwam en er met servies gesmeten werd. Bij voorkeur 's avonds laat of 's nachts. Dit vaak gevolgd door een sessie goedmaakseks met bijbehorend lawaai en zo nu en dan het bed tegen de muur.
Ik was dus niet geheel treurig toen die relatie kapot ging en zij weg ging. Totdat hij dan maar zijn vrienden uit ging nodigen, vergelijkbaar volk..... dronken worden en dan 's nachts weer ruzie maken met bijbehorend geschreeuw enz.
Nu is hij ook weg. Nu woont er een meid, maar die is het meeste van de tijd niet thuis volgens mij. Heb d;r 1 keer gesproken toen ze zichzelf had buiten gesloten. Maar dus helemaal geen last van (wel een gruwelijk lekker ding)
Roep AUB de rijdende rechter erbij. heb ik weer een leuk avondje tvquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:53 schreef tomatenbed het volgende:
buren? ik heb er geen last van maar kennissen van mij in rijswijk NB...
de buurman heeft hem 'zogenaamd per ongeluk' met een honkbalknuppel geslagen. van de rechter mag hij nu 120 uur snippers oprapen (!!!). aso heeft ook een spot van 1000 watt op het huis gericht (denk je ook lekker vrijstaand te wonen..), roept links en rechts onzin rond, loopt 24 uur per dag te terroriseren en heeft om het te vervolmaken ook de kat vermoord!!! en omdat ie 74 jaar oud is komt ie overal mee weg.
dus..... als iemand nog tips heeft om deze man inclusief echtgenote weg te krijgen hoor ik dat graag. die man heeft namelijk ook nog de dood van een paard van de andere buren op zijn geweten. die kennissen hebben hun droomhuis gebouwd en kunnen als beloning nu al maanden niet meer slapen. en zij niet als enigen. als de buren aan de andere kant van die ouwe aso's op bezoek willen komen, komen ze met de fiets. met een aanloop. omdat ze niet langzaam langs het huis durven. gaat toch nergens meer over? en de politie? ja zonder bewijzen kan je niks he. een dooie kat, daar staat niet op wie het heeft gedaan... dat er elke week een gevild konijn aan de gevel hangt zegt ook niks..
Als ik zo het topic hier eens doorlees prijs ik mezelf ook eigenlijk wel gelukkigquote:Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef simmu het volgende:
oh, pruikmans, wat ben ik nu jaloers!!!! wat heerlijk lijkt me dat
of je neemt een koptelefoonquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Braddie het volgende:
De buren die ik had waren echte zeikerds, om 4 uur smiddags dacht ik leuk even keyboard te spelen, nee hoor, meneer moest zeiken want het stond te hard(had boxjes van 10 watt per stuk dus wat zeur je...)
Buren die ik nu heb, Hebben we totaal geen last van, al speel ik om 3 uur snachts nog keyboard op mijn nieuwe boxjes(oude target SRG-s120![]()
) dan nog zeuren ze niet!
wat heb je gezegt? dat je dat graag zo wilt houden maar geen garanties kunt geven als het zo doorgaat ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nieuwe buren, zij woonden eerst vrijstaand en nu rijtjeswoning.
De eerste 3 weekenden vond zij het normaal om haar schreeuwende kind rond 7 uur sochtends de straat al bij elkaar te laten gillen.
Toen ik er iets van zei kreeg ik te horen dat ik me niet moest aanstellen want dit is een kindvriendelijke buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |