Ja, maar ik bedoel maar te zeggen dat 't me niet echt verbaast maar dat ik er toch echt van schrok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 05:05 schreef DrDentz het volgende:
Jullie hadden het mis want hij is 50 geworden
Dat dus, ik schrok me kapot toen ik net de tv aanzettequote:Op vrijdag 26 juni 2009 05:08 schreef Strolie75 het volgende:
Jemmig wat een nieuws. Was toch wel een jeugdheld van me. RIP.
Jij slaaf van de mediaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:04 schreef InfiniteLoop het volgende:
Een kloonaccount nog wel. Het zou toch niet zo zijn dat ik me hier net heb geregistreerd...
Maar goed, naast dat die mafkikker aan kleine jongetjes zat, zat hij ook nog eens aan de pillen. Dus dat maakt wacko jacko een pedojunk?
Maar het moet gezegd worden: zingen kon die viespeuk als de beste. Maar je vraagt je nu wel af hoe oud (jong?) die Billy Jean eigenlijk was...
Oh shit. Weet ik over dertig jaar nog steeds dat ik gekleed in een boxershort met kikkers en een groen hemdje een bak muesli met yoghurt naar binnen zat te schuiven toen ik het hoorde?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:40 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats.
Over dertig jaar weet nog iedereen waar hij was toen hij dit nieuws hoorde, bizar dit.
En ieder kind van de jaren '60 en '70 ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:15 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ieder kind van de jaren '80 moet volgens mij zo'n beetje weten wie Michael Jackson is
Inderdaad, dat hij als voorbeeld van de huidige generatie popartiesten is zullen we maar even vergeten. [/sarcasme]quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:21 schreef bleiblei het volgende:
ach. weer een mafketel minder op deze wereld. al heeft ie jaren geleden wel goeie muziek gemaakt en kon ie goed dansen. maar daar blijft het dan ook echt bij.
Ach, ik ben blij wanneer al die mafketels zoals jij dit topic over een paar dagen hebben verlaten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:21 schreef bleiblei het volgende:
ach. weer een mafketel minder op deze wereld. al heeft ie jaren geleden wel goeie muziek gemaakt en kon ie goed dansen. maar daar blijft het dan ook echt bij.
want dan kunnen jullie nog een week door janken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij wanneer al die mafketels zoals jij dit topic over een paar dagen hebben verlaten.
Als je er op in blijft gaan zal het uiteraard alleen nog maar leuker worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij wanneer al die mafketels zoals jij dit topic over een paar dagen hebben verlaten.
neuh, niet eens. ben me meer aan het verbazen om de algehele hypocrisie hier. maar je weet het! niets dan goed over de dooie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je er op in blijft gaan zal het uiteraard alleen nog maar leuker worden.
Kijk die MJ fans flippen als je iets roept! EINZ!1!!!1!!!1!!!!!111!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iedereen weet het wel. Je bent echt niet het helderste sterretje in het topic. Alleen de meeste mensen weten zich sociaal zo aan te passen dat sommige dingen gewoon even niet hoeven te noemen in een fan topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
neuh, niet eens. ben me meer aan het verbazen om de algehele hypocrisie hier. maar je weet het! niets dan goed over de dooie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |