update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Eens, maar die ander loopt harderquote:
Dan schop ik static voor z'n klotenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb jij geen rechten om deze OP daarnaartoe te kopiëren?
ach nog een keertje billie jean luisteren kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Als CNN nou even bevestigd kan ik naar bed...
het wás een zelfmoordpogingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef Phrits het volgende:
Op CNN?
Shownieuws zegt dat het om een zelfmoordpoging gaat, maar dat is Shownieuws hč.
Ja, laten we vooral het 'shamon' en het kruisgrijpen niet vergeten. En die hemelse gitaarsolo's op het podium, waarna ie ook nog 's op piano eigen geschreven nummers verder speelde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste pop-artiest ooit. Alsof het enige wat hij deed de moonwalk was.....mensen die dit soort nonsens uitkramen mogen van mij part ook wel in het ziekenhuis belanden.
Thriller is ook een gaaf nummer + gave videoclipquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Phrits het volgende:
Vind het vreselijk dat hij is overleden, deze muzieklegende.
Heeft behoorlijk wat betekend in de popwereld en een boel goede platen uitgebracht.
Niet voor niet is Thriller de bestverkochte LP.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Argento het volgende:
De teloorgang van de king of pop was ronduit ontluisterend. Zoals hij een keer in zn pyjama bij de rechtbank aan kwam. Maar één ding staat vast: ooit was hij geniaal en wat hi jde (muziek)wereld heeft gegeven, blijft altijd bestaan. So we'll always have that.
RIP
Kijk nu eens even CNN.....Thriller. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral het 'shamon' en het kruisgrijpen niet vergeten. En die hemelse gitaarsolo's op het podium, waarna ie ook nog 's op piano eigen geschreven nummers verder speelde.
En na een groot concert ging ie ook nog 's minimaal twee uur doorjammen in een kleinere zaal. Om de hoeveelheid optredens in de laatste 12 jaar niet te vergeten. Ik ben de tel kwijtgeraakt.
Mensen als jij verdienen de Toppers, K3 en ....Michael Jackson.
milieuvervuiling..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef Aenaem het volgende:
Hopelijk gaan ze al dat plastic wel hergebruiken...![]()
... beetje zonde om het in een kist de grond in te douwen...
50 kilo plastic kan je wel een hele hoop flessen van maken
Ja ja, we snappen het. Jij vindt Michael Jackson niet leuk. Prima. Rot nu maar even op. Ga slapen ofzo, doe je iets nuttigers dan hier een beetje lopen trollen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral het 'shamon' en het kruisgrijpen niet vergeten. En die hemelse gitaarsolo's op het podium, waarna ie ook nog 's op piano eigen geschreven nummers verder speelde.
Ja en de milieu-activisten gaan lekker klagen als je michael de grond in stopt zonder eerst al zn ''huid'' eraf te halen...quote:
'Michael Jackson in coma.'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gaat de kop van de Telegraaf worden morgen?
iemand?
Jackson voorgoed naar Neverlandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gaat de telegraaf kop worden morgenvroeg?
iemand?
Ik 4quote:
quote:"Katherine Jackson, Michael Jackson's mother, has arrived at UCLA hospital in Los Angeles after her son passed away."
CREDITCARDS KABINET OP STRAATquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
iemand?
En kijk nu eens wat ie de laatste pak hem beet 10-15 jaar gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk nu eens even CNN.....Thriller. Zegt genoeg lijkt me.
alsof dat zo'n hemels goed nummer is. leuk hoor dat clippie, maar muzikaal stelt het weinig voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk nu eens even CNN.....Thriller. Zegt genoeg lijkt me.
Yup, compleet verneukt door zijn jeugd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoveel geld hebben en zo beroemd zijn.
En dan de ongelukkigste man op aarde shmoopy.
Same, jammer dat we geen vervolg meer zien van zijn carriere.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef mutzenbacher het volgende:
zeer treurigHeel mijn jeugd fan van geweest. Later werd dat minder, maar altijd respect gehad voor de man. Naja, zo gaat het leven... Rust zacht MJ...!!
[ afbeelding ]
Jackson sterft na lange thrillerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
iemand?
Hoezo? Hij is toch dood...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil slapen, maar CNN blijft maar aan staan hier....,
Vergelijking van 9/11 slaat indd nergens op.Toen was ik bang voor een 3de wereldoorlog..Triest dat Michael overleden is",als het waar is..eff wachten op de bevestiging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.. ondanks dat ik zijn muziek kan waarderen en mezelf niet beschouw als fan, vind ik dit wel weer een bijzondere gebeurtenis.
Niet om een vergelijking met 9/11 te willen trekken, maar dit is wel weer iets dat ik precies weet wat ik deed...
Dit keer dus fokken.
Het hoort er een beetje bij als CNN het bevestigd heeft.quote:
Nee toch niet...quote:
Weer een allochtoon minderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
iemand?
Nee hoor, nog steeds niet........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Nu wel bevestigd door CNN.
In beeld staat nog steeds "CNN has not confirmed"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Heb het niet voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
CNN has not confirmed.. 10 sec. geleden..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Neuh:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)l.jackson/index.htmlquote:CNN has not confirmed his death.
Hij is een zombie gewordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
ik word hier gek is die nou wel dood of niet
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Argento het volgende:
PFF, I am out. Michael Jackson is dood. Ik ga me er maar mee verzoenen.
gast.. Michael Jackson was the king of Pop.. dat zegt toch genoeg? ga nou niet de bijdehante underground hippie uithangenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof dat zo'n hemels goed nummer is. leuk hoor dat clippie, maar muzikaal stelt het weinig voor.
Je word gek?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Je kan er wel van uit gaan. CNN wil wachten tot ze officieel bericht hebben gekregen, daarom zeggen zei nog niks definitiefs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Mja, ze verwijzen niet meer naar LA Times, ze kunnen er niet echt meer onderuit dat ze de laatste zijn die het officieel berichten.quote:
Dat zijn toch dezelfde personen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef dronkeykong het volgende:
Latoya kan nu toch stand-in worden voor Michael
Ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het hoort er een beetje bij als CNN het bevestigd heeft.
En er komt een persconference. Maar of dat over 10 minuten of anderhalf uur is, weet niemand.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef paulzurrr. het volgende:
http://ismichaeljacksonazombieyet.com/
![]()
![]()
Tsja, al zou 'ie op dit moment nog niet dood zijn, dan gebeurt dat binnen een dag alsnog wel...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Ja, nu opeens weer wel, maar net even niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In beeld staat nog steeds "CNN has not confirmed"
![]()
![]()
oke dramaqueen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
gast.. Michael Jackson was the king of Pop.. dat zegt toch genoeg? ga nou niet de bijdehante underground hippie uithangen
![]()
![]()
Die hebben waarschijnlijk betere bronnen dan CNNquote:
![]()
![]()
Toch wel knap dar er al ruim een uur lang keer op keer weer een fokker is die zegt dat het nu toch echt bevestigt is op CNN terwijl dit keer op keer niet het geval is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds niet........
Het is iedereen nu wel duidelijk, alleen CNN nog niet :s
quote:CNN has not confirmed his death.
![]()
![]()
Ik snap wel dat je de nuchtere lul wilt uithangen hoor...maar echt. Zo grappig is dat nou ook weer niet. Eigenlijk is het totaal niet grappigquote:
Jant Smid from the netherlandsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Majar het volgende:
In Engeland gebruiken ze: The king is dead. Long live the king!
Maar wie wordt dan de nieuwe King of Pop?
Reken er maar niet op...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Onnoman het volgende:
nee hoor er staat nog steeds: CNN DID NOT CONFIRMED sprankje hoop dus
Vandaag alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef nattermann het volgende:
Morgen komtie uit dat ziekenhuis: HAHA! SUKKELS! komen jullie nu naar mijn concerten
krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
Hij heeft iniedergeval genoeg in zijn leven meegemaakt om daar een verfilming van te maken.
En wie heeft hem die titel gegeven? Juist, hijzelf. Dat zegt wel weer genoeg over wat voor rare kerel het was (als je het al een kerel kunt noemen).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
gast.. Michael Jackson was the king of Pop.. dat zegt toch genoeg? ga nou niet de bijdehante underground hippie uithangen
Opa verteltquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef remlof het volgende:
Ik kan er echt geen traan om laten, hij was leuk toen ie nog zich zelf was, Off the wall en Thriller waren fantastische albums voor hun tijd, Toen ie blank wou lijken en in een zuurstoftent ging slapen raakte ik hem een beetje kwijt
wanneer is die site geregistreerd ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef paulzurrr. het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
Hij heeft iniedergeval genoeg in zijn leven meegemaakt om daar een verfilming van te maken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef shmoopy het volgende:
Dit durf je toch niet eens meer te overleven?
Allemaal gedoe, hele wereld in rouw, helicopters, the works, en dan na een week weer het ziekenhuis uitlopen: "Ja, sorry, anxiety attack."
bepaal jij voor mij wat ik grappig vind? oke.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je de nuchtere lul wilt uithangen hoor...maar echt. Zo grappig is dat nou ook weer niet. Eigenlijk is het totaal niet grappig
En op Nu.nl melden ze doodleuk:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Toch wel knap dar er al ruim een uur lang keer op keer weer een fokker is die zegt dat het nu toch echt bevestigt is op CNN terwijl dit keer op keer niet het geval is.
Niet dat die niet dood is. Is alleen nog niet bevestigt door CNN.
Nog steeds te lezen op CNN:
[..]
Allemaal gedoe, hele wereld in rouw, helicopters, the works, en dan na een week weer het ziekenhuis uitlopen: "Ja, sorry, anxiety attack."
Dat gedoe met jonge jongetjes hielp ook niet mee...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef remlof het volgende:
Ik kan er echt geen traan om laten, hij was leuk toen ie nog zich zelf was, Off the wall en Thriller waren fantastische albums voor hun tijd, Toen ie blank wou lijken en in een zuurstoftent ging slapen raakte ik hem een beetje kwijt
Volgen er weer 36 rechtzaken, gaat ie dood van de stress.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef shmoopy het volgende:
Ze hebben het nog niet bevestigd want het staat nog tussen aanhalingstekentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk betere bronnen dan CNN
http://whois.domaintools.com/ismichaeljacksonazombieyet.comquote:
Heb ik ook een beetje last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Dat ik hier eigenlijk nog in mee ga zeg (op cnn wachten)
Net alsof er nu nog kan komen, oh nee jongens hij leeft toch nog
Wat een onzinnige reactie ook weer. Alsof het uitmaakt hoe hij z'n leven invulde. Hij was niet helemaal normaal nee, maar dat was ook niet helemaal z'n eigen schuld. En dan maakt het alleen maar triester.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef remlof het volgende:
Sluit ik me bij aan. Michael Jackson is eigenlijk een beetje voor mijn tijd zelfs. Maar het blijft een begrip natuurlijk en dat maakt 'm interessant. Het is misschien maar beter zo...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef remlof het volgende:
(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef Muck het volgende:
Ik zie op CNN nergens meer staan dat het not confirmed is
En het staat er toch echt:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef Muck het volgende:
Ik zie op CNN nergens meer staan dat het not confirmed is
http://edition.cnn.com/20(...)l.jackson/index.htmlquote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
een coma is ook vreselijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Nonneke het volgende:
de familie huilt, ze troosten elkaar, het is allemaal vreselijk, maar hij wil niet bevestigen dat hij dood is
Precies! Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Nonneke het volgende:
de familie huilt, ze troosten elkaar, het is allemaal vreselijk, maar hij wil niet bevestigen dat hij dood is
Ontkennen, álles ontkennen tot ver na de begrafenis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Nonneke het volgende:
Wat ik er van begreep is dat de familie de exacte conditie ook niet weet op dit moment.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Nonneke het volgende:
ik bedoelde op TVquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
En sliep bij Michael in bedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij speelde volgens mij nog wel in de clip ''Black or White''
ja, die "goede vriend van de familie"die zegt dat ze tegen hem niks bevestigen.,,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Nonneke het volgende:
tja, maar hij krijgt ook niet meer dan dat bevestigd natuurlijk. Ik hoop nog op het beste, gewoon, om mezelf voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zeker ! maar dan kan hij dat toch zeggen ?
Dat hoorde ik ook...Het eerste complot is geboren..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:15 schreef twentemeisje het volgende:
Ik verstond het niet helemaal goed, wat zij die spokesman nu over medicine abuse?
"Sorry, I fainted.."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef shmoopy het volgende:
quote:People who were with Michael Jackson at the hospital were screaming, "You've got to save him! You've got to save him!" - TMZ.com.
daar wordt netjes overheen geluld iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:15 schreef twentemeisje het volgende:
Ik verstond het niet helemaal goed, wat zij die spokesman nu over medicine abuse?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef Roma-Totti het volgende:
BreakingNews : People who were with Michael Jackson at the hospital were screaming, "You've got to save him! You've got to save him!" - TMZ.com.
BreakingNews?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef Roma-Totti het volgende:
BreakingNews : People who were with Michael Jackson at the hospital were screaming, "You've got to save him! You've got to save him!" - TMZ.com.
Onvergelijkbare eenheden uiteraard.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat er met Anna Nicole Smith is gebeurd is niks vergeleken met wat er met MJ is gebeurd.
![]()
![]()
Say what?
Nah op CNN gingen ze er aardig over door, dat ie problemen had met voorgeschreven medicijnen, dat ie op verschillende dagen in verschillende toestanden de rechtzaal in kwam lopen. De ene keer helder en de andere keer wazig van de medicijnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar wordt netjes overheen geluld idd
assistent van MJ volgens CBS.quote:
Jup, wat een prachtige bimbo.. De domheid straalt ervanafquote:
Okay, nu ben ik om!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef KirkLazarus het volgende:
Kogel is door de kerk. Ajax Showtime maakt er melding van.
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=28437&page=1
Die van mij om half 7quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef dronkeykong het volgende:
Me batterij is op. 6u gaat me wekker, ik ga pitten.
RIP MJ
@ de rest truste!
Maar wie is die nieuwe King of Pop? Justin Timberlake?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef MrLunk het volgende:
.
The King of POP is DEAD !
LONG LIVE THE KING !
http://spacecat90.antville.org/stories/1913185/
.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef Majar het volgende:
[..]
Maar wie is die nieuwe King of Pop? Justin Timberlake?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:27 schreef swollywood het volgende:
CNN.com Live net bevestigd dat ie dood is.
Jij dacht dat ie wel weer beter zou worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |