abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70497980
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
Fuck een goddelijk uitzicht als je buren uit de hel hebt...
pi_70503946
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Fuck een goddelijk uitzicht als je buren uit de hel hebt...

het uitzicht houden we en dan zonder buren
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:52:35 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70504659
quote:
Andere kant een op het oog keurige gereformeerde dame gescheiden met kids, ze blijkt alleen iedere maand van vriendje te wisselen en dat op zondag af te kopen. Ieder weekend ratrace om weg te komen onder achterlating van huisdieren (en ja dat vind ik zielig).
Hoe bedoel je huisdieren achterlaten? Ze zoekt telkens een vriendje met hond en/of kat oid?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_70504715
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hoe bedoel je huisdieren achterlaten? Ze zoekt telkens een vriendje met hond en/of kat oid?
Ze gaat de weekenden naar haar vriendje en laat haar kat plus cavia achter.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:57:08 #55
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70504751
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ze gaat de weekenden naar haar vriendje en laat haar kat plus cavia achter.
Ohw zo.
Dat is idd zielig
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_70504788
Hmm ja och de kat leeft inmiddels meer bij ons dan bij haar dus geen probleem hoor
pi_70505154
wij zoeken altijd naar leuke buurmeisjes als we een koophuis gaan bezichtigen. Dat is voor ons toch wel prioriteit nr. één en bepalend in onze koopbeslissing...jullie toch ook?
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 10:05:01 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_70506261
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef JO3Y het volgende:
wij zoeken altijd naar leuke buurmeisjes als we een koophuis gaan bezichtigen. Dat is voor ons toch wel prioriteit nr. één en bepalend in onze koopbeslissing...jullie toch ook?
toen wij het contract tekenden, hadden we geen idee wie of wat er naast ons woonden. is dat raar?

voor ons was de ligging van het appartement heel belangrijk, de indeling en de buurt ook en het feit dat het bovenin de flat zat.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70508587
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

toen wij het contract tekenden, hadden we geen idee wie of wat er naast ons woonden. is dat raar?

voor ons was de ligging van het appartement heel belangrijk, de indeling en de buurt ook en het feit dat het bovenin de flat zat.
Wij hebben nu ook geen idee hoor.
Misschien dat als het niet vrijstaand was geweest we wel even polshoogte hadden genomen maar geen last van ws.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:58:11 #60
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70509892
toen ik naar me huis ging kijken niks aan de hand.

toen ik de sleutel kreeg was ineens een stuk grond ingepikt???
dat was eind april
pas vorige week heeft ze het terug gegeven omdat ze er geen recht op heeft

ik heb koop, buren hebben huur.

ze had dat stukje grond ooit in bruileen gekregen van de woonstichting en nu was ze er zeker van dat dat stukje van haar was en ik moest maar opflikkeren en niet mouwen.

notaris heeft dit voormij opgelost samen met de makelaar
pi_70514040
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef T42 het volgende:
toen ik naar me huis ging kijken niks aan de hand.

toen ik de sleutel kreeg was ineens een stuk grond ingepikt???
dat was eind april
pas vorige week heeft ze het terug gegeven omdat ze er geen recht op heeft

ik heb koop, buren hebben huur.

ze had dat stukje grond ooit in bruileen gekregen van de woonstichting en nu was ze er zeker van dat dat stukje van haar was en ik moest maar opflikkeren en niet mouwen.

notaris heeft dit voormij opgelost samen met de makelaar
begint al leuk zo'n eerste 'kennismaking' met de buren. En vooral als ze ook nog denken dat ze met een huurhuis meer rechten hebben dan iemand die het huis koopt. Ik heb niks tegen mensen die huren, maar ze hebben hier in NL nog meer rechten dan wie dan ook!
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:30:20 #62
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_70514383
Mijn buurman is opzich een aardige kerel heeft alleen geen werk en een agressiefe dronk maar zolang die mij er niet lastig mee valt prima. Mijn andere buurvrouw is een jong ding en woont alleen. Mijn overbuurman heeft een keer in de straat met een pistool ( onduidelijk of het nu een echte was of een gas pistool ) geschoten op een auto die wegreed. Dus tsjah mischien wel een pauper buurt maar als jong samenwonend studerend stel heb je niet echt veel keus. En er zijn ook wel aardige mensen in de straat
happen naar de baas
pi_70515214
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef Hijacking het volgende:
Mijn buurman is opzich een aardige kerel heeft alleen geen werk en een agressiefe dronk maar zolang die mij er niet lastig mee valt prima. Mijn andere buurvrouw is een jong ding en woont alleen. Mijn overbuurman heeft een keer in de straat met een pistool ( onduidelijk of het nu een echte was of een gas pistool ) geschoten op een auto die wegreed. Dus tsjah mischien wel een pauper buurt maar als jong samenwonend studerend stel heb je niet echt veel keus. En er zijn ook wel aardige mensen in de straat
Laat me raden, Schilderswijk of Rotterdam Zuid?
pi_70517610
Halfvrijstaande woning hier.
Buren zijn prima: gezinnetje met twee kinderen (7 en 9), af en toe hoor je wat op en neer rennen en één dag is buuf zich komen verontschuldigen: zoontje had de hele week huisarrest want hij had zich de avond ervoor schandelijk misdragen. Gelukkig was ik die avond niet thuis. We lopen de deur bij elkaar niet plat maar weten elkaar te vinden als er problemen zijn. Af en toe breng ik de kinderen naar school, ze hebben hier wat traantjes gelaten toen mijn kat overleed (want die konden ze altijd zo fijn zien rondstruinen door mijn tuin) en ik introduceer buurmeisje binnenkort bij een zangkoortje waarvan ik de dirigent ken.

Met de andere buren heb ik weing contact: goededag zeggen, en dat is het wel zo'n beetje.
Geluidsoverlast heb ik nauwelijks, al is er één stel die wel erg veel van erg drukke BBQ feestjes houdt.

Kortom: ik heb het best getroffen.

In mijn vorige woning (appartement) kende ik niemand. Totdat alleenstaande buurvrouw met zoontje van anderhalf ernstig ziek werd en uiteindelijk is overleden. We maakten min of meer toevallig kennis (lang leve niet thuis zijn als een pakje afgeleverd wordt), ik kreeg uiteindelijk een sleutel en heb menig maal uitgeholpen als ze erg ziek was. En heb foto's gemaakt op haar crematie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:57:02 #65
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_70518839
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:01 schreef JO3Y het volgende:

[..]

Laat me raden, Schilderswijk of Rotterdam Zuid?
Stad in Overijssel
happen naar de baas
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:19:24 #66
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_70519558
Ik heb een onderbuur die lief klein konijntje knalhard door z'n speakers jaagt en ander van soortgelijke muziek. Zo erg dat mijn tafel ervan trilt (en ik woon op 3 hoog, hij op bg). Dat is dusdaning irritant (vooral omdat het dagelijks gebeurd) dat ik hem aangeraden heb om een koptelefoon te kopen, maar die boodschap kwam niet echt over, denk dat ie wat doof is..

Toen liet ik ooit een keer wat bezorgen door de IKEA en toen bleek de beste man bekend te zijn bij de transporteur en hebben we ff lekker over hem kunne ouwehoeren, aangezien de buurman dus werkkleding gejat had van die transporteur - niet het bedrijf, maar van de man zelf. Blijkt dat ik niet de enige ben met een hekel aan die buurman.

Ik wil ooit nog eens een dikke vette speaker voor z'n deur plaatsen en dan 8 uur lang de meest afgrijselijke metal en andere pokkemuziek eruit laten komen. Lijkt me geweldig..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_70525399
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef slacker_nl het volgende:

Ik wil ooit nog eens een dikke vette speaker voor z'n deur plaatsen en dan 8 uur lang de meest afgrijselijke metal en andere pokkemuziek eruit laten komen. Lijkt me geweldig..
wat houdt je tegen? Of ben je bang dat hij je speaker dan ook jat?
pi_70528444
Hihi vorm van payback time?
pi_70528520
Aardige mensen behalve die k*t kinderen van ze
pi_70528662
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Dowdoon het volgende:
Aardige mensen behalve die k*t kinderen van ze
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:20:41 #71
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70528793
Mijn buren wonen 500 meter verderop.
Ik vind het wel goed zo!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_70529035
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buren wonen 500 meter verderop.
Ik vind het wel goed zo!
Niet verkeerd
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:42:24 #73
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_70529738
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:44 schreef JO3Y het volgende:

[..]

wat houdt je tegen? Of ben je bang dat hij je speaker dan ook jat?
Nee, overlast voor de rest van de buren... Ga niet alle buren tegen me keren omdat 1 gast doof is maar het zelf niet wilt weten..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_70529758
Wij hebben geen last van de buren tot nu toe..

Andersom is een heel ander verhaal......
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:18:11 #75
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70531115
Onze buren wonen 200 meter hier vandaan en ik ken ze amper. Maar ik weet dat ik in geval van nood een beroep op ze kan doen en zij op ons/mij.

woensdag 1 juli 2009 @ 00:10:09 #76
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70533072
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef JO3Y het volgende:

[..]

begint al leuk zo'n eerste 'kennismaking' met de buren. En vooral als ze ook nog denken dat ze met een huurhuis meer rechten hebben dan iemand die het huis koopt. Ik heb niks tegen mensen die huren, maar ze hebben hier in NL nog meer rechten dan wie dan ook!
daarom en nu doet ze ook al 2 maanden over het opruimen van haar rommel op mijn grond (brandgang met recht van overpad)

woonstichting is zelfs bang van haar
pi_70534763
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef JO3Y het volgende:

[..]

Zijn mensen die huren "minder "dan mensen die kopen??
Zou het misschien aan persoonlijke redenen ten grondslag kunnen liggen dat mensen NIET kopen??

Vind het een zeer denigrerend antwoord van jou.
pi_70537427
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:10 schreef T42 het volgende:

[..]

daarom en nu doet ze ook al 2 maanden over het opruimen van haar rommel op mijn grond (brandgang met recht van overpad)

woonstichting is zelfs bang van haar
*zucht* bij ons gaf de woningstichting toe dat ze die mensen ergens kwijt moesten en dat midden in het dorp niet zou gaan lukken..
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:30:31 #79
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70537690
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*zucht* bij ons gaf de woningstichting toe dat ze die mensen ergens kwijt moesten en dat midden in het dorp niet zou gaan lukken..
heb 1 geluk als ze gaat verhuizen word het huis een koophuis.

zo gaat dat in de hele straat. huurder eruit, koper erin
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 09:31:47 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_70537724
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:39 schreef Tiepje het volgende:

[..]

Zijn mensen die huren "minder "dan mensen die kopen??
Zou het misschien aan persoonlijke redenen ten grondslag kunnen liggen dat mensen NIET kopen??

Vind het een zeer denigrerend antwoord van jou.
Hij zegt toch helemaal niet dat die mensen minder zijn? Maar mensen die huren hebben gewoon heel veel rechten, waardoor het heel moeilijk is om problemen aan te pakken.

Kijk alleen maar naar het voorbeeld van T42...

Het is toch te gek voor woorden dat iemand een stuk grond inpikt, en er vervolgs twee maanden over moet doen om d'r zooi op te ruimen?

Dit gebeurt bij koopwoningen natuurlijk ook, maar die mensen zijn op één of andere manier meer ontvankelijk voor redelijke argumenten, zoals een tekening van het Kadaster. Een huurder zet vaak meteen de hielen in het zand en is niet meer voor rede vatbaar... Ik weet niet hoe dat komt, maar ze lijken zich vaak te verschuilen achter 'was al zo...', 'kan ik niks aan doen...', 'niet mijn zaak/schuld...'.

Oh, en ik heb dus ook niks tegen huurders, en ik vind ze ook niet minder. Mijn buurman is ook een huurder, en dat is de ideale buurman. Dus.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70539595
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hij zegt toch helemaal niet dat die mensen minder zijn? Maar mensen die huren hebben gewoon heel veel rechten, waardoor het heel moeilijk is om problemen aan te pakken.

Kijk alleen maar naar het voorbeeld van T42...

Het is toch te gek voor woorden dat iemand een stuk grond inpikt, en er vervolgs twee maanden over moet doen om d'r zooi op te ruimen?

Dit gebeurt bij koopwoningen natuurlijk ook, maar die mensen zijn op één of andere manier meer ontvankelijk voor redelijke argumenten, zoals een tekening van het Kadaster. Een huurder zet vaak meteen de hielen in het zand en is niet meer voor rede vatbaar... Ik weet niet hoe dat komt, maar ze lijken zich vaak te verschuilen achter 'was al zo...', 'kan ik niks aan doen...', 'niet mijn zaak/schuld...'.

Oh, en ik heb dus ook niks tegen huurders, en ik vind ze ook niet minder. Mijn buurman is ook een huurder, en dat is de ideale buurman. Dus.
Ik denk dat Guppyfriend's onderbouwing precies de lading van mijn reactie dekt... Ik heb idd niet gezegd dat huurders minder zijn dan kopers (ben namelijk ook - net als iedereen- van huur naar koop gegaan) maar sommige huurders maken nu eenmaal misbruik van de rechten die ze als huurder hebben..
pi_70542016
Wij zijn net verhuisd, rechts van ons woont een single vrouw. Daar heb je absoluut geen last van.
En aan de andere kant een ouder echtpaar. Ook geen last van, hele leuke mensen .

Maar we wonen er net, en we zijn zelf nog een beetje wennende zegmaar, we hebben wel kennisgemaakt maar we lopen de deur niet bij elkaar plat. Ik weet ook niet of dat ooit zo zou worden.

We komen uit de stad en zijn naar een dorp gegaan, dus het is sowieso al anders dat ik nu weet wie m'n buern zijn. In onze vorige woning hadden we aanzienlijk meer last van de buren en spraken we ze ook nooit eigenlijk. Alleen de onderburen waren okay en konden we ook wel een beroep op doen, en andersom ook wel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_70545482
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef JO3Y het volgende:

[..]

Ik denk dat Guppyfriend's onderbouwing precies de lading van mijn reactie dekt... Ik heb idd niet gezegd dat huurders minder zijn dan kopers (ben namelijk ook - net als iedereen- van huur naar koop gegaan) maar sommige huurders maken nu eenmaal misbruik van de rechten die ze als huurder hebben..

Ik was idd een beetje kort door de bocht, maar je hebt gelijk
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:02:58 #84
259352 Hyzenthlay
Pretty is as pretty does
pi_70546038
Onze buren links zijn fijne mensen; echtpaar met een zoon van een jaar of vijftien. Afgezien van het feit dat hij soms z'n muziek een beetje te hard zet heb ik helemaal geen last van ze. Zeggen vriendelijk hoi en zo. De buurvrouw aan de andere kant heeft een nieraandoening, waarvoor ze erg zware medicijnen moet gebruiken. Die medicijnen zorgen ervoor dat ze erge driftbuien heeft en dan staat ze in haar achtertuin te schreeuwen en te vloeken tegen vanalles. Het is eigenlijk heel zielig voor haar en haar twee kinderen. Ik kan het niet helpen dat ik me er soms wel aan stoor, zeker als ze steentjes naar onze katten gooit als die over de schutting lopen. Die beesten doen tenslotte niets; ze komen niet in haar tuin of zo. Ze heeft er later wel spijt van als ze een driftbui heeft gehad, maar het komt de sfeer in de straat niet echt ten goede.
pi_70549287
We wonen in een rijtjeshuis. Met alle buren rondom hebben we redelijk goed contact.
Alleen een paar deuren verder zit een zeikerd die midden op de dag aan komt bellen als hij ook maar iets van muziek hoort wanneer hij in de tuin zit. Hij wil namelijk de hele dag rustig in zijn tuin kunnen zitten, zonder gestoord te worden. Ik ben met hem mee geweest om te komen luisteren, maar ik hoorde alles, behalve mijn muziek. En dit terwijl er nog geen uur ervoor de kozijnen naarstig werden geschuurd bij diezelfde klagende buurman!
Aan de andere kant een paar deuren verder wordt vaak harde techno gedraaid. Ook zijn er vaak bbq-feestjes in de zomer met de bijbehorende geluiden. Daar hebben we op zich geen last van en we zullen ook nooit gaan klagen, zolang het maar binnen de grenzen blijft.
Ooit stonden om 18:00 uur twee agenten aan de deur vanwege geluidsoverlast. Tja, we zaten in de tuin met wat vrienden en er stond binnen muziek aan en dat was buiten net te horen…heel kinderachtig dus. Daarna ook nooit meer iets over gehoord.

We hebben het wat buren betreft best goed getroffen, alleen snap ik niet dat die zeikerd (dag buurman!) hier nog wilt wonen, want je hoort elke zomeravond en in het weekend de hele dag wel iets als je buitenzit (geklus/spelende kinderen/muziek/gepraat). Dat heb je nou eenmaal als je redelijk dicht op elkaar woont.
pi_70550785
Ik woon sinds kort in een bovenwoning. De buren aan de ene kant heb ik totaal geen last van (ouder echtpaar). De buren aan de andere kant zijn heel vriendelijk en hebben af en toe wat visite op het balkon zitten. Ook hebben ze 2 hondjes, en die blaffen af en toe, maar dat is ook niet echt storend. Omdat het een huis is uit de jaren 30 hoor ik hun voordeur wel en hoor ze ook de trap op lopen, maar dat zullen ze van mij ook wel horen.
De onderbuurvrouw heb ik nog nooit gezien. Ik vraag me af of die uberhaupt nog wel leeft. En de buren schuin onder (zowel links als rechts) zijn ook vriendelijke mensen. 1 man sleutelt nog we eens aan zijn oude motoren.

Ik had het slechter kunnen treffen. Bij m'n ouderlijk huis hadden de buren een vreselijk naar klotekind die graag schreeuwt als hij geen aandacht krijgt. En dat ook al op zaterdag- en zondagochtend om 7 uur. En de andere buurvrouw is een zeikwijf. Dus ik ben blij dat ik nu op mezelf woon.
pi_70552029
Voor mij nooit meer een appartement.
Live out of your imagination, not your history.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 17:02:22 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_70552373
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef Sj0rs het volgende:
Voor mij nooit meer een appartement.
In een vrijstaand huis kun je ook echt last van je buren hebben hoor...
pi_70552767
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In een vrijstaand huis kun je ook echt last van je buren hebben hoor...
Ongetwijfeld. In een appartement heb je aan 4 kanten mensen wonen. Boven, onder, links en rechts. Nu in een rijtjeshuis nergens last van. Hoor niks meer. |Een verademing vergeleken bij een appartement.
Live out of your imagination, not your history.
pi_70576439
ik probeer mijn buren weg te jagen maar ze willen niet...
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:54:14 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_70577061
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:14 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. In een appartement heb je aan 4 kanten mensen wonen. Boven, onder, links en rechts. Nu in een rijtjeshuis nergens last van. Hoor niks meer. |Een verademing vergeleken bij een appartement.
Ik heb dan aan drie kanten mensen, want ik woon bovenin. Maar ik snap je punt wel.

Bij mijn ouders woonde ik in een vrijstaand huis, maar wat een buren uit de hel hadden we daar! Het is zo erg dat toen m'n vader ontdekte dat ze het huis te koop gingen zetten, hij het gekocht heeft Hij dacht, zo'n kans krijg ik maar één keer, hahaha. Nu is het weer heerlijk rustig daar.
pi_70577453
weinig tot geen contact met de buren.

met mijn directe buurvrouw eigelijk alleen als de postbode weer eens een pakketje voor mij bij haar heeft afgegeven (waar ik een gruwelijke hekel aan heb) maarja zij is ook zo oud dat ze volgens mij mijn oma had kunnen zijn.volgens mij is ze ook een beetje doof wat dan wel weer een voordeel is.

met 1 van de bovenbuurmannen wel eens een praatje als ik hem toevallig tegenkom maar die zal er ook wel niet lang meer wonen aangezien zijn appartement te koop staat.
pi_70596326
Hmm jaheurr de schutting ligt in het pad (de hare aan de achterkant van haar tuin die aan de brandgang grenst). Het ene deel dat staat hopen we maar niet op ons te krijgen als we de hond uitlaten.
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:20:24 #94
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70596454
De buurvrouw die ik had was echt een brok ellende.
Roken voor me deur terwijl er overal plaats is, grote muil, zo'n irritante scootmobiel die de plantjes voor de deur verziekte, constant peuken in de put (joh verstopping), iedere keer de politie bellen voor het kleinste dingetje, zeiken over geluidsoverlast rond 2 uur in de middag enz. enz.

Blij dat ze inmiddels is opgerot, als je ergens problemen mee hebt en het gewoon aankaart oke, maar zonder je even voor te stellen na een week de politie op me dak sturen omdat het geluid te hard zou staan ... nou nee, niet geliefd.
Met de rest overigens geen enkel probleem, toffe mensen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:53:22 #95
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70597571
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef Salatrel het volgende:
weinig tot geen contact met de buren.

met mijn directe buurvrouw eigelijk alleen als de postbode weer eens een pakketje voor mij bij haar heeft afgegeven (waar ik een gruwelijke hekel aan heb) maarja zij is ook zo oud dat ze volgens mij mijn oma had kunnen zijn.volgens mij is ze ook een beetje doof wat dan wel weer een voordeel is.

met 1 van de bovenbuurmannen wel eens een praatje als ik hem toevallig tegenkom maar die zal er ook wel niet lang meer wonen aangezien zijn appartement te koop staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 06:53:00 #96
155227 crew  Guppy
dus
pi_70600998
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar er is tegenwoordig een wildgroei aan pakketdiensten ontstaan TNT, maar ook DHL, SelektVracht, DPD... je weet nooit waarmee het komt.

ik heb er ook een hekel aan hoor, en zadel mijn buren liever ook niet met mijn spul op
pi_70601210
Hmm onze TNT beambte zegt dan gewoon dat hij het kwijt moet. Sterker nog hij presteerde het laatst buren te laten tekenen voor een aangetekend pakket dat voor ons incl id getekend moest worden.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 07:52:32 #98
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70601284
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:41 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm onze TNT beambte zegt dan gewoon dat hij het kwijt moet. Sterker nog hij presteerde het laatst buren te laten tekenen voor een aangetekend pakket dat voor ons incl id getekend moest worden.
Dat is een leugen!! Dat zegt hij alleen zodat hij aan het eind van zijn rit direct naar huis kan. Er zijn gewoon regels voor. En als jij dat aangeeft bij zijn baas dan heeft hij zich daar maar aan te houden.

OT: Alle gezellige buren gaan vandaag op vakantie En dan blijf ik achter met die trut van dat hondje
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70601324
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat is een leugen!! Dat zegt hij alleen zodat hij aan het eind van zijn rit direct naar huis kan. Er zijn gewoon regels voor. En als jij dat aangeeft bij zijn baas dan heeft hij zich daar maar aan te houden.

OT: Alle gezellige buren gaan vandaag op vakantie En dan blijf ik achter met die trut van dat hondje
heb al een keer TNT gebeld en dat helpt helaas niets.
Och nog even en dan ben ik ook van hem af
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:36:01 #100
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_70604574
Onze TNT meneer kwam vorige week een klein pakketje brengen en nam iets groots gewoon weer mee. Hij vond het zonde dat we zo'n mooi afdakje niet meer boven de deur hadden zitten en vroeg waar het gebleven was. Aangezien wij er niets mee deden, heeft hij het meegenomen. Bij ons vooralsnog geen klachten over de TNT meneer

Onze buren zijn hartstikke leuk. We zijn nog druk bezig met verbouwen en iedereen helpt op zijn manier een handje mee. De overbuurman (tevens beste vriend van ) spant wel de kroon. Die is meer bij ons dan thuis
We hebben het gelukkig erg getroffen en ik kan me haast voorstellen dat als we da'lijk klaar zijn met verbouwen dat het dan alleen maar beter wordt. Al zal ik de aanloop van nieuwsgierige (oudere) buurtgenoten stiekem wel een beetje missen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')