Die kans zit er zeker in jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Ja, ik zal wel met flink wat bier in de trein naar huis gaan na PP dus dit moest wel. Anders was ik een vaatdoekje op kantoor
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gedver, dus jij wil mij zien?!
Mja, die eerste foto heeft ze wel een echte bony ass hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik dan nu van jullie beide een fotootje zien?
Je bent een vrouw..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebben(mag hopen dat dat ook aan de foto ligt)
Op deze foto's is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik dan nu van jullie beide een fotootje zien?
jouw hoofd aub?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebben(mag hopen dat dat ook aan de foto ligt)
Met dat commentaar ben ik het wel eens ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op deze foto's is het een ander verhaal
Ik onthoud mij van verder commentaar op![]()
![]()
na.
Eigen schuld, moet je maar niet alleen hints geven.quote:
leuk, ben ook wel nieuwsgierig of jij nog steeds een grote waffel hebt als je tegenover mij staatquote:
scarlett johanson en charlize theronquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die eerste foto heeft ze wel een echte bony ass hoor
Ik vind scarlett johanson wel mooi qua figuur. En salma hayek![]()
Boobies
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?quote:
haha hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leuk, ben ook wel nieuwsgierig of jij nog steeds een grote waffel hebt als je tegenover mij staat
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op deze foto's is het een ander verhaal
Ik onthoud mij van verder commentaar op![]()
![]()
na.
Zeker niet slechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
scarlett johanson en charlize theron![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voordat we mensen horen over photoshop en opmaken enzo.. kijk deze eens
[ afbeelding ]
nog steeds mooi![]()
Ik wou ongeveer precies hetzeflde zeggen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?
ging ook niet over het beledigen, maar idd de praatjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha hoezo dat nou weer?
Bedoel je praatjes? want die heb ik altijd...
Maar beledig nooit mensen dus
Idd. Zeg ook vaak genoeg als ik vrouwen wel mooi vind. Heb gister nog een mooie zweedse dame gepost in het topic en zeg dan ook dat ze kanpper is dan ik ben. Ik vind Scarlett en Charlize idd veel en veel mooier. Daar zit tenminste wat vorm en vlees aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?
Ik ben er zelf trouwens niet hoor zondagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ging ook niet over het beledigen, maar idd de praatjes
ben de kwaadste niet hoorZelf moet ik nog wel even kijken of ik naar PP ga of niet
wie zegt dat je dat niet bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
Gaat iemand Bar Rafaeli nog posten voordat ik het doe?
Hmm ook een mooie dame Belsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Adriana Lima blijft nummer 1 voor mij
[ afbeelding ]
Met haar wil ik wel een relatie. Ook braziliaans
u vraagt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker niet slechtal hou ik meer van donker haar
Wat voor'n accent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Maar in VondelPark had ik ook gewoon praatjes hoorhield me nog rustig omdat er constant iets over m'n accent gezegd werd
![]()
Ja, die is ook super. Monica Belucci ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
u vraagt...
wij draaien
[ afbeelding ]
ook meteen voor rip
leuk zo plaatjes kijken
maar die jury is wel eerlijk. en zou nooit zeggen tegen een goede zanger. jij kan niet zingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn eeuwenoude voorbeeld van idols: De jury hoeft niet te kunnen zingen om te beoordelen wat zij goede zang vinden
Licht plat Amsterdamsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat voor'n accent?
Gelukkig kun je bij mij m'n twentsche roots alleen horen als ik echt teveel op heb
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Adriana Lima blijft nummer 1 voor mij
[ afbeelding ]
Met haar wil ik wel een relatie. Ook braziliaans
Nee joh, portugese vrouwen zijn heel maar dan ook heel anders. Heb er bijna 2 jaar gewoond, trust mequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ook een mooie dame Bels
Ze lijkt een beetje Portugees eigenlijk
Klopt, maar ik geef dan ook mijn smaak hier weer : te dun..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
maar die jury is wel eerlijk. en zou nooit zeggen tegen een goede zanger. jij kan niet zingen.
ook al zingt diegene iets wat niet hun smaak is
Zonde als daar zo'n dekkleed overheen zou komen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee joh, portugese vrouwen zijn heel maar dan ook heel anders. Heb er bijna 2 jaar gewoond, trust me
Deze dame zou eerst het klooster in gaan. Kan je het voorstellen! Gekkewerk!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
u vraagt...
wij draaien
[ afbeelding ]
ook meteen voor rip
leuk zo plaatjes kijken
Ahh, tijdens je bezoek heb je de smaak te pakken gekregen voor braziliaanse schonen dusquote:
Nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zonde als daar zo'n dekkleed overheen zou komen ja
Bar Rafaeli is Iraeli:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=bar+rafaeli&gbv=2&aq=f&oq=
Geen zin om op mijn werk een high res plaatje te gaan linken
Ja, heb er alleen niet zo heeel veel gezien... dus ik ga gewoon een keer terugquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, tijdens je bezoek heb je de smaak te pakken gekregen voor braziliaanse schonen dus
14 februari 2010 begint carnavalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, heb er alleen niet zo heeel veel gezien... dus ik ga gewoon een keer terug
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zonde als daar zo'n dekkleed overheen zou komen ja
Bar Rafaeli is Iraeli:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=bar+rafaeli&gbv=2&aq=f&oq=
Geen zin om op mijn werk een high res plaatje te gaan linken
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
ik ga daar ook een keer heen denk ik
Volgens mij kan je daar neuken als een malleof zie ik dat helemaal verkeerd
?
I kid you not. Er zijn heel veel stellen in brazilie die gewoon een relatiestop hebben met carnaval. Mogen ze rondneuken en na carnaval is de relatie weer back on. En dan heb ik over redelijk wat van de populatiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leuk om je valentijn mee naar toe te nemen.. kan je gelijk op zoek naar een ander
Natuurlijk kan dat! Maar het hangt er vanaf wat voor souvernirs je mee naar huis wilt nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
ik ga daar ook een keer heen denk ik
Volgens mij kan je daar neuken als een malleof zie ik dat helemaal verkeerd
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |