quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij zegt toch stoer dat je me wilde fokken en dat dat 'overduidelijk weer prima is gelukt'?
Wie doet er dan stoer? En wie valt er dan door de mand als ze me een minuut later allemaal nare ziektes toewenst?
Kijk eens wat vaker naar jezelf.
Gaarne je banknopje ook loslaten. Dit uit respect.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Buh, wat is het warm, ik zit hier zo ongeveer naakt te fokken en nog is het warm.
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaring, anders mijn oprechte excuses.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Buh, wat is het warm, ik zit hier zo ongeveer naakt te fokken en nog is het warm.
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaren, anders mijn oprechte excuses.
Ik zit zelfs naakt achter mn pcquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaren, anders mijn oprechte excuses.
Maar wel warme drank met dit weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zit zelfs naakt achter mn pc
[ afbeelding ]
Fuck die posts. Foto's?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Goeie paint!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zit zelfs naakt achter mn pc
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |