update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE: Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Ik geloof het wel ja ...quote:
Yupquote:
(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, CNN has confirmed.quote:
Je bent pas dood als CNN het zegt.quote:
Dat is toch wat anders als je het begin van de avond dachtquote:
zeker wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders als je het begin van de avond dacht
Je kan al 20 jaar onder de grond liggen, maar als CNN niks zegt dan wordt de erfenis nog niet verdeeldquote:
Dan is de kans dat wij ooit dood gaan dus wel miniem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus net hier ook, grappig is dat, als cnn het zegt, dán is het pas echt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Nonneke het volgende:
zouden ze hem opbaren in zo'n open kist ?
Ik neem aan dat die toch wel even gechecked worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:33 schreef Mirjam het volgende:
ik ben benieuwd wanneer de eerste filmpjes van MJ op de ER verschijnen, gemaakt door verplegers enzo
Dit nummerquote:
ik lees dus op wat fansites dat Janet ze zou krijgen..al betwijfel ik dat... Debbie Rowe (is dat haar naam) de biologische moeder zou ze niet krijgen omdat ze haar rechten heeft laten afbetalen.quote:
je ziet het steeds vaker, het gebeurt ook steeda vaker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die toch wel even gechecked worden.
CNN heeft zojuist bevestigd dat ie dood is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef gday het volgende:
Dus al ruim 2 uur geleden begrijp ik? Half 3 plaatselijke tijd?
is zij de moeder val alle 3 dan??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik lees dus op wat fansites dat Janet ze zou krijgen..al betwijfel ik dat... Debbie Rowe (is dat haar naam) de biologische moeder zou ze niet krijgen omdat ze haar rechten heeft laten afbetalen.
Ik eigenlijk ook, maar ik kan het niet.. ben in shockquote:
Ik ookquote:
RIP...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:35 schreef twentemeisje het volgende:
2.26pm tijdstip van overlijden, dikke twee uur terug dus.
Ja, tegenwoordig zie je dat zoveel. Ik erger me bij een concert al aan mensen die het menen te moeten filmen in plaats van het moment te genieten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je ziet het steeds vaker, het gebeurt ook steeda vaker.
zal me echt niks verbazen als er 1 doorglipt, is gewoon een kwestie van filmen en ff gauw doorsturen
Daar heb ik het ook helemaal niet over.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
CNN heeft zojuist bevestigd dat ie dood is.
Ik wel, en dat ga ik doen ook...quote:
Die had ik vandaag (of eigenlijk gisteren) al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Morgen maar een thuiswerkdag inplannen.
Frans Bauerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef Electric_Wizard het volgende:
denk niet dat ik ooit een bekendere/grotere artiest zal meemaken...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef NoizEkick het volgende:
Eindelijk rust voor deze getergde man.
Rest in peace.
Waar is die te zien dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Mirjam het volgende:
ik versta geen reet van wat die lijkschouwer zegt
Madonna.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
"Rushed to hospital" is een beetje overdreven.quote:
wat een k u t streek zeg!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel zeer respectloos btw.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je ziet het steeds vaker, het gebeurt ook steeda vaker.
zal me echt niks verbazen als er 1 doorglipt, is gewoon een kwestie van filmen en ff gauw doorsturen
!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven.....mijn jeugdheld.
Dat is die dominee nu op CNN, offf... word ook misselijk als ik die vent hoor, bah..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Al Sharpton..mediageile klootzak
Heeft in dit tempo weinig zin vrees ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef Misan het volgende:
tvp
ik wil ze morgen allemaal nog eens nalezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heeft in dit tempo weinig zin vrees ik
"Without Michael Jackson there would not have been a Live Aid"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is die dominee nu op CNN, offf... word ook misselijk als ik die vent hoor, bah..
Alleen als ie als martelaar was gestorven denk ik (en dus een pedojager had vermoord bij een zelfmoordaanslag)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden er nu ook 72 jonge jongetjes op hem wachten daarboven?
waars zit je ook in je eentje, dus normaal gesproken ben je ook stil, of praat je altijd in jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef tirannetje24 het volgende:
Meer nieuws zal er toch niet echt komen nu.
Denk dat dat begin van de ochtend wel zal zijn...
Ben dr echt helemaal stil van![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden er nu ook 72 jonge jongetjes op hem wachten daarboven?
Ook mijn eerste bandje. Ik heb deze letterlijk kapot geluisterd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste cassette, gekregen bij de Albert Heijn nog meen ik
Janken om mensen die je totaal niet kent....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Lees de kleine letters.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:47 schreef Elske6 het volgende:
en het bookings kantoor kan gaan beginnen met het terug betalen van de duizenden verkochte kaartjes !!!
Wat voel ik me dan weer oud als ik dit soort dingen lees.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er? Non refundable in case of suicide of performer?quote:
Nee man, Sjefke Mirakel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:50 schreef Drumpie het volgende:
Ray Charles!
die heb ik ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die heb ik ook!
was zo'n single cassette toch?
Begin jij er even meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef InfiniteLoop het volgende:
Het wachten is op de zelfmoorden van wanhopige en ontroostbare fans!
Kan ik die 'Melissa' die nu op CNN is alvast aanmelden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef InfiniteLoop het volgende:
of fans die er met zn lichaam vandoor gaan, als ze idd besluiten hem op te baren op Neverland ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef InfiniteLoop het volgende:
Hier ook.. ben ook nooit echt een fan geweest, maar deze man is wel een legende en heeft inderdaad hele, hele mooie muziek gemaakt..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:54 schreef Drumpie het volgende:
Moeilijk leven leidde hij...
Toch nooit een fan geweest, maar ben er ook behoorlijk stil van.
omdat iedereen slaapt op FOK! naquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
Geen enkele Nederlandse nieuwszender/kanaal die net als CNN hier speciaal aandacht aan besteed.
het is van een beleggingsmaatschapij nu, zouden er nieuwe mensen wonen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Meds het volgende:
Neverland heeft ie al jaren geleden moeten verkopen. Dus dat is wel lullig voor de nieuwe bewoners daar
CNN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef jslavenburg het volgende:
Persconferntie om 5:15 hun tijd. Over 15 minuten dus.
Op CNN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef jslavenburg het volgende:
Persconferntie om 5:15 hun tijd. Over 15 minuten dus.
Ach, de komende week zal er waarschijnlijk weinig anders te zien zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
Geen enkele Nederlandse nieuwszender/kanaal die net als CNN hier speciaal aandacht aan besteed.
RTquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:00 schreef jslavenburg het volgende:
Mensen die live stream willen volgen (uncut), zie hier:
mms://cbstv-0009-live.wm.llnwd.net/cbstv_0009z_live
Is nu zwart beeld omdat ze naar hospital gaan
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef InfiniteLoop het volgende:
Nu is het meer "Michael Jackson King Of The Deceased."
Al vind ik JT een fantastisch artiest, niemand kan in de voetsporen van MJ treden.quote:
Dat staat het al sinds het internet is uitgevonden hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
En heel de MJ Discography staat nu in mp3 formaat weer op internet..
Mijn god, al zo lang niet meer gehoord. Prachtig nummerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
Goeie artiest, zieke geest. RIP.
Ik zie geen arts,waar?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die arts lijkt meer op een soapacteur.
Vroeger moest je het allemaal los via Napster binnentrekken. Aangezien hij nu weer in de "Big Picture" is. Kun je gewoon 1zip/rar-bestand met al z'n albums van een paar GB in een keer binnentrekken. Mits er interesse is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat staat het al sinds het internet is uitgevonden hoor.
Dat kon je jaren geleden ook al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vroeger moest je het allemaal los via Napster binnentrekken. Aangezien hij nu weer in de "Big Picture" is. Kun je gewoon 1zip/rar-bestand met al z'n albums van een paar GB in een keer binnentrekken. Mits er interesse is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
De echte King Of Pop.
[ afbeelding ]
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
De echte King Of Pop.
[ afbeelding ]
Sanjay Gupta, ofzoiets...quote:
zei hij nou aan het begin 'he took it to another level ?'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Omniej het volgende:
Jesse Jackson op CNN... Alle mensen op de achtergrond zijn echter beter verstaanbaar dan Jackson zelf.
Je ziet dat zijn ogen rood zijn van de tranen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Omniej het volgende:
Jesse Jackson op CNN... Alle mensen op de achtergrond zijn echter beter verstaanbaar dan Jackson zelf.
Je maakt een grapje he? Die tweedagsvlieg? Hoe durf je die poepveeg van de popmuziek überhaupt te vermelden in dit topic...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
De echte King Of Pop.
[ afbeelding ]
Laat me het hem even vragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat ik me afvraag; is t nu ook afgelopen met die maskers die die kids constant droegen?
hij zegt nee?quote:
Ik denk niet dat je zoiets juridisch vast kan laten leggen. Maar naast het feit dat het er raar uitzag, is het vooral gedaan, lijkt mij, om ze uit de publiciteit te houden. Zodat ze een normaal leven konden leiden, i.t.t. hun vader.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij zegt nee?
maar wat ik dus bedoelde; degene die de opvoeding overneemt, gaat die daarmee door?
zal niet raar opkijken als hij dit heeft laten vastleggen dat t moet
we wachten ook nog steeds... rond 2 uur was het over ongeveer een kwartierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:29 schreef FB14 het volgende:
Hoe zit het met die persconferentie? Op de FP staat datie rond 2:15 zou komen, maar nog niks gezien?
Dan wacht ik meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:40 schreef Misan het volgende:
[..]
we wachten ook nog steeds... rond 2 uur was het over ongeveer een kwartier
Nee, is 'earlier tonight'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:43 schreef northernlight81 het volgende:
Benieuwd naar de persconferentie dadelijk.
Zenden ze nu op CNN een herhaling van het interview met Letterman uit?
Anders zit ik een zwaar vertraagde stream te kijken hier
ik moet wel zeggen dat ik na de PC echt ga pittenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:43 schreef FB14 het volgende:
[..]
Dan wacht ik meeVind wel dat dit soort gevallen de kracht van Fok! (qua udates e.d.) laten zien
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:48 schreef Omniej het volgende:
Een Twitter-reactie vanuit Nederland op CNN.
(in een serie van reacties van over de hele wereld, om aan te geven dat er -uiteraard- wereldwijd meegeleefd wordt)
iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:53 schreef Drumpie het volgende:
Er komt nog een persconfer. uit het ziekenhuis.
Arnold is een politicus he!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:55 schreef AryaMehr het volgende:
Veel mensen uit de showbizz hebben allemaal iets op een Twitter account staan over Michael Jackson.
Schwarznegger: We lost a great entertainer and a pop icon. My thoughts and prayers go out to Michael Jackson's family, friends and fans.
De mijne wel, maar volgens mij met een paar minuten vertraging, dus het moet nog beginnen. hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:55 schreef Meds het volgende:
mijn streams doen het niet... vertel vertel...
De CNN website doet het vanuit Nederland nog prima in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit hier in LA te kijken. het is op alle nieuwsZenders (kan er 8 krijgen). En de CNN website is al een poos compleet plat.
Ook geen probleem hier. Stream loopt als een trein.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
De CNN website doet het vanuit Nederland nog prima in ieder geval.
Meer dan primaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een Europese mirror. Soms zit er ook merkbare vertraging tussen de US en EU.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
hoe laat, begin wel een beetje te verlangen naar mn bedje..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:53 schreef Drumpie het volgende:
Er komt nog een persconfer. uit het ziekenhuis.
Tjsa hier is iedere amerikaan online nu waaeschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe laat, begin wel een beetje te verlangen naar mn bedje..
Alle censuur moet er dan weer uitgefilterd worden zekerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Soms zit er ook merkbare vertraging tussen de US en EU.
Geen idee, ik slaap toch niet voor 6 uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe laat, begin wel een beetje te verlangen naar mn bedje..
Wat houd dit in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:01 schreef matthijst het volgende:
??
Brian Oxman, Jackson family attorney, told CNN Thursday that Jackson's use of medications had gotten in the way of doing rehearsals.
"His injuries, which he had sustained performing, where he had broken a vertebra and he had broken his leg from a fall on the stage, were getting in the way. I do not know the extent of the medications that he was taking," he said.
Dat hij te zwaar onder de dope zat om repetities te doen.quote:
Hij bedoelde dat er mensen om hem heen waren die er voor zorgden dat zijn verslaving aan pijnstillers etc in stand bleef, zogenaamde enablers. Hij zei verder dat dit nogal wat verder ging dan bij Anna Nicole Smith. Ook had hij hier al voor gewaarschuwd en dit aan zag komen.quote:
Daar komt de dirt....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat er mensen om hem heen waren die er voor zorgden dat zijn verslaving aan pijnstillers etc in stand bleef, zogenaamde enablers. Hij zei verder dat dit nogal wat verder ging dan bij Anna Nicole Smith. Ook had hij hier al voor gewaarschuwd en dit aan zag komen.
Hehe, ik ook. Er zitten wel dingen tussen die ik al heel lang niet meer gehoord heb, wat sowieso geldt voor een groot deel van zijn muziek, de afgelopen 15 jaar...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zit nu op youtube zijn gehele oeuvre te beluisteren.
Michael, mijn jeugd, wat doe je
No shit? Dat was al 3 uur bekend...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:12 schreef InfiniteLoop het volgende:
Volgens Geenstijl zou het gaan om een zelfmoordpoging!!!!
Ik raad je aan InfiniteLoop gewoon te negeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
No shit? Dat was al 3 uur bekend...
Worden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:25 schreef eNGine10 het volgende:
mén ik dacht dat mijn vrienden een grapje maaktenwat een legende zal hij worden zeg
ik vind hem nu nog geen legendequote:
Juist wel, kan het niet meer aan enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:25 schreef Unstoppable het volgende:
Zelfmoord lijkt me niet logisch trouwens. Verschillende bronnen gaven aan dat hij instorte, en dat lijkt me niet echt passen bij een zelfmoord of overdosis aan slaappillen ofzo
voor jou misschienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was al een legende in de jaren '80
Dacht ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef DrDentz het volgende:
Was dat echt een foto van nu? Die op die brancard? Leek wel een jaren '80 plaatje van toen hij z'n haar verbrand had.
Hey maar.. al jouw berichten zijn groen bij mij. Je bent de enige gast op m'n "Friends" lijst. Wie ben je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor jou misschienvoor mij niet.
heal the world![]()
oh wat hou ik van dat nummer!
ik heb ook het idee dat ze daar van gekkigheid niet meer weten wie ze ze alla momenta nog voor de camera moeten slepenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:33 schreef J.F.Sebastian het volgende:
bij al die nieuwslezers en hun interacties moet ik constant aan south park denken
Nee, toen was 'ie nog donker.. Op dat plaatje lijkt hij op ET.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef DrDentz het volgende:
Was dat echt een foto van nu? Die op die brancard? Leek wel een jaren '80 plaatje van toen hij z'n haar verbrand had.
Huh? Sorry maar ik heb geen idee wat je nu bedoeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey maar.. al jouw berichten zijn groen bij mij. Je bent de enige gast op m'n "Friends" lijst. Wie ben je?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:35 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je een overdosis slaappillen neemt ga je toch in bed liggen? En niet rondlopen
Al jouw posts zijn helemaal groen bij mij. Ik keek bij m'n opties en je bent de enige gast op mijn Friends list.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huh? Sorry maar ik heb geen idee wat je nu bedoeld?
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Al jouw posts zijn helemaal groen bij mij. Ik keek bij m'n opties en je bent de enige gast op mijn Friends list.Je moet wel iets erg cools gedaan hebben ofzo.
Dit is wel de laatste dag van mijn PIMP-abbo. Morgen ben je weer 1 van de velen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellentoch leuk
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Met Jacko ging het na Thriller alleen maar bergafwaarts en niet alleen wat zijn muziek betreft.Vanaf het tweede gedeelte van de jaren '80 bestond Michael Jackson niet meer, maar moesten we het doen met een freak die ons ergens aan Michael Jackson deed denken. Thriller is en blijft een fantastisch album, en ook zijn voorganger Off the Wall mag wat mij betreft voor altijd in de lijst met beste albums aller tijden. Dat zijn de albums van iemand die de titel "King of Pop" waardig is. The king was al jaren dood, nu dus ook "The Jester of Pop".
Beetje lullig om te zeggen maar nu heeft hij wel echt rust. Ik kan me het leven van die kerel echt niet voorstellen. Lijkt me echt geen pretje om 24/7 gevolgd te worden en de meest misselijke roddels naar je kop te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is wel de laatste dag van mijn PIMP-abbo. Morgen ben je weer 1 van de velen.![]()
ps RIP Michael Jackson![]()
We'll never forget you
Eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje lullig om te zeggen maar nu heeft hij wel echt rust. Ik kan me het leven van die kerel echt niet voorstellen. Lijkt me echt geen pretje om 24/7 gevolgd te worden en de meest misselijke roddels naar je kop te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |