Die hebben we al eens gehad, en ten tweede daarvoor moet je bij snuit zijn die is homo. (Kijk snuit nu val ik je pas aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
Stelling:
De afmeting van je man / partner's penis is een rede om te stoppen met een relatie
niet mee eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
Stelling:
De afmeting van je man / partner's penis is een rede om te stoppen met een relatie
Misschien heeft Snuit wel heule krappe billetjes Sedan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad, en ten tweede daarvoor moet je bij snuit zijn die is homo. (Kijk snuit nu val ik je pas aan)
Ik ben nooit een piemel tegengekomen die een probleem vormdequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
Stelling:
Leuk dat jij het verdedigen noemt, maar het zijn iedere keer die trappen die je na blijft geven die mij steken en waar ik me aan irriteer.. Neem nu even deze quote.. Eerst begin je dat je alleen maar verdedigd, en daarna geef je nog even een trap. Vrij zinloos als je het mij vraagt, en alleen maar kwade reacties uitlokkend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh waar? Volgens mij begon Cue ermee hoor en verder heb ik alleen mezelf verdedigd.
Kijk dat jij nou boos wordt, tja dat is jou probleem, betekend niet at je je frustraties op mij hoeft te uiten
Heb bijna medelijden met je :aaiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nooit een piemel tegengekomen die een probleem vormde
Nooit gehad dat hij té groot of té klein was danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nooit een piemel tegengekomen die een probleem vormde
Nouja. Als 'ie 5cm lang is kun je mad skills hebben, maar dat schiet dan ook niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Jannuk het volgende:
niet mee eens
it's not the size that matters, it's how you use it
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad, en ten tweede daarvoor moet je bij snuit zijn die is homo. (Kijk snuit nu val ik je pas aan)
is dat aanvallen? shit ik zeg dan maar niks meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
5cm is te weinig, minimum was toch 7cm ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Als 'ie 5cm lang is kun je mad skills hebben, maar dat schiet dan ook niet op natuurlijk.
dat is dus het eerste dat er in je op kwam....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Kon zo snel niks beters verzinnenmaar geen zin in dat gezeur hier
Iemand anders een betere stelling dan?
2 keer met een man gezoend die echt een enorme piemel had, maar daar heb ik geen seks mee gehadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nooit gehad dat hij té groot of té klein was dan?
Waar het hoofd van vol isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat is dus het eerste dat er in je op kwam....
duidelijk
Ben nog niemand tegengekomen met 5 cmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
Nouja. Als 'ie 5cm lang is kun je mad skills hebben, maar dat schiet dan ook niet op natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |