quote:Het overlijden van 'King of Pop' Michael Jackson, actrice Farah Fawcett en acteur David Carradine heeft grappenmakers kennelijk geïnspireerd om een groot aantal andere artiesten dood te melden. Van onder andere Britney Spears en jaren-80-icooncirculeren op internet valse doodsberichten.
Dinsdagochtend raakte internet vervolgens in de ban van de veronderstelde dood van. De in de jaren 80 populaire zanger zou dood zijn aangetroffen in een hotel in Berlijn. Ook dat bericht, dat in de wereld zou zijn geholpen door bezoekers van webforum 4chan, is onjuist.
Het 'nieuwtje' werd onder meer gepost op een site van tv-zender CNN, waar bezoekers zelf berichten kunnen aandragen. Verschillende andere websites namen het nieuws daarna over.
Ja, dat heb ik net in hetzelfde bericht gelezen: dat zijn fake-links die allemaal naar de videoclip van Never Gonna Give You Up leiden.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net in hetzelfde bericht gelezen: dat zijn fake-links die allemaal naar de videoclip van Never Gonna Give You Up leiden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:59 schreef bukgeit het volgende:
George Kooymans, Lovin' And Hurtin'?
net zo'n party spoiler als Rick Astley, die plaatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
john paul young lijkt me....love is in the air?
quote:Baby doncha hear my heart
You got it drowning out the radio
Ive been waitin so long
For you to come along and have some fun
Nog zo'nquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light
Welke legendarische band komt naar de HMH?quote:Amerikaanse bandgeeft dinsdag 13 oktober een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam, als onderdeel van hun tour, die op 1 oktober begint in Dublin en daarna nog onder meer Londen, Parijs en Frankfurt aandoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |