abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70497980
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
Fuck een goddelijk uitzicht als je buren uit de hel hebt...
pi_70503946
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Fuck een goddelijk uitzicht als je buren uit de hel hebt...

het uitzicht houden we en dan zonder buren
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:52:35 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70504659
quote:
Andere kant een op het oog keurige gereformeerde dame gescheiden met kids, ze blijkt alleen iedere maand van vriendje te wisselen en dat op zondag af te kopen. Ieder weekend ratrace om weg te komen onder achterlating van huisdieren (en ja dat vind ik zielig).
Hoe bedoel je huisdieren achterlaten? Ze zoekt telkens een vriendje met hond en/of kat oid?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_70504715
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hoe bedoel je huisdieren achterlaten? Ze zoekt telkens een vriendje met hond en/of kat oid?
Ze gaat de weekenden naar haar vriendje en laat haar kat plus cavia achter.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:57:08 #55
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70504751
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ze gaat de weekenden naar haar vriendje en laat haar kat plus cavia achter.
Ohw zo.
Dat is idd zielig
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_70504788
Hmm ja och de kat leeft inmiddels meer bij ons dan bij haar dus geen probleem hoor
pi_70505154
wij zoeken altijd naar leuke buurmeisjes als we een koophuis gaan bezichtigen. Dat is voor ons toch wel prioriteit nr. één en bepalend in onze koopbeslissing...jullie toch ook?
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 10:05:01 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_70506261
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef JO3Y het volgende:
wij zoeken altijd naar leuke buurmeisjes als we een koophuis gaan bezichtigen. Dat is voor ons toch wel prioriteit nr. één en bepalend in onze koopbeslissing...jullie toch ook?
toen wij het contract tekenden, hadden we geen idee wie of wat er naast ons woonden. is dat raar?

voor ons was de ligging van het appartement heel belangrijk, de indeling en de buurt ook en het feit dat het bovenin de flat zat.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70508587
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

toen wij het contract tekenden, hadden we geen idee wie of wat er naast ons woonden. is dat raar?

voor ons was de ligging van het appartement heel belangrijk, de indeling en de buurt ook en het feit dat het bovenin de flat zat.
Wij hebben nu ook geen idee hoor.
Misschien dat als het niet vrijstaand was geweest we wel even polshoogte hadden genomen maar geen last van ws.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:58:11 #60
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70509892
toen ik naar me huis ging kijken niks aan de hand.

toen ik de sleutel kreeg was ineens een stuk grond ingepikt???
dat was eind april
pas vorige week heeft ze het terug gegeven omdat ze er geen recht op heeft

ik heb koop, buren hebben huur.

ze had dat stukje grond ooit in bruileen gekregen van de woonstichting en nu was ze er zeker van dat dat stukje van haar was en ik moest maar opflikkeren en niet mouwen.

notaris heeft dit voormij opgelost samen met de makelaar
pi_70514040
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef T42 het volgende:
toen ik naar me huis ging kijken niks aan de hand.

toen ik de sleutel kreeg was ineens een stuk grond ingepikt???
dat was eind april
pas vorige week heeft ze het terug gegeven omdat ze er geen recht op heeft

ik heb koop, buren hebben huur.

ze had dat stukje grond ooit in bruileen gekregen van de woonstichting en nu was ze er zeker van dat dat stukje van haar was en ik moest maar opflikkeren en niet mouwen.

notaris heeft dit voormij opgelost samen met de makelaar
begint al leuk zo'n eerste 'kennismaking' met de buren. En vooral als ze ook nog denken dat ze met een huurhuis meer rechten hebben dan iemand die het huis koopt. Ik heb niks tegen mensen die huren, maar ze hebben hier in NL nog meer rechten dan wie dan ook!
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:30:20 #62
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_70514383
Mijn buurman is opzich een aardige kerel heeft alleen geen werk en een agressiefe dronk maar zolang die mij er niet lastig mee valt prima. Mijn andere buurvrouw is een jong ding en woont alleen. Mijn overbuurman heeft een keer in de straat met een pistool ( onduidelijk of het nu een echte was of een gas pistool ) geschoten op een auto die wegreed. Dus tsjah mischien wel een pauper buurt maar als jong samenwonend studerend stel heb je niet echt veel keus. En er zijn ook wel aardige mensen in de straat
happen naar de baas
pi_70515214
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef Hijacking het volgende:
Mijn buurman is opzich een aardige kerel heeft alleen geen werk en een agressiefe dronk maar zolang die mij er niet lastig mee valt prima. Mijn andere buurvrouw is een jong ding en woont alleen. Mijn overbuurman heeft een keer in de straat met een pistool ( onduidelijk of het nu een echte was of een gas pistool ) geschoten op een auto die wegreed. Dus tsjah mischien wel een pauper buurt maar als jong samenwonend studerend stel heb je niet echt veel keus. En er zijn ook wel aardige mensen in de straat
Laat me raden, Schilderswijk of Rotterdam Zuid?
pi_70517610
Halfvrijstaande woning hier.
Buren zijn prima: gezinnetje met twee kinderen (7 en 9), af en toe hoor je wat op en neer rennen en één dag is buuf zich komen verontschuldigen: zoontje had de hele week huisarrest want hij had zich de avond ervoor schandelijk misdragen. Gelukkig was ik die avond niet thuis. We lopen de deur bij elkaar niet plat maar weten elkaar te vinden als er problemen zijn. Af en toe breng ik de kinderen naar school, ze hebben hier wat traantjes gelaten toen mijn kat overleed (want die konden ze altijd zo fijn zien rondstruinen door mijn tuin) en ik introduceer buurmeisje binnenkort bij een zangkoortje waarvan ik de dirigent ken.

Met de andere buren heb ik weing contact: goededag zeggen, en dat is het wel zo'n beetje.
Geluidsoverlast heb ik nauwelijks, al is er één stel die wel erg veel van erg drukke BBQ feestjes houdt.

Kortom: ik heb het best getroffen.

In mijn vorige woning (appartement) kende ik niemand. Totdat alleenstaande buurvrouw met zoontje van anderhalf ernstig ziek werd en uiteindelijk is overleden. We maakten min of meer toevallig kennis (lang leve niet thuis zijn als een pakje afgeleverd wordt), ik kreeg uiteindelijk een sleutel en heb menig maal uitgeholpen als ze erg ziek was. En heb foto's gemaakt op haar crematie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:57:02 #65
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_70518839
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:01 schreef JO3Y het volgende:

[..]

Laat me raden, Schilderswijk of Rotterdam Zuid?
Stad in Overijssel
happen naar de baas
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:19:24 #66
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_70519558
Ik heb een onderbuur die lief klein konijntje knalhard door z'n speakers jaagt en ander van soortgelijke muziek. Zo erg dat mijn tafel ervan trilt (en ik woon op 3 hoog, hij op bg). Dat is dusdaning irritant (vooral omdat het dagelijks gebeurd) dat ik hem aangeraden heb om een koptelefoon te kopen, maar die boodschap kwam niet echt over, denk dat ie wat doof is..

Toen liet ik ooit een keer wat bezorgen door de IKEA en toen bleek de beste man bekend te zijn bij de transporteur en hebben we ff lekker over hem kunne ouwehoeren, aangezien de buurman dus werkkleding gejat had van die transporteur - niet het bedrijf, maar van de man zelf. Blijkt dat ik niet de enige ben met een hekel aan die buurman.

Ik wil ooit nog eens een dikke vette speaker voor z'n deur plaatsen en dan 8 uur lang de meest afgrijselijke metal en andere pokkemuziek eruit laten komen. Lijkt me geweldig..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_70525399
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef slacker_nl het volgende:

Ik wil ooit nog eens een dikke vette speaker voor z'n deur plaatsen en dan 8 uur lang de meest afgrijselijke metal en andere pokkemuziek eruit laten komen. Lijkt me geweldig..
wat houdt je tegen? Of ben je bang dat hij je speaker dan ook jat?
pi_70528444
Hihi vorm van payback time?
pi_70528520
Aardige mensen behalve die k*t kinderen van ze
pi_70528662
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Dowdoon het volgende:
Aardige mensen behalve die k*t kinderen van ze
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:20:41 #71
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70528793
Mijn buren wonen 500 meter verderop.
Ik vind het wel goed zo!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_70529035
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn buren wonen 500 meter verderop.
Ik vind het wel goed zo!
Niet verkeerd
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:42:24 #73
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_70529738
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:44 schreef JO3Y het volgende:

[..]

wat houdt je tegen? Of ben je bang dat hij je speaker dan ook jat?
Nee, overlast voor de rest van de buren... Ga niet alle buren tegen me keren omdat 1 gast doof is maar het zelf niet wilt weten..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_70529758
Wij hebben geen last van de buren tot nu toe..

Andersom is een heel ander verhaal......
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:18:11 #75
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70531115
Onze buren wonen 200 meter hier vandaan en ik ken ze amper. Maar ik weet dat ik in geval van nood een beroep op ze kan doen en zij op ons/mij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')