"Without Michael Jackson there would not have been a Live Aid"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is die dominee nu op CNN, offf... word ook misselijk als ik die vent hoor, bah..
Alleen als ie als martelaar was gestorven denk ik (en dus een pedojager had vermoord bij een zelfmoordaanslag)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden er nu ook 72 jonge jongetjes op hem wachten daarboven?
waars zit je ook in je eentje, dus normaal gesproken ben je ook stil, of praat je altijd in jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef tirannetje24 het volgende:
Meer nieuws zal er toch niet echt komen nu.
Denk dat dat begin van de ochtend wel zal zijn...
Ben dr echt helemaal stil van![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden er nu ook 72 jonge jongetjes op hem wachten daarboven?
Ook mijn eerste bandje. Ik heb deze letterlijk kapot geluisterd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste cassette, gekregen bij de Albert Heijn nog meen ik
Janken om mensen die je totaal niet kent....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
Lees de kleine letters.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:47 schreef Elske6 het volgende:
en het bookings kantoor kan gaan beginnen met het terug betalen van de duizenden verkochte kaartjes !!!
Wat voel ik me dan weer oud als ik dit soort dingen lees.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er? Non refundable in case of suicide of performer?quote:
Nee man, Sjefke Mirakel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:50 schreef Drumpie het volgende:
Ray Charles!
die heb ik ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die heb ik ook!
was zo'n single cassette toch?
Begin jij er even meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef InfiniteLoop het volgende:
Het wachten is op de zelfmoorden van wanhopige en ontroostbare fans!
Kan ik die 'Melissa' die nu op CNN is alvast aanmelden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef InfiniteLoop het volgende:
of fans die er met zn lichaam vandoor gaan, als ze idd besluiten hem op te baren op Neverland ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef InfiniteLoop het volgende:
Hier ook.. ben ook nooit echt een fan geweest, maar deze man is wel een legende en heeft inderdaad hele, hele mooie muziek gemaakt..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:54 schreef Drumpie het volgende:
Moeilijk leven leidde hij...
Toch nooit een fan geweest, maar ben er ook behoorlijk stil van.
omdat iedereen slaapt op FOK! naquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
Geen enkele Nederlandse nieuwszender/kanaal die net als CNN hier speciaal aandacht aan besteed.
het is van een beleggingsmaatschapij nu, zouden er nieuwe mensen wonen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Meds het volgende:
Neverland heeft ie al jaren geleden moeten verkopen. Dus dat is wel lullig voor de nieuwe bewoners daar
CNN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef jslavenburg het volgende:
Persconferntie om 5:15 hun tijd. Over 15 minuten dus.
Op CNN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef jslavenburg het volgende:
Persconferntie om 5:15 hun tijd. Over 15 minuten dus.
Ach, de komende week zal er waarschijnlijk weinig anders te zien zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
Geen enkele Nederlandse nieuwszender/kanaal die net als CNN hier speciaal aandacht aan besteed.
RTquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:00 schreef jslavenburg het volgende:
Mensen die live stream willen volgen (uncut), zie hier:
mms://cbstv-0009-live.wm.llnwd.net/cbstv_0009z_live
Is nu zwart beeld omdat ze naar hospital gaan
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef InfiniteLoop het volgende:
Nu is het meer "Michael Jackson King Of The Deceased."
Al vind ik JT een fantastisch artiest, niemand kan in de voetsporen van MJ treden.quote:
Dat staat het al sinds het internet is uitgevonden hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
En heel de MJ Discography staat nu in mp3 formaat weer op internet..
Mijn god, al zo lang niet meer gehoord. Prachtig nummerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
Goeie artiest, zieke geest. RIP.
Ik zie geen arts,waar?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die arts lijkt meer op een soapacteur.
Vroeger moest je het allemaal los via Napster binnentrekken. Aangezien hij nu weer in de "Big Picture" is. Kun je gewoon 1zip/rar-bestand met al z'n albums van een paar GB in een keer binnentrekken. Mits er interesse is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat staat het al sinds het internet is uitgevonden hoor.
Dat kon je jaren geleden ook al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vroeger moest je het allemaal los via Napster binnentrekken. Aangezien hij nu weer in de "Big Picture" is. Kun je gewoon 1zip/rar-bestand met al z'n albums van een paar GB in een keer binnentrekken. Mits er interesse is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
De echte King Of Pop.
[ afbeelding ]
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
De echte King Of Pop.
[ afbeelding ]
Sanjay Gupta, ofzoiets...quote:
zei hij nou aan het begin 'he took it to another level ?'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Omniej het volgende:
Jesse Jackson op CNN... Alle mensen op de achtergrond zijn echter beter verstaanbaar dan Jackson zelf.
Je ziet dat zijn ogen rood zijn van de tranen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Omniej het volgende:
Jesse Jackson op CNN... Alle mensen op de achtergrond zijn echter beter verstaanbaar dan Jackson zelf.
Je maakt een grapje he? Die tweedagsvlieg? Hoe durf je die poepveeg van de popmuziek überhaupt te vermelden in dit topic...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
De echte King Of Pop.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |