Nee hoor, nog steeds niet........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Nu wel bevestigd door CNN.
In beeld staat nog steeds "CNN has not confirmed"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Heb het niet voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
CNN has not confirmed.. 10 sec. geleden..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Neuh:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef shmoopy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)l.jackson/index.htmlquote:CNN has not confirmed his death.
Hij is een zombie gewordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
ik word hier gek is die nou wel dood of niet
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Argento het volgende:
PFF, I am out. Michael Jackson is dood. Ik ga me er maar mee verzoenen.
gast.. Michael Jackson was the king of Pop.. dat zegt toch genoeg? ga nou niet de bijdehante underground hippie uithangenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof dat zo'n hemels goed nummer is. leuk hoor dat clippie, maar muzikaal stelt het weinig voor.
Je word gek?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Je kan er wel van uit gaan. CNN wil wachten tot ze officieel bericht hebben gekregen, daarom zeggen zei nog niks definitiefs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Mja, ze verwijzen niet meer naar LA Times, ze kunnen er niet echt meer onderuit dat ze de laatste zijn die het officieel berichten.quote:
Dat zijn toch dezelfde personen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef dronkeykong het volgende:
Latoya kan nu toch stand-in worden voor Michael
Ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het hoort er een beetje bij als CNN het bevestigd heeft.
En er komt een persconference. Maar of dat over 10 minuten of anderhalf uur is, weet niemand.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef paulzurrr. het volgende:
http://ismichaeljacksonazombieyet.com/
![]()
![]()
Tsja, al zou 'ie op dit moment nog niet dood zijn, dan gebeurt dat binnen een dag alsnog wel...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |