"Without Michael Jackson there would not have been a Live Aid"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is die dominee nu op CNN, offf... word ook misselijk als ik die vent hoor, bah..
Alleen als ie als martelaar was gestorven denk ik (en dus een pedojager had vermoord bij een zelfmoordaanslag)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden er nu ook 72 jonge jongetjes op hem wachten daarboven?
waars zit je ook in je eentje, dus normaal gesproken ben je ook stil, of praat je altijd in jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef tirannetje24 het volgende:
Meer nieuws zal er toch niet echt komen nu.
Denk dat dat begin van de ochtend wel zal zijn...
Ben dr echt helemaal stil van![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden er nu ook 72 jonge jongetjes op hem wachten daarboven?
Ook mijn eerste bandje. Ik heb deze letterlijk kapot geluisterd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste cassette, gekregen bij de Albert Heijn nog meen ik
Janken om mensen die je totaal niet kent....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
Lees de kleine letters.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:47 schreef Elske6 het volgende:
en het bookings kantoor kan gaan beginnen met het terug betalen van de duizenden verkochte kaartjes !!!
Wat voel ik me dan weer oud als ik dit soort dingen lees.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste cassette, gekregen bij de Albert Heijn nog meen ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |