quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Document1 het volgende:
Jij hebt de jaren 90 overgeslagen ofzo?
wat maakt dat uit, het zijn lompe schoenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:24 schreef genakt het volgende:
ik heb precies een banner van nike air max
TS kan ze niet betalen
of heeft TS birkinstock slippers ?!![]()
of h oe je het ook schrijft
nike SB ftw![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef error_404 het volgende:
[..]
dat dus...
en air max is voor paupers
Is '95 verhuist? Ze neemt nooit op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
'95 belde, ze willen hun schoen terug.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Afwazig het volgende:
Nike Air Max Classics.
Ik moet nog schoenen vinden die fijner lopen.
Eenschquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef djac1 het volgende:
LAng leve de classic die ieder jaar 140 euro kost![]()
![]()
![]()
die dingen lopen meesterlijk, draag ze al bijna 20 jaar als schoenen voor in het weekendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef dagdag het volgende:
tegenwoordig zie je ze allemaal met die schoenen lopen, waarom betaal je zoveel terwijl die schoen er zo verrot uit ziet.
En krijg je zo discussie 'hey heb jij de nieuwe air max nog gehaald'
Nee ga ze morgen ophalen
( er zijn mensen die 5 paar hebben)
[ afbeelding ]
klacht lompe schoenen die iedereen wil
Dat kan, als je je in de lagere klassen der maatschappij bevindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Misan het volgende:
[..]
die dingen lopen meesterlijk, draag ze al bijna 20 jaar als schoenen voor in het weekend
Van Bommel of Van Lier loopt ook prima in het weekend. Wat een kutargument. Nike's zijn gruwelijk lelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Misan het volgende:
[..]
die dingen lopen meesterlijk, draag ze al bijna 20 jaar als schoenen voor in het weekend
Ik denk dat de arme drommel vandaag voor 't eerst van z'n leven hoort/leest over die merken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van Bommel of Van Lier loopt ook prima in het weekend. Wat een kutargument. Nike's zijn gruwelijk lelijk.
Maxies lopen tien keer fijner dan Van Liertjes of Bommeltjes, alleen kan ik het niet maken om daarmee op mijn werk aan te komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van Bommel of Van Lier loopt ook prima in het weekend. Wat een kutargument. Nike's zijn gruwelijk lelijk.
ook als je jezelf daar niet in bevindt bewijs ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat kan, als je je in de lagere klassen der maatschappij bevindt.
Vind het anders wel wat hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kiest wel meteen een van de lelijkste modellen uit zeg, godver.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien moet je die 'Van Liertjes' en 'Bommeltjes' volgende keer niet op de Beverwijkse Bazaar kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Maxies lopen tien keer fijner dan Van Liertjes of Bommeltjes, alleen kan ik het niet maken om daarmee op mijn werk aan te komen
Ik zou eigenlijk niet willen gaan sporten met Nike Dunks aan moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef Galenus het volgende:
[..]
Misschien moet je die 'Van Liertjes' en 'Bommeltjes' volgende keer niet op de Beverwijkse Bazaar kopen.
Och, als iemand Nike's draagt (buiten het sporten om) weet je gelijk dat je een inferieure arbeider hebt getroffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |