quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een iPhone 3GS en ik wil ermee spelen, mijn abonnement gaat echter pas 23-7 in en ik heb geen zin in dubbele kosten. Als ik mijn 3GS aanzet en wil synchroniseren met iTunes vraagt hij om een simkaart. Kan ik nu al de T-Mobile kaart met de bijbehorende pincode gebruiken? Of ga ik dan al meteen betalen?
Ik heb geen flauw idee. Vraag het T-mobile anders gewoonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds geen echt bevredigend antwoord gekregen.
[..]
klikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds geen echt bevredigend antwoord gekregen.
[..]
Het is belachelijk duur! Een simlockvrije iPhone kost in België 575 en hier heb je en een abo en dan betaal je nog 420 euroquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef elcastel het volgende:
Is dit een goeie deal als T-mobile geen optie is : http://www.phoneshop.nl/A136T10606D24N1O462O419O575/ ?? Ik vind het een hoop geld voor een losse telefoon, maar ik wil best verlengen bij KPN en een 3G op marktplaats kost ook geld.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik doe weer gezellig hier mee
Met m'n hippe iPhone 2G
Synchroniseer emailaccounts wellicht? Onder het tabblad Info bij je iPhone 3GS (binnen iTunes)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Mijn ISP heeft geen IMAP, Planet Internet. Ik heb er al zo vaak over gebeld wanneer ze nou eindelijk die oude troep weggooien, maar ze willen niet overgaan.
Nu kan ik op een ander emailadres overstappen, maar dit account heb ik al 11 jaar, iedereen kent mijn adres, en dat is mij heel veel waard.
Die doet enkel settings, geen daadwerkelijke berichten (staat er ook bij).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Synchroniseer emailaccounts wellicht? Onder het tabblad Info bij je iPhone 3GS (binnen iTunes)
Maar als je geen moeite hebt met verlengen is dit toch de manier om een iPhone te bemachtigen ? Scheelt me 160¤ tov dat ding uit België, of kun je me uitleggen hoe ik het beter kan aanpakken ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is belachelijk duur! Een simlockvrije iPhone kost in België 575 en hier heb je en een abo en dan betaal je nog 420 euro
Moet ik dat zo maar even proberen...jammer, ik dacht dat er hier meer kennis was dan bij de gemiddelde helpdesk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Vraag het T-mobile anders gewoon
Nog nooit gehoord van simonly zeker? Je kunt het best doen hoor, maar als totaal prijs van je 1200 kwijt. Das best veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Maar als je geen moeite hebt met verlengen is dit toch de manier om een iPhone te bemachtigen ? Scheelt me 160¤ tov dat ding uit België, of kun je me uitleggen hoe ik het beter kan aanpakken ?
Dat is er ook maar dat betekend niet dat we elke vraag weten te beantwoorden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet ik dat zo maar even proberen...jammer, ik dacht dat er hier meer kennis was dan bij de gemiddelde helpdesk.
Planet Internet? Dat bestaat toch helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Mijn ISP heeft geen IMAP, Planet Internet. Ik heb er al zo vaak over gebeld wanneer ze nou eindelijk die oude troep weggooien, maar ze willen niet overgaan.
Nu kan ik op een ander emailadres overstappen, maar dit account heb ik al 11 jaar, iedereen kent mijn adres, en dat is mij heel veel waard.
Er er geen sim-only verlenging met meer dan ¤160 cashback te regelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Maar als je geen moeite hebt met verlengen is dit toch de manier om een iPhone te bemachtigen ? Scheelt me 160¤ tov dat ding uit België, of kun je me uitleggen hoe ik het beter kan aanpakken ?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Met iPhone naar je stervende broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |