quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een iPhone 3GS en ik wil ermee spelen, mijn abonnement gaat echter pas 23-7 in en ik heb geen zin in dubbele kosten. Als ik mijn 3GS aanzet en wil synchroniseren met iTunes vraagt hij om een simkaart. Kan ik nu al de T-Mobile kaart met de bijbehorende pincode gebruiken? Of ga ik dan al meteen betalen?
Ik heb geen flauw idee. Vraag het T-mobile anders gewoonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds geen echt bevredigend antwoord gekregen.
[..]
klikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds geen echt bevredigend antwoord gekregen.
[..]
Het is belachelijk duur! Een simlockvrije iPhone kost in België 575 en hier heb je en een abo en dan betaal je nog 420 euroquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef elcastel het volgende:
Is dit een goeie deal als T-mobile geen optie is : http://www.phoneshop.nl/A136T10606D24N1O462O419O575/ ?? Ik vind het een hoop geld voor een losse telefoon, maar ik wil best verlengen bij KPN en een 3G op marktplaats kost ook geld.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik doe weer gezellig hier mee
Met m'n hippe iPhone 2G
Synchroniseer emailaccounts wellicht? Onder het tabblad Info bij je iPhone 3GS (binnen iTunes)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Mijn ISP heeft geen IMAP, Planet Internet. Ik heb er al zo vaak over gebeld wanneer ze nou eindelijk die oude troep weggooien, maar ze willen niet overgaan.
Nu kan ik op een ander emailadres overstappen, maar dit account heb ik al 11 jaar, iedereen kent mijn adres, en dat is mij heel veel waard.
Die doet enkel settings, geen daadwerkelijke berichten (staat er ook bij).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Synchroniseer emailaccounts wellicht? Onder het tabblad Info bij je iPhone 3GS (binnen iTunes)
Maar als je geen moeite hebt met verlengen is dit toch de manier om een iPhone te bemachtigen ? Scheelt me 160¤ tov dat ding uit België, of kun je me uitleggen hoe ik het beter kan aanpakken ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is belachelijk duur! Een simlockvrije iPhone kost in België 575 en hier heb je en een abo en dan betaal je nog 420 euro
Moet ik dat zo maar even proberen...jammer, ik dacht dat er hier meer kennis was dan bij de gemiddelde helpdesk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Vraag het T-mobile anders gewoon
Nog nooit gehoord van simonly zeker? Je kunt het best doen hoor, maar als totaal prijs van je 1200 kwijt. Das best veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Maar als je geen moeite hebt met verlengen is dit toch de manier om een iPhone te bemachtigen ? Scheelt me 160¤ tov dat ding uit België, of kun je me uitleggen hoe ik het beter kan aanpakken ?
Dat is er ook maar dat betekend niet dat we elke vraag weten te beantwoorden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet ik dat zo maar even proberen...jammer, ik dacht dat er hier meer kennis was dan bij de gemiddelde helpdesk.
Planet Internet? Dat bestaat toch helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Mijn ISP heeft geen IMAP, Planet Internet. Ik heb er al zo vaak over gebeld wanneer ze nou eindelijk die oude troep weggooien, maar ze willen niet overgaan.
Nu kan ik op een ander emailadres overstappen, maar dit account heb ik al 11 jaar, iedereen kent mijn adres, en dat is mij heel veel waard.
Er er geen sim-only verlenging met meer dan ¤160 cashback te regelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Maar als je geen moeite hebt met verlengen is dit toch de manier om een iPhone te bemachtigen ? Scheelt me 160¤ tov dat ding uit België, of kun je me uitleggen hoe ik het beter kan aanpakken ?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Met iPhone naar je stervende broer.
Zo bereken ik dat nooit eigenlijk en nee, ik ken(de) simonly niet. Maar ik zie dat overstappen van KPN naar HI niet mogelijk is met nummerbehoud, ivm dezelfde provider ? Ik ga me hier wel even in verdiepen, want zoals jij het stelt heb ik een iPhone voor 575¤ en kan ik mijn maandelijkse kosten flink naar beneden trekken omdat dit soort abbo's een hoop geld schelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nog nooit gehoord van simonly zeker? Je kunt het best doen hoor, maar als totaal prijs van je 1200 kwijt. Das best veel.
Zoek het idd even uit. Volgens mijn berekeningen kun je in totaal voor 900 klaar zijn ipv 1200...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo bereken ik dat nooit eigenlijk en nee, ik ken(de) simonly niet. Maar ik zie dat overstappen van KPN naar HI niet mogelijk is met nummerbehoud, ivm dezelfde provider ? Ik ga me hier wel even in verdiepen, want zoals jij het stelt heb ik een iPhone voor 575¤ en kan ik mijn maandelijkse kosten flink naar beneden trekken omdat dit soort abbo's een hoop geld schelen.
Het switchen van email-adres is in mijn ogen het domste wat je in je hele leven kunt doen. Wat heb ik dat vroeger een hoop meegemaakt, men kon ergens een goedkope inbelprovider krijgen en ja hoor, ander emailadres. En dan iedereen die je kent mailen dat je nu niet "henk_en_joke@worldacces.nl" maar "joke_en_henk@wanadoo.nl" hebt. Wat een irritatie wekt dat op. Maandelijks kan ik het adresboek weer opschonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Planet Internet? Dat bestaat toch helemaal niet meer.
Enne, je kunt toch gwoon een gmail account aanmaken en iedereen uit je adresboek mailen dat dit je nieuwe adres is? Zo heb ik dat ook gedaan toen ik van hotmail naar gmail ging.
Echt, IMAP is 10.000x beter als je meerdere e-mail apparaten hebt.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet zie met al die abbo's. Als ik nu een simonly samenstel kom ik op dit : KPN Flexibel simonly 23.50 voor ¤ 13.95 320 min/sms daar komt nog 10¤ onbeperkt online bij en dan zit ik dus op ~25¤ p.m. Dat scheelt maandelijks slechts 6¤ met dat Phoneshop verhaal, dus ik zie het voordeel vooralsnog niet ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Er er geen sim-only verlenging met meer dan ¤160 cashback te regelen?
of gewoon een forward instellen op al je mail naar gmail toe, heb ik ook gedaan. Enige jammer is dat je geen "Reply to" adres kan instellen op de iPhone.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Planet Internet? Dat bestaat toch helemaal niet meer.
Enne, je kunt toch gwoon een gmail account aanmaken en iedereen uit je adresboek mailen dat dit je nieuwe adres is? Zo heb ik dat ook gedaan toen ik van hotmail naar gmail ging.
Echt, IMAP is 10.000x beter als je meerdere e-mail apparaten hebt.
Nou, volgens de T-mobile huppelkut moet ik toch echt tot volgende maand wachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is er ook maar dat betekend niet dat we elke vraag weten te beantwoorden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het switchen van email-adres is in mijn ogen het domste wat je in je hele leven kunt doen. Wat heb ik dat vroeger een hoop meegemaakt, men kon ergens een goedkope inbelprovider krijgen en ja hoor, ander emailadres. En dan iedereen die je kent mailen dat je nu niet "henk_en_joke@worldacces.nl" maar "joke_en_henk@wanadoo.nl" hebt. Wat een irritatie wekt dat op. Maandelijks kan ik het adresboek weer opschonen.
Verder staat een GMail account niet professioneel. Als ik een freelancer iets door moet sturen en hij geef mij een gmail / hotmail / live emailadres neem ik hem niet serieus. Een account van een voorheen gerenommeerd internetprovider wel.
Mijn mening overigens.
Jailbreak dat ding gewoon en gooi er een oude simkaart in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, volgens de T-mobile huppelkut moet ik toch echt tot volgende maand wachten.![]()
Das klote ja. Dan heb je waarschijnlijk een backup adres opgegeven dat niet meer bestaat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens mijn oude GMail account uit de sloot gevist, gaat lekker.
Ik kan niet meer inloggen. Als ik een nieuw account maakt mijn oude naam zegt hij dat de username al bestaat. Wil ik vervolgens mijn password resetten lukt dat niet omdat deze account niet meer bestaat.
The f.
Ik vind "mail@voornaamachternaam.nl" voor een freelancer altijd staan alsof hij doet een enorm bedrijf te hebben. "voornaamachternaam@kpnmail.nl" staat heel wat professioneler.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:54 schreef Kremers het volgende:
[..]Dan kun je dus nooit van provider wisselen. Één van de grootste voordelen van gmail is dat deze provider onafhankelijk is.
En over professionaliteit: Dat hangt niet van de mailprovider af, maar van het gekozen alias. Als jij smackmyass@gmail.com neemt, tja, das niet echt pofessioneel nee
Mensen maken echt geen verschil tussen gmail en kpn.com adres hoor. Het enige wat wel zeer professioneel staat is als jij een mailadres hebt met jouw achternaam achter de @ of de naam van je bedrijf.
Maar goed, als jij liever met POP blijft klooien, be my guest
Ik heb maar contact opgenomen. We zien wel, in dit topic gaan we over de iPhone kletsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das klote ja. Dan heb je waarschijnlijk een backup adres opgegeven dat niet meer bestaat?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:44 schreef RHCPeter het volgende:
Bij welke site kun je een 3GS kopen simlockvrij die niet te duur is en wel te vertrouwen?
Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
God wat zijn die frontjes lelijk.
Ik snap nog steeds niet zo waarom iedereen een ander frontje wil en met Winterboard gaat lopen kloten. Ik vind juist die hele interface van de iPhone zo mooi.
je kan een gmail adres aanmaken, en dan je planetmail via pop3 in je gmail inbox laten komen en dan via imap op je iphone. Dan gaat je uitgaande mail wel via gmail maar dat merkt niemand...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Of Apple maakt in iTunes de optie om via Mail.app de mappen en berichten te synchroniseren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
of je kunt als zogenaamde professional ook gewoon je eigen domeinnaam nemen.
Dan heb je dus weer wat ik eerst zei, mensen die laten lijken dat ze groter zijn dan ze werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
of je kunt als zogenaamde professional ook gewoon je eigen domeinnaam nemen.
wit of zwart besteld, zwarte waren even niet uit te leveren tot de volgende batch, wit was nog wel uit te leveren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:30 schreef Jeeh het volgende:
Heb hem verdomme op de eerste dag besteld en nog steeds geen telefoontje gekregen![]()
Net met T-Mobile gebeld, maar die weet helemaal van niets en kan me niet helpen. Ik moet maar afwachten.
Maar als mensen hem later bestellen en eerder ontvangen gaat er toch iets verkeerd lijkt mij.
Ik heb in Winterboard alleen "Transparent Dock" aangevinkt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
God wat zijn die frontjes lelijk.
Ik snap nog steeds niet zo waarom iedereen een ander frontje wil en met Winterboard gaat lopen kloten. Ik vind juist die hele interface van de iPhone zo mooi.
Officieel: betalen voor veel apps.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef ufopiloot het volgende:
Is het installeren van allerlei apps nou gratis, of moet er overal voor betaald worden? Bijvoorbeeld voor de navigatie?
Een deel is gratis (best een groot deel) en voor een ander deel moet betaald worden. Voor apps als navigatie moet je uiteraard betalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef ufopiloot het volgende:
Is het installeren van allerlei apps nou gratis, of moet er overal voor betaald worden? Bijvoorbeeld voor de navigatie?
Krijg je dat dock er bij? Vind het er wel cool uit zienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb in Winterboard alleen "Transparent Dock" aangevinkt..
Denk dat ik nog een ander achtergrondje neem. Gewoon een zwarte met heel vaag het FCG logo erin.
Ow, en ik vind mijn houten case.
[ afbeelding ]
T39quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of Apple maakt in iTunes de optie om via Mail.app de mappen en berichten te synchroniseren.
Iets dat mijn Ericsson T39 uit 2001 wel kon. Heck, dat ding kon zelfs over bluetooth syncen en tetheren zonder extra software te moeten installeren. Ja ja, daar is mijn iPhone dan weer een beetje jaloers op. Tetheren over bluetooth kan met de iPhone sinds 3.0 gelukkig wel, welkom in 2001 zou ik zeggen.
[ afbeelding ]
Ik hou mijn T39 er nog wel even voor erbij, blijft de beste foon ooit. Technologisch zo een enorme voorsprong op de rest van de telefoons toen. Het OS is pas sinds de iPhone waardig opgevolgd.
Je kunt hem ook zonder dat dock bestellen bij de iPhoneclub shop, dan is hij iets "goedkoper".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Krijg je dat dock er bij? Vind het er wel cool uit zienAlleen die prijs...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Officieel: betalen voor veel apps.
Jailbraik: gecrackte applicaties mogelijk, illegaal, gratis.
Ok, ik dacht namelijk dat je voor alles moest betalen in de app store.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een deel is gratis (best een groot deel) en voor een ander deel moet betaald worden. Voor apps als navigatie moet je uiteraard betalen
Naar belgie gaan , zak geld meenemen en hem zonder abo meenemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat je voor alles moest betalen in de app store.
Heeft iemand trouwens al ervaringen met losse verkoop, waar dan ook vandaan? Ik zou er eigenlijk ook wel één willen, maar zo'n abonnement van T-Mobile is me iets te veel van het goede.
Kun je niet ergens opgeven dat de app store op de iPhone altijd om je WW moet vragen? Straks wordt je iPhone gejat en gaan die grapjassen even voor duizender euro's aan apps downloaden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef Geqxon het volgende:
Inmiddels heb ik ervaring met ondermeer:
-Terminator demogame
-Tap Tap Revenge
-Metal Gear Solid demogame
Ik ben zeer onder de indruk van wat de hardware allemaal kan. Terminator & Metal Gear zijn echt pareltjes. Ook de bediening van beide games is heerlijk, pinchen met Metal Gear is enorm gaaf uitgedacht.
En Tap Tap, dat het gratis is zeg!
Wel viel het mij op dat af en toe mijn iTunes password voor AppStore op moet geven, meestal als ik een tijdje inactief ben geweest. Als ik twee apps vlak na elkaar download hoeft het namelijk niet.
Maar bij een betaalde app vind ik het allemaal te snel gaan. Ik klik op "Buy" en het geld is van mijn rekening gehaald, zonder ook maar ergens een bevestiging te moeten geven. Gelukkig was het de Trein app.
Ik ben al bezig dit uit te zoeken. Het liefst heb ik bij gratis apps geen wachtwoord, bij betaalde apps wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kun je niet ergens opgeven dat de app store op de iPhone altijd om je WW moet vragen? Straks wordt je iPhone gejat en gaan die grapjassen even voor duizender euro's aan apps downloaden...
Bij mij vraagt hij altijd om een wachtwoord, behalve inderdaad als je 2 apps direct achter elkaar koopt/download. Zitten er een paar minuten tussen dan vraagt hij wederom om het wachtwoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kun je niet ergens opgeven dat de app store op de iPhone altijd om je WW moet vragen? Straks wordt je iPhone gejat en gaan die grapjassen even voor duizender euro's aan apps downloaden...
Kan iemand mij dit uitleggen? Ik heb em nog niet binnen, maar het lijkt me dat je met een kras in je scherm flink de lul bent. Op de achterkant maakt me dan eigenlijk niet uit, dat merk je toch niet.quote:Heeft het zin om een screenprotector te plakken, terwijl het scherm toch het minst kwetsbare gedeelte van de iPhone is? Het heeft inderdaad meer zin om een protector op de achterkant en op de zilverkleurige randen van de iPhone te plakken; die krassen veel sneller.
Onder het tabblad "Applications" in iTunes (Macbook) staan lang niet alle apps die ik heb gedownload. Echter kan ik via mijn "Purchase history" terugzien wat ik allemaal gedownload heb, en dit lijstje zit ik nu na te lopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:24 schreef RHCPeter het volgende:
Je kan de apps die je eerder gekocht hebt gewoon gratis nog een keer downloaden. Of gewoon weer syncen met iTunes als je een backup gemaakt heb
Maar betaalde apps kun je gewoon weer downloaden gratis.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef bodylotion het volgende:
ik net die meuk tussen de rand van het display eruit peuteren met een tandenstoker, prik ik een stuk van dat kit wat daar zit weg
Dit vind ik dus echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ook nog maar in dit topic. Weet iemand waar ik het Burberry hoesje (bovenste rij, 3e van links) kan kopen? Nérgens te krijgen!
[ afbeelding ]
Misschien op de site waar je die foto vandaan hebt?! Is ook wel eerder genoemd in vorig topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ook nog maar in dit topic. Weet iemand waar ik het Burberry hoesje (bovenste rij, 3e van links) kan kopen? Nérgens te krijgen!
[ afbeelding ]
Zwart besteld ja. Misschien ligt het daar wel aan.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wit of zwart besteld, zwarte waren even niet uit te leveren tot de volgende batch, wit was nog wel uit te leveren.
Ik vind Need for Speed het meest indrukwekkend. Staat wel op http://appulo.us/quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Iemand allicht nog leuke tips voor graphics zware iPhone games? Zeg maar Terminator Salvation / Metal Gear Solid Touch style? Mooi om te demo-en hoe tof de iPhone wel niet is.
heb je je koper gehypnotiseerd of dronken gevoerd , dat ze je zo'n bak met geld hebben gegevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb een goede deal gedaan![]()
Heb de 3G verkocht voor 400 euro en ga in België volgende week de simlock vrije 3GS voor 575 euro halen.
Voor 175 euro dus de nieuwe Iphone![]()
![]()
Oh je moet gewoon even leren werken met iTunes. Wanneer je dit voor het eerst doet denk je alleen maar:"Wat is dit? Wat voor hel ben ik in beland? Wat een ellende!!!!!"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:29 schreef stevengerrard het volgende:
hoop dat dit het goede topic is
Mijn vriendin heeft sinds gister een iphone. Maar nu wil ze er graag mp3'tjes op hebben. Nu zit ik al een uur te prutsen met dat itunes maar je raad het al geen enkel mp3tje op de telefoon.
Kan iemand mij misschien in jip en janneke taal vertellen hoe ik in hemelsnaam een mp3tje van mijn pc op haar iphone kan krijgen??? EN als het niet teveel werk is, hoe ik dan een mp3tje kan instellen als beltoon!
Heb al gekeken bij de manuals op internet maar kan niks duidelijk vinden. En de 2 paginas die we bij de telefoon hebben gekregen zijn ook niet echt duidelijk
Gefeliciteerd! Miljoenen mensen hebben een iPod of iPhone en gebruiken hem zonder handleiding, maar jij krijgt het voor elkaar om hulp nodig te hebben voor de meest simpele handeling.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef stevengerrard het volgende:
Mocht niemand anders dan tijd hebben zou jij dan wanneer je wel tijd hebt het me willen uitleggen. Want idd op dit moment denk ik WTF!!
Ondertussen heb ik middels het slepen van mp3tjes naar de telefoon het voor elkaar dat er liedjes op staan. Maar volgens mij moet er toch een veel makkelijker manier zijn.
En hoe maak je hele albums op je iphone, etc etc. Hoop dat er toch iemand is die het me kan uitleggen
Ok lees dit:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef stevengerrard het volgende:
Mocht niemand anders dan tijd hebben zou jij dan wanneer je wel tijd hebt het me willen uitleggen. Want idd op dit moment denk ik WTF!!
Ondertussen heb ik middels het slepen van mp3tjes naar de telefoon het voor elkaar dat er liedjes op staan. Maar volgens mij moet er toch een veel makkelijker manier zijn.
En hoe maak je hele albums op je iphone, etc etc. Hoop dat er toch iemand is die het me kan uitleggen
quote:Backgrounder is een hulpmiddel waarmee je applicaties op de achtergrond kunt laten draaien. Er is nu een nieuwe versie uitgekomen met nummer svn.r247, die alleen geschikt is voor mensen die firmware 3.0 hebben geïnstalleerd (dus probeer het niet als je nog op 2.2.1 zit). Met deze nieuwe versie moet je wel een stap terug doen, want alleen de basisfunctionaliteit werkt. De extra functies zullen na verloop van tijd weer toegevoegd worden. Om Backgrounder in te schakelen open je de applicatie, waarna je de homeknop ingedrukt houdt.
Er verschijnt dan een pop-up om duidelijk te maken dat Backgrounder actief is. Op dezelfde manier schakel je Backgrounder voor de betreffende applicatie weer uit. Wat het onhandig maakt, is dat je geen lijstje te zien krijgt welke applicaties op de achtergrond draaien. Die zul je zelf moeten onthouden. Als je batterij sneller leeg gaat dan gepland moet je misschien eens checken of je niet per ongeluk nog wat applicaties op de achtergrond hebt laten draaien.
Hoe Backgrounder omgaat met de iPhone 3GS, die bij het ingedrukt houden van de homeknop de functie Stembediening activeert, zal de ervaring uitwijzen. Voorlopig kun je nog geen jailbreak uitvoeren, dus het lukte niet om te controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |