Als ik zo het topic hier eens doorlees prijs ik mezelf ook eigenlijk wel gelukkigquote:Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef simmu het volgende:
oh, pruikmans, wat ben ik nu jaloers!!!! wat heerlijk lijkt me dat
of je neemt een koptelefoonquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Braddie het volgende:
De buren die ik had waren echte zeikerds, om 4 uur smiddags dacht ik leuk even keyboard te spelen, nee hoor, meneer moest zeiken want het stond te hard(had boxjes van 10 watt per stuk dus wat zeur je...)
Buren die ik nu heb, Hebben we totaal geen last van, al speel ik om 3 uur snachts nog keyboard op mijn nieuwe boxjes(oude target SRG-s120![]()
) dan nog zeuren ze niet!
wat heb je gezegt? dat je dat graag zo wilt houden maar geen garanties kunt geven als het zo doorgaat ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nieuwe buren, zij woonden eerst vrijstaand en nu rijtjeswoning.
De eerste 3 weekenden vond zij het normaal om haar schreeuwende kind rond 7 uur sochtends de straat al bij elkaar te laten gillen.
Toen ik er iets van zei kreeg ik te horen dat ik me niet moest aanstellen want dit is een kindvriendelijke buurt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn lief kinderachtig![]()
Deden sneeuwruimen en hebben toen heel veel sneeuw voor mijn tuinuitgang gedumpt. Mocht ik eerst bergbeklimmen voordat ik bij mn auto kon komen.
Een feit (helaas)quote:Op maandag 18 januari 2010 23:06 schreef leukvoorlater het volgende:
In Nederland wonen we veel te dicht op elkaar.
Jij hebt ook al buren die niet weten waarom elke deur een deurklink heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef misslady83 het volgende:
Mijn buren zijn...ze kunnen totaal niet uitslapen en worden dus al vroeg wakker
dan begint het knallen met deuren. Het zijn weliswaar mensen op leeftijd maar rekening houden met elkaar....
. Je kunt een deur ook rustig sluiten...maar nee hoor
BAM met die deur. Kortom mijn buren zijn
. Oja ook even leuk om te vermelden het zijn flats uit het jaar 0.
Die hadden wij ook en nu geen buren meer die eraan vast zitten, wel 100 meter verderop ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook al buren die niet weten waarom elke deur een deurklink heeft
Oh nooooooooooo's! Ze zijn eerder terug...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn bovenburen zijn 3 maanden in Iran. De rust...![]()
Als ze terug zijn hebben ze een uitnodiging bij de woningbouw.
Details willen we natuurlijk hebben!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Oh nooooooooooo's! Ze zijn eerder terug...![]()
Ik wil hier zó graag weg...
slaan met de deuren op welke tijdstippen?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Judeljuud het volgende:
Details? Details?? Volgens mij zijn ze de klompendans aan het doen!!![]()
Ze slaan met de deuren en schreeuwen. En nee, geen ruzie...dat is altijd zo.
Onze ex-buren deden dat altijd..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef misslady83 het volgende:
[..]
slaan met de deuren op welke tijdstippen?(komt me bekend voor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |