Same, jammer dat we geen vervolg meer zien van zijn carriere.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef mutzenbacher het volgende:
zeer treurigHeel mijn jeugd fan van geweest. Later werd dat minder, maar altijd respect gehad voor de man. Naja, zo gaat het leven... Rust zacht MJ...!!
[ afbeelding ]
Jackson sterft na lange thrillerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gaat de kop van de Telegraaf worden morgen?
iemand?
Hoezo? Hij is toch dood...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil slapen, maar CNN blijft maar aan staan hier....,
Vergelijking van 9/11 slaat indd nergens op.Toen was ik bang voor een 3de wereldoorlog..Triest dat Michael overleden is",als het waar is..eff wachten op de bevestiging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.. ondanks dat ik zijn muziek kan waarderen en mezelf niet beschouw als fan, vind ik dit wel weer een bijzondere gebeurtenis.
Niet om een vergelijking met 9/11 te willen trekken, maar dit is wel weer iets dat ik precies weet wat ik deed...
Dit keer dus fokken.
Het hoort er een beetje bij als CNN het bevestigd heeft.quote:
Nee toch niet...quote:
Weer een allochtoon minderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gaat de kop van de Telegraaf worden morgen?
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |