EN.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef Blawh het volgende:
OP.
Deze is er nog maar paar maanden.quote:
Dan nog!quote:
Hools ( die andere SC ) zit op #1900 ofzoquote:
Heb jij ze wel op een rijtje?quote:
Sta je weer bovenaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Bruce kan straks wel weer een lijstje maken.
Als ik top 20 sta, is het hoog. Voor een krat bier dat jij hoger staat.quote:
Ik ben overalquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
BIOOOOOOOOOOOOOOOOO
watdoe jij hier?!?
Durf je de weddenschap niet aan? En zo jawel, kom je em halen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik top 20 sta, is het hoog. Voor een krat bier dat jij hoger staat.
Jij de New Balance tussen een Air Max collectie. Dat hoort nietquote:
Nee, New Balance als pareltje tussen de lelijke AM'squote:Op donderdag 25 juni 2009 21:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij de New Balance tussen een Air Max collectie. Dat hoort niet
Je hebt zeker Kakkerlakken. Dat is wat je bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, New Balance als pareltje tussen de lelijke AM's
Ik heb ze welquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt zeker Kakkerlakken. Dat is wat je bent![]()
Si. En Baconsquote:
300. Maar dan wel DS en alles compleet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
DQM's zijn nice!
Aardig prijsje voor moeten neerleggen?
Via Lacebag?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
300. Maar dan wel DS en alles compleet.
Nope, maatje van m'n broer wilde er vanaf. Dave Whites wil ik ook nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Via Lacebag?
Een van de weinige AM90's die ik zou willen hebben.
Homegrowns en Dave White's staan ook nog op de wanted list maar Dave Whites liever dan Homegrowns.
Ik heb maat 12 en 13quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wat dat betreft een klote maat.
Niet veel 8jes die te koop staan.
8.5 past ook nog wel voor AM's
Maar ik ga voorlopig even stoppen met schoenen.
Ik heb nu iets van 35 paar en dat vind ik wel genoeg.
Gisteren nog een nieuw paartje gekocht
Van de laatste paar aankopen heb ik er maar 2 bij een echte winkel gehaald.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb maat 12 en 13![]()
Altijd te krijgen, ook in shops
Haha, da's nog relatief 'weinig' wanneer je bij de gemiddelde collector thuis kijkt.quote:
Mwa inclusief beaters kom ik wel tot een paartje of 50quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haha, da's nog relatief 'weinig' wanneer je bij de gemiddelde collector thuis kijkt.
Bij mij staan ze tegen het plafond gestapeld![]()
Nee, geen pics.
Ik heb een paartje of 10 uit winkels. Paar Lights en 2 paar AM1's uit een sale.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van de laatste paar aankopen heb ik er maar 2 bij een echte winkel gehaald.
Zoek het nooit om te campen voor iets.
Aantrekken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
Wat moet je ermee echt. Ik heb een paar of 5, dat is voor mij meeeeer dan genoeg
Oke. Wat zijn de echte must-haves dan ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aantrekken.
Alhoewel sommige collectors ze ook echt DS willen houden.
Ik ben van het rocken niet van het stocken.
Joa, beatersquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mwa inclusief beaters kom ik wel tot een paartje of 50
Heb alleen gisteren mijn saucony's en laatst die nb 1500 x miro x 24kilates gehaald bij Patta.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een paartje of 10 uit winkels. Paar Lights en 2 paar AM1's uit een sale.
Ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke. Wat zijn de echte must-haves dan ?
clots vind ik echt pleurislelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joa, beaters![]()
Oh, en Clots moek nog hebben ooit. Maar er is momenteel een shitload fake in omloop en ik heb er eem geen geld voor. Net als voor HUFs die voor gemiddeld 1000 Euro van eigenaar wisselen
Voor de heb.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat.
[..]
clots vind ik echt pleurislelijk
Voorkeur? Weet ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat.
[..]
clots vind ik echt pleurislelijk
Wijndrinkers en oude rugtoeristen die ineens in dit topic verschijnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Suijk het volgende:
Gasten die cremes gebruiken, gasten met 35 schoenen, blousejes die openstaan, haargeltips...wtf gaat dit heen in de SC.
Ik draag nooit sokkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je ze rockt gewoon echt deze sokken dragen:
[ afbeelding ]
Rosédrinkers jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef toma het volgende:
[..]
Wijndrinkers en oude rugtoeristen die ineens in dit topic verschijnen.
Volgende week worden hier afspraken gemaakt voor meeting in een flikkerbos.
De mooiste sneakers voor mij zijn:quote:
Alleen wanneer ik werkschoenen aan heb of een pak. Sokken zijn kut.quote:
Is dat er al eens geweest ? Een VBL meeting?quote:
Waar gebruik jij je sokken dan allemaal voor?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarvoor je ze gebruikt.
Die is er elk jaar maar volgens mij steeds minder man.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is dat er al eens geweest ? Een VBL meeting?
Al meerdere.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, zeker al die afmelding op de dag zelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is er elk jaar maar volgens mij steeds minder man.
uit het hoofd 11 intotaal. Ben er bij twee geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kwam daar een HOOLS kliekje? Of ook 'normale' users?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe gaat het er dan aan toe?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
uit het hoofd 11 intotaal. Ben er bij twee geweest.
HOOLS is geen kliekje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef toma het volgende:
[..]
Kwam daar een HOOLS kliekje? Of ook 'normale' users?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoi ik ben grulez.
Hoi ik ben Bluezz.
....
....
....
....
....
....
Leuk hé FOK!
....
Ja gezellig.
....
....
Gewoon gezellig biertje/guinness drinken bij O'connells in Utreg.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
Hoi ik ben grulez.
Hoi ik ben Bluezz.
....
....
....
....
....
....
Leuk hé FOK!
....
Ja gezellig.
....
....
Ik heb in mijn broek gescheten
quote:
Nee hoor, het was heel wisselend maar de laatsten waren best druk. Was ook geen kliekje. Kwam van alles, bv. Digger en Beschouw, niet echt Hools-types. Zelfs Dr. Daggla heb ik er een keer ontmoet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bouwvak? Of toch de 11e?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
Wij gaan met paar Tukkers meetenPotje voetballen
Ik dacht dat de laatste helemaal niet druk was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het was heel wisselend maar de laatsten waren best druk. Was ook geen kliekje. Kwam van alles, bv. Digger en Beschouw, niet echt Hools-types. Zelfs Dr. Daggla heb ik er een keer ontmoet.
Ik was niet eens altijd de enige nicht, raptorix was er ook een keer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Iedereen mag om de beurt met SCH naar de wc.
Raptorix woont bij mij in de straatquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was niet eens altijd de enige nicht, raptorix was er ook een keer.
En golfer is er altijd
Maar sjimz nooit![]()
Weet ik niet, ben ook niet altijd geweest, maar heb er nog wel meegemaakt met 20-30 man.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat de laatste helemaal niet druk was.
11e kun jij ook toch?quote:
Ik ben van 25 t/m 15 aug op vakantiequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bouwvak kan ik zeker, alles daarvoor is nog onbekend.
Ja, dat wist ik ook niet van te vorenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee.![]()
Op vakantie gaan als de eredivisie weer begonnen is?![]()
![]()
Augustus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Op vakantie gaan als de eredivisie weer begonnen is?![]()
![]()
Dan denk ik, had ik maar een tijdmachine...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben van 25 t/m 15 aug op vakantie
Agustusquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Augustus.![]()
za 1-8-2009 19:45u Heracles Almelo - AZ
zo 16-8-2009 14:30u Heracles Almelo - Feyenoord
zo 30-8-2009 16:30u Heracles Almelo - Ajax
Bij woonplaats staat De Achterhoekquote:
Waar gaat je familie heen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Robinhoo het volgende:
Of zou ik niet met me familie meegaan?
Hij was niet te verstaan ieg, dan kom je uit Twente of Limburgquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bij woonplaats staat De Achterhoek
Of vermeng jij dat ook alweer.
Zuid-Frankrijkquote:
Da's best ver, dan is 1 of 2 weekje(s) mee gaan ook niet echt een optie. Tenzij je terug kan vliegen.quote:
Hmm, dat is geen optie denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef Riro het volgende:
[..]
Da's best ver, dan is 1 of 2 weekje(s) mee gaan ook niet echt een optie. Tenzij je terug kan vliegen.
Je bent toch geen bouwvakker?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bouwvak kan ik zeker, alles daarvoor is nog onbekend.
Dat had ik ook zeker geen topper, maar kijkt wel lekker weg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent toch geen bouwvakker?.
Angels & Demons was wel ok - net als de vorige eigenlijk. Prima vermaak.
Morgen naar de Zoo van Antwerpen!.
Hij is ondertussen ook al 3x dood gegaan en nu is 'ie weer levend. Er komen met dit soort situaties zoveel roddels op gang dat je echt niet meer weet wat je moet geloven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Breach het volgende:
![]()
Wacko Jacko zou zelfmoord gepleegd hebben...
Edit: Check, Suijk was me voor.
Goed idee, die ga ik komende week maar eens kijken.quote:Op
donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Angels & Demons was wel ok - net als de vorige eigenlijk. Prima vermaak.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Dos37 het volgende:
Micheal Jackson is dood wordt nu gemeld, nu echt.
CNN iig nog niet..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Dos37 het volgende:
Micheal Jackson is dood wordt nu gemeld, nu echt.
Ik heb hem zelfs nog in de Kuip gezien als 5 of 6 jarig jochie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Suijk het volgende:
Oef, zou het zelfmoord zijn? Wat een nieuws...het grootste pop icoon uit mijn jeugd...
Nou, Elvis kan je tenminste nog look-a-liken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Prosac het volgende:
Dit is natuurlijk wel echt op Elvisiaanse wijze doodgaan he. Gewoon op wijze wat fans niet kunnen geloven, je eigen leven nemen.
Jacko gaat nog jarenlang overal gesignaleerd worden
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gesmssed&meta=&aq=f&oq=quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Een vriend in Praag gesmssed die helemaal fan is van MJ. Die zal geen oog meer dicht doen als 'ie dit nu nog leest.
Je stapt op het juiste moment binnen. Spanning alom!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Kopbal het volgende:
Goedenavond.
hehe, lekker boeien. Sowieso een kutwoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gesmssed&meta=&aq=f&oq=
Lekker dat tegenwoordig iedereen klakkeloos Wikipedia en Twitter overneemt als keiharde feiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Sky News meldt nu ook het overlijden
Hij heeft er echt fokking veel moeite voor moeten doen inderdaad. Maar, of hij dood is of niet. Die optredens gaan sowieso niet door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef toma het volgende:
Vind het wel sneu voor Den.
Maar verder kan het me weinig boeien. De Michael van 20 jaar geleden is al lang dood.
Gewoon door het te doen. Al helpt het wel als je er al contacten hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Kopbal het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om op kamers te gaan, in een hele andere stad.
Hoe hebben jullie toen de knoop doorgehakt?
Direct na het VWO weggegaan en in V5 al voor een kamer in Rotterdam en Amsterdam ingeschrevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Kopbal het volgende:
Die maat van mij had een kaartje voor 1 van de 4 concerten die sowieso al naar volgend jaar waren verplaatst. Die werd toen al helemaal gek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft er echt fokking veel moeite voor moeten doen inderdaad. Maar, of hij dood is of niet. Die optredens gaan sowieso niet door.
Nah ja, dit klinkt misschien als achteraf gelul. Maar toen dat bekend werd van die concerten, geloofde ik al niet dat ze ook uiteindelijk plaatst zouden vinden. Dat dat op deze manier zou gebeuren, had niemand verwacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die maat van mij had een kaartje voor 1 van de 4 concerten die sowieso al naar volgend jaar waren verplaatst. Die werd toen al helemaal gek.
In mijn geval woont iedereen die ik ken hier. Het merendeel van mijn vrienden werkt al, een klein gedeelte studeert. Ik zal het eens wat verder uitleggen:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon door het te doen. Al helpt het wel als je er al contacten hebt.
Hmm, in het geval je aan een nieuwe studie gaat beginnen is de stap een stuk makkelijker natuurlijk. Iedereen is nieuw, dus is de drempel om elkaar te leren kennen voor iedereen even hoog. In de dingen die je hier post kom je niet over als een contactgestoord persoon ofzo, ja ok, je bent voor Feyenoord. Maar zonder gein, die andere factoren zijn dus positief.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In mijn geval woont iedereen die ik ken hier. Het merendeel van mijn vrienden werkt al, een klein gedeelte studeert. Ik zal het eens wat verder uitleggen:
Ik doen nu 2 jaar HBO-rechten (ja ik weet het), nu had ik er het eerste jaar wel plezier in maar merkte ik dat ik een aantal vakken echt doodsaai vond. Ook helpt het niet echt dat ik op 20 minuten van mijn school woon en nog bij mijn ouders. Na dit jaar mijn P te hebben gehaald (in het 2e jaar dus) ben ik er eigenlijk achter gekomen dat ik een groot gedeelte van de vakken heel erg kut vind, en een deel heel erg leuk.
Na veel nadenken en een gesprek met een SLB'er kwam er eigenlijk uit dat ik geen zin meer had in het voortzetten van de studie. Nu gaat mijn voorkeur sterk uit naar sociaal juridische dienstverlening omdat ik eigenlijk vrij zeker weet dat daar meer mijn interesses liggen.
Om in ieder geval tot op het bot gemotiveerd te zijn om een studie te doen denk ik, en weet ik eigenlijk ook dat ik daarvoor het beste op kamers kan gaan. Ook om mezelf, ik heb het wel een beetje gehad thuis en wil het 'echte' leven in stappen zeg maar. Maar aan de andere kant vind ik het wel moeilijk om alles maar te laten hier wat het is en eigenlijk een nieuw leven te beginnen.
Een flinke lap tekst voor een SC-topic, ik weet het. Maar ik moest het even van me afschrijven.
Ik heb een half jaar stage gelopen in een andere regio en heb toen bij een ander gezin in de kost gezeten. Zij hadden hun eigen zeilschool plus slaapaccommodatie en die heb ik gedurende een paar maanden compleet voor mijzelf gehad. Kon elke nacht in een ander bed als ik wilde, tv kamer helemaal voor mijzelf, inclusief bar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, in het geval je aan een nieuwe studie gaat beginnen is de stap een stuk makkelijker natuurlijk. Iedereen is nieuw, dus is de drempel om elkaar te leren kennen voor iedereen even hoog. In de dingen die je hier post kom je niet over als een contactgestoord persoon ofzo, ja ok, je bent voor Feyenoord. Maar zonder gein, die andere factoren zijn dus positief.
Dat is ook exact de afweging die ik nu aan het maken ben. Vrij lastig. Al neig ik meer naar het op kamers gaan, maar dat had je al gemerkt.quote:IK had het er echter moeilijk mee dat ik maar heel weinig van mn echte (veel al werkende) vrienden niet meer vaak zag (alleen tijdens uitgaan op zaterdag omdat ik zondag bijna altijd Ajax had). Dat is iets wat je tegen elkaar moet afwegen.
Ik was 22.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef Kopbal het volgende:
Jullie waren er vroeg bij dus, lijkt me ook wel een voordeel inderdaad.
Ach, ik ben zelf 20... goeie leeftijd.
Als heel klein kind luisterde ik altijd naar zijn nummers. Op latere leeftijd luisterde ik ook niet veel meer naar zijn muziek, maar imo was/is het gewoon een held. Thriller was een geweldig album! Zonde dat hij op relatief jonge leeftijd is gestorven. Maar de man stond ook onder enorm veel stress.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Prosac het volgende:
ik ben geen fan, kan wel veel van zijn nummer waarderen. Besef wel dat dit weer een dood is met flinke impact.. anders dan Martin Brosius of Farrah Fawcett
Ben zijn discografie maar eens aan het binnenhalen. Morgen maar weer eens wat muziek opzetten. En dan postuum toch groot fan worden. Net als heel veel Elvis fans.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als heel klein kind luisterde ik altijd naar zijn nummers. Op latere leeftijd luisterde ik ook niet veel meer naar zijn muziek, maar imo was/is het gewoon een held. Thriller was een geweldig album! Zonde dat hij op relatief jonge leeftijd is gestorven. Maar de man stond ook onder enorm veel stress.
Ik ben al sinds 23.00 ofzo allemaal nummers van hem aan het luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ben zijn discografie maar eens aan het binnenhalen. Morgen maar weer eens wat muziek opzetten. En dan postuum toch groot fan worden. Net als heel veel Elvis fans.
Dan maar een Londense derby meepakken.quote:
Ik ben op m'n 18e ook op mezelf gaan wonen, beste beslissing die ik tot nu toe in m'n leven heb gemaakt. Nieuwe vrienden maak je zo (hetzij via je studie, of anders via een sportclub oid waar je lid van kan worden) en daarna wil je nooit meer terug naar je ouders, believe me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Kopbal het volgende:
Een flinke lap tekst voor een SC-topic, ik weet het. Maar ik moest het even van me afschrijven.
Si!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben op m'n 18e ook op mezelf gaan wonen, beste beslissing die ik tot nu toe in m'n leven heb gemaakt. Nieuwe vrienden maak je zo (hetzij via je studie, of anders via een sportclub oid waar je lid van kan worden) en daarna wil je nooit meer terug naar je ouders, believe me.![]()
Ohja, Michael..RIP
Ik dacht dat echt een Bang & Olofsun merk was. Dus volgens mij is dat wel een prima merk. Mijn ouders hebben er thuis ook de dvd/stereoinstallatie van geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Prosac het volgende:
Iemand hier bekend met het merk Onkyo? Is dat kwalitatief wat?
Ik 21 en exact dezelfde situatie. Thuis gaat dat nu echt 1000x beter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was 22.
Paar jaartjes wat moeizaam nog geleefd met mijn ouders, dus dat is ook herkenbaar, maar nu is het weer als vanouds.
Ik heb mijn zinnen gezet op een A/V receiver met dvdspeler van het merk. Duurder dan een Phillips of Samsung, maar goedkoper dan Harman of Bose.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat echt een Bang & Olofsun merk was. Dus volgens mij is dat wel een prima merk. Mijn ouders hebben er thuis ook de dvd/stereoinstallatie van geloof ik.
Nah ja, prijs zegt nooit alles natuurlijk, maar dit lijkt mij een prima merk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen gezet op een A/V receiver met dvdspeler van het merk. Duurder dan een Phillips of Samsung, maar goedkoper dan Harman of Bose.
quote:Albumverkoop Michael Jackson shiet de lucht in
AMSTERDAM - Slechts enkele uren na zijn dood heeft de albumverkoop van Michael Jackson al een hoogtepunt bereikt. Michael verdient nu hij pas net dood is al het geld dat hij waarschijnlijk graag eerder had gezien.
Sinds het nieuws over zijn overlijden naar buiten is gekomen, kopen mensen massaal zijn muziek. Op muziekwebsite Amazon.com staan op de eerste 15 plaatsen alleenmaar Jackson albums, meldt Reuters.
Vooral zijn klassiekers doen het goed. Op de eerste plaats staat de jubileumversie van zijn grootste succesalbum Thriller. Andere versies van datzelfde album staan op plaats 12, 13 en 14.
Op de tweede plaats staat het album Off The Wall uit 1979, gevolgd door Bad uit 1987. Het laatste studio album dat Michael heeft uitgebracht, Invincible, staat 'slechts' op nummer 10.
Daar kunnen dan mooi al die gedupeerde fans van betaald worden die hun tickets terug vergoed moeten krijgen.quote:
Wat dacht je van Bad danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als heel klein kind luisterde ik altijd naar zijn nummers. Op latere leeftijd luisterde ik ook niet veel meer naar zijn muziek, maar imo was/is het gewoon een held. Thriller was een geweldig album! Zonde dat hij op relatief jonge leeftijd is gestorven. Maar de man stond ook onder enorm veel stress.
Hehe, die organisator kan dit gewoon de kop kosten he. Die kon geen verzekeraar vinden die het risico op afgelasting wilde dragen. Dus die mag nu zelf alle gemaakte kosten en het terugbetalen van de kaartjes ophoesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar kunnen dan mooi al die gedupeerde fans van betaald worden die hun tickets terug vergoed moeten krijgen.
Idd. En al die merchandising, huur van 50 avonden van die O2 arena, fucking hell...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, die organisator kan dit gewoon de kop kosten he. Die kon geen verzekeraar vinden die het risico op afgelasting wilde dragen. Dus die mag nu zelf alle gemaakte kosten en het terugbetalen van de kaartjes ophoesten.
Maar ja, het is ook wel dom van ze. Want ik heb er ook nooit in geloofd dat hij daar 50 keer zou gaan staan. De laatste keer dat je die man zag waren zelfs zn oren weggevreten. En dat stemmetje..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. En al die merchandising, huur van 50 avonden van die O2 arena, fucking hell...
Het wachten is natuurlijk nu gewoon op een ultimate cd/dvd box collectors edition met alle memorabele nummers en clips.quote:
Maakt toch niet uit, die nabestaanden brengen even een CD'tje en een DVD'tje uit en ze hebben het weer terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Blawh het volgende:
Hoeveel shit (schuld) heeft hij eigenlijk achter gelaten voor de nabestaanden?
Reken maar dat alleen vandaag al een recordbedrag aan royalties wordt binnengesleept.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Blawh het volgende:
True, die rechten gaan ook door naar de nabestaanden. Daar had ik even niet aan gedachten. En dan ook nog het geld van iedere keer dat een nummer op de radio wordt gedraaid.
Andere mensen overdrijven daarinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef RayMania het volgende:
Veel mensen beseffen nu waarschijnlijk pas hoe goed zijn muziek is.
Ja en veel echte fans wat voor debiel het eigenlijk was. Ik zat net even de 'mijlpalen' in zijn leven door te lezen. Maar damn, wat een freak was het toch ook zeg. Hoe erg het ook is voor alles en iedereen die hem lief heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef RayMania het volgende:
Zijn muziek is niet beter of slechter dan toen hij nog leefde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef RayMania het volgende:
He's dead, he's dead. You know it.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef denthemen het volgende:
Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven...
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
Voor mij was Jackson al jaren dood, hoe triest het ook is.
hier ook maar heb nu Thriller nog even opgezet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn muziek is niet beter of slechter dan toen hij nog leefde.
Maar voor het grootste gedeelte van de wereld niet, het feit dat hij een miljoen tickets heeft verkocht voor zijn show gaf al aan hoe populair hij nog isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krijg ik echt spontaan braakneigingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Cheater_07 het volgende:
Wat vreselijk wat vreselijk. Ik heb geen woorden... een deel van mij is met hem gestorven
Will always love and remember you Michael
Er zijn ongetwijfeld al fans die zelf hun leven willen nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben het wel met je eens hoor Den, voor velen was hij nog groot.
Maar de mania die nu rondom zijn dood is ontstaan, is echt zum kotsen.
Van posts als dit:
[..]
Krijg ik echt spontaan braakneigingen.
En die dat al hebben gedaan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld al fans die zelf hun leven willen nemen.
Geweldig inderdaad. Daarvoor had 'ie een behoorlijk goede band met McCartney, nam er zelfs een aantal nummers mee op (bijvoorbeeld The Girl is Mine, staat op Thriller).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Prosac het volgende:
Wel een geniaal figuur die MJ, lees net dat hij 50% van de rechten op Beatles songs had gekocht en daarmee pas echt rijk werd.
*bibber*quote:
Vertel, vertel, verteeeeeeellll...quote:
Nouquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen acne en Michael Jackson?
WHehehehehhee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kreeg een smsje over het feit dat MJ's as zal worden uitgestrooid in de zandbak zodat de kinderen eindelijk eens met hem kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Acne wacht tot de puberteit voor het op je gezicht komt..
Die kreeg ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kreeg een smsje over het feit dat MJ's as zal worden uitgestrooid in de zandbak zodat de kinderen eindelijk eens met hem kunnen spelen.
Nou moe... De keren dat ik er was, vond ik het altijd wel prima. En niet alleen hools mensen. Gewoon bier zuipen en over voetbal praten.quote:
op RTL volgens mij niet, tenminste ik zie het niet staan. Maar NOS zal ook wel wat beelden hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja?! VET!.
Op naar z'n 100ste,.
Wordt vanavond toch wel ergens herhaald?
Ik ben 1x geweest ergens in 2002. Met Keeper samen vanuit Amsterdam naar Utrecht geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou moe... De keren dat ik er was, vond ik het altijd wel prima. En niet alleen hools mensen. Gewoon bier zuipen en over voetbal praten.
Wat een vooruitgang voor de provinciequote:
Prullenbak checken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:52 schreef Riro het volgende:
Zit ik he-le-maal klaar om aflevering 19, 20, 21 en 22 van Prison Break (ja ik weet het, maar ik wil het toch af zien) te gaan kijken. Heb ik blijkbaar aflevering 19 per ongeluk verwijderd gister en kan ik gaan wachten tot ie weer klaar is.En dat schiet niet op (ETA 2d 03h
)
Watjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef RayMania het volgende:
Grote meetings zijn niks voor mij, maar één op één meeten is wel leuk.
Dat was ook mijn eerste en laatste keer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef RayMania het volgende:
Jouw één op één meet was inderdaad niet zo groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef RayMania het volgende:
Houniet - House 4 Uquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
Houniet kan je ff een linkje geven van je nieuwste mix?
Je had bij de UVT-meeting @ Nutshell moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste en laatste keer.
Ik had het niet over zulke smsjesquote:
Alles staat in z'n fotoboek. weet je dat voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
Houniet kan je ff een linkje geven van je nieuwste mix?
wat een vies mopje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Acne wacht tot de puberteit voor het op je gezicht komt..
Dit is veel leuker voor hem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alles staat in z'n fotoboek. weet je dat voor de volgende keer.
Kreeg dat smsje van een chick uit me klas. Niet zo'n grap sms.quote:
quote:
Ik wil er wel even naartoe komen rijdenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef sjimz het volgende:
Ow jammer, anders had je hier 4 sixpackjes van Amstel 1870 op kunnen halen.
Van mij mag je langskomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil er wel even naartoe komen rijden
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef sjimz het volgende:
Ow jammer, anders had je hier 4 sixpackjes van Amstel 1870 op kunnen halen.
I didn't expect thát answerquote:
Gewoon naar de supermarkt gaan man. 3 kratten bier halen eentje tactisch op/onder je karretje plaatsen en 9 vd 10 keer heeft de cassiere het niet door. Heb je toch 3 voor de prijs van 2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach, m'n broertje kan ik altijd bier van ritselen. Vroeger was ik juist degene die hem z'n biertjes regelde.
Ik drink het niet en we konden het op werk niet meer verkopen omdat hij als coderingsdatum Juni 2009 heeft.quote:
Inderdaad. Bier kun je lachend doordrinken na de houdbaarheidsdatum. Mits je het niet te gek maakt. Overigens is Amstel 1870 wel heel erg bitter geloof ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik drink het niet en we konden het op werk niet meer verkopen omdat hij als coderingsdatum Juni 2009 heeft.
Is wel gewoon nog goed drinkbaar.
Dat wordt zwartrijden naar Amsterdam morgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:54 schreef Riro het volgende:
Jullie morgen vanavond wel een biertje komen halen op mijn verjaardagspartijtje![]()
Je zegt niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:54 schreef Riro het volgende:
Jullie morgen vanavond wel een biertje komen halen op mijn verjaardagspartijtje![]()
En dan gewoon gaan bowlen of schaatsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zegt niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee!
Ga je ook naar DWV?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat wordt zwartrijden naar Amsterdam morgen
quote:MJ kan niet gecremeerd worden, hij bestaat namelijk voor 99% uit plastic. Ze gaan nu Lego van hem maken, kunnen kinderen met hem spelen
Mijn god.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:34 schreef Breach het volgende:
Toen ik trouwens met de bus naar huis ging zag ik in Tilburg bij iemand op zijn balkon een enorm spandoek met: RIP Michael, King of Pop
Vanavond feestje, morgen feestje, donderdag feestjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:34 schreef Robinhoo het volgende:
Heb zin in dit weekendDruk maar mooie feesten.
Gierige Tukkers of Tukkers met een grote neus..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Vanavond feestje, morgen feestje, donderdag feestje![]()
Wat zijn tukkerjoden?
Ooh dat was een grap voor Christaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Vanavond feestje, morgen feestje, donderdag feestje![]()
Wat zijn tukkerjoden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |