Ja hoor, ik zeg gewoon wat me op mijn hart ligt bij mensen die in mn buurt staanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie jij? Zou je hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond?
Wie zegt dat hij het over 'fysiek contact' heeftquote:
Ach ja, internet heldenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over 'fysiek contact' heeft?
Ik snap wel hoe Sedan denkthet is makkelijker voor sommige mensen om anoniem op een forum te lopen rellen.
De meeste zijn IRL te maken om dan hun bek open te trekken
Correct me if i'm wrong Sedan
Nee hoor, ik hou nog steeds van jou en iedereen hier, alleen soms gaat het gewoon even mis, dan raken ze een verkeerde snaar bij mij..quote:
Als er iemand loopt te etteren is het Sedan wel, dus ik vind niet dat 'ie echt veel recht van spreken heeft wat dat betreft...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef KudFokker het volgende:
Wie zegt dat hij het over 'fysiek contact' heeft?
Ik snap wel hoe Sedan denkthet is makkelijker voor sommige mensen om anoniem op een forum te lopen rellen.
De meeste zijn IRL te maken om dan hun bek open te trekken
Correct me if i'm wrong Sedan
Ik heb niet teruggelezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou nog steeds van jou en iedereen hier, alleen soms gaat het gewoon even mis, dan raken ze een verkeerde snaar bij mij..
Oh en dan ben ik de psychisch gestoorde hier!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou nog steeds van jou en iedereen hier, alleen soms gaat het gewoon even mis, dan raken ze een verkeerde snaar bij mij..
Je kan er ook op door blijven gaan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh en dan ben ik de psychisch gestoorde hier!![]()
Ik heb het hele gebeuren niet gevolgd, en ben ook niet van plan om het terug te lezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als er iemand loopt te etteren is het Sedan wel, dus ik vind niet dat 'ie echt veel recht van spreken heeft wat dat betreft...
Don't know.. je reacties hier zijn wel te lijp voor woorden, maar heey, dat is hier he.. daar kan ik niet aan aflezen hoe jij in het echt bentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh en dan ben ik de psychisch gestoorde hier!![]()
Live and let livequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als er iemand loopt te etteren is het Sedan wel, dus ik vind niet dat 'ie echt veel recht van spreken heeft wat dat betreft...
Dat zou ik van jou toch ook kunnen zeggen als het dingen zijn die niet in mijn straatje passen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Don't know.. je reacties hier zijn wel te lijp voor woorden, maar heey, dat is hier he.. daar kan ik niet aan aflezen hoe jij in het echt bent
En dat doe je dan ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou ik van jou toch ook kunnen zeggen als het dingen zijn die niet in mijn straatje passen...
Oh waar? Volgens mij begon Cue ermee hoor en verder heb ik alleen mezelf verdedigd.quote:
Ik wil je liefde nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |