Tukkerjoden, inderdaad.quote:
Inderdaad, als je uit Oss komt ben je voor TOP!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Tukkerjoden, inderdaad.![]()
Als Tukker ben je óf voor Twente, óf voor Heracles, afhankelijk voor waar je vandaan komt.![]()
Ajuquote:
Ja, support your locals, vind ik nog steeds één van de belangrijkste dingen in de supporterswereldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, als je uit Oss komt ben je voor TOP!!
Ja die motorfiets is deaudquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
MJ![]()
MJ kan verwijzen naar:
* MJ (motorfiets), een Duits historisch motorfietsmerk
* Manu Juvanta, een studentengezelligheidsvereniging aan de Erasmushogeschool Brussel
* Megajoule, een energie-eenheid die gelijk is aan een miljoen joule
* Midtjyske Jernbaner, een Deense spoorwegmaatschappij
"De wet van Kankerlul"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja, support your locals, vind ik nog steeds één van de belangrijkste dingen in de supporterswereld
Ik mag hem "Magic" noemen.quote:
Echte jood ?quote:
Helaas niet. KFCA sla ik ook over. Komende 4 weken zet ik al m'n geld in om van m'n schulden en rekeningen af te komen. En moet geld hebben voor FCG en hopelijk wordt Ajax ook een niet al te kostige Europese voorronde. Heb nog een teringzooi Flying Blue Miles van KLM, dus als het even gunstig wordt kan ik voor 120 EUR max naar elke uithoek van Europa Ajax achterna.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga nu eerst een dikke vette peuk reuken
Jij bent echt te laat geborenquote:
Tjah, van alle foto's in dit topic herken ik alleen Michael Jordon.quote:
Gastquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tjah, van alle foto's in dit topic herken ik alleen Michael Jordon.
Dat Michael Jackson dood is kan me eerlijk gezegt ook een reet roesten, ik ken geen 1 lied van hemKen hem alleen van die vieze praktijken
Denk dat veel van me leeftijd hetzelfde hebben hoor?quote:
Seztenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk dat veel van me leeftijd hetzelfde hebben hoor?
Ik mag toch hopen van nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk dat veel van me leeftijd hetzelfde hebben hoor?
Ik ken ook wel liedjes van The Beatlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet
Ik heb The Beatles ook nooit meegemaakt maar alsnog ken ik wel wat liedjes van ze.
Oohja die wel. Rolling Stones is 14.gifquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:07 schreef Breach het volgende:
Mick Jagger kende je trouwens toch wel? Of ook niet Robinhoo?
Niet van titel, als ik het hoor misschien wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Suijk het volgende:
Je kent serieus geen liedjes van Michael Jackson?
Paint It Blackquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja die wel. Rolling Stones is 14.gif
quote:
Painted ? Het is Paint itquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Painted Black
Ik stond daar schijnbaar als kind van 3 al op te springen. En bij de eerste klanken van dat nummer, schiet het kippenvel alweer van mn kruin naar mn tenen.
*Check. Typte te snelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Painted ? Het is Paint it
maja, ze zijn erg goed dat zeker
Billy Jean, Thriller, Bad, Smooth Criminal, Heal the world zegt je echt allemaal niets?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet van titel, als ik het hoor misschien wel.
wat een held was dit zeg, dat die ik nog heb mogen aanschouwenquote:
tour of dutyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Paint It Black
Ik stond daar schijnbaar als kind van 3 al op te springen. En bij de eerste klanken van dat nummer, schiet het kippenvel alweer van mn kruin naar mn tenen.
Zal het even intypen op youtube, want nu zegt het me helemaal niks inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Billy Jean, Thriller, Bad, Smooth Criminal, Heal the world zegt je echt allemaal niets?
Ik probeer echt al jaren aan die serie te komen (nooit gezien nl.). Maar kan hem nergens op dvd vinden (in de winkels en bol.com).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |