quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Document1 het volgende:
Jij hebt de jaren 90 overgeslagen ofzo?
wat maakt dat uit, het zijn lompe schoenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:24 schreef genakt het volgende:
ik heb precies een banner van nike air max
TS kan ze niet betalen
of heeft TS birkinstock slippers ?!![]()
of h oe je het ook schrijft
nike SB ftw![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef error_404 het volgende:
[..]
dat dus...
en air max is voor paupers
Is '95 verhuist? Ze neemt nooit op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
'95 belde, ze willen hun schoen terug.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Afwazig het volgende:
Nike Air Max Classics.
Ik moet nog schoenen vinden die fijner lopen.
Eenschquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef djac1 het volgende:
LAng leve de classic die ieder jaar 140 euro kost![]()
![]()
![]()
die dingen lopen meesterlijk, draag ze al bijna 20 jaar als schoenen voor in het weekendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef dagdag het volgende:
tegenwoordig zie je ze allemaal met die schoenen lopen, waarom betaal je zoveel terwijl die schoen er zo verrot uit ziet.
En krijg je zo discussie 'hey heb jij de nieuwe air max nog gehaald'
Nee ga ze morgen ophalen
( er zijn mensen die 5 paar hebben)
[ afbeelding ]
klacht lompe schoenen die iedereen wil
Dat kan, als je je in de lagere klassen der maatschappij bevindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Misan het volgende:
[..]
die dingen lopen meesterlijk, draag ze al bijna 20 jaar als schoenen voor in het weekend
Van Bommel of Van Lier loopt ook prima in het weekend. Wat een kutargument. Nike's zijn gruwelijk lelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Misan het volgende:
[..]
die dingen lopen meesterlijk, draag ze al bijna 20 jaar als schoenen voor in het weekend
Ik denk dat de arme drommel vandaag voor 't eerst van z'n leven hoort/leest over die merken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van Bommel of Van Lier loopt ook prima in het weekend. Wat een kutargument. Nike's zijn gruwelijk lelijk.
Maxies lopen tien keer fijner dan Van Liertjes of Bommeltjes, alleen kan ik het niet maken om daarmee op mijn werk aan te komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van Bommel of Van Lier loopt ook prima in het weekend. Wat een kutargument. Nike's zijn gruwelijk lelijk.
ook als je jezelf daar niet in bevindt bewijs ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat kan, als je je in de lagere klassen der maatschappij bevindt.
Vind het anders wel wat hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kiest wel meteen een van de lelijkste modellen uit zeg, godver.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien moet je die 'Van Liertjes' en 'Bommeltjes' volgende keer niet op de Beverwijkse Bazaar kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Maxies lopen tien keer fijner dan Van Liertjes of Bommeltjes, alleen kan ik het niet maken om daarmee op mijn werk aan te komen
Ik zou eigenlijk niet willen gaan sporten met Nike Dunks aan moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef Galenus het volgende:
[..]
Misschien moet je die 'Van Liertjes' en 'Bommeltjes' volgende keer niet op de Beverwijkse Bazaar kopen.
Och, als iemand Nike's draagt (buiten het sporten om) weet je gelijk dat je een inferieure arbeider hebt getroffen.
Dat is Floris van Bommel, badeend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Bommel.. Doe mij dan maar gewoon Nikes.. En die van Lier dingen zijn wel mooi hoor, onder een pak.. Daar ga je toch niet ALTIJD mee rondlopen, ben je een kutyup ofzo?
Ja, want Nike Dunks zijn natuurlijk de enige schoenen van Nike.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet willen gaan sporten met Nike Dunks aan moet ik eerlijk bekennen.
aannamesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef Galenus het volgende:
[..]
Misschien moet je die 'Van Liertjes' en 'Bommeltjes' volgende keer niet op de Beverwijkse Bazaar kopen.
Och, als iemand Nike's draagt (buiten het sporten om) weet je gelijk dat je een inferieure arbeider hebt getroffen.
Wissel dan in ieder geval af met schoenen waar je geen oogkanker van krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:10 schreef Misan het volgende:
[..]
aannames
afwisseling is goed voor je voeten
Ik loop meestal ook op nikes, maar toch draag ik op het werk een pantalon, overhemd en leren schoenen die bij de bijenkorf vandaan komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef Galenus het volgende:
[..]
Het is wat ik krijg als ik 'Van Bommel schoenen' google... En Floris ken ik niet, dus daar ga ik verder niet op in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat is Floris van Bommel, badeend.
Voor je kijken, doorlopen en zoek een topic waarin je eenvoud wel wordt gewaardeerd.
zolang ik er maar geen oogkanker van krijg interesseert het me geen zierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:10 schreef Galenus het volgende:
[..]
Wissel dan in ieder geval af met schoenen waar je geen oogkanker van krijgt.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:10 schreef Galenus het volgende:
[..]
Wissel dan in ieder geval af met schoenen waar je geen oogkanker van krijgt.
Passé zegt ze.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het is wat ik krijg als ik 'Van Bommel schoenen' google... En Floris ken ik niet, dus daar ga ik verder niet op in.
Tevens wijs ik u er op dat uw (aangeleerde) smaak in schoenen reeds jaren passé is..
arbeidersgezinnetje dus als ik jouw woorden moet geloven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
Saillant detail: Beauregard liep in zijn puberjaren ook op Nike Air Max. Maar ik kwam er mee weg.
Ik dacht dat je nog steeds een puber was, of ben je nu zoeen grote enge man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
Saillant detail: Beauregard liep in zijn puberjaren ook op Nike Air Max. Maar ik kwam er mee weg.
Nope. Puberale dwarsheid. Uiteraard kom ik uit een welgesteld nest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Misan het volgende:
[..]
arbeidersgezinnetje dus als ik jouw woorden moet geloven?
zo is het bij mij ook ooit begonnen, heb r ook een paar jaar niet op gelopen, maar daarna toch maar mijn eigen mening doorgezet omdat ik ze gewoon fijn vind lopen en er geen fuck om geef wat anderen ervan vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nope. Puberale dwarsheid. Uiteraard kom ik uit een welgesteld nest.
Ik geef alleen maar een voorbeeld. Volgens jou zijn Nikes toch alleen maar om mee te sporten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef Galenus het volgende:
[..]
Ja, want Nike Dunks zijn natuurlijk de enige schoenen van Nike.
Rebels hoor. Wolvenshirts schijnen ook lekker te zitten, wellicht een tip?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:20 schreef Misan het volgende:
[..]
zo is het bij mij ook ooit begonnen, heb r ook een paar jaar niet op gelopen, maar daarna toch maar mijn eigen mening doorgezet omdat ik ze gewoon fijn vind lopen en er geen fuck om geef wat anderen ervan vinden
Nike maakt sportschoenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar een voorbeeld. Volgens jou zijn Nikes toch alleen maar om mee te sporten?
Oh, 'dwarsheid' is misschien een wat ongelukkige term. 'Onwetendheid' is gepaster.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:20 schreef Misan het volgende:
[..]
zo is het bij mij ook ooit begonnen, heb r ook een paar jaar niet op gelopen, maar daarna toch maar mijn eigen mening doorgezet omdat ik ze gewoon fijn vind lopen en er geen fuck om geef wat anderen ervan vinden
Iedereen weet toch dat mensen die die bruin of zwartleren schoentjes verkiezen te dragen boven sneakerts, zelfs in hun vrije tijd (en ongedwongen) van die saaie yuppige drollen zijn, inclusief bal-accent en Vespa?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Passé zegt ze.
In jouw kringen misschien, simpele ziel.
niet meer kàn dragen? wat houdt je tegen, de mening van anderen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, 'dwarsheid' is misschien een wat ongelukkige term. 'Onwetendheid' is gepaster.
Ik wil niet de indruk wekken dat het me diep van binnen stoort dat ik nu geen Air Max meer kan dragen.
nee, die gigantische opdrukken ventileren nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:21 schreef Galenus het volgende:
[..]
Rebels hoor. Wolvenshirts schijnen ook lekker te zitten, wellicht een tip?
Dattie niet meer in de smaak valt als hij naar de Soho uitgaat..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Misan het volgende:
[..]
niet meer kàn dragen? wat houdt je tegen, de mening van anderen?
als ik uit ga draag ik ze ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dattie niet meer in de smaak valt als hij naar de Soho uitgaat..
Volgens mij ben jij een gefrustreerde (toekomstig)arbeiderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dattie niet meer in de smaak valt als hij naar de Soho uitgaat..
Volgens mij heb jij 'club Soho' gegoogled en zit je daarmee nu in je hoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een gefrustreerde (toekomstig)arbeider
'Iedereen'? Wederom denk je niet na. Jij hebt die mening, simpelweg omdat je niet beter weet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat mensen die die bruin of zwartleren schoentjes verkiezen te dragen boven sneakerts, zelfs in hun vrije tijd (en ongedwongen) van die saaie yuppige drollen zijn, inclusief bal-accent en Vespa?
Van die gasten die in maatpakjes naar de bakker gaan, omdat ze zich anders niet genoeg 'op stand' voelen.
Gewoon, van die zure gasten die overdreven vaak 'eau' proberen te gebruiken in hun zinnen, evian drinken en 'm achterlangs nemen.
Eh, het uiterlijk van die krengen natuurlijk. Kom op, toen vond ik ze mooi, maar dat is een fase waar je doorgaans zo uit bent hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Misan het volgende:
[..]
niet meer kàn dragen? wat houdt je tegen, de mening van anderen?
Waarom zou je een product gebruiken waar hij voor bedoeld is? Poets jij je tanden met een toiletborstel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Maar dat betekent automatisch dat je er alleen maar mee moet sporten?
"hij doettet ook, en zij ook" Als argument gebruikenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Misschien dat je het ooit accepteert dat sommige mensen nu eenmaal altijd op lederen schoeisel lopen. Hele volksstammen doen dat. Maar wordt eerst eens volwassen.
Oh begrijp me niet verkeerd, ik draag geen airmax (vind ze te duur voor de kwaliteit, dan haal ik liever iets minder populaire sneakers, vind ik mooier ook)quote:Tot die tijd wens ik je veel plezier met rondstiefelen op je proletenklompjes en het uitlachen van fatsoenlijk volk dat wel weet wat er aan je voeten hoort.
Het zijn niet de mooiste gympen inderdaad, maar is dat dan maar een reden om van die bruinleren krengen te kopen? Ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk, maar ik ga er even vanuit dat je nog beneden de 30 bent (anders: op fok! zittenquote:Eh, het uiterlijk van die krengen natuurlijk. Kom op, toen vond ik ze mooi, maar dat is een fase waar je doorgaans zo uit bent hoor.
quote:
even over quote 1.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
"hij doettet ook, en zij ook" Als argument gebruiken
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, ik draag geen airmax (vind ze te duur voor de kwaliteit, dan haal ik liever iets minder populaire sneakers, vind ik mooier ook)
[..]
Het zijn niet de mooiste gympen inderdaad, maar is dat dan maar een reden om van die bruinleren krengen te kopen? Ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk, maar ik ga er even vanuit dat je nog beneden de 30 bent (anders: op fok! zitten! ) en dat je dus eigenlijk alleen op die dingen loopt om die elitaire vibe uit te stralen die je hier ook etaleert... En ja... Word je daar echt gelukkig van?
QFTquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:24 schreef genakt het volgende:
ik heb precies een banner van nike air max
TS kan ze niet betalen
of heeft TS birkinstock slippers ?!![]()
of h oe je het ook schrijft
nike SB ftw![]()
Een mening kan je niet omtoveren tot een feit, misschien in je dromen wel, held.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Galenus het volgende:
Beauregard, het heeft geen zin. Een chimpansee leert nog sneller Latijn dan dat jij arbeiders met tunnelvisie in kunt laten zien dat er betere en fraaiere schoenen bestaan dan de sportschoenen van Nike.
Als je nou had door geskipt naar quote 2 had je gelezen dat ik zelf geen airmax draag.. (behalve als ik weer 'ns een leuk paartje zie voor <100.. en das zeldzaam)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
even over quote 1.
Is het niet zo dat jij ook die nikes wil omdat ''hij doettet ook, en zij ook'''
meneer?
Nazi's delen ook de mening dat bepaalde etniciteiten inferieur zijn. Dat betekent echter niet dat het belachelijk is. Daarnaast heb ik nooit het woord 'feit' genoemd, held.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een mening kan je niet omtoveren tot een feit, misschien in je dromen wel, held.
quote:Geplaatst op 21-06-2009, 17:22
Hallo,
Ben een gabber van 27 jaar en zoek gozers (niet ouder dan 29) die mijn maxies wil komen aflikken.
Wie heeft interesse?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef Galenus het volgende:
[..]
Nazi's delen ook de mening dat bepaalde etniciteiten inferieur zijn. Dat betekent echter niet dat het belachelijk is. Daarnaast heb ik nooit het woord 'feit' genoemd, held.
Owned. Elitaire lambal krijgt lik op stuk. I like.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]![]()
![]()
Sommige Fok!ers zijn ook van mening dat ze superieur zijn tegenover andere, maar dat betekent ook niet dat het niet belachelijk is.
Held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |