update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Eens, maar die ander loopt harderquote:
Dan schop ik static voor z'n klotenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb jij geen rechten om deze OP daarnaartoe te kopiëren?
ach nog een keertje billie jean luisteren kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Als CNN nou even bevestigd kan ik naar bed...
het wás een zelfmoordpogingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef Phrits het volgende:
Op CNN?
Shownieuws zegt dat het om een zelfmoordpoging gaat, maar dat is Shownieuws hè.
Ja, laten we vooral het 'shamon' en het kruisgrijpen niet vergeten. En die hemelse gitaarsolo's op het podium, waarna ie ook nog 's op piano eigen geschreven nummers verder speelde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste pop-artiest ooit. Alsof het enige wat hij deed de moonwalk was.....mensen die dit soort nonsens uitkramen mogen van mij part ook wel in het ziekenhuis belanden.
Thriller is ook een gaaf nummer + gave videoclipquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Phrits het volgende:
Vind het vreselijk dat hij is overleden, deze muzieklegende.
Heeft behoorlijk wat betekend in de popwereld en een boel goede platen uitgebracht.
Niet voor niet is Thriller de bestverkochte LP.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Argento het volgende:
De teloorgang van de king of pop was ronduit ontluisterend. Zoals hij een keer in zn pyjama bij de rechtbank aan kwam. Maar één ding staat vast: ooit was hij geniaal en wat hi jde (muziek)wereld heeft gegeven, blijft altijd bestaan. So we'll always have that.
RIP
Kijk nu eens even CNN.....Thriller. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral het 'shamon' en het kruisgrijpen niet vergeten. En die hemelse gitaarsolo's op het podium, waarna ie ook nog 's op piano eigen geschreven nummers verder speelde.
En na een groot concert ging ie ook nog 's minimaal twee uur doorjammen in een kleinere zaal. Om de hoeveelheid optredens in de laatste 12 jaar niet te vergeten. Ik ben de tel kwijtgeraakt.
Mensen als jij verdienen de Toppers, K3 en ....Michael Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |