Mooie geste, neem je voor mij in gedachten ook een bosje mee? Ik woon ver daarvandaan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:13 schreef Janena het volgende:
IK denk eraan om bloemen te leggen bij zijn beeld in Best...
Ik woon er om de hoek dus idd wel een optie...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:13 schreef Janena het volgende:
IK denk eraan om bloemen te leggen bij zijn beeld in Best...
Weet je, ik denk dat zoiets nog wel zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:25 schreef Janena het volgende:
ik kan vandaag niet...wil er volgende week graag heen.
We zitten nu een paar daagjes op Ameland (zondr itnernet, is denk ik wel goed voor me).
Woon er niet in de buurt, msichein kunnen we er als nederlandse fans een wake houden samen...
Ik hoop dat je geband wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:50 schreef laforest het volgende:
Ik hoorde net dat Michael Jackson is overleden. Voedselvergiftiging..hij had een 8 jaar oud worstje in de mond genomen...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:50 schreef laforest het volgende:
Ik hoorde net dat Michael Jackson is overleden. Voedselvergiftiging..hij had een 8 jaar oud worstje in de mond genomen...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef Janena het volgende:
Ik ben blij met mijn vakantie.
Ik wil weg hier.
Mijn zoontje van 6 is enorm verdrietig toen hij het net hoorde...
Hoop dat hij het van zich kan afzetten (heb het gewoon heel 'luchtig' verteld en kan verder ook wel gewoon normaal doen gelukkig.
Ben blij om even iets anders aan mijn hoofd te hebben al ben ik wel vreselijkverdrietig.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sommige mensen vinden zichzelf echt heel grappig, niet te geloven. Kun je niet eens het respect opbrengen om normaal met andermans gevoelens om te gaan?
Idd een icoon in de muziek en ook ik heb altijd gedacht dat ie niet oud zou worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 05:03 schreef Tommeke het volgende:
Godverdegodver zeg...
Ik was net heerlijk op stap tot er constant Michael Jackson gedraaid werd en een studiegenoot me vertelde waarom![]()
Meteen een kutavond en ben naar huis gegaan.
Tering man, die kerel was echt een held met z'n geniale, tijdloze muziek.
Wat hij ook uitvrat, hij was gewoon tof. Echt een icoon van de 80's/90's.
Iemand waarvan een willekeurig iemand waar dan ook ter wereld de naam kent!
M'n neef en ik hebben ooit (12 jaar geleden ofzo) eens gezegd dat hij de 50 niet zou halen...
Ik denk dat er nog wel wat werkt ligt van de afgelopen jaren wat nog nooit is uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:39 schreef Sequencial het volgende:
Volgens mij was het de bekendste man op deze planeet. Jammer dat ie ons niet nog één keer kan verbazen met een goede plaat en een reeks concerten, in plaats daarvan komt er vast weer een 'ultieme verzamelaar'...
[ afbeelding ]
R.I.P.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Cheater_07 het volgende:
Wat vreselijk wat vreselijk. Ik heb geen woorden... een deel van mij is met hem gestorven
Will always love and remember you Michael
Mooi gesproken, hier sluit ik me helemaal bij aan!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:52 schreef JX het volgende:
Ik ben er best verslagen van. Lang groot fan geweest en vanalles verzameld. Complete collectie cd's, platen, boeken en magazines is zelfs met mijn emigratie gewoon meegegaan. Z'n nieuwe muziek boeide me niet echt meer, maar alles wat hij tot het HIStory album gemaakt heeft was gewoon geweldig. Intens genoten van zijn talent voor muziek, show en dans.. Maar ook van de mystieke persoon. De mensen die hem hier gelijk veroordelen zou ik graag aanraden eens een goede biografie over hem te lezen.
En vergeet vooral niet dat hij bovenal een mens was. En een vader, zoon, broer, oom etc. Het meest ongelofelijke is nog dat hij als 2 na jongste het hele Jackson gezin inclusief ouders achterlaat. Veel te jong..Hartverscheurend om Jermaine die persconferentie te zien geven, erg veel respect daarvoor.
Mijn hart gaat vooral uit naar zijn drie jonge kids..
Ik vermoed overigens dat hij zichzelf helemaal uitgeput heeft en dat zijn lichaam het gewoon niet meer aankon. Hij kwakkelde al sinds de jaren 80 met zijn gezondheid, maar wilde dat altijd prive houden. De geruchten over drugs en zelfmoord geloof ik dus van geen kant. Denk je nou echt dat hij zijn drie kinderen zo achter wilde laten? Laat eerst de uitslag van de autopsie maar eens komen![]()
Thank you for the music Michael, I salute you
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef RenaLynnka het volgende:
RIP.
Ik hoorde het vanochtend bij het opstaan. Ik was helemaal gechoqueerd. Zo onverwacht. Ik kan het nauwelijks geloven.
Tuurlijk krijg je dat terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Deze man was niet een onderdeel van mijn jeugd, hij was mijn jeugd.
Nog even de zakelijke kant, ik neem aan dat we gewoon het geld van de kaartjes terug krijgen?
Ik weet nog dat ik als 10-jarige naar Countdown met Adam Curry zat te kijken toen de videoclip van Bad in premiere ging. "Hier is ie dan, de volle 18 minuten!" En dan gewoon die hele full version draaien. Waaauw.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:59 schreef MervinMinky het volgende:
Vroeger toen ik nog kind was herinnerde ik me dat ik naar hem op TV keek
Germaine Jackson...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Rnnz het volgende:
Mijn gedachten gaan ook uit naar z'n kinderen en z'n familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |