abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70400626
Het scherm is van extra hard krasbestendig glas. Zolang je het scherm niet met een bos sleutels gaat bewerken zal het langer krasvrij blijven dan de zij- en achterkant.
pi_70400689
[TK] iPod Touch 2G - 8gb

Het glas is inderdaad zeer krasvast, alhoewel ik toch een dicht hoesje gebruik .
Geen referral hier.
pi_70403343
Na een restore en backup ben ik een hele zooi apps kwijt, waaronder het betaalde Trein. Sommige staan er nog wel.

Hoe krijg ik dit terug?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:24:42 #79
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_70403469
Je kan de apps die je eerder gekocht hebt gewoon gratis nog een keer downloaden. Of gewoon weer syncen met iTunes als je een backup gemaakt heb

Maar betaalde apps kun je gewoon weer downloaden gratis.
pi_70403515
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:24 schreef RHCPeter het volgende:
Je kan de apps die je eerder gekocht hebt gewoon gratis nog een keer downloaden. Of gewoon weer syncen met iTunes als je een backup gemaakt heb

Maar betaalde apps kun je gewoon weer downloaden gratis.
Onder het tabblad "Applications" in iTunes (Macbook) staan lang niet alle apps die ik heb gedownload. Echter kan ik via mijn "Purchase history" terugzien wat ik allemaal gedownload heb, en dit lijstje zit ik nu na te lopen.

Inderdaad, hij vraagt of ik het nogmaals gratis wilt downloaden. Mooi.
pi_70403558
Ik heb net een restore gedaan op mijn iPhone 3G.

Ik had mijn iphone gejailbreakt met redsn0w en een paar grafische teakjes (geen gestoei met ssh ofzo).
Sinds een paar dagen had ik een aantal keer dat wanneer ik mijn telefoon uit mijn broekzak haalde, iemand belde (geen beltoon en trillen, wat wel aanstond) en als ik opnam hoorde ik helemaal niets.
Als ik vervolgens terugbelde hoorde ik ook helemaal niets, niet eens een kiestoon
Pas na een reboot kon ik weer normaal bellen (en had ik weer een normale beltoon + trillen) Maar de dag erna weer precies hetzelfde....
Bovendien vond ik het raar dat er steeds iemand "toevallig" belde wanneer ik mijn telefoon uit mijn zak haalde (is ondertussen 3x gebeurt), dus ik denk dat iemand aan het bellen was en mijn iphone op het bel-scherm bleef hangen....

Geen idee of het door de jailbreak kwam, maar aangezien ik druk aan het solliciteren ben is het wel erg van belang om een goed werkende telefoon te hebben. Dus dan maar even een restore..... afwachten of het nu nog een keer gebeurt... dan maar naar de T-Mobile shop eerst weer een jailbreak doen om "Ellen" weer in "T-Mobile" te veranderen en een paar apps terug te poofen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:35:37 #82
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:46:39 #83
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_70404001
ik net die meuk tussen de rand van het display eruit peuteren met een tandenstoker, prik ik een stuk van dat kit wat daar zit weg
Please, make yourself uncomfortable.
pi_70404176
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef bodylotion het volgende:
ik net die meuk tussen de rand van het display eruit peuteren met een tandenstoker, prik ik een stuk van dat kit wat daar zit weg
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70404330
Die hoesjes zijn wel cool. Behalve die roze dingen dan. Ik vind het altijd leuk om mijn telefoon te customizen. Die zwarte achtergrond en sommige icoontjes vind ik gewoon saai.

Heb wel laatste tijd problemen op 3G. Vooral als er wifi netwerken in de buurt zijn of als ik net wifi heb gebruikt. Meer mensen last van?
pi_70404635
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ook nog maar in dit topic. Weet iemand waar ik het Burberry hoesje (bovenste rij, 3e van links) kan kopen? Nérgens te krijgen!

[ afbeelding ]
Dit vind ik dus echt helemaal niets
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:30:11 #87
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70405230
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ook nog maar in dit topic. Weet iemand waar ik het Burberry hoesje (bovenste rij, 3e van links) kan kopen? Nérgens te krijgen!

[ afbeelding ]
Misschien op de site waar je die foto vandaan hebt?! Is ook wel eerder genoemd in vorig topic.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_70405375
Iemand allicht nog leuke tips voor graphics zware iPhone games? Zeg maar Terminator Salvation / Metal Gear Solid Touch style? Mooi om te demo-en hoe tof de iPhone wel niet is.
pi_70405606
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

wit of zwart besteld, zwarte waren even niet uit te leveren tot de volgende batch, wit was nog wel uit te leveren.
Zwart besteld ja. Misschien ligt het daar wel aan.....
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_70405829
http://www.more-thing.com/ voor toffe hoesjes.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:57:08 #91
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70405941
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Iemand allicht nog leuke tips voor graphics zware iPhone games? Zeg maar Terminator Salvation / Metal Gear Solid Touch style? Mooi om te demo-en hoe tof de iPhone wel niet is.
Ik vind Need for Speed het meest indrukwekkend. Staat wel op http://appulo.us/
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:04:38 #92
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_70406709
Ik heb een goede deal gedaan

Heb de 3G verkocht voor 400 euro en ga in België volgende week de simlock vrije 3GS voor 575 euro halen.

Voor 175 euro dus de nieuwe Iphone
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_70406820
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb een goede deal gedaan

Heb de 3G verkocht voor 400 euro en ga in België volgende week de simlock vrije 3GS voor 575 euro halen.

Voor 175 euro dus de nieuwe Iphone
heb je je koper gehypnotiseerd of dronken gevoerd , dat ze je zo'n bak met geld hebben gegeven
pi_70406859
hoop dat dit het goede topic is

Mijn vriendin heeft sinds gister een iphone. Maar nu wil ze er graag mp3'tjes op hebben. Nu zit ik al een uur te prutsen met dat itunes maar je raad het al geen enkel mp3tje op de telefoon.

Kan iemand mij misschien in jip en janneke taal vertellen hoe ik in hemelsnaam een mp3tje van mijn pc op haar iphone kan krijgen??? EN als het niet teveel werk is, hoe ik dan een mp3tje kan instellen als beltoon!

Heb al gekeken bij de manuals op internet maar kan niks duidelijk vinden. En de 2 paginas die we bij de telefoon hebben gekregen zijn ook niet echt duidelijk
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:41:41 #96
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70407211
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:29 schreef stevengerrard het volgende:
hoop dat dit het goede topic is

Mijn vriendin heeft sinds gister een iphone. Maar nu wil ze er graag mp3'tjes op hebben. Nu zit ik al een uur te prutsen met dat itunes maar je raad het al geen enkel mp3tje op de telefoon.

Kan iemand mij misschien in jip en janneke taal vertellen hoe ik in hemelsnaam een mp3tje van mijn pc op haar iphone kan krijgen??? EN als het niet teveel werk is, hoe ik dan een mp3tje kan instellen als beltoon!

Heb al gekeken bij de manuals op internet maar kan niks duidelijk vinden. En de 2 paginas die we bij de telefoon hebben gekregen zijn ook niet echt duidelijk
Oh je moet gewoon even leren werken met iTunes. Wanneer je dit voor het eerst doet denk je alleen maar:"Wat is dit? Wat voor hel ben ik in beland? Wat een ellende!!!!!"
Maar als je er eenmaal mee kunt werken ben je uiteindelijk wel blij en denk je wat een hendig sjiek programmatje is het toch ook.
Heb nu geen tijd iemand zal anders zal wel posten hoe het werkt.
pi_70407440
Mocht niemand anders dan tijd hebben zou jij dan wanneer je wel tijd hebt het me willen uitleggen. Want idd op dit moment denk ik WTF!!

Ondertussen heb ik middels het slepen van mp3tjes naar de telefoon het voor elkaar dat er liedjes op staan. Maar volgens mij moet er toch een veel makkelijker manier zijn.

En hoe maak je hele albums op je iphone, etc etc. Hoop dat er toch iemand is die het me kan uitleggen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:56:31 #98
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_70407629
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef stevengerrard het volgende:
Mocht niemand anders dan tijd hebben zou jij dan wanneer je wel tijd hebt het me willen uitleggen. Want idd op dit moment denk ik WTF!!

Ondertussen heb ik middels het slepen van mp3tjes naar de telefoon het voor elkaar dat er liedjes op staan. Maar volgens mij moet er toch een veel makkelijker manier zijn.

En hoe maak je hele albums op je iphone, etc etc. Hoop dat er toch iemand is die het me kan uitleggen
Gefeliciteerd! Miljoenen mensen hebben een iPod of iPhone en gebruiken hem zonder handleiding, maar jij krijgt het voor elkaar om hulp nodig te hebben voor de meest simpele handeling.

Kijk hier eens:
http://www.apple.com/nl/iphone/how-to/#basics.introduction
http://www.info.apple.com(...)port/manuals/iphone/

Die tweede link staat trouwens ook gewoon in je "Vingervlug aan de slag"-boekje.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:01:27 #99
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:03:57 #100
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70407823
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef stevengerrard het volgende:

Ok lees dit:

http://www.iphoneclub.nl/(...)ding-voor-beginners/
(beste site om in de gaten te houden voor nieuws en nieuwe applicaties en staan ook ontzettend veel tips op)
Verder hier wat plaatjes met hoe je het moet doen:
http://www.askdavetaylor.(...)to_apple_iphone.html

In het kort in iTunes: Je hebt een bibliotheek met al je muziek erin.

De muziek die je op je iPhone wilt hebben zit je in aparte afspeellijsten:
bestand -> nieuwe afspeellijsten en dan muziek naar je nieuw aangemaakte afspeellijst(en) slepen..
Vervolgens selecteer je je iPhone in iTunes (links in het scherm) dan zie je het samenvatting tabblad maar je hebt ook nog andere tabbladen waaronder muziek. Hier vink je vervolgens de afspeellijsten naar keuze aan.
Vervolgens synchroniseren. Klaar.
Aanrader zijn ook de verschillende podcasts waar je gratis abbonement op kunt nemen zodat je iedere week verse muziek en videos automatisch op je iPhone krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')