Ook, natuurlijk. Dat ik dat zelfs vergeet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:17 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En ieder kind van de jaren '60 en '70 ook.
Ach wat een onzin, ze proberen die kerel al 20 jaar te verklaren voor pedofiel, en jij denkt dat het enkel en alleen niet bewezen kon worden omdat hij veel geld / goede advocaten heeft? En voordat je met dat argument komt: ja hij heeft mensen omgekocht om stil te zijn, puur om al die publiciteit te voorkomen. Ik geloof helemaal niks van dat kinder-verhaal. Zeker omdat iedereen weet hoe dit soort dingen in Amerika gaan. Mensen klagen maar al te graag anderen aan om daar geld uit te slaan. De schade die hun kind dit aandoet dat interesseert ze niet. Waarschijnlijk lullen ze zelfs zo lang op die kinderen in dat die kinderen het zelf ook gaan geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
neuh, niet eens. ben me meer aan het verbazen om de algehele hypocrisie hier. maar je weet het! niets dan goed over de dooie.
Mooie geste, neem je voor mij in gedachten ook een bosje mee? Ik woon ver daarvandaan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:13 schreef Janena het volgende:
IK denk eraan om bloemen te leggen bij zijn beeld in Best...
Ik woon er om de hoek dus idd wel een optie...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:13 schreef Janena het volgende:
IK denk eraan om bloemen te leggen bij zijn beeld in Best...
Weet je, ik denk dat zoiets nog wel zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:25 schreef Janena het volgende:
ik kan vandaag niet...wil er volgende week graag heen.
We zitten nu een paar daagjes op Ameland (zondr itnernet, is denk ik wel goed voor me).
Woon er niet in de buurt, msichein kunnen we er als nederlandse fans een wake houden samen...
Ik hoop dat je geband wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:50 schreef laforest het volgende:
Ik hoorde net dat Michael Jackson is overleden. Voedselvergiftiging..hij had een 8 jaar oud worstje in de mond genomen...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:50 schreef laforest het volgende:
Ik hoorde net dat Michael Jackson is overleden. Voedselvergiftiging..hij had een 8 jaar oud worstje in de mond genomen...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef Janena het volgende:
Ik ben blij met mijn vakantie.
Ik wil weg hier.
Mijn zoontje van 6 is enorm verdrietig toen hij het net hoorde...
Hoop dat hij het van zich kan afzetten (heb het gewoon heel 'luchtig' verteld en kan verder ook wel gewoon normaal doen gelukkig.
Ben blij om even iets anders aan mijn hoofd te hebben al ben ik wel vreselijkverdrietig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |