Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik dan nu van jullie beide een fotootje zien?
Die eerste!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kans zit er zeker in jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Ja, ik zal wel met flink wat bier in de trein naar huis gaan na PP dus dit moest wel. Anders was ik een vaatdoekje op kantoor
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gedver, dus jij wil mij zien?!
Mja, die eerste foto heeft ze wel een echte bony ass hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent een vrouw..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebben(mag hopen dat dat ook aan de foto ligt)
Op deze foto's is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jouw hoofd aub?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebben(mag hopen dat dat ook aan de foto ligt)
Met dat commentaar ben ik het wel eens ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op deze foto's is het een ander verhaal
Ik onthoud mij van verder commentaar op![]()
![]()
na.
Eigen schuld, moet je maar niet alleen hints geven.quote:
leuk, ben ook wel nieuwsgierig of jij nog steeds een grote waffel hebt als je tegenover mij staatquote:
scarlett johanson en charlize theronquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die eerste foto heeft ze wel een echte bony ass hoor
Ik vind scarlett johanson wel mooi qua figuur. En salma hayek![]()
Boobies
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?quote:
haha hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leuk, ben ook wel nieuwsgierig of jij nog steeds een grote waffel hebt als je tegenover mij staat
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op deze foto's is het een ander verhaal
Ik onthoud mij van verder commentaar op![]()
![]()
na.
Zeker niet slechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
scarlett johanson en charlize theron![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voordat we mensen horen over photoshop en opmaken enzo.. kijk deze eens
[ afbeelding ]
nog steeds mooi![]()
Ik wou ongeveer precies hetzeflde zeggen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?
ging ook niet over het beledigen, maar idd de praatjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha hoezo dat nou weer?
Bedoel je praatjes? want die heb ik altijd...
Maar beledig nooit mensen dus
Idd. Zeg ook vaak genoeg als ik vrouwen wel mooi vind. Heb gister nog een mooie zweedse dame gepost in het topic en zeg dan ook dat ze kanpper is dan ik ben. Ik vind Scarlett en Charlize idd veel en veel mooier. Daar zit tenminste wat vorm en vlees aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin: iemand mag toch wel niet jouw smaak van mooi zijn, ook als je zelf (zoals ik, geen idee hoe de andere dames er uit zien) niet beeldschoon bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |