Tukkerjoden, inderdaad.quote:
Inderdaad, als je uit Oss komt ben je voor TOP!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Tukkerjoden, inderdaad.![]()
Als Tukker ben je óf voor Twente, óf voor Heracles, afhankelijk voor waar je vandaan komt.![]()
Ajuquote:
Ja, support your locals, vind ik nog steeds één van de belangrijkste dingen in de supporterswereldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, als je uit Oss komt ben je voor TOP!!
Ja die motorfiets is deaudquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
MJ![]()
MJ kan verwijzen naar:
* MJ (motorfiets), een Duits historisch motorfietsmerk
* Manu Juvanta, een studentengezelligheidsvereniging aan de Erasmushogeschool Brussel
* Megajoule, een energie-eenheid die gelijk is aan een miljoen joule
* Midtjyske Jernbaner, een Deense spoorwegmaatschappij
"De wet van Kankerlul"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja, support your locals, vind ik nog steeds één van de belangrijkste dingen in de supporterswereld
Ik mag hem "Magic" noemen.quote:
Echte jood ?quote:
Helaas niet. KFCA sla ik ook over. Komende 4 weken zet ik al m'n geld in om van m'n schulden en rekeningen af te komen. En moet geld hebben voor FCG en hopelijk wordt Ajax ook een niet al te kostige Europese voorronde. Heb nog een teringzooi Flying Blue Miles van KLM, dus als het even gunstig wordt kan ik voor 120 EUR max naar elke uithoek van Europa Ajax achterna.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga nu eerst een dikke vette peuk reuken
Jij bent echt te laat geborenquote:
Tjah, van alle foto's in dit topic herken ik alleen Michael Jordon.quote:
Gastquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tjah, van alle foto's in dit topic herken ik alleen Michael Jordon.
Dat Michael Jackson dood is kan me eerlijk gezegt ook een reet roesten, ik ken geen 1 lied van hemKen hem alleen van die vieze praktijken
Denk dat veel van me leeftijd hetzelfde hebben hoor?quote:
Seztenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk dat veel van me leeftijd hetzelfde hebben hoor?
Ik mag toch hopen van nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk dat veel van me leeftijd hetzelfde hebben hoor?
Ik ken ook wel liedjes van The Beatlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet
Ik heb The Beatles ook nooit meegemaakt maar alsnog ken ik wel wat liedjes van ze.
Oohja die wel. Rolling Stones is 14.gifquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:07 schreef Breach het volgende:
Mick Jagger kende je trouwens toch wel? Of ook niet Robinhoo?
Niet van titel, als ik het hoor misschien wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Suijk het volgende:
Je kent serieus geen liedjes van Michael Jackson?
Paint It Blackquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja die wel. Rolling Stones is 14.gif
quote:
Painted ? Het is Paint itquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Painted Black
Ik stond daar schijnbaar als kind van 3 al op te springen. En bij de eerste klanken van dat nummer, schiet het kippenvel alweer van mn kruin naar mn tenen.
*Check. Typte te snelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Painted ? Het is Paint it
maja, ze zijn erg goed dat zeker
Billy Jean, Thriller, Bad, Smooth Criminal, Heal the world zegt je echt allemaal niets?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet van titel, als ik het hoor misschien wel.
wat een held was dit zeg, dat die ik nog heb mogen aanschouwenquote:
tour of dutyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Paint It Black
Ik stond daar schijnbaar als kind van 3 al op te springen. En bij de eerste klanken van dat nummer, schiet het kippenvel alweer van mn kruin naar mn tenen.
Zal het even intypen op youtube, want nu zegt het me helemaal niks inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Billy Jean, Thriller, Bad, Smooth Criminal, Heal the world zegt je echt allemaal niets?
Ik probeer echt al jaren aan die serie te komen (nooit gezien nl.). Maar kan hem nergens op dvd vinden (in de winkels en bol.com).quote:
Nou dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:22 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens die Billie Jean ken ik natuurlijk wel heel goed
Nooit geweten dat hij van Michael Jackson wasquote:
Echt een glossy rol WC-papier is dat toch, The Sun.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
Om mijn 4 in tha row mee te vieren:
[ afbeelding ]
quote:
Doe je goed, jung.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:39 schreef toma het volgende:
![]()
Net een hangmat in elkaar geflanst. Lig nu met m'n laptop in het avond zonnetje.
Stef Bosquote:
Ik herken me toch wel steeds meer in dat nummer hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik lijk totaal niet op mijn vader trouwens.
Denk ook niet dat hij zoals mij was vroeger
Je bedoelt druppeltjes..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef sjimz het volgende:
Ik lijk als 2 druppels water op mijn vader.
Op jouw leeftijd sprak ik vaker niet dan wél tegen mn pa.quote:
Ik ook. Alleen omdat hij van die achterlijke vragen stelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd sprak ik vaker niet dan wél tegen mn pa.
Ik meer omdat hij net zo koppig is als ik. We hebben ooit eens 9 maanden via mijn moeder met elkaar gecommuniceerd, omdat we allebei te trots waren toe te gevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen omdat hij van die achterlijke vragen stelt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1
Ik wou vanavond nog het terras op
Ik denk dat iedereen dat heeft. Anders zou je meer dan 12 uur per dag tegen je pa moeten lullen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd sprak ik vaker niet dan wél tegen mn pa.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat heeft. Anders zou je meer dan 12 uur per dag tegen je pa moeten lullen.
* Aanvoerder ' s seal of approval!quote:
What up mate..quote:
Mén, kan het nog steeds niet geloven...quote:
Die maat van mij kan dus echt heel erg goed dansen als MJ. Als we uitgingen in Praag en ze draaide een nummer van hem, nou dan keek de hele zaal naar hem.quote:
Ik heb het niet vaak, maar dit voelt echt onwerkelijk ja. Beetje een gevoel als bij 911 toen die torens instorte. Je denkt echt: dit kan gewoon niet. Ik droom.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mén, kan het nog steeds niet geloven...
Ja, dat gevoel inderdaad.. Ik was geen diehard fan, maar ik ga hem enorm missen, al zal zijn muziek nooit verdwijnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak, maar dit voelt echt onwerkelijk ja. Beetje een gevoel als bij 911 toen die torens instorte. Je denkt echt: dit kan gewoon niet. Ik droom.
Hier ook niet..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mén, kan het nog steeds niet geloven...
Zet ghosts eens opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Weet je wat, ik zet even een nummer op van MJ tussen de techno door.
Een wat onbekender nummer, maar inderdaad een topperquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Niemand speelt Scream met Janet Jackson. Dat vind ik echt een tof nummer.
De meeste mensen kennen het niet neequote:
Mwoh, er werd wel maanden mee geworpen hoe duur die clip wel niet ging kosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
De meeste mensen kennen het niet nee
Duurste clip in die tijd. Volgens mij is alleen Cry Me A River duurder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, er werd wel maanden mee geworpen hoe duur die clip wel niet ging kosten.
Die van Justin TImberlake???? Meen je niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Duurste clip in die tijd. Volgens mij is alleen Cry Me A River duurder.
Yes, maar weet niet zeker. Ik zoek een bron.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die van Justin TImberlake???? Meen je niet...
Als ik het zo zie dan moet jij you rock my world ook een goed nummer vinden, of heb ik het fout?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, de beste nummers zijn voor mij Billie Jean, Beat It, Smooth Criminal, Dirty Diana en Black Or White. Die vijf zitten sowieso in mijn top vijf, maar op welke plek weet ik niet.
Daarna volgen in willekeurige volgorde Give In To Me, Bad, Black Or White, Dangerous, Scream, Remember The Time, Jam en Come Together.
quote:1. 'Scream' Michael/Janet Jackson, 6.9 miljoen euro
2. 'Victory' Puff Daddy, 2.6 miljoen euro
3. 'Heartbreaker' Mariah Carey, 2.4 miljoen euro
4. 'What's It Gonna Be' Buster Rhymes, 2.3 miljoen euro
5. 'Larger Than Life' Backstreet Boys, 2.03 miljoen euro
6. 'Miami' Will Smith, 1.93 miljoen euro
7. 'She's a Bitch' Missy Elliot, 1.92 miljoen euro
8. 'Unpretty' TLC, 1.55 miljoen euro
9. 'November Rain' Guns 'N' Roses, 1.45 miljoen euro
10. 'Girlfriend/Boyfriend' Blackstreet/Janet Jackson, 1.44 miljoen euro
Beste van het album, by far, maar niet één van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik het zo zie dan moet jij you rock my world ook een goed nummer vinden, of heb ik het fout?
Kan je lekker opscheppen tegeover de vrouwtjes. Heb zelfs een aardige klauw op m'n schouder. Wil soms nog wel eens vertellen dat ik als kind aangevallen ben door een bruine beer in Canada die haar jong beschermde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef Houniet het volgende:
Dikke jaap in me vinger, vannacht gebeurd en dat gaat zeker een litteken worden.
Gastquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef toma het volgende:
m'n moeder vroeg net aan me of ik haar ipod even kon bijwerken.
Ik plug de ipod in m'n laptop. Dan vraagt iTunes of ik m wil herstellen omdat ie niet kan synchroniseren. Resultaat: Alle muziek eraf.
Ben blij dat ik de komende tijd lekker vrij benquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast.
Nu Scrubs en slapen, morgen weer werken enzulks. Latert.
Een Breachje?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
Heerlijk uitrusten naar die hectische periode van het afstuderen.
Oh jawel. Schijnen ze nog in Duitsland te verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:55 schreef RayMania het volgende:
Ik las trouwens Punica, maar dat zal wel niemand kennen.
ze hadden toch ook een club?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef Suijk het volgende:
natuurlijk ken ik punica! Dronk het bijna nooit, maar die reclames...
Je moet je onderschrift even aanpassenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik het zo zie dan moet jij you rock my world ook een goed nummer vinden, of heb ik het fout?
Whehe, ben ik ook nog wel eens geweest. Lekkere bende was dat ook.quote:
Dat vind ik persoonlijk een van de weinige nummers van hem die MIJ aansprekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe maarzo, maak mij maar belachelijk. A change is gonna come.quote:
Goed spulquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:55 schreef RayMania het volgende:
Ik las trouwens Punica, maar dat zal wel niemand kennen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet je onderschrift even aanpassen
Er mist een s.
quote:When Farah Fawcett made it to Heaven, God gave her one wish. She asked for all the children of the world to be safe.
So God killed Michael Jackson.
Ik had precies hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:29 schreef Breach het volgende:
Doe maarzo, maak mij maar belachelijk. A change is gonna come.
Ik bedoelde het ook niet serieusquote:
Kende 'm al, maar ook een 2e keer blijft 'ie leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)comic-dog-star-w_fun
![]()
"That's the last time he'll even see female genitalia"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
![]()
Geniaal!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
![]()
Ja echt smerig.quote:
Die rooie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Aquarius.Zaten ze vorige week nog uit te delen @ Singel.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
Hier nog helemaal stil.
Gisteren was het wel vies. Eerst heel lekker, daarna sloeg het totaal om. Overal van die vieze vliegjes, waaien.
Ik hoop dat wij er hier ook goed vanaf komen. Zouden naar Breda gaan fietsen, maar om nou in een zeiknat pak te gaan stappenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Aha, dat noodweer is dus alleen in Noord-Limburg. Bof ik even in het westen!
Ik moet zo wegquote:
Ik ga dit jaar naar Burning Manquote:
quote:
quote:that fighter walked away, soo confident. his face, just said i fucking did that yeahhh
Heb je nog een leuke mop?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef RayMania het volgende:
HOOLS-tempo.
Poeh, wat is het heet, ik kan niet slapenquote:
Denk eens na... blauw --> Bluezzquote:Op zondag 28 juni 2009 11:48 schreef SCH het volgende:
Wat een lief bipsje.
Wie is die slet met dat gele haar
Ik heb al mijn tanden nogquote:Op zondag 28 juni 2009 11:46 schreef RayMania het volgende:
Alleen nog een bril op en ik lijk op SCH!
Ah, nu snap ik het.quote:
Daar ga je echt niet met je hand bij der reet zittenquote:
Het is net of je overleden bent met die jaartallen bij je avatarquote:Op zondag 28 juni 2009 12:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ga je echt niet met je hand bij der reet zitten
Schrok je?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is net of je overleden bent met die jaartallen bij je avatar
Ondanks je enorme blessure, heldquote:Op zondag 28 juni 2009 12:11 schreef RayMania het volgende:
Ben trouwens bezig met mijn huiswerk, SCH.
Allah is toch ook gewoon God?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe sneu, Allah veranderen in God bij de EO!
Hoi trouwens.
Allah betekend ook gewoon God. Alhoewel het natuurlijk met Michael als moslim verstandiger was geweest gewoon Allah te laten staan.quote:
ja tuurlijk, en God is Allah, maar zie je gebeuren dat ze het op die manier zouden veranderen?quote:
Nog wat gedaan vannacht?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef Prosac het volgende:
Good Meurning
Nee, ik was om 1:00 klaar met het testen van mijn verjaardagscadeautje. Onkyo dvd-receiver met geluidsetjequote:
Een maat van me zijn moeder was jarig, daarna wezen stappen. Rond 0500 thuis dus het was wel aardig.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, ik was om 1:00 klaar met het testen van mijn verjaardagscadeautje. Onkyo dvd-receiver met geluidsetje![]()
Verder was ik toen ook wel helemaal klaar met de dag, immers ik vrijdag al een zware nacht had.![]()
Jij nog ergens los gegaan?
Wel aardig man, lag niet aan mijn vrienden, meer aan de plek zelf en mijn motivatiequote:Op zondag 28 juni 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
Goed bezig.
Wel het ook echt leuk, of gewoon "wel aardig"
Mag niet van mijn moederquote:
Niet zo gek lang geleden om 11.30quote:
quote:
Was mooi avondje in Bredaquote:
We hebben eerst tot 2 uur in een nagenoeg lege tent gestaan, maar gewoon omdat die dj als een baas stond te draaien. Hulde voor die manquote:
Foto's?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
We hebben eerst tot 2 uur in een nagenoeg lege tent gestaan, maar gewoon omdat die dj als een baas stond te draaien. Hulde voor die man
Ow en die brunette met dat blauwe strapless jurkje
Ik kende dr niet. En haar 'leren' kennen, leek een aardig kansloze missiequote:
poidnhquote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
We hebben eerst tot 2 uur in een nagenoeg lege tent gestaan, maar gewoon omdat die dj als een baas stond te draaien. Hulde voor die man
Ow en die brunette met dat blauwe strapless jurkje
Het duurde even, maar ik snap hemquote:
quote:
Ik kan haar wel proberen te omschrijven..quote:
In dat geval laat ik citydance dan maar aan me voorbij gaan denk ikquote:Op zondag 28 juni 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
De weersvoorspellingen beloven iig weinig goeds, ik haat dit soort weer
Ik vond de line-up sowieso al wat tegenvallen. Maar met deze hitte/benauwdheid ga je kapot op zo'n terrein.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
In dat geval laat ik citydance dan maar aan me voorbij gaan denk ik
Wa dan?quote:
Dat kan ook. Airco noemen ze zo'n dingquote:Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is het grote voordeel van koud. Je kan het zelf wel warm maken, maar niet koud.
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan? Op je rug mee naar buiten nemen??
Hoe maak je het buiten warm dan, als het koud is? Jij gaat een kampvuurtje maken wanneer je op de bus staat te wachten?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan? Op je rug mee naar buiten nemen??
Freaky shit, dat was bijna precies wat ze aan had. Ook met van die plooitjes..quote:
Shirt aan. Jas aan. Dan heb je het structureel warm.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe maak je het buiten warm dan, als het koud is? Jij gaat een kampvuurtje maken wanneer je op de bus staat te wachten?
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Shirt aan. Jas aan. Dan heb je het structureel warm.
Airco maakt het niet structureel koud en zorgt er eigenlijk voor dat je het op andere plekken alleen maar benauwder krijgt.
En een stijve nek als je hem aan laat staan naast je bed.
Winterjas, sjaal, pyamabroek onder je gewone broek, 2 paar sokken.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe maak je het buiten warm dan, als het koud is? Jij gaat een kampvuurtje maken wanneer je op de bus staat te wachten?
je vergeet je handschoenen en muts. Vaak genoeg bij Slavia in die outfit in het stadion gestaan. In Rusland was het trouwens amper genoeg om warm te blijven met -20 in Moskou. Brrrr.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Winterjas, sjaal, pyamabroek onder je gewone broek, 2 paar sokken..
Vond dat wel meevallen. Ben ondertussen wel wat gewend.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax - ADO Den Haag. De tyfus, wat was het koud toen. Drie paar sokken.
Je moet ook zingen, springen en mentalita tonen tijdens de wedstrijd. Dan heb je het niet koudquote:Op zondag 28 juni 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax - ADO Den Haag. De tyfus, wat was het koud toen. Drie paar sokken.
Valt best tegen als het echt koud is hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Je moet ook zingen, springen en mentalita tonen tijdens de wedstrijd. Dan heb je het niet koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |