quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
knuffelzacht
Nouk
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Puur uiterlijk: Carice van Houtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Als je 1 celeb zou mogen uitkiezen voor een een wilde nacht, wie zou het dan zijn en waarom?
En welke celeb als je een relatie zou willen?
I know dat we ze niet persoonlijk kennen, maar toch
Jij ook een knuffel dan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Grrrrrrrrr.
* kwaakvaak is beetje frustie vandaag
Gezellig, allemaal frusti's, zal wat worden met die murenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Grrrrrrrrr.
* kwaakvaak is beetje frustie vandaag
I like wackjobsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
Johnny Depp is een redelijke wackjob hoorIk zou geen relatie met Carice willen hebben. Volgens mij is ze best vreemd
Thnx, lees het nu pasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
OP knuffel voor mensen die chagerijnig zijn!
![]()
Zucht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
oi oi oi en ik ben zo blij, want het is bijna weekend en dat vieren wij!![]()
welke dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb eig geen 'sterren' waarmee ik het zou willen doen.. Hoogstens de wat bereikbare, maar dat zijn niet perse hele lekker dingen ofzo, maar daar kan ik wel gaan kwijlen
Ik vind wijn lekker, en ik vind verhalen over seriemoordenaars ook interessant, maar heb het vermoeden dat die interesse wat verder gaat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef Ripley het volgende:
I like wackjobsEn hij is ook geinteresserd in seriemoordenaars en wijn
Michael Wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm luisterde net Speechless van Michael Jackson en kreeg gewoon kippenvel
Kent iemand dat nummer?
weekend is goeeeeeeeeehoeeeeeeeed he!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm luisterde net Speechless van Michael Jackson en kreeg gewoon kippenvel
Kent iemand dat nummer?
Ik snap dat het groot nieuws is enzo, maar die kerel is voor mij al jaren niet interessant meer. Compleet doorgedraaid die gast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Feitosa het volgende:
Ik word echt helemaal steriel van dat MJ gezever op dit forum.
The freak died, so what.
Ik wil heel geen knuffel van jouquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
OP knuffel voor mensen die chagerijnig zijn!
![]()
Nou, ik lees er veel over en kijk veel docu's en zo (seriemoordenaars) en ik drink graag wijn, maar verder niet hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind wijn lekker, en ik vind verhalen over seriemoordenaars ook interessant, maar heb het vermoeden dat die interesse wat verder gaat?
Wilde nacht: teveel om op te noemen. Ben gewoon geil nu denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Als je 1 celeb zou mogen uitkiezen voor een een wilde nacht, wie zou het dan zijn en waarom?
En welke celeb als je een relatie zou willen?
I know dat we ze niet persoonlijk kennen, maar toch
Die gast is en blijft een icoon...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap dat het groot nieuws is enzo, maar die kerel is voor mij al jaren niet interessant meer. Compleet doorgedraaid die gast.
Ik heb een oude schoolfoto waar op ik op Jensen lijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wilde nacht: teveel om op te noemen. Ben gewoon geil nu denk ik![]()
Relatie:Jensen
Ackles
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die gast is en blijft een icoon...
KF is gewoon koning, klaar.
Dat zeker!quote:
Ja Megan is inderdaad nogal mager op de fotoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het maar 2 magere scharminkels op die foto's die er bij staan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die gast is en blijft een icoon...
Hij is gewoon koning, klaar.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gezellig, allemaal frusti's, zal wat worden met die muren
Ik ben prinsquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wilde nacht: teveel om op te noemen. Ben gewoon geil nu denk ik![]()
Relatie:Jensen
Ackles
![]()
![]()
zo een auto doet afbreuk aan je status.. Wil je geen dikke legacy ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben prinszonder wit paard alleen
A black Toyota Aygo will do I guess
Volgens mij is 'ie wel iets meer wacko dan datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Nou, ik lees er veel over en kijk veel docu's en zo (seriemoordenaars) en ik drink graag wijn, maar verder niet hoor
nee man, jij bent KF, jij bent alles wat je wilt dat je bent!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Na, auto's doen me helemaal niks eigenlijk
Ik ben vast homo ofzo
Kom ik toch uit bij de caberatiers..quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom ik toch uit bij de caberatiers..
Heb een keer echt goed staan glibberen bij Ronald Goedemondt
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die wel op hem vallen, maar niet op mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom ik toch uit bij de caberatiers..
Heb een keer echt goed staan glibberen bij Ronald Goedemondt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben choco prinszonder wit paard alleen
Ja, die zijn óók lekkerquote:
Ik zou best wel in een vette pooierbak willen rijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Na, auto's doen me helemaal niks eigenlijk
Ik ben vast homo ofzo
Nee Jensen Ackles, zo heet ie. Plofkop Jensen hahahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bedoel je nu die plofkop van een Jensen????
Wie is Ackles in godsnaam?
Kom jij knuffelen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik twijfel of ik een impulsieve actie ga doen. Maar als ik er lang over nadenk, dan is het niet meer impulsief.
Ik snap niet hoe mensen op jou kunnen vallen.. maarja kwestie van smaak, je hebt of je hebt het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die wel op hem vallen, maar niet op mij
Dat is 'ie nu toch al niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik twijfel of ik een impulsieve actie ga doen. Maar als ik er lang over nadenk, dan is het niet meer impulsief.
Ik bedoelde die opmerking niet serieus hoor lieve Cuequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen op jou kunnen vallen.. maarja kwestie van smaak, je hebt of je hebt het niet
ik welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik bedoelde die opmerking niet serieus hoor lieve Cue
Plagen is zoentjes vragen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap niet hoe mensen op jou kunnen vallen.. maarja kwestie van smaak, je hebt of je hebt het niet
Jij gladde rakker jij...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Hmm je hebt wel een beetje gelijk
Had het er laatst met mijn zussie over en die vroeg zich ook af "Hoe naďv zijn die meiden allemaal wel niet dat ze op je vallen met je standaard gladde praatjes?! "
Babes & Hunksquote:
Er staan al meer foto's van vrouwen in dit topic dan van mannen en Feitosa vroeg om beeldmateriaal.quote:
wat heb je nou gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
Nou, de 'impulsieve' actie is uitgevoerd. Jeuj.
Je hebt 'm gesmst?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
Nou, de 'impulsieve' actie is uitgevoerd. Jeuj.
ik zag een man meer nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er staan al meer foto's van vrouwen in dit topic dan van mannen en Feitosa vroeg om beeldmateriaal.
Ik val zo niet op gladjakkersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Hmm je hebt wel een beetje gelijk
Had het er laatst met mijn zussie over en die vroeg zich ook af "Hoe naďv zijn die meiden allemaal wel niet dat ze op je vallen met je standaard gladde praatjes?! "
Daar denkt mijn muur iets anders overquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Hadden die maar geen muur moeten worden
Maar goed minibreak zit er weer op Aan de slag maar weer Telefoon terug op standje ipod en doen wat ik wel goed kan Code schrijven
"Die seks van gisteravond was echt PRUT"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ff iemand iets verteld wat ik ff kwijt moest.
Ok, goed zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo dat was echt enorm grappig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Die seks van gisteravond was echt PRUT"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik ben eigenlijk heel verlegenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val zo niet op gladjakkersVeel liever een beetje verlegen man
Je moet gewoon niet fokken op je werk kerel!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
Mogen die plaatjes aub in een spoiler ivm werk?
Nummer 2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
We zijn dan niet voor niks pro impulsieve actiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet fokken op je werk kerel!
Niet op gladjakkers, wel op fout. En ik heb een zwak voor nerds.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val zo niet op gladjakkersVeel liever een beetje verlegen man
alweer of nog steeds?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
Beiden Alle 3 zou ik ze niet in de categorie verlegen man stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kan niet meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ikheb even iets over PP (iom Murm) in de OP gezet, commentaar etc opmerkingen hier of via PM.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beiden zou ik ze niet in de categorie verlegen man stoppen
wie zijn de niet leuke mensen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
Hmm er komen wel leuke mensen op de ParkPop meet
Ik sla vrouwen en draag soms een bril!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet op gladjakkers, wel op fout. En ik heb een zwak voor nerds.
Netjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
Maandag lekker vrij voor elkaar gekregen zo last minute
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zijn dan niet voor niks pro impulsieve acties
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het maar 2 magere scharminkels op die foto's die er bij staan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jaAl; is die megan veel erger
Tja ik vind dat gewoon erg dun.. al snap ik wel dat je het mooi vind.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
Mag ik dan nu van jullie beide een fotootje zien?
Er zit niemand tussen die ik niet zou willen meeten eigenlijkquote:
Ja, ik zal wel met flink wat bier in de trein naar huis gaan na PP dus dit moest wel. Anders was ik een vaatdoekje op kantoorquote:
Het zijn er 3quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beiden Alle 3 zou ik ze niet in de categorie verlegen man stoppen
Gedver, dus jij wil mij zien?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zit niemand tussen die ik niet zou willen meeten eigenlijk
En vond het ook leuk om jou in het echt te zien in het Vondelpark![]()
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kans zit er zeker in jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Ja, ik zal wel met flink wat bier in de trein naar huis gaan na PP dus dit moest wel. Anders was ik een vaatdoekje op kantoor
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gedver, dus jij wil mij zien?!
Mja, die eerste foto heeft ze wel een echte bony ass hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent een vrouw..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebben(mag hopen dat dat ook aan de foto ligt)
Op deze foto's is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jouw hoofd aub?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebben(mag hopen dat dat ook aan de foto ligt)
Met dat commentaar ben ik het wel eens ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op deze foto's is het een ander verhaal
Ik onthoud mij van verder commentaar op![]()
![]()
na.
Eigen schuld, moet je maar niet alleen hints geven.quote:
leuk, ben ook wel nieuwsgierig of jij nog steeds een grote waffel hebt als je tegenover mij staatquote:
scarlett johanson en charlize theronquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die eerste foto heeft ze wel een echte bony ass hoor
Ik vind scarlett johanson wel mooi qua figuur. En salma hayek![]()
Boobies
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?quote:
haha hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leuk, ben ook wel nieuwsgierig of jij nog steeds een grote waffel hebt als je tegenover mij staat
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op deze foto's is het een ander verhaal
Ik onthoud mij van verder commentaar op![]()
![]()
na.
Zeker niet slechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
scarlett johanson en charlize theron![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voordat we mensen horen over photoshop en opmaken enzo.. kijk deze eens
[ afbeelding ]
nog steeds mooi![]()
Ik wou ongeveer precies hetzeflde zeggen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?
ging ook niet over het beledigen, maar idd de praatjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha hoezo dat nou weer?
Bedoel je praatjes? want die heb ik altijd...
Maar beledig nooit mensen dus
Idd. Zeg ook vaak genoeg als ik vrouwen wel mooi vind. Heb gister nog een mooie zweedse dame gepost in het topic en zeg dan ook dat ze kanpper is dan ik ben. Ik vind Scarlett en Charlize idd veel en veel mooier. Daar zit tenminste wat vorm en vlees aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?
Ik ben er zelf trouwens niet hoor zondagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ging ook niet over het beledigen, maar idd de praatjes
ben de kwaadste niet hoorZelf moet ik nog wel even kijken of ik naar PP ga of niet
wie zegt dat je dat niet bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
Gaat iemand Bar Rafaeli nog posten voordat ik het doe?
Hmm ook een mooie dame Belsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Adriana Lima blijft nummer 1 voor mij
[ afbeelding ]
Met haar wil ik wel een relatie. Ook braziliaans
u vraagt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker niet slechtal hou ik meer van donker haar
Wat voor'n accent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Maar in VondelPark had ik ook gewoon praatjes hoorhield me nog rustig omdat er constant iets over m'n accent gezegd werd
![]()
Ja, die is ook super. Monica Belucci ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
u vraagt...
wij draaien
[ afbeelding ]
ook meteen voor rip
leuk zo plaatjes kijken
maar die jury is wel eerlijk. en zou nooit zeggen tegen een goede zanger. jij kan niet zingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn eeuwenoude voorbeeld van idols: De jury hoeft niet te kunnen zingen om te beoordelen wat zij goede zang vinden
Licht plat Amsterdamsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat voor'n accent?
Gelukkig kun je bij mij m'n twentsche roots alleen horen als ik echt teveel op heb
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Adriana Lima blijft nummer 1 voor mij
[ afbeelding ]
Met haar wil ik wel een relatie. Ook braziliaans
Nee joh, portugese vrouwen zijn heel maar dan ook heel anders. Heb er bijna 2 jaar gewoond, trust mequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ook een mooie dame Bels
Ze lijkt een beetje Portugees eigenlijk
Klopt, maar ik geef dan ook mijn smaak hier weer : te dun..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
maar die jury is wel eerlijk. en zou nooit zeggen tegen een goede zanger. jij kan niet zingen.
ook al zingt diegene iets wat niet hun smaak is
Zonde als daar zo'n dekkleed overheen zou komen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee joh, portugese vrouwen zijn heel maar dan ook heel anders. Heb er bijna 2 jaar gewoond, trust me
Deze dame zou eerst het klooster in gaan. Kan je het voorstellen! Gekkewerk!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
u vraagt...
wij draaien
[ afbeelding ]
ook meteen voor rip
leuk zo plaatjes kijken
Ahh, tijdens je bezoek heb je de smaak te pakken gekregen voor braziliaanse schonen dusquote:
Nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zonde als daar zo'n dekkleed overheen zou komen ja
Bar Rafaeli is Iraeli:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=bar+rafaeli&gbv=2&aq=f&oq=
Geen zin om op mijn werk een high res plaatje te gaan linken
Ja, heb er alleen niet zo heeel veel gezien... dus ik ga gewoon een keer terugquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, tijdens je bezoek heb je de smaak te pakken gekregen voor braziliaanse schonen dus
14 februari 2010 begint carnavalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, heb er alleen niet zo heeel veel gezien... dus ik ga gewoon een keer terug
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zonde als daar zo'n dekkleed overheen zou komen ja
Bar Rafaeli is Iraeli:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=bar+rafaeli&gbv=2&aq=f&oq=
Geen zin om op mijn werk een high res plaatje te gaan linken
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
ik ga daar ook een keer heen denk ik
Volgens mij kan je daar neuken als een malleof zie ik dat helemaal verkeerd
?
I kid you not. Er zijn heel veel stellen in brazilie die gewoon een relatiestop hebben met carnaval. Mogen ze rondneuken en na carnaval is de relatie weer back on. En dan heb ik over redelijk wat van de populatiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leuk om je valentijn mee naar toe te nemen.. kan je gelijk op zoek naar een ander
Natuurlijk kan dat! Maar het hangt er vanaf wat voor souvernirs je mee naar huis wilt nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
?
Hoiquote:
Hmm geen HIV ofzo eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Maar het hangt er vanaf wat voor souvernirs je mee naar huis wilt nemen
Hoe kansloos is dat,neem dan geen relatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I kid you not. Er zijn heel veel stellen in brazilie die gewoon een relatiestop hebben met carnaval. Mogen ze rondneuken en na carnaval is de relatie weer back on. En dan heb ik over redelijk wat van de populatie
Hehe, eeehmmm... mannen kunnen dat ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, vrouwen kunnen gewoon ELKE dag seks hebben als ze willen en mannen niethoe oneerlijk is dat eigenlijk
?
The power of pussy
90% van de kick van een eenmalige sekspartner is dat ze 't 'vrijwillig' doet, en niet voor m'n geld...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je hier niet kan neuken als een malle! Gewoon die spaarpot omkeren!
dat kan je ook thuis. in lloret. cancun.. miami.. op hawai... lutjebroek... den haag....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
?
Vergeef je me m'n slechte garp?quote:
En waarom heb ik dan tóch geen seks?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, vrouwen kunnen gewoon ELKE dag seks hebben als ze willen en mannen niethoe oneerlijk is dat eigenlijk
?
The power of pussy
Te kieskeurig?quote:
Omdat je ook nooit durft af te sprekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom heb ik dan tóch geen seks?
Met sommige niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je ook nooit durft af te spreken
Ja, je ziet d'r leuk genoeg uit, genoeg fokkers die je zouden "geven". Post een paar semi-nude pics op de desbetreffende fora en je hebt in no time een schare fansquote:
Hoiiiquote:
als je daar beide tevreden mee bent.... en de rest van het jaar genoeg hebt aan elkaar...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kansloos is dat,neem dan geen relatie.
Ik hoef geen semi-nude pics te plaatsen om fans te hebben hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, je ziet d'r leuk genoeg uit, genoeg fokkers die je zouden "geven". Post een paar semi-nude pics op de desbetreffende fora en je hebt in no time een schare fans
kom dan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom heb ik dan tóch geen seks?
Wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ik hoef geen semi-nude pics te plaatsen om fans te hebben hoor.![]()
van sommige ben je gewoon bang dat ze psychisch echt niet in orde zijn, en je nooit meer thuis komtquote:
Bij KF durven ze het dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
van sommige ben je gewoon bang dat ze psychisch echt niet in orde zijn, en je nooit meer thuis komt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij KF durven ze het dus het zal wel meevallen
Wie weet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vergelijk je nu Venco met KF
KF is misschien soms vervelend, verder is het gewoon een vrolijke knul.. die erg vriendelijk over komt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij KF durven ze het dus het zal wel meevallen
nee zichzelf, maar of ie dat door hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vergelijk je nu Venco met KF
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
IK had nog geen foto van je gezien venco, maar je bent inderdaad knap
Ja blijkbaar, want hoe iemand hier reageert zal diegene in het echt ook doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
KF is misschien soms vervelend, verder is het gewoon een vrolijke knul.. die erg vriendelijk over komt...
labiel enzo, dat is pas eng. van die mensen die op een forum bv al helemaal kunnen gaan flippen...
jezus hoe kunnen die irl dan wel niet reageren
niet altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, want hoe iemand hier reageert zal diegene in het echt ook doen
Dat had ik je allang verteldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
IK had nog geen foto van je gezien venco, maar je bent inderdaad knap
Nee je zou voor de grap elke keer extreem overdreven reageren ... de lol!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ja blijkbaar, want hoe iemand hier reageert zal diegene in het echt ook doen
Jou visie, wil niet zeggen dat die klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
niet altijd.
maar iemand die snel flipt, die flipt snel. klaar
Krijg we weer rellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee je zou voor de grap elke keer extreem overdreven reageren ... de lol!
dat is een feit!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou visie, wil niet zeggen dat die klopt.
Ach verder dan dat ik toch maar zelfmoord zou moeten plegen komt ie nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Krijg we weer rellendoe maar niet
Ik ken je niet eens dus waarom zou het uitmaken hoe ik tegen jou of iemand anders reageer?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee je zou voor de grap elke keer extreem overdreven reageren ... de lol!
Ja, maar ik ben het vaak niet met je eens als het om vrouwen draaitquote:
Voor jou 6x megan fox, ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach verder dan dat ik toch maar zelfmoord zou moeten plegen komt ie niet
Ik heb 1 vriendinnetje van een ander forum gehad. Heeft erg kort geduurd, maar ze is in no time bij me ingetrokken en het heeft me daarna ongeveer een jaar gekost om echt van d'r af te komen. Waste of time...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef rival het volgende:
van sommige ben je gewoon bang dat ze psychisch echt niet in orde zijn, en je nooit meer thuis komt
Idd, ik heb altijd gelijk, jij nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben het vaak niet met je eens als het om vrouwen draait
Megan fox zou het ook wel wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor jou 6x megan fox, ik zou het wel weten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach verder dan dat ik toch maar zelfmoord zou moeten plegen komt ie niet
Ik heb een vriendje van fok gehad en daar heb ik anderhalf jaar of zo een leuke relatie mee gehad. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriendinnetje van een ander forum gehad. Heeft erg kort geduurd, maar ze is in no time bij me ingetrokken en het heeft me daarna ongeveer een jaar gekost om echt van d'r af te komen. Waste of time...
quote:
Ach ja, mensen eigen om niet verder te kijken dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje van fok gehad en daar heb ik anderhalf jaar of zo een leuke relatie mee gehad. Dat kan ook.
* pakt ALWEER de popcornquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens dus waarom zou het uitmaken hoe ik tegen jou of iemand anders reageer?
En jij denkt dat dat soort dingen zomaar is? Hmm ok..
Ik snap dat zij een uitzondering was hoor, maar het heeft nogal sporen achtergelaten. Ben ernstig getraumatiseerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een vriendje van fok gehad en daar heb ik anderhalf jaar of zo een leuke relatie mee gehad. Dat kan ook.
ik scoor puntenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1 voor toegeven van voorspelbaarheid
Ik heb weer zin om je voor de spiegel te zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja, mensen eigen om niet verder te kijken dan hun neus lang is.
quote:
Heb je 't nu over mij?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ach ja, mensen eigen om niet verder te kijken dan hun neus lang is.
dat soort meiden kan je ook op je werk tegen komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap dat zij een uitzondering was hoor, maar het heeft nogal sporen achtergelaten. Ben ernstig getraumatiseerd
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not gonna happen, heb wel wat beters te doen als met een aantal kanslozen rellen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om je voor de spiegel te zetten
Ik ben niet kansloos, wil je met mij rellen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not gonna happen, heb wel wat beters te doen als met een aantal kanslozen rellen.
aawwww.. zullen wij dan online de liefde bedrijven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Stopt serieus eens met dat gerel hier, dat is namelijk voor niemand leuk
quote:
Is blijkbaar nodig als je anders over bepaalde dingen denk maargoed ben het inmiddels na 7jaar wel gewend...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Tru dat. Sterker nog, heb een probleem gehad met een receptioniste hier die aan borderline bleek te lijden. Flink drama mee gehad, die ging toen ik d'r afwees me op alle mogelijke manier zwart zitten maken. Die heeft zelfs nog vakantiedagen in m'n lijst gezet die ik nooit gehad had.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef rival het volgende:
dat soort meiden kan je ook op je werk tegen komen
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, heb echt zin in het weekend als alles doorgaat wat ik hoop dat gaat gebeuren enzo
Nee wel knuffelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben niet kansloos, wil je met mij rellen?
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Hmm daar kan ik me soms ook wel aan storen ja, vooral hoe overdreven (en soms ook kinderachtig) er op gereageerd wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig als je anders over bepaalde dingen denk maargoed ben het inmiddels na 7jaar wel gewend...
Nou ja zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Damn, heb echt zin in het weekend als alles doorgaat wat ik hoop dat gaat gebeuren enzo
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me soms ook wel aan storen ja, vooral hoe overdreven (en soms ook kinderachtig) er op gereageerd wordt
Typisch een stelletje pestkoppen, maargoed misschien dat ik daarom ook wel zo fel reageer somsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me soms ook wel aan storen ja, vooral hoe overdreven (en soms ook kinderachtig) er op gereageerd wordt
Sorry maar mensen rellen doe ik nooit, dat vind ik best laag namelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat nou juist zoiets zegt
Ik heb dan ook geen punten van jou nodigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
+1 scherp!![]()
-1 gemeen![]()
voor jou dus ook geen punten
Moet ik nog even overleggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom jij nu ook naar PP? dat zou wel een gouden reden zijn om te gaan voor mij
Oh, ga je anders vechten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wie jij? Zou je hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond?
Ja hoor, ik zeg gewoon wat me op mijn hart ligt bij mensen die in mn buurt staanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie jij? Zou je hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond?
Wie zegt dat hij het over 'fysiek contact' heeftquote:
Ach ja, internet heldenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over 'fysiek contact' heeft?
Ik snap wel hoe Sedan denkthet is makkelijker voor sommige mensen om anoniem op een forum te lopen rellen.
De meeste zijn IRL te maken om dan hun bek open te trekken
Correct me if i'm wrong Sedan
Nee hoor, ik hou nog steeds van jou en iedereen hier, alleen soms gaat het gewoon even mis, dan raken ze een verkeerde snaar bij mij..quote:
Als er iemand loopt te etteren is het Sedan wel, dus ik vind niet dat 'ie echt veel recht van spreken heeft wat dat betreft...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef KudFokker het volgende:
Wie zegt dat hij het over 'fysiek contact' heeft?
Ik snap wel hoe Sedan denkthet is makkelijker voor sommige mensen om anoniem op een forum te lopen rellen.
De meeste zijn IRL te maken om dan hun bek open te trekken
Correct me if i'm wrong Sedan
Ik heb niet teruggelezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou nog steeds van jou en iedereen hier, alleen soms gaat het gewoon even mis, dan raken ze een verkeerde snaar bij mij..
Oh en dan ben ik de psychisch gestoorde hier!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou nog steeds van jou en iedereen hier, alleen soms gaat het gewoon even mis, dan raken ze een verkeerde snaar bij mij..
Je kan er ook op door blijven gaan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh en dan ben ik de psychisch gestoorde hier!![]()
Ik heb het hele gebeuren niet gevolgd, en ben ook niet van plan om het terug te lezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als er iemand loopt te etteren is het Sedan wel, dus ik vind niet dat 'ie echt veel recht van spreken heeft wat dat betreft...
Don't know.. je reacties hier zijn wel te lijp voor woorden, maar heey, dat is hier he.. daar kan ik niet aan aflezen hoe jij in het echt bentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh en dan ben ik de psychisch gestoorde hier!![]()
Live and let livequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als er iemand loopt te etteren is het Sedan wel, dus ik vind niet dat 'ie echt veel recht van spreken heeft wat dat betreft...
Dat zou ik van jou toch ook kunnen zeggen als het dingen zijn die niet in mijn straatje passen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Don't know.. je reacties hier zijn wel te lijp voor woorden, maar heey, dat is hier he.. daar kan ik niet aan aflezen hoe jij in het echt bent
En dat doe je dan ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou ik van jou toch ook kunnen zeggen als het dingen zijn die niet in mijn straatje passen...
Oh waar? Volgens mij begon Cue ermee hoor en verder heb ik alleen mezelf verdedigd.quote:
Ik wil je liefde nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad, en ten tweede daarvoor moet je bij snuit zijn die is homo. (Kijk snuit nu val ik je pas aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
Stelling:
De afmeting van je man / partner's penis is een rede om te stoppen met een relatie
niet mee eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
Stelling:
De afmeting van je man / partner's penis is een rede om te stoppen met een relatie
Misschien heeft Snuit wel heule krappe billetjes Sedan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad, en ten tweede daarvoor moet je bij snuit zijn die is homo. (Kijk snuit nu val ik je pas aan)
Ik ben nooit een piemel tegengekomen die een probleem vormdequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
Stelling:
Leuk dat jij het verdedigen noemt, maar het zijn iedere keer die trappen die je na blijft geven die mij steken en waar ik me aan irriteer.. Neem nu even deze quote.. Eerst begin je dat je alleen maar verdedigd, en daarna geef je nog even een trap. Vrij zinloos als je het mij vraagt, en alleen maar kwade reacties uitlokkend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh waar? Volgens mij begon Cue ermee hoor en verder heb ik alleen mezelf verdedigd.
Kijk dat jij nou boos wordt, tja dat is jou probleem, betekend niet at je je frustraties op mij hoeft te uiten
Heb bijna medelijden met je :aaiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nooit een piemel tegengekomen die een probleem vormde
Nooit gehad dat hij té groot of té klein was danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nooit een piemel tegengekomen die een probleem vormde
Nouja. Als 'ie 5cm lang is kun je mad skills hebben, maar dat schiet dan ook niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Jannuk het volgende:
niet mee eens
it's not the size that matters, it's how you use it
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad, en ten tweede daarvoor moet je bij snuit zijn die is homo. (Kijk snuit nu val ik je pas aan)
is dat aanvallen? shit ik zeg dan maar niks meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
5cm is te weinig, minimum was toch 7cm ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Als 'ie 5cm lang is kun je mad skills hebben, maar dat schiet dan ook niet op natuurlijk.
dat is dus het eerste dat er in je op kwam....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Kon zo snel niks beters verzinnenmaar geen zin in dat gezeur hier
Iemand anders een betere stelling dan?
2 keer met een man gezoend die echt een enorme piemel had, maar daar heb ik geen seks mee gehadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nooit gehad dat hij té groot of té klein was dan?
Waar het hoofd van vol isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat is dus het eerste dat er in je op kwam....
duidelijk
Ben nog niemand tegengekomen met 5 cmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
Nouja. Als 'ie 5cm lang is kun je mad skills hebben, maar dat schiet dan ook niet op natuurlijk.
Ik ben heul onzeker over de maat van mijn apparaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat is dus het eerste dat er in je op kwam....
duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |