Juist wel, kan het niet meer aan enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:25 schreef Unstoppable het volgende:
Zelfmoord lijkt me niet logisch trouwens. Verschillende bronnen gaven aan dat hij instorte, en dat lijkt me niet echt passen bij een zelfmoord of overdosis aan slaappillen ofzo
voor jou misschienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was al een legende in de jaren '80
Dacht ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef DrDentz het volgende:
Was dat echt een foto van nu? Die op die brancard? Leek wel een jaren '80 plaatje van toen hij z'n haar verbrand had.
Hey maar.. al jouw berichten zijn groen bij mij. Je bent de enige gast op m'n "Friends" lijst. Wie ben je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor jou misschienvoor mij niet.
heal the world![]()
oh wat hou ik van dat nummer!
ik heb ook het idee dat ze daar van gekkigheid niet meer weten wie ze ze alla momenta nog voor de camera moeten slepenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:33 schreef J.F.Sebastian het volgende:
bij al die nieuwslezers en hun interacties moet ik constant aan south park denken
Nee, toen was 'ie nog donker.. Op dat plaatje lijkt hij op ET.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef DrDentz het volgende:
Was dat echt een foto van nu? Die op die brancard? Leek wel een jaren '80 plaatje van toen hij z'n haar verbrand had.
Huh? Sorry maar ik heb geen idee wat je nu bedoeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey maar.. al jouw berichten zijn groen bij mij. Je bent de enige gast op m'n "Friends" lijst. Wie ben je?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:35 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je een overdosis slaappillen neemt ga je toch in bed liggen? En niet rondlopen
Al jouw posts zijn helemaal groen bij mij. Ik keek bij m'n opties en je bent de enige gast op mijn Friends list.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huh? Sorry maar ik heb geen idee wat je nu bedoeld?
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Al jouw posts zijn helemaal groen bij mij. Ik keek bij m'n opties en je bent de enige gast op mijn Friends list.Je moet wel iets erg cools gedaan hebben ofzo.
Dit is wel de laatste dag van mijn PIMP-abbo. Morgen ben je weer 1 van de velen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellentoch leuk
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Met Jacko ging het na Thriller alleen maar bergafwaarts en niet alleen wat zijn muziek betreft.Vanaf het tweede gedeelte van de jaren '80 bestond Michael Jackson niet meer, maar moesten we het doen met een freak die ons ergens aan Michael Jackson deed denken. Thriller is en blijft een fantastisch album, en ook zijn voorganger Off the Wall mag wat mij betreft voor altijd in de lijst met beste albums aller tijden. Dat zijn de albums van iemand die de titel "King of Pop" waardig is. The king was al jaren dood, nu dus ook "The Jester of Pop".
Beetje lullig om te zeggen maar nu heeft hij wel echt rust. Ik kan me het leven van die kerel echt niet voorstellen. Lijkt me echt geen pretje om 24/7 gevolgd te worden en de meest misselijke roddels naar je kop te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is wel de laatste dag van mijn PIMP-abbo. Morgen ben je weer 1 van de velen.![]()
ps RIP Michael Jackson![]()
We'll never forget you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |