Inderdaad, want het is fout.quote:
Misschien kun je daarom ook wel begrijpen dat ze hebben geweigerd mee te werken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een behoorlijk flauwe gok.
Wie isquote:Earlier this year,and Sonic Youth released a split 7" for Record Store Day. SY covered
's
and
had his way with Sonic Youth's "Green Light". It turns out this isn't going to be the last Sonic Youth cover we'll hear from
.
In a recent Pitchfork interview,revealed that the "Green Light" cover will appear on a forthcoming and mysterious Sonic Youth box set, which will include
covering SY's entire classic 1986 album EVOL. On cassette. Yes, cassette.
's been making a habit of covering entire albums lately. As part of his Record Club project, he's currently in the process of releasing his version of The Velvet Underground and Nico on his website, one song at a time. He wouldn't let slip any of the other albums he'd covered, but he did say that he and MGMT came pretty close to doing Ace of Base's Happy Nation, which would've been incredible.
quote:covered "
" on her 1982 album
. It was released as the follow-up to her hit single
in 1982.
's version of the song features an all-star choir including among others Michael Jackson, Brenda Russell, James Ingram, Dionne Warwick, Kenny Loggins, Lionel Richie and Stevie Wonder.
Ik had gisteren bijna een schouderophalend 'waarom?' geplaatst, maar ik lees nu pas dat ie is overleden. Heftig...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef knars het volgende:
morgen een Michael Jackson Tribute Trivia dagje doen?
Zag bij de Top 2000 a Go Go een stukje erover: heb nooit geweten dat er in het koor(-tje) zóveel bekenden meededen: het genoemde lijstje in de vraag is nog slechts een klein groepje namen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:55 schreef ranja het volgende:
Donna Summer - State of Independance?
schaap001 +1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:52 schreef schaap001 het volgende:
One Day In Your Life
quote:In September, Jackson appeared topless on the cover of Rolling Stone magazine with the hands of her then-husband René Elizondo, Jr. The image was cropped to show only Jackson's face on the album cover, and midriff in the interior booklet. Sonia Murray of The Vancouver Sun later reported, "Jackson remains clearly established as both role model and sex symbol; the Rolling Stone photo of Jackson...became one of the most recognizable, and most lampooned, magazine covers of the year".
Zoiets precies. Ze hebben stuk voor stuk een slag van de molen, maar dit vond ik toch een goeie actie destijds. Lekkere foto gewoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
1993 zoiets?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef schaap001 het volgende:
Paul McCartney
Janet Jackson
Stevie Wonder
Diana Ross
Rockwell
Die welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef ranja het volgende:
3T
schaap +1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef schaap001 het volgende:
dan The Girl Is mIne
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
2001?
quote:Doe de rechter hiel omhoog
Sleep de linkervoet naar achteren
Doe de rechter hiel omlaag, en je linker hiel omhoog
Sleep de rechtervoet naar achteren.
Herhaal al het bovenstaande
idemquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik welmaar nooit echt gelukt...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
captain eo dan
Dat was hetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:03 schreef schaap001 het volgende:
This Is It, dacht ik
quote:Tijdens een concert in februariin Nighttown in Rotterdam bleek
zo ernstig ziek, dat het voortijdig moest worden afgebroken.
werd opgenomen in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam en later overgebracht naar een ziekenhuis in Londen. Daar onderging hij in april
een succesvolle levertransplantatie. Hij overleed echter twee maanden later aan een longontsteking.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:01 schreef ranja het volgende:
Ian Dury?
nee, ben ff klaar met de MJ vragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef knars het volgende:
Nou, geen idee. Voor de vorm roep ik dan maar Jennifer batten, al is dat technisch gezien geen zanger/gitarist
behoorlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Mark het volgende:
Die levertransplantatie: iemand die van een slok hield?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef Berkery het volgende:
Rory Gallagher?
...ik moest onwillekeurig aan een Ier denken
Ik vind de meeste wel beroerder dan MJquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef schaap001 het volgende:
Eén van de vele vroege "passing on's" die ik beroerder vond dan die van Michael Jackson.
da's eigenlijk ook weer een Michael Jackson vervolgvraagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Burnett het volgende:
white zombie
Neehoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:36 schreef schaap001 het volgende:
da's eigenlijk ook weer een Michael Jackson vervolgvraag
quote:is the title of a number-one R&B single by the group
. It charted on the Billboard Chart as a double-A-side single with "Downtown". It samples Michael Jackson's 1983 hit "Human Nature". The song spent ten weeks at number-one on the US Billboard Hot R&B Singles, the longest running number-one R&B single of 1993. It also spent 3 weeks atop the Rhythmic Top 40 chart. It peaked at number 2 on the Billboard Hot 100 and reached the top ten in Europe. The song peaked at number 3 in the UK Singles Chart in September 1993[1]
The original version of the song, which featuredrapping over the bridge, was released in the fourth quarter of 1992, but did not achieve the same success. Nevertheless it peaked at number 16 on the Hot R&B Singles. Both versions also feature a young Pharrell Williams saying "
" during the song.
The song appears on the soundtrack and in the film Free Willy.
Een andere jaren 80 icoon, waarmee Michael Jackson ook wel vergeleken werd.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:11 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee waar te beginnen met gokken... Stevie Wonder
quote:
ranja +1quote:His hit song "Bad" from 1987 was initially supposed to be a duet with fellow 80's superstar Prince. Prince said in an interview that he did not wish to sing the line "Your butt is mine".
TheSilentEigma +1quote:Op zondag 28 juni 2009 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is die Ierse dame die ook met Damian Rice meezingt volgens mij... Lisa Hannigan
Nee, een zuster.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:50 schreef ranja het volgende:
Kan me herinneren dat ik bij het bekijken wat ik had opgenomen en wil bewaren een roodharige dame heb geskipt. Geen idee of dat deze is en wie dat ook weer was.
Onderste dame is een Bronte zusje
Correct. Vond het best aardig klinken.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:54 schreef Grobbel het volgende:
Florence & The Machine. Wel eens live gezien, volgens mij stond ze toen behoorlijk stoned op het podium.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef bigshadow het volgende:
Triggerfinger?
Dat staat de Nokia-fabriek?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:59 schreef bukgeit het volgende:
Waar is de stad Oulu bekend van?
Eentje wél. Niet dat ik het wist, trouwens.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:37 schreef bukgeit het volgende:
Beide antwoorden niet juist.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oulu_(stad)quote:Het Finse telecommunicatieconcern Nokia heeft eind 20e eeuw grote onderzoeks- en productiefaciliteiten in Oulu gevestigd, die voor een belangrijk deel aan de ontwikkeling van de stad hebben bijgedragen.
Lordi komt uit Rovaniemi, heb daar op het Lordi-plein gestaan en in het Lordi-restaurant gegeten...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef schaap001 het volgende:
ik heb geen idee: zou kunnen vraag of Lordi daar vandaan komt, maar daar is Oulu niet bekend van (althans niet bij mij)
een bloody steak zeker?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lordi komt uit Rovaniemi, heb daar op het Lordi-plein gestaan en in het Lordi-restaurant gegeten...
Voornamelijk fastfood en een hoop Lordi-prullaria (kostuums, instrumenten) waartussen je de snelle hap kan verorberen.quote:
Een hardrock-festival gaat daar binnenkort plaatsvinden?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef bukgeit het volgende:
De muziek van Lordi leent zich bij uitstek voor het evenement waar Oulu bekend om is geworden.
Niet alleen het eerste maar alle!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Beregd het volgende:
het eerste wk luchtgitaar od zo?
was met de serious request actie bij fok!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef bukgeit het volgende:
Kan ik nu ook een naamswijziging krijgen?
ja, ik zag het ook net.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef ranja het volgende:
Je weet dat het logo van de band te zien is?
Alien Ant Farm - Smooth Criminal dus
Nee, maar wel een andere jaren 80 icoon.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Berkery het volgende:
George Michael?
Niet dat ik weet. Dit nummer in elk geval niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef brother52 het volgende:
Er waren ook ooit plannen om wat met Freddy Mercury op te nemen.
The one and only. Madonna had ook een tekst geschreven en deels opgenomen, maar die werd afgekeurd door Jackson, omdat hij het allemaal te expliciet vond. Daarop haakte Madonna af.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:00 schreef peaceman het volgende:
Madonna?
Ze zijn in ieder geval wel de studio in geweest maar het is bij enkele demo's gebleven.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef belsen het volgende:
Niet dat ik weet. Dit nummer in elk geval niet.
close but no cigar..quote:
Heb het inmiddels opgezocht en ik denk dat Peaceman wederom zou hebben gezegd:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:14 schreef schaap001 het volgende:
Michael's slechte kledingsmaak gooide roet in het eten? Oftewel rinkelende glitters en belletjes en troep aan z'n militairistische outfits oid?
quote:close but no cigar..
Op wikipedia heb ik dit gevonden:quote:
+quote:Cyndi Lauper's jewelry clicking required a retake of the bridge section...
dus het lijkt me dat dat goed gerekend kan worden.quote:Interestingly, during the taping of the song, the audio engineers were having problems discovering what was causing a clicking noise in the recording. It was discovered to be coming from Lauper's jewelry.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Burnett het volgende:
zanger van journey?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef bukgeit het volgende:
Peter Fox
Toch?quote:...dacht ik: Oh, de atheïst is ineens gelovig geworden. Want het is echt wel effe iets anders. En nu weet ik wat daar gaat komen. Je spreekt iets uit richting elkaar wat als het goed is voor altijd mee moet. Een heavy ding is dat. Als je daarover gaat nadenken, word je daar wel nerveus van”
't is 'm...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef superrat het volgende:
Deze dude lijkt op Duff McKagan.....
Geen idee of hij een eigen band heeft en of hij het überhaupt wel is![]()
Serieus???quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
't is 'm...maar nu nog ff de bandnaam erbij, aub...
Duff McKagan's Loadedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Loaded (staan binnenkort in de Melkweg zag ik onlangs).
Geen tijd voor een nieuwe vraag...
je had 'm gerust mogen inkoppen, hoorquote:
quote:Het overlijden van 'King of Pop' Michael Jackson, actrice Farah Fawcett en acteur David Carradine heeft grappenmakers kennelijk geïnspireerd om een groot aantal andere artiesten dood te melden. Van onder andere Britney Spears en jaren-80-icooncirculeren op internet valse doodsberichten.
Dinsdagochtend raakte internet vervolgens in de ban van de veronderstelde dood van. De in de jaren 80 populaire zanger zou dood zijn aangetroffen in een hotel in Berlijn. Ook dat bericht, dat in de wereld zou zijn geholpen door bezoekers van webforum 4chan, is onjuist.
Het 'nieuwtje' werd onder meer gepost op een site van tv-zender CNN, waar bezoekers zelf berichten kunnen aandragen. Verschillende andere websites namen het nieuws daarna over.
Ja, dat heb ik net in hetzelfde bericht gelezen: dat zijn fake-links die allemaal naar de videoclip van Never Gonna Give You Up leiden.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net in hetzelfde bericht gelezen: dat zijn fake-links die allemaal naar de videoclip van Never Gonna Give You Up leiden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:59 schreef bukgeit het volgende:
George Kooymans, Lovin' And Hurtin'?
net zo'n party spoiler als Rick Astley, die plaatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
john paul young lijkt me....love is in the air?
quote:Baby doncha hear my heart
You got it drowning out the radio
Ive been waitin so long
For you to come along and have some fun
Nog zo'nquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light
Welke legendarische band komt naar de HMH?quote:Amerikaanse bandgeeft dinsdag 13 oktober een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam, als onderdeel van hun tour, die op 1 oktober begint in Dublin en daarna nog onder meer Londen, Parijs en Frankfurt aandoet.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:30 schreef MadMaster het volgende:
In ieder geval dank aan Schaap voor het waarnemen net...![]()
pixies, maar d'r liep al een andere vraag of gaat het nou ineens heel snel en mis ik weer ietsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Welke legendarische band komt naar de HMH?
Google afbeeldingen geen geen uitsluitsel. Nieuwe vraag staat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:41 schreef schaap001 het volgende:
fairport convention?
ok, maar iggy is er vandoor; niet MadMaster en die stelde de vraagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Google afbeeldingen geen geen uitsluitsel. Nieuwe vraag staat.
quote:
quote:
schaap001 +1quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
pixies, maar d'r liep al een andere vraag of gaat het nou ineens heel snel en mis ik weer iets![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ok, maar iggy is er vandoor; niet MadMaster en die stelde de vraag![]()
[..]
dat waren voor mij de highlights van Live Aid 85: weet niet of die associatie juist is...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik noem een U2, ik noem een Queen...
En o.a. ook het melancholische White Bird...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Burnett het volgende:
it's a beautiful day (van bombay calling)?
The one and only.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef Beregd het volgende:
mccartney?
wie?quote:Het festival lijkt ondenkbaar geworden zonder. Sinds 1999 zijn ze er op uitzondering van 2001 en 2007 elk editie bij. In 2008 zit het totaal van al hun verschijningen op 11.
die wel! en ook dit jaar weer (als 2manydjs)quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef bigshadow het volgende:
De jongens van Soulwax?
Inderdaad, nu met een nieuwe wonderlijk themaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |