EN.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef Blawh het volgende:
OP.
Deze is er nog maar paar maanden.quote:
Dan nog!quote:
Hools ( die andere SC ) zit op #1900 ofzoquote:
Heb jij ze wel op een rijtje?quote:
Sta je weer bovenaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Bruce kan straks wel weer een lijstje maken.
Als ik top 20 sta, is het hoog. Voor een krat bier dat jij hoger staat.quote:
Ik ben overalquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
BIOOOOOOOOOOOOOOOOO
watdoe jij hier?!?
Durf je de weddenschap niet aan? En zo jawel, kom je em halen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik top 20 sta, is het hoog. Voor een krat bier dat jij hoger staat.
Jij de New Balance tussen een Air Max collectie. Dat hoort nietquote:
Nee, New Balance als pareltje tussen de lelijke AM'squote:Op donderdag 25 juni 2009 21:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij de New Balance tussen een Air Max collectie. Dat hoort niet
Je hebt zeker Kakkerlakken. Dat is wat je bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, New Balance als pareltje tussen de lelijke AM's
Ik heb ze welquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt zeker Kakkerlakken. Dat is wat je bent![]()
Si. En Baconsquote:
300. Maar dan wel DS en alles compleet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
DQM's zijn nice!
Aardig prijsje voor moeten neerleggen?
Via Lacebag?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
300. Maar dan wel DS en alles compleet.
Nope, maatje van m'n broer wilde er vanaf. Dave Whites wil ik ook nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Via Lacebag?
Een van de weinige AM90's die ik zou willen hebben.
Homegrowns en Dave White's staan ook nog op de wanted list maar Dave Whites liever dan Homegrowns.
Ik heb maat 12 en 13quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wat dat betreft een klote maat.
Niet veel 8jes die te koop staan.
8.5 past ook nog wel voor AM's
Maar ik ga voorlopig even stoppen met schoenen.
Ik heb nu iets van 35 paar en dat vind ik wel genoeg.
Gisteren nog een nieuw paartje gekocht
Van de laatste paar aankopen heb ik er maar 2 bij een echte winkel gehaald.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb maat 12 en 13![]()
Altijd te krijgen, ook in shops
Haha, da's nog relatief 'weinig' wanneer je bij de gemiddelde collector thuis kijkt.quote:
Mwa inclusief beaters kom ik wel tot een paartje of 50quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haha, da's nog relatief 'weinig' wanneer je bij de gemiddelde collector thuis kijkt.
Bij mij staan ze tegen het plafond gestapeld![]()
Nee, geen pics.
Ik heb een paartje of 10 uit winkels. Paar Lights en 2 paar AM1's uit een sale.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van de laatste paar aankopen heb ik er maar 2 bij een echte winkel gehaald.
Zoek het nooit om te campen voor iets.
Aantrekken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
Wat moet je ermee echt. Ik heb een paar of 5, dat is voor mij meeeeer dan genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |